quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:51 schreef SHE het volgende:
Je ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Bied daar eerst maar eens je excuses voor aan
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:51 schreef SHE het volgende:
Je ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Bied daar eerst maar eens je excuses voor aan
ff bashen....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Ik hoor net van Biogarde dat ik in 2008 de meeste slotjes heb gezet am fok.
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan helemaal niemand.
Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Bash maar een eind weg, kom met zogenaamde argumenten: Don't care.
Lieve groetjes, cerror.
Hey B. Je naam veranderd?quote:
Doe je ding.quote:
It takes one, to know one. Met dat verschil dat jij een kutkop hebt en ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.
Tja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:58 schreef SHE het volgende:
[..]
It takes one, to know one. Met dat verschil dat jij een kutkop hebt en ik niet.
You even fail at being an attenwhore.
Jij bent een attention bore
Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk.
Ik lease mijn tieten niet voor 11 duizend pleurie.
Ik wil wel mijn prostaat doneren voor 2 euro en een tagje.
Iets minder dan een topicreeks en een bende schreeuwende kalende mannen + referentie op 3fm maar toch.
Je pm's zijn van het niveautje vluchtneger. Ik dacht sowieso dat jij een berber was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:02 schreef Superfast het volgende:
Ik zou alleen om SHE op dr arrogante grafsmoel te mogen slaan al overwegen Moslim te worden.
Je zit er wel bovenop he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef cerror het volgende:
Zeg snol, ik ga niet een half uur wachten totdat je weer met een "gevatte" opmerking komt.
Dus schiet eens op met die uiterlijke referenties van me en maak die sneue afsnauwing nou eens af.
Wat een prachtige Tina instelling snollebol.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Dat je wat cojones mistte was mij allang duidelijk, maar dit klinkt natuurlijk wel erg sneu.
Ik bied 5 euro voor je vleeswond, knaapje.
Publiekelijk stenigen lijkt me bij nader inzien toch grappiger...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Je pm's zijn van het niveautje vluchtneger. Ik dacht sowieso dat jij een berber was?
quote:
Je vind haar gewoon leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:12 schreef cerror het volgende:
SHE is het volgende:
- IJDEL
- Ondersteund in haar ijdelheid
- Naïef als den tering
- Gauw op haar delicate prinsessenteentjes getrapt
- Niet gediend van kritiek
- Verwend
- Een tietenlease programma
- 11.000 euro en she'll slip a tit.
- Voor Afrika
- Negertjes zijn haar kryptoniet.
Ach een kuttopic geopend door een exkutmod. Wat voor reacties verwacht je dan. Zeker als iedereen kanker en aids wordt gewenst.quote:
En ik vind jou een enorm toffe toevoegende kwaliteitsuser.quote:
Jah, volgens mij is klaagbaak nog gezellig dan hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach een kuttopic geopend door een exkutmod. Wat voor reacties verwacht je dan. Zeker als iedereen kanker en aids wordt gewenst.
jewaitzquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik vind jou een enorm toffe toevoegende kwaliteitsuser.
Dat was trouwens sarcastisch. Maar ik weet dat pubers en begrijpend lezen hetzelfde is als christenen met een koran.quote:
Ik ben volwassen, maargoed laten we maar geen discussie startenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat was trouwens sarcastisch. Maar ik weet dat pubers en begrijpend lezen hetzelfde is als christenen met een koran.
Inclusief de GHB en spuitje met bloed.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.
Lol, pwnedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:43 schreef MdMa98 het volgende:
SHE uit de kleren voor een goed doel.
aandachtshoer.
ga op z`n minst zonder reden uit je kleding.
ik heb niet meegedaan met de actie. en zo bijzonder is ze nu ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijn
Volgens mij heet dat: Hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:22 schreef timmmmm het volgende:
Hoe noem je mensen ook alweer die uit de kleren gaan, als je ze er maar voor betaald?
Kun je nagaan, SHE weet ook wel dat dat soort types hier op het forum rondbanjeren. Dus dan weet je ook meteen waar ze het voor doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijn
Back in the good old daysquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef Registratiedienst het volgende:
Zijn er echt mannen (15+) die zichzelf aftrekken op plaatjes? Ontkracht even mijn beeld..
Ja, ik vond de lingeriemodellen in Wehkamp ook wel erotiserend. Begrijpelijk. Maar anno 2008 & 15+?quote:
Ik denk dat het net zoiets is als een telefoon met een draaischijf.. als je goed zoekt vind je er nog wel één.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik vond de lingeriemodellen in Wehkamp ook wel erotiserend. Begrijpelijk. Maar anno 2008 & 15+?
Als de hel dichtvriest misschien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Salatrel het volgende:
meisjes plagen is kusjes vragen toch?
Een knus samenzijn zit er niet in begrijp ik? cerror en SHE zitten in een boom like?quote:
Vette dissssssquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef pisnicht het volgende:
En nu je de meeste slotjes hebt gezet, denk je dat je een grotere internetpiemel gaat krijgen of zo? Eigenlijk ben je gewoon een hypocriete kutkneus die het waarschijnlijk vaak niet met woorden afkon en daarom maar slotjes zette.
oja, en je bent lelijk.
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een knus samenzijn zit er niet in begrijp ik? cerror en SHE zitten in een boom like?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.
Oe, rollenspelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Word jij maar eens een man met een missie in ONZ.
Zow dannn, kankahhhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens vind ik je een kankertrieste kutuser.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
En waarom krijgen wij bij het minste scheldwoord al een ban, en hij mag het complete scheldwoordenpakket van 2008 postenquote:Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Volgens mij loopt er nu een prachtig topic in de FCquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
En waarom krijgen wij bij het minste scheldwoord al een ban, en hij mag het complete scheldwoordenpakket van 2008 posten.
Toen van dat gedoe met NB volgens mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Ravage het volgende:
Blijkbaar vinden SHE en Cerror elkaar niet zo aardig
Wat is er gebeurd?
Naja aardig.. Menselijk nog wel ja...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef TheGuy het volgende:
Als mod was cerror nog wel aardig
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Sgele het volgende:
wat een held!
Iemand aids toewensen.. Is dat niet hetzelfde als iemand dood wensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |