quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Mister(hom)O!
Was dat nou deze zaterdag? Pann?
moet je dat allemaal? en sinds wanneer heb jij een persoonlijk hitlertje die verteld wat je moet doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben moe.En ik heb mijn herkansing verkloot. En ik vind rechten als variant kut.
En ik moet zo werken.
En ik ben moe en moet daarna naar de bios.
En wss ook nog ARC.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben moe.En ik heb mijn herkansing verkloot. En ik vind rechten als variant kut.
En ik moet zo werken.
En ik ben moe en moet daarna naar de bios.
En wss ook nog ARC.
Hoe'st met de pinguin? En de man? En de feesten? En de drank? En de broer?quote:
Hoezo, 'sinds wanneer'. Die was er altijd al hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je dat allemaal? en sinds wanneer heb jij een persoonlijk hitlertje die verteld wat je moet doen?
Op de fiets al geluisterd.quote:
GA NAAR DE BIOS JIJ!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Hoezo, 'sinds wanneer'. Die was er altijd al hoor.
En dat hielp niet?!quote:
die broer was toch pas op tillevisie ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe'st met de pinguin? En de man? En de feesten? En de drank? En de broer?
en ook weer op hetzelfde adres slapen als in oktober 2007 ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ga misschien eens naar die van Utrecht deze maand
in andere onderdelen van fok is hij best actiefquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef hierissieweer het volgende:
over pann gesproken, waar is ralf?
Ik doe het wel naakt.... maar vandaag niet meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, mijn casa dan ook he!
MIJN poets ligt in het ziekenhuis
Moet je wel even aangeven wanneer, want dan plan ik een snipperdagjequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik doe het wel naakt.... maar vandaag niet meer
Heb ook alweer gesport, mijn fietsbanden opgepompt en mijn nieuwe bril opgehaald
Volgens mijn ben ik de enige Twentenaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lazy bitch, je weet het niet. hahaha
met je beveilgings diploma kan je veel doen op Schiphol-Rijk o.i.d..
Maar woon je wel in het westen? Of kom jij ook uit Twente, like everbody here, ze klinken echt zoals Urbanus. hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |