Heb je Fruts zo geil gekregen jaquote:
Nee, ben blondquote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je Fruts zo geil gekregen ja
dat merkt hij dan echt niet meerquote:
IBTLquote:
quote:
Mjah, vrees het ergstequote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Wielaert. Tis rond lees ik net
3 miljoen en een beetje.
Netjesquote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
ik had ZO geen zin vanmorgen
maar het is eigenlijk best een toppie dag geworden
-experiment gelukt
-ik kom in de krant![]()
-verslag mag een maand later worden ingeleverd![]()
-verslag maakt zelfs goede vooruitgang
Je maakt maar tijdquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Dan moet ik kijken of ik vanavond tijd heb, tussen 2 afleveringen van 24 door, OA... en anders komt het van de week wel.
De Gelderlander.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Netjes.
Dus de schade in verslag is ingehaald? En in welke krant kom je?
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Dan moet ik kijken of ik vanavond tijd heb, tussen 2 afleveringen van 24 door, OA... en anders komt het van de week wel.
Hoever ben je met kijken? Ik heb inmiddels alles gezien van 24...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
Hij richt die post tot jouquote:
Ik vergat je te quoten, maar jij zei dat dat vandaag aan de orde zal zijnquote:
Ik heb niets in de KSC gezien... maar dat verklaart wel de vraag in het Nijmegentopicquote:
Seizoen 7 is nu begonnen in Amerika, dus die ga ik vanaf de pc op tv kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoever ben je met kijken? Ik heb inmiddels alles gezien van 24...
Wat een vette serie
Over haar stagequote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vergat je te quoten, maar jij zei dat dat vandaag aan de orde zal zijn.
[..]
Ik heb niets in de KSC gezien... maar dat verklaart wel de vraag in het Nijmegentopic.
Dan rest de vraag wat ze over haar gaan schrijven!
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Seizoen 7 is nu begonnen in Amerika, dus die ga ik vanaf de pc op tv kijken.
Het staat nu ook op ajax.nl, hij komt dus echtquote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef Frutsel het volgende:
Morgenavond kan dat al... ze beginnen met 4 afleveringen in 2 dagenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Seizoen 3-4 waren ubergeil![]()
Ik wacht wel tot ik er vier achter elkaar kan kijken straks, avondvullend programma
Jij bent Cali's woordvoerder?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Over haar stage. Wederom, lees je in
.
Waar?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vergat je te quoten, maar jij zei dat dat vandaag aan de orde zal zijn.
[..]
Daar ben je toch blauw voorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent Cali's woordvoerder?
En ik kan moeilijk half FOK! afgaan om maar op de hoogte te blijven van iedereen natuurlijk.
Nee, jij behoort sowieso al alles te wetenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik iedereen waar ik meer van wil weten moet gaan stalken?
Nee, ik zeg dat jij alles van iedereen hier zou moeten wetenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik iedereen waar ik meer van wil weten moet gaan stalken?
O, ging het daar nog over...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij behoort sowieso al alles te weten.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat jij alles van iedereen hier zou moeten weten
Dat ik er goddelijk uitzie, betekent nog niet dat ik over goddelijke alwetendheid beschik.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij behoort sowieso al alles te weten.
3 te laatquote:
Overminuten schrijven jij!quote:
Beste meneer pinguin,quote:
OA moet zich genaaid voelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:13 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Beste meneer pinguin,
In ons bedrijf worden overminuten afgerond. Dit betekent dus dat een drietal minuten overwerk niet uitbetaald wordt.
Hopelijk heb ik U voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
SchoonOA
Officemanager
De beste jongen kan natuurlijk altijd compenseren. Hij mag dan morgen 3 minuten eerder beginnen met werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |