quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:51 schreef SHE het volgende:
Je ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Bied daar eerst maar eens je excuses voor aan
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:51 schreef SHE het volgende:
Je ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
ff bashen....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Ik hoor net van Biogarde dat ik in 2008 de meeste slotjes heb gezet am fok.
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan helemaal niemand.
Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Bash maar een eind weg, kom met zogenaamde argumenten: Don't care.
Lieve groetjes, cerror.
Hey B. Je naam veranderd?quote:
Doe je ding.quote:
It takes one, to know one. Met dat verschil dat jij een kutkop hebt en ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.
Tja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:58 schreef SHE het volgende:
[..]
It takes one, to know one. Met dat verschil dat jij een kutkop hebt en ik niet.
You even fail at being an attenwhore.
Jij bent een attention bore
Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk.
Ik lease mijn tieten niet voor 11 duizend pleurie.
Ik wil wel mijn prostaat doneren voor 2 euro en een tagje.
Iets minder dan een topicreeks en een bende schreeuwende kalende mannen + referentie op 3fm maar toch.
Je pm's zijn van het niveautje vluchtneger. Ik dacht sowieso dat jij een berber was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:02 schreef Superfast het volgende:
Ik zou alleen om SHE op dr arrogante grafsmoel te mogen slaan al overwegen Moslim te worden.
Je zit er wel bovenop he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef cerror het volgende:
Zeg snol, ik ga niet een half uur wachten totdat je weer met een "gevatte" opmerking komt.
Dus schiet eens op met die uiterlijke referenties van me en maak die sneue afsnauwing nou eens af.
Wat een prachtige Tina instelling snollebol.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Dat je wat cojones mistte was mij allang duidelijk, maar dit klinkt natuurlijk wel erg sneu.
Ik bied 5 euro voor je vleeswond, knaapje.
Publiekelijk stenigen lijkt me bij nader inzien toch grappiger...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Je pm's zijn van het niveautje vluchtneger. Ik dacht sowieso dat jij een berber was?
quote:
Je vind haar gewoon leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:12 schreef cerror het volgende:
SHE is het volgende:
- IJDEL
- Ondersteund in haar ijdelheid
- Naïef als den tering
- Gauw op haar delicate prinsessenteentjes getrapt
- Niet gediend van kritiek
- Verwend
- Een tietenlease programma
- 11.000 euro en she'll slip a tit.
- Voor Afrika
- Negertjes zijn haar kryptoniet.
Ach een kuttopic geopend door een exkutmod. Wat voor reacties verwacht je dan. Zeker als iedereen kanker en aids wordt gewenst.quote:
En ik vind jou een enorm toffe toevoegende kwaliteitsuser.quote:
Jah, volgens mij is klaagbaak nog gezellig dan hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach een kuttopic geopend door een exkutmod. Wat voor reacties verwacht je dan. Zeker als iedereen kanker en aids wordt gewenst.
jewaitzquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik vind jou een enorm toffe toevoegende kwaliteitsuser.
Dat was trouwens sarcastisch. Maar ik weet dat pubers en begrijpend lezen hetzelfde is als christenen met een koran.quote:
Ik ben volwassen, maargoed laten we maar geen discussie startenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat was trouwens sarcastisch. Maar ik weet dat pubers en begrijpend lezen hetzelfde is als christenen met een koran.
Inclusief de GHB en spuitje met bloed.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.
Lol, pwnedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:43 schreef MdMa98 het volgende:
SHE uit de kleren voor een goed doel.
aandachtshoer.
ga op z`n minst zonder reden uit je kleding.
ik heb niet meegedaan met de actie. en zo bijzonder is ze nu ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijn
Volgens mij heet dat: Hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:22 schreef timmmmm het volgende:
Hoe noem je mensen ook alweer die uit de kleren gaan, als je ze er maar voor betaald?
Kun je nagaan, SHE weet ook wel dat dat soort types hier op het forum rondbanjeren. Dus dan weet je ook meteen waar ze het voor doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijn
Back in the good old daysquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef Registratiedienst het volgende:
Zijn er echt mannen (15+) die zichzelf aftrekken op plaatjes? Ontkracht even mijn beeld..
Ja, ik vond de lingeriemodellen in Wehkamp ook wel erotiserend. Begrijpelijk. Maar anno 2008 & 15+?quote:
Ik denk dat het net zoiets is als een telefoon met een draaischijf.. als je goed zoekt vind je er nog wel één.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik vond de lingeriemodellen in Wehkamp ook wel erotiserend. Begrijpelijk. Maar anno 2008 & 15+?
Als de hel dichtvriest misschien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Salatrel het volgende:
meisjes plagen is kusjes vragen toch?
Een knus samenzijn zit er niet in begrijp ik? cerror en SHE zitten in een boom like?quote:
Vette dissssssquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef pisnicht het volgende:
En nu je de meeste slotjes hebt gezet, denk je dat je een grotere internetpiemel gaat krijgen of zo? Eigenlijk ben je gewoon een hypocriete kutkneus die het waarschijnlijk vaak niet met woorden afkon en daarom maar slotjes zette.
oja, en je bent lelijk.
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een knus samenzijn zit er niet in begrijp ik? cerror en SHE zitten in een boom like?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.
Oe, rollenspelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Word jij maar eens een man met een missie in ONZ.
Zow dannn, kankahhhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens vind ik je een kankertrieste kutuser.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
En waarom krijgen wij bij het minste scheldwoord al een ban, en hij mag het complete scheldwoordenpakket van 2008 postenquote:Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Volgens mij loopt er nu een prachtig topic in de FCquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
En waarom krijgen wij bij het minste scheldwoord al een ban, en hij mag het complete scheldwoordenpakket van 2008 posten.
Toen van dat gedoe met NB volgens mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Ravage het volgende:
Blijkbaar vinden SHE en Cerror elkaar niet zo aardig
Wat is er gebeurd?
Naja aardig.. Menselijk nog wel ja...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef TheGuy het volgende:
Als mod was cerror nog wel aardig
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Sgele het volgende:
wat een held!
Iemand aids toewensen.. Is dat niet hetzelfde als iemand dood wensen?
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef MJay1 het volgende:
Topic waarin je gepost moet hebben!
Snie!quote:
Je doet het fout. Je moet zeggen: Jij bent ook bloedgeil hoor.quote:
Mjah. Het was niet direct mijn bedoeling om Skaai in bed te krijgen. Als jij nou even een fotoboek opentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je doet het fout. Je moet zeggen: Jij bent ook bloedgeil hoor..
Zo verhoog je de kans om met haar in bed te belanden (in real life - niet 2nd life) met factor 10!.
1881.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:39 schreef Biogarde het volgende:Wie sloten in 2008 de meeste topics?
01. In ONZ werden 1881 topics gesloten door cerror
02. In KLB werden 1740 topics gesloten door Biogarde
03. In V&A werden 1710 topics gesloten door NanKing
04. In ONZ werden 1323 topics gesloten door murp
05. In ONZ werden 1073 topics gesloten door zarGon
06. In KLB werden 864 topics gesloten door de_boswachter
06. In KLB werden 864 topics gesloten door Juup©
08. In KLB werden 856 topics gesloten door ondeugend
09. In V&A werden 807 topics gesloten door Dubbeldrank
10. In ONZ werden 757 topics gesloten door LudoSanders
11. In ONZ werden 723 topics gesloten door Snakey
12. In KLB werden 703 topics gesloten door The_Terminator
13. In V&A werden 596 topics gesloten door dndiek
14. In GC werden 487 topics gesloten door BrandX
15. In GC werden 485 topics gesloten door Klonk
16. In MUZ werden 388 topics gesloten door belsen
17. In VBL werden 379 topics gesloten door RayMania
18. In DIG werden 371 topics gesloten door Jo0Lz
19. In ONZ werden 344 topics gesloten door Deoxyribonucleic
20. In KLB werden 339 topics gesloten door Bob-B
21. In EK werden 327 topics gesloten door sjimz
22. In KLB werden 318 topics gesloten door tonks
23. In ONZ werden 282 topics gesloten door remlof
24. In VBL werden 281 topics gesloten door sjimz
25. In EK werden 275 topics gesloten door RayMania
de teloorgang van de beroepsbaggeraar...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef NJ het volgende:
[..]
1881.
Dat was in 2005 nog geen drie maanden werk..
ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef elfzesendertig het volgende:
cerror, ik wil je feliciteren met je faalBlijkbaar zijn genoeg mensen nu met me eens over iets wat ik maanden terug al heb lopen schreeuwen: je faalde als mod.
cerror was een goede modquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef elfzesendertig het volgende:
cerror, ik wil je feliciteren met je faalBlijkbaar zijn genoeg mensen nu met me eens over iets wat ik maanden terug al heb lopen schreeuwen: je faalde als mod.
Maar FOK! is geen transparante democratie, dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, cerror kwam in de buurt van corruptie
Mee eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:51 schreef SHE het volgende:
Je ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Zie het hoe je het wilt zien, ik ga me er niet meer druk om maken omdat ik hier nog maar af en toe post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Maar FOK! is geen transparante democratie, dus.
quote:
ik heb je inderdaad wel eens vaker zien postenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zie het hoe je het wilt zien, ik ga me er niet meer druk om maken omdat ik hier nog maar af en toe post.
Goed, goed, het boeit mij ook niet. Excuses voor mijn opmerking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zie het hoe je het wilt zien, ik ga me er niet meer druk om maken omdat ik hier nog maar af en toe post.
Du'h, het is een kutgat dat al zijn fantastische architectuur heeft vernaggelt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:23 schreef Registratiedienst het volgende:
Alleen Meppel is wat minder..
hoiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Goed, goed, het boeit mij ook niet. Excuses voor mijn opmerking.
Die Cerror-gast is best neukbaar. Jongens met lang haar zijn ''.
Geldt dat nirt voor Meppel/Emmen/Assen e.o?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Du'h, het is een kutgat dat al zijn fantastische architectuur heeft vernaggelt.
daar is niet alleen meppel goed inquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Du'h, het is een kutgat dat al zijn fantastische architectuur heeft vernaggelt.
Hoiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb je inderdaad wel eens vaker zien posten
zelfs groningen kan hetquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Geldt dat nirt voor Meppel/Emmen/Assen e.o?
Assen en Emmen tellen niet mee. Meppel had tenminste een kick-ass grachtengordel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij kwam toch uit nijverdal onie?quote:
Assenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En dat jouw kids het ook maar mogen krijgen dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Lieve groetjes, cerror.
Almeloquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij kwam toch uit nijverdal onie?
en ik ben er maar 2 keer geweestquote:
noordelingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef Registratiedienst het volgende:
Oh no, een noordelingentopic.. Wat eng.
bijnaquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
AlmeloBinnenkort waarschijnlijk Enschede.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bijna
ok. ga je op kamers ofzo?
quote:
ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:32 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Assen, Emmen, Meppel, Groningen
Zometeen Sneek of Joure wellicht....
Fuck yeah.quote:
eenschquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Friezen mogen moven naar KAA [ afbeelding ]
Zwolle is okay. M'n broer woont er.quote:
O jee, een newbie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef Registratiedienst het volgende:
Oh no, een noordelingentopic.. Wat eng.
Maar dus wel één keer voor en één keer na de verkrachting van de binnenstad?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik ben er maar 2 keer geweest
het dooit alquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Friezen mogen moven naar KAA [ afbeelding ]
twente ken ik.... maar vertel: waar ligt het mooie twente?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik niet
ik kom uit het mooie twente
je broer is een gay die ik afgelopen weekend nog in het coc gespot heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Zwolle is okay. M'n broer woont er.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je broer is een gay die ik afgelopen weekend nog in het coc gespot heb.
nee, hij wees me af...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Sexy Time gehad met zijn broer?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:43 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik zal mijn oogjes open houden om Cerror te spotten in Meppel.
Van Remlovequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]![]()
van wie ben jij een kloon trouwens?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]![]()
1e keer was uitgaan 's avonds dus daar weet ik geen ruk meer vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar dus wel één keer voor en één keer na de verkrachting van de binnenstad?
hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
twente ken ik.... maar vertel: waar ligt het mooie twente?
ander keertjequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Niemand. Net alsof een nieuweling niet verfrissend kan zijn. You Need Me!
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]![]()
jij moet optyfen met dat geTwente van je.quote:
quote:
jij bent geen mod meer.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij moet optyfen met dat geTwente van je.
Door jou wordt en blijft Twente zo lelijk en kansloos.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
door mij wordt en blijft Twente inderdaad kansloos.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf.
En wie ben jij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan ken je mij dus nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:48 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik ken wel een paar lekkere jongens uit Twente.. Maar volgens mij zijn dat ook de jongens die regelmatig hun HomeTown verlaten om het land te bezoeken. Slechts een paar dus.
Ties van der Heidequote:
Houden zo. Zwolle heeft jou inderdaad nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
door mij wordt en blijft Twente inderdaad kansloos.
Komt omdat ik er nooit kom.
klopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Houden zo. Zwolle heeft jou inderdaad nodig.
aj zo'n toon ansloat kuj better vöt blie'mquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
door mij wordt en blijft Twente inderdaad kansloos.
Komt omdat ik er nooit kom.
na het inschakelen van het vertaalbureau, stem ik in met je opmerking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aj zo'n toon ansloat kuj better vöt blie'm
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef r2dGeert het volgende:
MOD zijn is een excuus om niet naar buiten te hoeven.
In dat geval ben ik dan toch modmaterial...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef r2dGeert het volgende:
MOD zijn is een excuus om niet naar buiten te hoeven.
Dat je weet dat ik in Twente woon dan.. Pff knap hoor. Ik zeg het echt nooit, maar goedquote:
je hebt me, echt....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je weet dat ik in Twente woon dan.. Pff knap hoor. Ik zeg het echt nooit, maar goed![]()
is goed. doe ik dat.quote:Doe maar stoer verder hoor
nee. gelukkig nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Voldoe je aan deze kenmerken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet
vooral die laatste trui met die ruiten
Twentequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.
ik loop daar niet in rondquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.
*insert fanatieke tegenreactie*quote:
Wat een zielig meisje eigenlijk van je avaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
*insert fanatieke tegenreactie*
spiegeltje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een zielig meisje eigenlijk van je ava
helemaal niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Ik ben nooit in Enschede geweest. Schandelijk, eigenlijk.
Geweld is nooit een oplossingquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef rudedeltadude het volgende:
echt he... Twentenaren zijn net Friezen... echt...
Ga knokken voor je eigen land, eigen taal en eigen volkslied.
Zijn wij mooi jullie subsidietrekkerij kwijt.
Jij hebt ook niets geleerd van de Eerste Wereldoorlog!?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef rudedeltadude het volgende:
echt he... Twentenaren zijn net Friezen... echt...
Ga knokken voor je eigen land, eigen taal en eigen volkslied.
Zijn wij mooi jullie subsidietrekkerij kwijt.
sorry... klopt... je hebt gelijk!quote:
wat is een wereldoorlog?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jij hebt ook niets geleerd van de Eerste Wereldoorlog!?!. Belachelijk.
.
ik geef u 100 mijlen de zee opquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Boeddha geeft u 100 kudo's
nooit van gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je weet wel, Volkenbond (voorloper VN), zelfbeschikkingsrecht voor volkeren enzo.
Heb jij al een ark voor mij gebouwd, Noah?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik geef u 100 mijlen de zee op
Nee ik snapte hem nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sorry... klopt... je hebt gelijk!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nooit van gehoord.
doe mij maar een broodje kroket
neen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Heb jij al een ark voor mij gebouwd, Noah?
vervang het woordt moderators eens door Twentenaren en we hebben de oorzaak van het begrip "subsidie" in ons land te pakkenquote:
doet ze zelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een zielig meisje eigenlijk van je ava
Ice Age?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
neen.
Noah was een belangrijk persoon in de film die ik gister gezien heb overigens.
Welke film was het?
neenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, de oprichter van FOK! kan wellicht subsidie ontvangen voor deze nieuwe excuusnegers.
foutquote:
Ik houd niet van intolerante anonieme internetgebruikers die zulke gewaagde uitspraken doen. Ik ga aangifte doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
neen
komt omdat twente zichzelf uiteindelijk gaat vernietigen
ik gooi net mijn naam en toenaam op het web.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik houd niet van intolerante anonieme internetgebruikers die zulke gewaagde uitspraken doen. Ik ga aangifte doen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik gooi net mijn naam en toenaam op het web.
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
Wehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
Jongen, ik ben aan het multitasken. Ik moet nog wat prul schrijven, en andere zooi doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
succesquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jongen, ik ben aan het multitasken. Ik moet nog wat prul schrijven, en andere zooi doen.
Jij was wel even bang? Toch? Toch?.
. Goed, deze Waus gaat even wat productiever zijn. Dag vriendjes & vriendinnetjes!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
Dat is lief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes
nu nog zooi schrijven, ben blij dat ik dat niet hoef
een topic met verschillende onderwerpenquote:
wie is zij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:28 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hoerengevecht tussen Error & Zij.
ik plan ook nooit. behalve dat ik 's nachts om half 2 niet met school bezig gaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat is lief.. Goed, ik ben een waardeloze planner, ik weet.
SHEquote:
she is shequote:
waarheid als een koequote:
Wat zal ik lachen als SHE een shemale blijkt te zijn zeg....quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waarheid als een koe
voor die koe is overigens veel geld betaald
volgens mij heb ik dat stukje gemistquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waarheid als een koe
voor die koe is overigens veel geld betaald
Ik schat A.S.G. Goed geschat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jongen, ik ben aan het multitasken. Ik moet nog wat prul schrijven, en andere zooi doen.
Jij was wel even bang? Toch? Toch?.
. Goed, deze Waus gaat even wat productiever zijn. Dag vriendjes & vriendinnetjes!
Tweede keer dat deze afkorting valt! Wie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:35 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Ik schat A.S.G. Goed geschat?
ik ben armquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Rijkman.
Hoe en waar was de eerste keer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tweede keer dat deze afkorting valt! Wie?
Klikquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tweede keer dat deze afkorting valt! Wie?
Soort verwarring. Ik ben Rijkman, ik word geaccepteerd bij Vindi (want ik heet immers Rijkman), ik ga solliciteren bij ABN, papa zit toch in de Old Boys Network, krijg een tof baantje, en hop, ik ben voorzitter van RvB.quote:
Zo'n gare Klooney-figuur met kuttopics.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:38 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Hoe en waar was de eerste keer?
Ik ben je een uitleg verschuldigd. Wat het vooral triggerde was het gebruik van het punt-teken (inclusief spatie ervoor) achter je smilies. Komt vooral geforceerd over. En andere dingen, maar vooral dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Soort verwarring. Ik ben Rijkman, ik word geaccepteerd bij Vindi (want ik heet immers Rijkman), ik ga sollicteren bij ABN, papa zit toch in de Old Boys Network, krijg een tof baantje, en hop, ik ben voorzitter van RvB.
Conclusie: Geef je kind een pretentieuze naam, ook al heb je geen cent te makken.
En met deze wijsheid ga ik mijzelf nu uitloggen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:43 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Ik ben je een uitleg verschuldigd. Wat het vooral triggerde was het gebruik van het punt-teken (inclusief spatie ervoor) achter je smilies. Komt vooral geforceerd over. En andere dingen, maar vooral dat.
Ah, okay. Ik zit dus verkeerd met mijn schatting c.q. constatering? Hmm. Mhmm.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Zo'n gare Klooney-figuur met kuttopics.
Als ik het goed had, zou ik het uitleggen. Maar ik zit fout, hence dat je het daar maar mee moet doen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Lieve groetjes, cerror.
uitloggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Soort verwarring. Ik ben Rijkman, ik word geaccepteerd bij Vindi (want ik heet immers Rijkman), ik ga solliciteren bij ABN, papa zit toch in de Old Boys Network, krijg een tof baantje, en hop, ik ben voorzitter van RvB.
Conclusie: Geef je kind een pretentieuze naam, ook al heb je geen cent te makken.
En met deze wijsheid ga ik mijzelf nu uitloggen.
comebarebackkidquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:46 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Als ik het goed had, zou ik het uitleggen. Maar ik zit fout, hence dat je het daar maar mee moet doen.
Mijn uitlogknopje werkt niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
uitloggen
daar doe ik niet aan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Mijn uitlogknopje werkt niet.. Zogenaamd.
Mijn profiel zegt helemaal niets en userID's stellen niet zoveel voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
comebarebackkid
. WTF, registratie vanwege een gebruiker, constatering?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:56 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Mijn profiel zegt helemaal niets en userID's stellen niet zoveel voor.
Dit zegt meer:
[ afbeelding ]
Wat weet jij daarvan?quote:
Ja of je bent gewoon een kloon die ik kenquote:Op woensdag 14 januari 2009 03:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben helderziend. Jouw usernaam geeft mij allerlei ingevingen door.
Nee, ik kreeg gisteren een glas wijn (virtueel) van je. Taksi-lover.quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja of je bent gewoon een kloon die ik ken
Ja dat kan ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 04:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg gisteren een glas wijn (virtueel) van je. Taksi-lover.
Kom toch eens op bezoek!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Ik ben nooit in Enschede geweest. Schandelijk, eigenlijk.
Jij zou een man nog niet herkennen als ie je in je flikkerige reet neuktequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als SHE een shemale blijkt te zijn zeg....
al die nerds trekken zich dan voor 11.000 euri suf op een semi-kerel.
Mensen op hun uiterlijk pakken is zó makkelijk. Kom eens met iets origineels.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij zou een man nog niet herkennen als ie je in je flikkerige reet neukte
Of is dit je zielige excuus voor mannelijkheid?
[ afbeelding ]
Puhlease..
Het is alles wat ze kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen op hun uiterlijk pakken is zó makkelijk. Kom eens met iets origineels.
Doet ze het nog niet goed, want zij houdt er geen cent aan over. Alleen maar geile Fokkertjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Vergeet je zowaar het uit de kleren gaan voor geld.
Absoluut.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen op hun uiterlijk pakken is zó makkelijk. Kom eens met iets origineels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |