*aai over bol geef*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Pjederdy het volgende:
En ik heb vandaag van 8.00-19.30 uur gewerkt en heb nog een hele berg met werk.
ik zit ook nog te werken maar heb wel even tijd tussendoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Pjederdy het volgende:
En ik heb vandaag van 8.00-19.30 uur gewerkt en heb nog een hele berg met werk.
Ai!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
huisvestigings vergunning daarom... :S
Jap, heb sinds mijn geboorte een maatschappelijke binding aan Edequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ai!
En voldoe je aan de voorwaarden?
Je bedoelt vliegveld terlet? (maar vandaar dat er af en toe hier straaljagers overkwamen en door de geluidsbarrière heen gingen)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef Xiance het volgende:
vliegveld deelen was vroeger verbonden aan een militaire basis
Okay, dus dan hoeft dat geen probleem te zijn toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, heb sinds mijn geboorte een maatschappelijke binding aan Ede
nee.. vliegveld deelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bedoelt vliegveld terlet? (maar vandaar dat er af en toe hier straaljagers overkwamen en door de geluidsbarrière heen gingen)
Ow das vreemd! Normaal moet je bij inschrijving kunnen bewijzen dat je een economische of sociale binding met de regio hebt. Tenminste dat was de reden dat ik mij niet kon inschrijven in Haarlem...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
Caironquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Gellarboy het volgende:
HELP!
Wonen er users van hier in Tilburg?
Ik heb zondag een fotolocatie nodig in Tilburg en zoek iemand die de omgeving kent. Of bars. Of wat dan ook.
Maar die zit alleen maar binnen en kent dus niks van zijn omgeving.quote:
Ook wazig. Je mag in je eentje niet eens een huis met drie slaapkamers kopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
True.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar die zit alleen maar binnen en kent dus niks van zijn omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |