ik had zoiets gelezen. Je had een grote wc. waarom wil je daar een bibliotheek maken? zodat je wat te lezen hebt onder het kleien?quote:
goed! Heb nog zware spierpijn van bootcamp. maar dat zal je wel gelezen hebben.. .he schaduw lezerquote:
wat heb je gedaan?quote:
Nee heb eigenlijk ene hekel aan terug lezen, is toch niet interessantquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
goed! Heb nog zware spierpijn van bootcamp. maar dat zal je wel gelezen hebben.. .he schaduw lezer![]()
en jij? al zoekende naar werk? of vind je het best zo?
maar dan mis je mijn verhalen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee heb eigenlijk ene hekel aan terug lezen, is toch niet interessant
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
ben je alleen 'snachts te vinden hier? draai je de dag en nacht om? luie bitch
neem geen vloerbedekking! heb dat in Amsterdam en je ziet alle vlekken..quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik weet niet wat ik met de vloer wil
zeggen je ouders er niets van? Of woon je op je zelf?quote:
Tis maar tijdelijk en mn moeder zit zelf ook nog beneden op de bank dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeggen je ouders er niets van? Of woon je op je zelf?
Toen ik een jaartje vrij nam van school, was het feesten etc.... mijn ouders zeiken dat ik toch echt iets moest gaan doen..... bitches..
tijdelijk? ach, tenminste krijg je geen gezeik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis maar tijdelijk en mn moeder zit zelf ook nog beneden op de bank dus
20quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tijdelijk? ach, tenminste krijg je geen gezeik...
hoe oud ben je eigenlijk? 18?
ach, je bent nog een broekiequote:
nee gewoon thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, je bent nog een broekie![]()
![]()
woon je normaliter op kamers?
heb je al enig idee wat je gaat doen m.b.t. studie of werk?quote:
Vloerbedekking in de slaapkamer, en de woonkamer/keuken/gang moet een gladde afwerking krijgen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
neem geen vloerbedekking! heb dat in Amsterdam en je ziet alle vlekken..![]()
je hebt toch een beneden huis?
Iets met toerisme waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je al enig idee wat je gaat doen m.b.t. studie of werk?
je heb je beveiligers diploma (hoe dat ook heet) zonde dat je daar niks mee doet.
of ga je verder studeren?
Waarom nu niet thuis?quote:
parket, laminaat, iets wat makkelijk af te nemen is...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vloerbedekking in de slaapkamer, en de woonkamer/keuken/gang moet een gladde afwerking krijgen...
En ja een benedenwoning
lazy bitch, je weet het niet. hahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iets met toerisme waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |