Publiekelijk stenigen lijkt me bij nader inzien toch grappiger...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Je pm's zijn van het niveautje vluchtneger. Ik dacht sowieso dat jij een berber was?
quote:
Je vind haar gewoon leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:12 schreef cerror het volgende:
SHE is het volgende:
- IJDEL
- Ondersteund in haar ijdelheid
- Naïef als den tering
- Gauw op haar delicate prinsessenteentjes getrapt
- Niet gediend van kritiek
- Verwend
- Een tietenlease programma
- 11.000 euro en she'll slip a tit.
- Voor Afrika
- Negertjes zijn haar kryptoniet.
Ach een kuttopic geopend door een exkutmod. Wat voor reacties verwacht je dan. Zeker als iedereen kanker en aids wordt gewenst.quote:
En ik vind jou een enorm toffe toevoegende kwaliteitsuser.quote:
Jah, volgens mij is klaagbaak nog gezellig dan hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach een kuttopic geopend door een exkutmod. Wat voor reacties verwacht je dan. Zeker als iedereen kanker en aids wordt gewenst.
jewaitzquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik vind jou een enorm toffe toevoegende kwaliteitsuser.
Dat was trouwens sarcastisch. Maar ik weet dat pubers en begrijpend lezen hetzelfde is als christenen met een koran.quote:
Ik ben volwassen, maargoed laten we maar geen discussie startenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat was trouwens sarcastisch. Maar ik weet dat pubers en begrijpend lezen hetzelfde is als christenen met een koran.
Inclusief de GHB en spuitje met bloed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |