Nee, ben blondquote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je Fruts zo geil gekregen ja
quote:
Mjah, vrees het ergstequote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Wielaert. Tis rond lees ik net
3 miljoen en een beetje.
Netjesquote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
ik had ZO geen zin vanmorgen
maar het is eigenlijk best een toppie dag geworden
-experiment gelukt
-ik kom in de krant![]()
-verslag mag een maand later worden ingeleverd![]()
-verslag maakt zelfs goede vooruitgang
Je maakt maar tijdquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Dan moet ik kijken of ik vanavond tijd heb, tussen 2 afleveringen van 24 door, OA... en anders komt het van de week wel.
De Gelderlander.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes.
Dus de schade in verslag is ingehaald? En in welke krant kom je?
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Dan moet ik kijken of ik vanavond tijd heb, tussen 2 afleveringen van 24 door, OA... en anders komt het van de week wel.
Hoever ben je met kijken? Ik heb inmiddels alles gezien van 24...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Hij richt die post tot jouquote:
Ik vergat je te quoten, maar jij zei dat dat vandaag aan de orde zal zijnquote:
Ik heb niets in de KSC gezien... maar dat verklaart wel de vraag in het Nijmegentopicquote:
Seizoen 7 is nu begonnen in Amerika, dus die ga ik vanaf de pc op tv kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoever ben je met kijken? Ik heb inmiddels alles gezien van 24...
Wat een vette serie
Over haar stagequote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vergat je te quoten, maar jij zei dat dat vandaag aan de orde zal zijn.
[..]
Ik heb niets in de KSC gezien... maar dat verklaart wel de vraag in het Nijmegentopic.
Dan rest de vraag wat ze over haar gaan schrijven!
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Seizoen 7 is nu begonnen in Amerika, dus die ga ik vanaf de pc op tv kijken.
Het staat nu ook op ajax.nl, hij komt dus echtquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
Morgenavond kan dat al... ze beginnen met 4 afleveringen in 2 dagenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Seizoen 3-4 waren ubergeil![]()
Ik wacht wel tot ik er vier achter elkaar kan kijken straks, avondvullend programma
Jij bent Cali's woordvoerder?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Over haar stage. Wederom, lees je in
.
Waar?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vergat je te quoten, maar jij zei dat dat vandaag aan de orde zal zijn.
[..]
Daar ben je toch blauw voorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent Cali's woordvoerder?
En ik kan moeilijk half FOK! afgaan om maar op de hoogte te blijven van iedereen natuurlijk.
Nee, jij behoort sowieso al alles te wetenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik iedereen waar ik meer van wil weten moet gaan stalken?
Nee, ik zeg dat jij alles van iedereen hier zou moeten wetenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik iedereen waar ik meer van wil weten moet gaan stalken?
O, ging het daar nog over...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij behoort sowieso al alles te weten.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jij alles van iedereen hier zou moeten weten
Dat ik er goddelijk uitzie, betekent nog niet dat ik over goddelijke alwetendheid beschik.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij behoort sowieso al alles te weten.
3 te laatquote:
Overminuten schrijven jij!quote:
Beste meneer pinguin,quote:
OA moet zich genaaid voelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:13 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Beste meneer pinguin,
In ons bedrijf worden overminuten afgerond. Dit betekent dus dat een drietal minuten overwerk niet uitbetaald wordt.
Hopelijk heb ik U voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
SchoonOA
Officemanager
De beste jongen kan natuurlijk altijd compenseren. Hij mag dan morgen 3 minuten eerder beginnen met werken.quote:
Jumquote:
Vanmiddag risotoo met zalm op, dus nu even een boterham.1 x warm is wel genoeg.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Jumals ik vanavond nog eet word het pasta met tonijn
2x is beterquote:Op maandag 12 januari 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanmiddag risotoo met zalm op, dus nu even een boterham.1 x warm is wel genoeg.
Inderdaadquote:
lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef Ladylike het volgende:
Ik eet meestal 2 x warm
1 keer opt werk en 1 keer thuis
Snel! Eet warm!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef cablegunmaster het volgende:
yay thuis :3
2 keer!quote:
Minstensquote:
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik eet alleen brood als avond eten als ik geen honger heb maar mijn vriend loopt te zeiken dat ik iets moet eten
Zullen we de kerels koppelen? Kunnen wij gewoon lekker even niet eten als we geen honger hebbenquote:
Eet hem!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik eet alleen brood als avond eten als ik geen honger heb maar mijn vriend loopt te zeiken dat ik iets moet eten
Maar dan hou ik niks over om mee te kroelenquote:
Jahquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we de kerels koppelen? Kunnen wij gewoon lekker even niet eten als we geen honger hebben
Daaromquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Ladylike het volgende:
Pïen
Marc![]()
[..]
Jah
Wij zijn toch al getrouwd
prettig inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag bijna 20 minuten telefonisch in de wacht gestaan bij de salaris administratie voor een simpel:
"Goeiemiddag u spreekt met Pien85, kunt u mij mijn salarisstroken van oktober, november en december nog een keer opsturen?"
"Ja, ga ik doen! Dag!"
Oh dat zijn de leukere wachttijdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag bijna 20 minuten telefonisch in de wacht gestaan bij de salaris administratie voor een simpel:
"Goeiemiddag u spreekt met Pien85, kunt u mij mijn salarisstroken van oktober, november en december nog een keer opsturen?"
"Ja, ga ik doen! Dag!"
Ladyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Ladylike het volgende:
Pïen
Marc![]()
[..]
Jah
Wij zijn toch al getrouwd
Lekkerdingquote:
Druk druk drukquote:
In Adobe Acrobat Reader kun je kiezen dat je Text wil selecteen, dan kun je de tekst wel naar een ander programma kopiëren.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Waarom kan je in Adobe tekstkleur niet veranderen en waarom krijg ik die tekst niet gekopierd in wordik moet printen verdomme maar mijn zwarte inkt is harstikke op
Dunnowquote:Op maandag 12 januari 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Waarom kan je in Adobe tekstkleur niet veranderen en waarom krijg ik die tekst niet gekopierd in wordik moet printen verdomme maar mijn zwarte inkt is harstikke op
ik heb geloof ik niet acrobatquote:Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
In Adobe Acrobat Reader kun je kiezen dat je Text wil selecteen, dan kun je de tekst wel naar een ander programma kopiëren.
* LL bespringt Fruts voorzichtigquote:
Dat zei mn vent ook alquote:
Marcquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL bespringt Fruts voorzichtig
Diertjuh![]()
![]()
LL wil vast wel kroelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan hou ik niks over om mee te kroelen
maar ik wil ook met mijn vent kroelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
LL wil vast wel kroelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |