ik heb je inderdaad wel eens vaker zien postenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zie het hoe je het wilt zien, ik ga me er niet meer druk om maken omdat ik hier nog maar af en toe post.
Goed, goed, het boeit mij ook niet. Excuses voor mijn opmerking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zie het hoe je het wilt zien, ik ga me er niet meer druk om maken omdat ik hier nog maar af en toe post.
Du'h, het is een kutgat dat al zijn fantastische architectuur heeft vernaggelt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:23 schreef Registratiedienst het volgende:
Alleen Meppel is wat minder..
hoiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Goed, goed, het boeit mij ook niet. Excuses voor mijn opmerking.
Die Cerror-gast is best neukbaar. Jongens met lang haar zijn ''.
Geldt dat nirt voor Meppel/Emmen/Assen e.o?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Du'h, het is een kutgat dat al zijn fantastische architectuur heeft vernaggelt.
daar is niet alleen meppel goed inquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Du'h, het is een kutgat dat al zijn fantastische architectuur heeft vernaggelt.
Hoiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb je inderdaad wel eens vaker zien posten
zelfs groningen kan hetquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Geldt dat nirt voor Meppel/Emmen/Assen e.o?
Assen en Emmen tellen niet mee. Meppel had tenminste een kick-ass grachtengordel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij kwam toch uit nijverdal onie?quote:
Assenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En dat jouw kids het ook maar mogen krijgen dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Ik hoor net van Biogarde dat ik in 2008 de meeste slotjes heb gezet am fok.
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan helemaal niemand.
Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Bash maar een eind weg, kom met zogenaamde argumenten: Don't care.
Lieve groetjes, cerror.
Almeloquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij kwam toch uit nijverdal onie?
en ik ben er maar 2 keer geweestquote:
noordelingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:29 schreef Registratiedienst het volgende:
Oh no, een noordelingentopic.. Wat eng.
bijnaquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
AlmeloBinnenkort waarschijnlijk Enschede.
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bijna
ok. ga je op kamers ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |