Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.
Oe, rollenspelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Het scenario Cerror in een boom zou best een waarschijnlijke kunnen zijn. Hangend aan een touw met zijn piemel uit zijn broek, that is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Word jij maar eens een man met een missie in ONZ.
Zow dannn, kankahhhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Tevens vind ik je een kankertrieste kutuser.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
En waarom krijgen wij bij het minste scheldwoord al een ban, en hij mag het complete scheldwoordenpakket van 2008 postenquote:Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Volgens mij loopt er nu een prachtig topic in de FCquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
En waarom krijgen wij bij het minste scheldwoord al een ban, en hij mag het complete scheldwoordenpakket van 2008 posten.
Toen van dat gedoe met NB volgens mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Ravage het volgende:
Blijkbaar vinden SHE en Cerror elkaar niet zo aardig
Wat is er gebeurd?
Naja aardig.. Menselijk nog wel ja...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef TheGuy het volgende:
Als mod was cerror nog wel aardig
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef Sgele het volgende:
wat een held!
Iemand aids toewensen.. Is dat niet hetzelfde als iemand dood wensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |