Jumquote:
Vanmiddag risotoo met zalm op, dus nu even een boterham.1 x warm is wel genoeg.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Jumals ik vanavond nog eet word het pasta met tonijn
2x is beterquote:Op maandag 12 januari 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanmiddag risotoo met zalm op, dus nu even een boterham.1 x warm is wel genoeg.
Inderdaadquote:
lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef Ladylike het volgende:
Ik eet meestal 2 x warm
1 keer opt werk en 1 keer thuis
Snel! Eet warm!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef cablegunmaster het volgende:
yay thuis :3
2 keer!quote:
Minstensquote:
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik eet alleen brood als avond eten als ik geen honger heb maar mijn vriend loopt te zeiken dat ik iets moet eten
Zullen we de kerels koppelen? Kunnen wij gewoon lekker even niet eten als we geen honger hebbenquote:
Eet hem!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Fha het volgende:
Ik eet alleen brood als avond eten als ik geen honger heb maar mijn vriend loopt te zeiken dat ik iets moet eten
Maar dan hou ik niks over om mee te kroelenquote:
Jahquote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Zullen we de kerels koppelen? Kunnen wij gewoon lekker even niet eten als we geen honger hebben
Daaromquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Ladylike het volgende:
Pïen
Marc![]()
[..]
Jah
Wij zijn toch al getrouwd
prettig inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag bijna 20 minuten telefonisch in de wacht gestaan bij de salaris administratie voor een simpel:
"Goeiemiddag u spreekt met Pien85, kunt u mij mijn salarisstroken van oktober, november en december nog een keer opsturen?"
"Ja, ga ik doen! Dag!"
Oh dat zijn de leukere wachttijdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag bijna 20 minuten telefonisch in de wacht gestaan bij de salaris administratie voor een simpel:
"Goeiemiddag u spreekt met Pien85, kunt u mij mijn salarisstroken van oktober, november en december nog een keer opsturen?"
"Ja, ga ik doen! Dag!"
Ladyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Ladylike het volgende:
Pïen
Marc![]()
[..]
Jah
Wij zijn toch al getrouwd
Lekkerdingquote:
Druk druk drukquote:
In Adobe Acrobat Reader kun je kiezen dat je Text wil selecteen, dan kun je de tekst wel naar een ander programma kopiëren.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Waarom kan je in Adobe tekstkleur niet veranderen en waarom krijg ik die tekst niet gekopierd in wordik moet printen verdomme maar mijn zwarte inkt is harstikke op
Dunnowquote:Op maandag 12 januari 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
Waarom kan je in Adobe tekstkleur niet veranderen en waarom krijg ik die tekst niet gekopierd in wordik moet printen verdomme maar mijn zwarte inkt is harstikke op
ik heb geloof ik niet acrobatquote:Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef MPG het volgende:
[..]
In Adobe Acrobat Reader kun je kiezen dat je Text wil selecteen, dan kun je de tekst wel naar een ander programma kopiëren.
* LL bespringt Fruts voorzichtigquote:
Dat zei mn vent ook alquote:
Marcquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL bespringt Fruts voorzichtig
Diertjuh![]()
![]()
LL wil vast wel kroelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dan hou ik niks over om mee te kroelen
maar ik wil ook met mijn vent kroelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
LL wil vast wel kroelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |