Dat is lief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes
nu nog zooi schrijven, ben blij dat ik dat niet hoef
een topic met verschillende onderwerpenquote:
wie is zij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:28 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hoerengevecht tussen Error & Zij.
ik plan ook nooit. behalve dat ik 's nachts om half 2 niet met school bezig gaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat is lief.. Goed, ik ben een waardeloze planner, ik weet.
SHEquote:
she is shequote:
waarheid als een koequote:
Wat zal ik lachen als SHE een shemale blijkt te zijn zeg....quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waarheid als een koe
voor die koe is overigens veel geld betaald
volgens mij heb ik dat stukje gemistquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waarheid als een koe
voor die koe is overigens veel geld betaald
Ik schat A.S.G. Goed geschat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jongen, ik ben aan het multitasken. Ik moet nog wat prul schrijven, en andere zooi doen.
Jij was wel even bang? Toch? Toch?.
. Goed, deze Waus gaat even wat productiever zijn. Dag vriendjes & vriendinnetjes!
Tweede keer dat deze afkorting valt! Wie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:35 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Ik schat A.S.G. Goed geschat?
ik ben armquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Rijkman.
Hoe en waar was de eerste keer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tweede keer dat deze afkorting valt! Wie?
Klikquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tweede keer dat deze afkorting valt! Wie?
Soort verwarring. Ik ben Rijkman, ik word geaccepteerd bij Vindi (want ik heet immers Rijkman), ik ga solliciteren bij ABN, papa zit toch in de Old Boys Network, krijg een tof baantje, en hop, ik ben voorzitter van RvB.quote:
Zo'n gare Klooney-figuur met kuttopics.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:38 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Hoe en waar was de eerste keer?
Ik ben je een uitleg verschuldigd. Wat het vooral triggerde was het gebruik van het punt-teken (inclusief spatie ervoor) achter je smilies. Komt vooral geforceerd over. En andere dingen, maar vooral dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Soort verwarring. Ik ben Rijkman, ik word geaccepteerd bij Vindi (want ik heet immers Rijkman), ik ga sollicteren bij ABN, papa zit toch in de Old Boys Network, krijg een tof baantje, en hop, ik ben voorzitter van RvB.
Conclusie: Geef je kind een pretentieuze naam, ook al heb je geen cent te makken.
En met deze wijsheid ga ik mijzelf nu uitloggen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:43 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Ik ben je een uitleg verschuldigd. Wat het vooral triggerde was het gebruik van het punt-teken (inclusief spatie ervoor) achter je smilies. Komt vooral geforceerd over. En andere dingen, maar vooral dat.
Ah, okay. Ik zit dus verkeerd met mijn schatting c.q. constatering? Hmm. Mhmm.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Zo'n gare Klooney-figuur met kuttopics.
Als ik het goed had, zou ik het uitleggen. Maar ik zit fout, hence dat je het daar maar mee moet doen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Ik hoor net van Biogarde dat ik in 2008 de meeste slotjes heb gezet am fok.
Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan helemaal niemand.
Zak door de stront, krijg cholera en aids, tevens hoop ik dat je toekomstige kindren bij deze een ernstige ziekte krijgen.
Bash maar een eind weg, kom met zogenaamde argumenten: Don't care.
Lieve groetjes, cerror.
uitloggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:41 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Soort verwarring. Ik ben Rijkman, ik word geaccepteerd bij Vindi (want ik heet immers Rijkman), ik ga solliciteren bij ABN, papa zit toch in de Old Boys Network, krijg een tof baantje, en hop, ik ben voorzitter van RvB.
Conclusie: Geef je kind een pretentieuze naam, ook al heb je geen cent te makken.
En met deze wijsheid ga ik mijzelf nu uitloggen.
comebarebackkidquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:46 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Als ik het goed had, zou ik het uitleggen. Maar ik zit fout, hence dat je het daar maar mee moet doen.
Mijn uitlogknopje werkt niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
uitloggen
daar doe ik niet aan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Mijn uitlogknopje werkt niet.. Zogenaamd.
Mijn profiel zegt helemaal niets en userID's stellen niet zoveel voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:50 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
comebarebackkid
. WTF, registratie vanwege een gebruiker, constatering?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:56 schreef comebarebackkid het volgende:
[..]
Mijn profiel zegt helemaal niets en userID's stellen niet zoveel voor.
Dit zegt meer:
[ afbeelding ]
Wat weet jij daarvan?quote:
Ja of je bent gewoon een kloon die ik kenquote:Op woensdag 14 januari 2009 03:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben helderziend. Jouw usernaam geeft mij allerlei ingevingen door.
Nee, ik kreeg gisteren een glas wijn (virtueel) van je. Taksi-lover.quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja of je bent gewoon een kloon die ik ken
Ja dat kan ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 04:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg gisteren een glas wijn (virtueel) van je. Taksi-lover.
Kom toch eens op bezoek!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Ik ben nooit in Enschede geweest. Schandelijk, eigenlijk.
Jij zou een man nog niet herkennen als ie je in je flikkerige reet neuktequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als SHE een shemale blijkt te zijn zeg....
al die nerds trekken zich dan voor 11.000 euri suf op een semi-kerel.

Mensen op hun uiterlijk pakken is zó makkelijk. Kom eens met iets origineels.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij zou een man nog niet herkennen als ie je in je flikkerige reet neukte
Of is dit je zielige excuus voor mannelijkheid?
[ afbeelding ]
Puhlease..
Het is alles wat ze kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen op hun uiterlijk pakken is zó makkelijk. Kom eens met iets origineels.
Doet ze het nog niet goed, want zij houdt er geen cent aan over. Alleen maar geile Fokkertjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Vergeet je zowaar het uit de kleren gaan voor geld.
Absoluut.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen op hun uiterlijk pakken is zó makkelijk. Kom eens met iets origineels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |