quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:51 schreef SHE het volgende:
Je ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Bied daar eerst maar eens je excuses voor aan
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:51 schreef SHE het volgende:
Je ziet er zo uit :
[ afbeelding ]
Bied daar eerst maar eens je excuses voor aan
ff bashen....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Ik hoor net van Biogarde dat ik in 2008 de meeste slotjes heb gezet am fok.
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan helemaal niemand.
Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Bash maar een eind weg, kom met zogenaamde argumenten: Don't care.
Lieve groetjes, cerror.
Hey B. Je naam veranderd?quote:
Doe je ding.quote:
It takes one, to know one. Met dat verschil dat jij een kutkop hebt en ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de grootste kneus op fok zou beginnen met foto's maar het blijkt de grootste aandachtshoer te zijn die er mee begint. Kudo's SHE.
Tja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:58 schreef SHE het volgende:
[..]
It takes one, to know one. Met dat verschil dat jij een kutkop hebt en ik niet.
You even fail at being an attenwhore.
Jij bent een attention bore
Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, je hebt gelijk.
Ik lease mijn tieten niet voor 11 duizend pleurie.
Ik wil wel mijn prostaat doneren voor 2 euro en een tagje.
Iets minder dan een topicreeks en een bende schreeuwende kalende mannen + referentie op 3fm maar toch.
Je pm's zijn van het niveautje vluchtneger. Ik dacht sowieso dat jij een berber was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:02 schreef Superfast het volgende:
Ik zou alleen om SHE op dr arrogante grafsmoel te mogen slaan al overwegen Moslim te worden.
Je zit er wel bovenop he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef cerror het volgende:
Zeg snol, ik ga niet een half uur wachten totdat je weer met een "gevatte" opmerking komt.
Dus schiet eens op met die uiterlijke referenties van me en maak die sneue afsnauwing nou eens af.
Wat een prachtige Tina instelling snollebol.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Dat je wat cojones mistte was mij allang duidelijk, maar dit klinkt natuurlijk wel erg sneu.
Ik bied 5 euro voor je vleeswond, knaapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |