Ik kan me alleen de villa fiësta en de lolliepop* nog herinneren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
True.
Ik ken alleen het station en een gymzaal in Berkel-Enschot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Heb er gestudeerd en een vriend van me kent er ook wle de weg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Gellarboy het volgende:
HELP!
Wonen er users van hier in Tilburg?
Ik heb zondag een fotolocatie nodig in Tilburg en zoek iemand die de omgeving kent. Of bars. Of wat dan ook.
Oh, je mag dat wel kopen, boven een bepaalde prijs. Hetzelfde geldt voor huren. In de vrije sector mag alles! Als je een bank vindt die je het geld leent, dan mag je alles kopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook wazig. Je mag in je eentje niet eens een huis met drie slaapkamers kopen.
Op zich wel lullig voor grote gezinnen die het huis beter kunnen gebruiken, maar waarom moet dat nou weer van bovenaf opgelegd worden?
Alleen als item van het journaal meegekregen.quote:
Dan ben ik in de war met beetlejuice.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
Candyman moest je 5 keer zeggen, dus dit kan (inmiddels) nog neeeet.
Jap, want ik mot mij buiten dit ook nog eens appart in laten schrijven :Squote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow das vreemd! Normaal moet je bij inschrijving kunnen bewijzen dat je een economische of sociale binding met de regio hebt. Tenminste dat was de reden dat ik mij niet kon inschrijven in Haarlem...
Hoe hete die film eigenlijk ook alweer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
Candyman moest je 5 keer zeggen, dus dit kan (inmiddels) nog neeeet.
Candyman?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe hete die film eigenlijk ook alweer?
En dus gefeliciteerd!!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:48 schreef MrBrightside het volgende:
EN O.
Ik heb mijn rijbewijs net gehaald.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |