quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.
Lol, pwnedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:43 schreef MdMa98 het volgende:
SHE uit de kleren voor een goed doel.
aandachtshoer.
ga op z`n minst zonder reden uit je kleding.
ik heb niet meegedaan met de actie. en zo bijzonder is ze nu ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijn
Volgens mij heet dat: Hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:22 schreef timmmmm het volgende:
Hoe noem je mensen ook alweer die uit de kleren gaan, als je ze er maar voor betaald?
Kun je nagaan, SHE weet ook wel dat dat soort types hier op het forum rondbanjeren. Dus dan weet je ook meteen waar ze het voor doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ondertussen wel als eerste met je broek op je enkels voor je beelscherm zitten als de foto's er zijn
Back in the good old daysquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef Registratiedienst het volgende:
Zijn er echt mannen (15+) die zichzelf aftrekken op plaatjes? Ontkracht even mijn beeld..
Ja, ik vond de lingeriemodellen in Wehkamp ook wel erotiserend. Begrijpelijk. Maar anno 2008 & 15+?quote:
Ik denk dat het net zoiets is als een telefoon met een draaischijf.. als je goed zoekt vind je er nog wel één.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik vond de lingeriemodellen in Wehkamp ook wel erotiserend. Begrijpelijk. Maar anno 2008 & 15+?
Als de hel dichtvriest misschien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Salatrel het volgende:
meisjes plagen is kusjes vragen toch?
Een knus samenzijn zit er niet in begrijp ik? cerror en SHE zitten in een boom like?quote:
Vette dissssssquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef pisnicht het volgende:
En nu je de meeste slotjes hebt gezet, denk je dat je een grotere internetpiemel gaat krijgen of zo? Eigenlijk ben je gewoon een hypocriete kutkneus die het waarschijnlijk vaak niet met woorden afkon en daarom maar slotjes zette.
oja, en je bent lelijk.
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een knus samenzijn zit er niet in begrijp ik? cerror en SHE zitten in een boom like?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |