Dat je weet dat ik in Twente woon dan.. Pff knap hoor. Ik zeg het echt nooit, maar goedquote:
je hebt me, echt....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je weet dat ik in Twente woon dan.. Pff knap hoor. Ik zeg het echt nooit, maar goed![]()
is goed. doe ik dat.quote:Doe maar stoer verder hoor
nee. gelukkig nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Voldoe je aan deze kenmerken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet
vooral die laatste trui met die ruiten
Twentequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.
ik loop daar niet in rondquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.
*insert fanatieke tegenreactie*quote:
Wat een zielig meisje eigenlijk van je avaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
*insert fanatieke tegenreactie*
spiegeltje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een zielig meisje eigenlijk van je ava
helemaal niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Ik ben nooit in Enschede geweest. Schandelijk, eigenlijk.
Geweld is nooit een oplossingquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef rudedeltadude het volgende:
echt he... Twentenaren zijn net Friezen... echt...
Ga knokken voor je eigen land, eigen taal en eigen volkslied.
Zijn wij mooi jullie subsidietrekkerij kwijt.
Jij hebt ook niets geleerd van de Eerste Wereldoorlog!?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef rudedeltadude het volgende:
echt he... Twentenaren zijn net Friezen... echt...
Ga knokken voor je eigen land, eigen taal en eigen volkslied.
Zijn wij mooi jullie subsidietrekkerij kwijt.
sorry... klopt... je hebt gelijk!quote:
wat is een wereldoorlog?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jij hebt ook niets geleerd van de Eerste Wereldoorlog!?!. Belachelijk.
.
ik geef u 100 mijlen de zee opquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Boeddha geeft u 100 kudo's
nooit van gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je weet wel, Volkenbond (voorloper VN), zelfbeschikkingsrecht voor volkeren enzo.
Heb jij al een ark voor mij gebouwd, Noah?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik geef u 100 mijlen de zee op
Nee ik snapte hem nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sorry... klopt... je hebt gelijk!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nooit van gehoord.
doe mij maar een broodje kroket
neen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Heb jij al een ark voor mij gebouwd, Noah?
vervang het woordt moderators eens door Twentenaren en we hebben de oorzaak van het begrip "subsidie" in ons land te pakkenquote:
doet ze zelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een zielig meisje eigenlijk van je ava
Ice Age?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
neen.
Noah was een belangrijk persoon in de film die ik gister gezien heb overigens.
Welke film was het?
neenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ah, de oprichter van FOK! kan wellicht subsidie ontvangen voor deze nieuwe excuusnegers.
foutquote:
Ik houd niet van intolerante anonieme internetgebruikers die zulke gewaagde uitspraken doen. Ik ga aangifte doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
neen
komt omdat twente zichzelf uiteindelijk gaat vernietigen
ik gooi net mijn naam en toenaam op het web.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik houd niet van intolerante anonieme internetgebruikers die zulke gewaagde uitspraken doen. Ik ga aangifte doen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik gooi net mijn naam en toenaam op het web.
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
Wehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
Jongen, ik ben aan het multitasken. Ik moet nog wat prul schrijven, en andere zooi doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
succesquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jongen, ik ben aan het multitasken. Ik moet nog wat prul schrijven, en andere zooi doen.
Jij was wel even bang? Toch? Toch?.
. Goed, deze Waus gaat even wat productiever zijn. Dag vriendjes & vriendinnetjes!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en jij noemt me anoniem?
ik noem jou blind
Dat is lief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes
nu nog zooi schrijven, ben blij dat ik dat niet hoef
een topic met verschillende onderwerpenquote:
wie is zij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:28 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hoerengevecht tussen Error & Zij.
ik plan ook nooit. behalve dat ik 's nachts om half 2 niet met school bezig gaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat is lief.. Goed, ik ben een waardeloze planner, ik weet.
SHEquote:
she is shequote:
waarheid als een koequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |