quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die vielen erg in de smaak ja!
Kim: Mark heeft vanaf het podium heel de tijd handkusjes naar zijn zoontje en vrouw lopen blazen en ze moest zelfs gaan staan, zodat iedereen kon zien wie ze was. Dus die had echt geen verkeerde bedoelingen met de borsten van Viev hoor. Maar hij vond haar wel WAUW!
a) Zijn vrouw heeft het niet gehoord.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Mijn man had voor zo'n opmerking toch een klets voor zijn harses gehad, gek genoeg.
Wrom?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef k_i_m het volgende:
.
Mijn man had voor zo'n opmerking toch een klets voor zijn harses gehad, gek genoeg.
Kun je ze niet meteen bij een kiala punt laten afleveren?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
Dat van die antenne helpt wel veel overigens![]()
En nu hou ik erover op.![]()
Ik zit al de hele dag thuis omdat ik een pakketje verwacht. Das toch wel een nadeel van online winkelen! Als ik ze mis moet ik weer allemaal moeilijke afspraken gaan maken, maar suf is het wel.....
Zaterdag nogquote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
a) Zijn vrouw heeft het niet gehoord.
b) Zeg jij nooit 'Wat een lekker ding' over een andere man????
Eerstehands is goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Hoe zijn de ervaringen hier met 2e hands bij bol.com en verzending?
Motiveren is hier niet nodig want je moet sowieso een 4 voor het tentamen halen om te mogen herkansen, dus je moet altijd wel iets doen. Herkansingen zijn ook in de zomer, maar dan wel in 1 vaste week, dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef zwahiel het volgende:
PF byte me!
3 uur slaap en moet nog een hele nacht door!
Verdammt de selfbank is weer stuque, dat ze dat ding nu niet eens gewoon maken ej! Moet ik weer de halve stad af om er eentje te zoeken die wel werkt, armoe troef! En dat om een rekening te betalen die ik eigenlijk niet eens wil betalen
@Mini, ja hier duurt 't lang, dat is niet erg, maar wel dat 't dus in jou vakantie is. Schijnt extra te motiveren, toch buist meer dan 75% van de statistiek kandidaten de eerste keer, tweede zit van statistiek zit altijd wel vrij vol hoorde ik.
Hm.. Die van mij zei over een panorama model (quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Op de bruiloft van afgelopen vrijdag heeft Heer G een half uur staan staren naar de string-bipsen van de Braziliaanse danseressen die er optradenEn hij zei van een van de dames dat die het mooiste lichaam had dat hij ooit had gezien. Hij had gelijk. Die had jij dan zeker helemaal in elkaar gebeukt Kim?
Mijn vriend verkoopt tweedehands, als je geluk hebt en we hebben postzegels gaat het dezelfde dag nog op de post. Of het ligt minimaal een week op de keukentafel. Of in z'n auto.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Ik moet Ollie regelmatig wijzen op mooie vrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg zelf wel eens tegen mijn vent 'kijk die vrouw eens, da's een lekker wijf!'
Nou, dat vind ik anders een ronduit lullige opmerking hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Op de bruiloft van afgelopen vrijdag heeft Heer G een half uur staan staren naar de string-bipsen van de Braziliaanse danseressen die er optradenEn hij zei van een van de dames dat die het mooiste lichaam had dat hij ooit had gezien. Hij had gelijk. Die had jij dan zeker helemaal in elkaar gebeukt Kim?
Zeggen dat het 't mooiste lichaam ooit is wel een beetje lullig maar zeggen dat ze er goed uitzien en een half uur staren kan toch primaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik anders een ronduit lullige opmerking hoor.
Dat had mijn vriend ook niet hoeven zeggen, nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
hoezo? je hoeft toch niet perse te vinden dat jouw partner het mooiste is?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind een groot verschil zitten tussen het mooiste lichaam wat je ooit gezien hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zeggen dat het 't mooiste lichaam ooit is wel een beetje lullig maar zeggen dat ze er goed uitzien en een half uur staren kan toch prima? Zou mijn vriendin ook doen
!
Echt? Wat moet ik daar voor lulligs in zien dan? Moet hij soms zeggen 'Jij hebt een veel mooier lijf hoor Mir!' terwijl elk levend wezen met een oog kan zien dat die chick gewoon een fab figuur heeft? Ze danst elke dag, nogal logisch toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je maakt er iets veel te negatiefs van.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind een groot verschil zitten tussen het mooiste lichaam wat je ooit gezien hebt. *kijkt opzij, mwah, ach, ik doe het ook wel met dat van jou omdat ik toch niks meer te kiezen heb* of zeggen dat iemand er knap uitziet.
Nooit afgevraagd waarom het in Nederland altijd snel in de PIN gaat en in 't buitenland nooit? Welnu dat komt dus door de Selfbank. Je kunt meer met zo'n automaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Motiveren is hier niet nodig want je moet sowieso een 4 voor het tentamen halen om te mogen herkansen, dus je moet altijd wel iets doen. Herkansingen zijn ook in de zomer, maar dan wel in 1 vaste week, dus dat scheelt weer.
Ach ja, elke universiteit heeft wel zijn vervelende dingen, je kunt het nooit helemaal goed doen.
Wat is trouwens een selfbank?
Daar hou ik dus ook totaal niet van. Oogkleppen of opzouten!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
En omdat je je vent geweldig vind, kan ik me voorstellen dat je niet recht in zijn bek zegt (terwijl je naar een andere man zit te kwijlen) dat je die man veel mooier vind.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoezo? je hoeft toch niet perse te vinden dat jouw partner het mooiste is?
ik vind mijn vent geweldig hoor,maar ik ken mannen met een lichaam da'k mooier vind hoor![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar hou ik dus ook totaal niet van. Oogkleppen of opzouten!
Sarcastisch, hoop ik?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Je maakt het jezelf dan wel heel moeilijk!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, daar zijn die hokjes voor! We snapten er al niets van, in Antwerpen. En in restaurants kon je niet pinnen! Kwamen we natuurlijk net de avond dat we de creditcard in het hotel hadden laten liggen achter, dus toen moest m'n vriend nog halsoverkop alles afzoeken naar een pinautomaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nooit afgevraagd waarom het in Nederland altijd snel in de PIN gaat en in 't buitenland nooit? Welnu dat komt dus door de Selfbank. Je kunt meer met zo'n automaat.
Ik heb een ING.be rekening en ik moet naar de selfbank, geld storten geld overboeken, beheren, uitnemen dat soort dingen. De Selfbank is een rij'tje met automaten waarop je kunt 'internetbankieren', je afschriften uit kunt printen (krijg je niet thuis) en geld in kunt brengen en je proton op kunt laden. Je kunt er dus je rekeningen betalen enzo. Bij Selfbank automaten krijg je veelal geen geld. Je kunt alleen administratieve handelingen verrichten. Redelijk drama dat dat ding hier in de straat ALTIJD stuk is!Ze zijn ook nooit in je buurt, want je kunt alleen bij de Selfbank van je eigen bank natuurlijk...
Vind 't niet zo vervelend van de unie hoor, heb er geen probleem mee, maar voor de meeste Belgen is 't een motivatie om niet voor de tweede zit te gaan. Ze zijn er vaak trots op dat ze nog nooit een tweede zit nodig hadden. (vaag eigenlijk).
Hier mag je je tweede zit in als je onder een 10 hebt (punten gaan op 20 (=NL 10)). Hoop dat ik voor 't examen van vandaag dus een 13 of 14 heb. Liefst een 15 of 16 of hoger natuurlijk
Same here en die doet ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat had mijn vriend ook niet hoeven zeggen, nee..
nee, en een mooi lichaam is een mooi lichaam. Ik zou me d'r ook niet zo druk over maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef Laureline het volgende:
Dat je een relatie hebt maakt je toch niet meteen blind
Eenschquote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou PF, ik zou d'r doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
Dames even serieus. Dit mokkel is toch niet zo knap dat mijn mr haar noooit zou kunnen krijgen of weet ik veel wat. Ik vind het maar niks!
[ afbeelding ]
Ik wijs hem wel vaak op leuke meisjes hoor, maar op LEUKE meisjes
ze heeft wel mooie billenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
Dames even serieus. Dit mokkel is toch niet zo knap dat mijn mr haar noooit zou kunnen krijgen of weet ik veel wat. Ik vind het maar niks!
[ afbeelding ]
Stom restaurant dus, niet meer eten daar. Je hebt hier twee vormen van betaling Mr. Cash/Bancontact en Maestro. Gek genoeg kun je bij de ING niet pinnen met Maestro en bij alle andere banken wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar zijn die hokjes voor! We snapten er al niets van, in Antwerpen. En in restaurants kon je niet pinnen! Kwamen we natuurlijk net de avond dat we de creditcard in het hotel hadden laten liggen achter, dus toen moest m'n vriend nog halsoverkop alles afzoeken naar een pinautomaat.
Jij ook al?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here en die doet ook niet.
Hij had echt een knal voor zijn bek gehad.
Ik begrijp het al. Die chick is mannenmooi.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Picture this; Beeb & Beeb kijken Wegmisbruikers... Agent Don in beeld...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef k_i_m het volgende:
En omdat je je vent geweldig vind, kan ik me voorstellen dat je niet recht in zijn bek zegt (terwijl je naar een andere man zit te kwijlen) dat je die man veel mooier vind.
Dat wel zeggen vind ik niet aardig en onnodig kwetsend.
Ho even he. Die dames waar ik het over had wáren er voor om naar te kijken, ze traden op voor ons neus in een stringbikini! Moet hij dan heel demonstratief de andere kant op staan kijken? Da's toch te sneu voor woorden? Ik zei ZELF 'Jemig! Wat een benen!'.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eensch.
Al moet ik wel zeggen dat ik niet weet of ik er in een langdurige relatie ook nog zo over zou denken. Maar ik zou het niet fijn vinden als mijn (kersverse) lief naar anderen gaat zitten kijken in mijn bijzijn.
Edit: en dat is dus geen grapje. Ik vidn het ongepast.
Jukquote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
1. ze kijkt stom uit haar ogenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ze heeft wel mooie billen. Maar uiterlijk is niet alles, ik vind dat zij weinig uitstraling heeft!
D'r hoofd is nep en d'r kont te plat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ok, dat is andersquote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho even he. Die dames waar ik het over had wáren er voor om naar te kijken, ze traden op voor ons neus in een stringbikini! Moet hij dan heel demonstratief de andere kant op staan kijken? Da's toch te sneu voor woorden? Ik zei ZELF 'Jemig! Wat een benen!'.
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee behalve dat het soms wel wat lang duurt dus als je haast hebt zou ik gewoon nieuw bestellen. Even mailen met evt. verkoper kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
PF, hij wil toch niet met haar trouwen??? En dat van die bil weet je niet!!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
1. ze kijkt stom uit haar ogen
2. ze heeft een enorme gephotoshopte bil
3. ze is vast niet aardig
4. ze heeft van dat nare peroxideblonde haar
Ze is gewoon alles wat ik NIET ben.. Hoe kun je dat ultiem knap vinden?!
Is er dan iets mis met Zuid-Limburgers?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef zwahiel het volgende:
@Conleche, da's niet Belgisch, da's 't dialect en de streek waar ik vandaan kom. Blijf een Limburger hé (wel een Noord-Limburger dat wel!)
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
1. ze kijkt stom uit haar ogen
2. ze heeft een enorme gephotoshopte bil
3. ze is vast niet aardig
4. ze heeft van dat nare peroxideblonde haar
Ze is gewoon alles wat ik NIET ben.. Hoe kun je dat ultiem knap vinden?!
Ik heb gewoon besteld... staat tussen 2-8 dagen verzenden dus dat wordt het misschien wel net nietquote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Totziens het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee behalve dat het soms wel wat lang duurt dus als je haast hebt zou ik gewoon nieuw bestellen. Even mailen met evt. verkoper kan ook natuurlijk.
We hadden het toch over mooi en uiterlijk?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Maar je hoeft niet te zeggen dat duizenden vrouwen leuker zijn dan je eigen vrouw. Dat je zegt dat een vrouw leuk is is geen probleem. Het gaat om de toevoeging leuKER. Dat vind ik onaardig.
want ik geloof dat dat niet helemaal doorkomt
Bij mij persoonlijk: zeer slecht. Mensen kunnen het boek niet meer vinden, of we een paar weken kunnen wachten. Geld terug kan je naar fluiten, je moet binnen 2 weken aangeven als de verkoper zich niet aan afspraken houdt en toen zat ik in buitenland op wintersport. Maar soms gaat het ook goed, ik heb er zelf ook boeken via verkocht (en dan 3 euro overhouden aan een boek dat 10 kostte voor de klant).quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Hey Boem is backquote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Ik ben eindelijk wat serieuzer begonnen. Gewoon geen ongezonde tussendoortjes meer. Brood eten op een dag en gewoon avond eten. Gister anderhalf uur gejogged en ik ben weer aan het wedstrijd trainen twee keer per week.
Ja dat kan, maar dan komt er geen geld op mijn rekeningquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Zwahiel: kun je dan niet van thuis uit internetbankieren?
Nee hoor, dat doet hij absoluut niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ok, dat is anders. Ik doelde meer op naar anderen loeren als je samen uit eten bent ofzo
. Maar zo bot is heer G. vast ook weer niet
.
Hij zei niet 'Jij is mooier dan jij bent, of zij is leuker dan jij' maar gewoon in het algemeen (toen IK als eerste zei dat ze geweldige benen had) dat ze het mooiste lichaam had dat hij ooit gezien had. Ik ben realist genoeg om te weten dat ik er niet aan kan tippen en dat vind ik ook niet erg, ik ben best erg tevreden met mijn eigen lichaamquote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Maar je hoeft niet te zeggen dat duizenden vrouwen leuker zijn dan je eigen vrouw. Dat je zegt dat een vrouw leuk is is geen probleem. Het gaat om de toevoeging leuKER. Dat vind ik onaardig.
want ik geloof dat dat niet helemaal doorkomt
Ik vind haar er hier dus leuker uitzien. Op die andere foto is het zo'n bitch.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahahaha Dit is ze zonder professionele belichting![]()
![]()
[ afbeelding ]
even een emailtje sturen naar mijn mr
Zo lang ze blijven beweren dat Limburg ophoud waar de heuvels ophouden wel ja, en jammer genoeg is dat 't gros dat 't blijft volhouden...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is er dan iets mis met Zuid-Limburgers?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Nou, laat mij maar ouderwets wezen dan, maar ik heb toch liever dat mijn wederhelft tegen me liegt dat ik de allermooiste/knapste/dunste whatever ben. En dat doet ie ook keurig.
Ja maar wel goedkoop en ordinair (maar dat is geloof ik zijn smaakquote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind haar er hier dus leuker uitzien. Op die andere foto is het zo'n bitch.
Tink gelukkig dat het goed gaat, nou ja, dat ze weten wat het is!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ik vind dat meisje op de foto prachtig. Alleen die jas![]()
Mijn man mag van mij best naar andere vrouwen kijken. HIj vindt mij toch altijd het mooiste. Tenminste, dat zegt hij altijd.
Hij is overigens weer terug uit het ziekenhuis. HIj heeft hartritmestoornissen (wisten wel al), wat problemen met zijn zicht (maar niet ernstig) en een virus onder de leden. Gek genoeg speelde alles tegelijkertijd op waardoor men dacht dat er iets anders aan de hand is.
Nu is hij dus weer thuis, al ben ik er toch niet helemaal gerust op.
Fijn dat het vooralsnog mee lijkt te vallenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man mag van mij best naar andere vrouwen kijken. HIj vindt mij toch altijd het mooiste. Tenminste, dat zegt hij altijd.
Hij is overigens weer terug uit het ziekenhuis. HIj heeft hartritmestoornissen (wisten wel al), wat problemen met zijn zicht (maar niet ernstig) en een virus onder de leden. Gek genoeg speelde alles tegelijkertijd op waardoor men dacht dat er iets anders aan de hand is.
Wat een opluchting. Maar inderdaad goed in de gaten blijven houden en alarm slaan als het weer plotseling verslechterd. Voelt ie zich zelf nu ook beter?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Poeh! Fijn dat hij weer thuis is en dat het waarschijnlijk niks ernstigs is. Maar ik begrijp dat je het zelf nog niet helemaal gerust op bentquote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Dr is iets mis met zn lippen...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahahaha Dit is ze zonder professionele belichting![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even een emailtje sturen naar mijn mr
Hij probeert à la Joling 'zwoel' in de lens te kijken met getuit mondjequote:
Ik dacht dat de ene een donkere jongen was en die ander een of andere Nederlanderquote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij probeert à la Joling 'zwoel' in de lens te kijken met getuit mondje
Yep.quote:
Pfwiew!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik ook altijdquote:Nu is hij dus weer thuis, al ben ik er toch niet helemaal gerust op.
Te uwer info: ik vind het he-le-maal niets; ik zou hard weghollen (nou is dat een beetje overdreven, maar ik zou het er niet op kunnen).quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wacht nou even....quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep.
Beetje subitel loeren vind ik geen enkel probleem, maar hij hoeft me niet uitgebreid te vertellen hoe geweldig hij een ander mokkel vind, want dan sla ik 'm echt op zijn muil
Oh dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wacht nou even....
Kim begon met zeggen dat in mijn voorbeeld van Mark Dakriet (die ACHTER de schermen zei dat hij Viev wauw vond en haar verder niet eens gesproken of aangeraakt heeft) die vent een klap voor zijn muil zou hebben gehad. Kom op, jij of Kim zeggen toch ook wel eens tegen een vriendin, als je vent er niet bij is, dat je iemand een knapperd vindt? En dat van Mark was toch niet meer of minder dan dat?
Als je dáár al om moet gaan slaan?
Dan is Kim gewoon een agressief typje denk ik!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh dat.
Dat vind ik niet zo boeiend.
Ik doelde op die opmerking van heer G. Dat had Olie niet overleefd denk ik
Nee hoor, je bent niet gek, mij boeit het ook echt niet als mn vriend zegt dat ie een ander mooier vindt. Weet prima dat mijn lichaam niet perfect is, zolang ie mij maar gewoon mooi vindt en vooral lief, is er geen brand. Daarbij is ie hartstikke blind voor andere vrouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is Kim gewoon een agressief typje denk ik!![]()
En die opmerking van Heer G, ik vind dat gewoon kunnen. Misschien ben ik gek hoor, kan ook!
Als hij na het optreden haar nummer had gevraagd waar ik bij stond was het wat anders geweest
En slaan.. ach, ik neem aan dat jullie het 'bij wijze van' bedoelen, want zodra er gemept wordt in een relatie dan ben je in feite gewoon klaar mag ik hopen
En zo is het maar net!!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt die blonde een lekker neukdiertje zegt hij net.
Maar dat heeft niets te maken met wat hij van mij vindt, voegde hij er aan toe. Die vrouw is mooi en lekker en "virtueel" en ik ben zijn vrouw. Punt.
Hoe zeg je dat in het Duits?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Hij had toch last van zijn zichtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Maar dat heeft niets te maken met wat hij van mij vindt, voegde hij er aan toe. Die vrouw is mooi en lekker en "virtueel" en ik ben zijn vrouw. Punt.
Whoehoe!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef conleche het volgende:
En ik ben baas, want ik heb het apparaat onder de knie.
Da's hip. En vet. En kewl. Jeweetz.quote:En ook weer niet omdat ik baas zeg. Maar soit.
Dat IS ook een enorm compliment!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even iets heel anders hoor.. Gewoon iets wat ik even kwijt moet.
M'n zus zei laatst dat als haar en haar man iets zou overkomen, dat ze dan graag zouden willen dat ik de zorg voor hun beide dochtertjes kreeg. Dat vond ik echt een enòrm compliment..
Die is echt nog LANG niet vol!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Greys, wil je je pm-box even legen?.
Weet ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is echt nog LANG niet vol!
En ik heb jouw PM gewoon hoor?
Soms he... spoor je nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik wilde het gewoon ook een keer gezegd hebben.
* Viking84 is in een vage bui.
Ja, wie is nou degene die daar problemen mee had?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik.
Ooooh, hij zei het niet waar zijn vrouw bijstond? Nee, dan valt er ook niks te meppenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wacht nou even....
Kim begon met zeggen dat in mijn voorbeeld van Mark Dakriet (die ACHTER de schermen tegen zijn vriend zei dat hij Viev wauw vond en haar verder niet eens gesproken of aangeraakt heeft) die vent een klap voor zijn muil zou hebben gehad. Kom op, jij of Kim zeggen toch ook wel eens tegen een vriendin, als je vent er niet bij is, dat je iemand een knapperd vindt? En dat van Mark was toch niet meer of minder dan dat?
Als je dáár al om moet gaan slaan?
Ik niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wie is nou degene die daar problemen mee had?
Nu welquote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
heb je trouwens mn nieuwe sig al gezien?
mwehehehehehequote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef kwakveense het volgende:
ik zie m steeds onbewust denk ik, want ik denk al een paar pagina's dat ik in een post nomnomnom zie, maar als ik terugscroll zie ik t nergens
Dan is het goedquote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
[..]
Nu wel. Over de knie jij
.
Omgquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik.
Tot René de rommeltjes van z'n blote voeten / sokken pluktquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het stofzuigen is weer gedaanen het ziet er hier nu ubernetjes uit
Alleen dat? whehehequote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik geef mijn vriend alleen de blik des doods als hij iets doet zoals Kim hierboven beschrijftEen beetje zo:
Ik ben alleen maar 1x voor de test geweest en daarna kreeg ik een navelpiercing..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik ga vanavond bloed geven. Ben sinds december ofzo donor, maar toen kreeg ik keelontsteking en mn moeder een besmettelijke longbacterie, dus mocht ik nog niet. Vanavond is dus de eerste keer! Vind het best wel beetje spannend
.
dat heeft deze slimme jongen al gedaan terwijl ik aan het stofzuigen wasquote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot René de rommeltjes van z'n blote voeten / sokken plukt.
Het is alweer 16:15. Time flies like an arrow.
Nee joh!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ooooh, hij zei het niet waar zijn vrouw bijstond? Nee, dan valt er ook niks te meppen.
Ja dat kan ik me voorstellen!quote:En ik mep mijn wederhelft wel eens hoor. Bijvoorbeeld als ik net het bed verschoond heb en hij zit na het eten de boel ongegeneerd onder te winden. Dan zeg ik tegen hem; Je weet wat er nu gaat gebeuren he?. En dan zegt ie "ja
. " en dan mep ik hem op zijn bovenarm. Voor uitgebreid boeren terwijl ik nog aan het eten ben doe ik hetzelfde trouwens
.
Nouja, dat in ieder gevalquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Totziens het volgende:
[..]
Alleen dat? whehehe![]()
Leaf stopt er mee
* Broodje filet A. zachtjes opzijschuift Bestaat er zoiets als een "geurgeheugen?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, weinig echt bejaarden (behalve die ruftende naast Viev)
quote:
Dat is helemaal niet gierig, zo komt iedereen die voor het eerst op kamers gaat aan z'n uitzet.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje gierig dat ik dit vraag, maar niet geschoten is altijd mis
Jaa ik wil allesquote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef neen het volgende:
Hehe... ik heb ook al allemaal oude rotzooi verzameld in de loop van de tijd![]()
Wil je ook bierglazen? Dan ga ik de komende tijd wel even wat voor je sparen
Ik heb een wit porceleinen servies in de weg staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef P.F het volgende:
O stel hé
Dat je nog oude kopjes of een pannetje of een lepel over hebt en je ze eigenlijk weg wil gooien, dan kom ik ze graag ophalen
Ja ik ga zeker de ikea bekijken maar aangezien ik bijna alles nog moet regelen zijn alle kleine beetjes welkomquote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef Liejannuh het volgende:
PF, gewoon het goedkoopste spul halen dat de Ikea heeft. Dat is best leuk namelijk.
Borden voor 39 cent enzo.
Echt? Wat tof! Als je een doordeweekse dag tijd hebt (in de avond of zo, mijn OV is dan geldig) kom ik het graag ophalenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb een wit porceleinen servies in de weg staan.
En vast nog wel wat glazen. Er staan nog 3 niet uitgepakte dozen servies/glaswerk hier.
Cup-a-soup moment. Ik las beestjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker de ikea bekijken maar aangezien ik bijna alles nog moet regelen zijn alle kleine beetjes welkom![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef neen het volgende:
Ik zal voortaan wel weer eens een glas meenemen uit de kroeg
Je moet ook proberen je ouders nieuwe spullen aan te smeren... zo heb ik al bestek/borden en een koffiezetapparaat gefixt
Sieht ja gut aus!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11897/
En het is niet eens lelijk ofzo!
Ik pm straks wel even, ik weet niet of OV een erg goede optie is, heb het hier nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt? Wat tof! Als je een doordeweekse dag tijd hebt (in de avond of zo, mijn OV is dan geldig) kom ik het graag ophalen
Ik heb daar die soepachtige borden van en die zijn heel fijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11897/
En het is niet eens lelijk ofzo!
Wat tofquote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook veel zooi PF. Zou ik even m'n kastjes hier en in Belgie moeten doorlopen. Ik kan wel een doosje voor je samenstellen?
Heequote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef progje het volgende:
back
met helaas ook 2 vakantie kilo's extra, maar ja dat was te verwachten, hopelijk is het er ook zo weer af
Ahwquote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
Dean zag net de Puppelfoto's en ik heb hem jullie namen geleerd.
Co heet Co en Miran heet Minima![]()
.
het was echt helemaal geweldigquote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Progje! Heb je het fijn gehad?
Zo heb ik al een set bordjes en vlakommetjes, mn ouders deden nieuw serviesquote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is stelen dat mag niet
Ja ik denk dat ik wel handdoeken van ze mag hebben die toch al oud zijn en misschien de extra koelkastMaar dat denk ik niet
En misschien de oude kommetjes van mijn moeder heeft net nieuwe gekocht
Het was eerst nog erger, bij het zien van dezequote:
Fijn... Viev.....quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
.
Hij twijfelt tenminste nogquote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was eerst nog erger, bij het zien van dezewas het:
"Mama en euhhh....Papa?"
[ afbeelding ].
(Dat ligt niet aan jou hoor Greysie! Ik sta gewoon nooit met iemand anders op de foto).
O goeie! Nee ik heb qua "inboedel" een 1 persoonsmatras met evenueel een ombouw en verder niets. Moet je er van af danquote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF, heb je toevallig nog een bureau nodig?
Precies zoals we echt zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleu!
Die foto! Vivi is echt zo 'stoer-don't-mess-with-da-Viefster!" en Greys heel zoet![]()
Sadist!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef conleche het volgende:
Als ik je nu flapdrolletje noem kan je niks terugzeggen. Whehehehehe!!
Telefoon Greys: *PIEP*quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef conleche het volgende:
Hee muissie!!Oei dat lijkt me irritant wel kunnen lezen, maar niks kunnen zeggen!!!
Als ik je nu flapdrolletje noem kan je niks terugzeggen. Whehehehehe!!
quote:
Het staat hier werkeloos te wezen maar ik bedenk me nu dat het blad misschien wel te groot is voor dat kleine kamertje van jou. Hoewel je dan ook ruimte genoeg hebt om er aan te eten als je zou willen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
[..]
O goeie! Nee ik heb qua "inboedel" een 1 persoonsmatras met evenueel een ombouw en verder niets. Moet je er van af dan?
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Telefoon Greys: *PIEP*
Ohhhhh Co is zelf een flapdrol!
Srsly!
Ja, daar kon ik op wachten natuurlijk!!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly!
Coquote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, daar kon ik op wachten natuurlijk!!Meneer de KPN is maar wat blij met me, weer 50 centjes verdiend!!
Muis! Treurwilg!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly!
Ik wil je niet van streek maken, maar je hebt geen enkele respons gehad? En niemand heeft hem gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even klagen. Ik probeer er al een week achter te komen hoe het staat met het werk van m'n broertje, maar hij reageert niet op msn, e-mail, sms of telefoontjes op vast en mobiel nummer. Nu krijg ik een mail van de vriendin van mijn vader de collega van mijn vader die een telefoontje van de buurvrouw van mijn broertje heeft gekregen omdat zij zich zorgen maakt: zijn fiets staat al wekenlang binnen en de lamp in zjin kamer brandt dag en nacht. Waarom ben ik verantwoordelijk voor iemand die niet voor zichzelf wil zorgen.Het is niet alsof ik tot hem doordring. (Hell, hij negeert me gewoon.)
Lijst dan maar.
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen (vrij klein) met 2 gekookte eitjes
T: 1 volkoren boterham (ook klein) met pindakaas
T: klein handje amandelen
T: 1 appel
L: 2 volkoren boterhammen (wederom klein) met makreel
T: bak magere yoghurt met frambozen
T: kop tomatensoep met een volkoren boterham (jawel, klein)
D: steak tagliata met rucola en rode ui
T: klein stukje pure chocolade
Jeejquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleu!
Ik ben blij want de aardige meneer bij het IB-groep servicepunt heeft allemaal dingen voor me geregeld en ik heb niks gesnaaid nog vandaag, all in all 'a fine day for science'!
Ik weet wat je denkt: die heeft zich opgeknoopt ofzo. Die angst heb ik nu al zo vaak gehad.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil je niet van streek maken, maar je hebt geen enkele respons gehad? En niemand heeft hem gezien??
Pfff.. Het is zo lastig om iemand te helpen die geen hulp wilquote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt: die heeft zich opgeknoopt ofzo. Die angst heb ik nu al zo vaak gehad.Hoogstwaarschijnlijk is hij gewoon z'n werk kwijt en wil hij geen contact met de buitenwereld. Of hij heeft nog wel z'n werk en is gewoon moe (in dat geval heeft de buurvrouw het mis).
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het is lief dat jullie meedenken, maar dit is voor hem typisch gedrag. Ik zou de politie hoogstwaarschijnlijk nodeloos met werk opzadelen. Hij voelt zich niet schuldig omdat ik me zorgen om hem maak. Sterker nog: hij geeft mij het gevoel dat ik me schuldig moet voelen omdat ik me te veel met z'n leven bemoei en geen vertrouwen in hem heb.
Dat wilde ik net vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom ben ik verantwoordelijk voor iemand die niet voor zichzelf wil zorgen.![]()
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef progje het volgende:
ik ga maar eens ff een receptje opzoeken want ik heb helemaal geen kook inspiratie vandaag
Dat heeft ze meermalen gedaan. Hij doet niet open.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:06 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ohwat vervelend. Maar zou de buurvrouw niet kunnen aanbellen i.p.v. meteen de politie?
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet ik 't wel in de blender doen
Thenkss je hebt een PM terug!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF check your pm voor het bureau geval
Kun je het niet invriezenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben veel te veel vlees![]()
wil d'r nog iemand komen eten?
I feel your painquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou u er bij uwen posts voortaan rekening mee kunnen houden dat ik zeer visueel ben ingesteld en alles altijd voor me zie!!!??
Krijg je dat nu net?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heeft ze meermalen gedaan. Hij doet niet open.
-Edit- Het resultaat van een sms-bombardement: een sms'je van hem met de tekst 'Ik kan even niet bellen...'
whehequote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou u er bij uwen posts voortaan rekening mee kunnen houden dat ik zeer visueel ben ingesteld en alles altijd voor me zie!!!??
misschienquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Krijg je dat nu net?
Nou dan weet je in elk geval dat ie gewoon leeft... zo moet je maar denken![]()
Moeilijk he, je géén zorgen maken!
Dat terwijl mijn vriend laatst zei toen hij naast mij zat: Die motorbloempje is er ook altijd he?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat terwijl mijn vriend laatst zei toen hij naast mij zat: Die motorbloempje is er ook altijd he?
Blijkbaar ben jij er gewoon altijd als ik er ook benquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Greys is er veel meer!
enzo!
ik had heul niet eens de meeste posts! PF! Die is er altijd![]()
ik ben er heul nie altijd, echt nie!
Jij stond de hele vorige week in de top 3 van het hele forumquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Greys is er veel meer!
enzo!
ik had heul niet eens de meeste posts! PF! Die is er altijd![]()
ik ben er heul nie altijd, echt nie!
ja, da's waarquote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij stond de hele vorige week in de top 3 van het hele forum![]()
* waarom heb ik zoveel nutteloze weetjes in m'n hoofd??
Tja, ik heb de laatste tijd geprobeerd om wat meer mezelf bezig te zijn (mijn werk, mijn eigen verdriet). Maar ik word er voortdurend door iemand op gewezen dat het slecht met hem gaat en dat ik daar iets aan moet doen. Ik begrijp wel dat het goedbedoeld is, maar ik kan niks doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je dat nu net?
Nou dan weet je in elk geval dat ie gewoon leeft... zo moet je maar denken![]()
Moeilijk he, je géén zorgen maken!
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij stond de hele vorige week in de top 3 van het hele forum![]()
* waarom heb ik zoveel nutteloze weetjes in m'n hoofd??
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:43 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 11 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
32. 107 P.F
58. 086 SHE
70. 079 motorbloempje
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:35 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zaterdag 10 januari 2009
004. 207 motorbloempje
011. 153 P.F
029. 114 Viking84
060. 078 SHE
062. 076 Vivi
071. 072 Muis006
071. 072 kaasplankje
079. 067 Dizzy-Miss-Lizzy
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:48 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van vrijdag 9 januari 2009
01. 305 motorbloempje
03. 235 P.F
04. 233 tong80
43. 105 SHE
72. 084 Dizzy-Miss-Lizzy
75. 083 Goodbye
79. 080 Viking84
84. 078 Muis006
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 8 januari 2009
08. 204 P.F
13. 162 motorbloempje
20. 128 Greys
37. 105 Viking84
80. 080 Muis006
85. 078 conleche
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 7 januari 2009
003. 272 motorbloempje
020. 153 Greys
021. 151 tong80
024. 142 Viking84
027. 137 P.F
045. 117 Muis006
068. 094 SHE
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 6 januari 2009
003. 244 motorbloempje
004. 219 Paaskonijn
031. 118 Viking84
069. 088 Muis006
083. 078 Greys
090. 076 SHE
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:52 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 5 januari 2009
03. 254 motorbloempje
10. 192 Paaskonijn
20. 147 P.F
38. 119 Muis006
39. 115 SHE
72. 088 Greys
quote:
ah, dat verklaart, ik ben die twee weken nauwelijks online geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef progje het volgende:
[..]
Ben eind december gaan mee posten.. maar daarna 10 dagen op vakantie geweest naar curacao
Geen tomaatquote:Op maandag 12 januari 2009 17:27 schreef AKnynke het volgende:
klinkt als een heel moeilijk verhaal Claudia. bah.
PF of iemand anders: ik zoek een vegetarisch idee voor het avondeten vanavond. Een criteria: geen tomaat, die lust ik nl niet!
Ik snapte het eerste bureau niet en toen las ik dat het alleen omdat blad gingquote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF, foto van het geheel zodat je een beter idee hebt waar het om gaat.
[ afbeelding ]
*curious* waar staat dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik stond op plaats 15 in heel LIF en dat vond ik al hoog haha
Ik heb geen barok banken maar voor de rest wel veel witquote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snapte het eerste bureau niet en toen las ik dat het alleen omdat blad gingToffe stijl heb je in je huis (Of is niet alles wit met barok
)
Ja, dat is toch fokking niet normaal?quote:
Dat zwart/witte behang heet volgens mij ook barok!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen barok banken maar voor de rest wel veel wit
Geloof je het zelf in dit topic?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch fokking niet normaal?. Ik dacht dat ik op max 20 zat ofzo...
jij? op 20 per dag?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch fokking niet normaal?. Ik dacht dat ik op max 20 zat ofzo...
Klopt en ik heb zelfs een barok poefquote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zwart/witte behang heet volgens mij ook barok!
Uche. Jij staat altijd hoger dan ik. En Greys ook.quote:
Het dollar teken staat boven de 4quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef conleche het volgende:
Fedex is geweest en ik heb het vest waar ik het hele seizoen op aasde, maar te duur vond in de saleEn hij is echt tof!! (Van 138 voor 40 dollar of zo!
)
Ik zocht het dollar teken en ik probeerde control s, maar dat is dus short voor invoeren!! PF, dan weet je dat ook weer!!
Ik had het gevonden intussenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Het dollar teken staat boven de 4
shift + 4 dus
Hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Meer dan 100 berichten op 1 dág? Sodeju!
. Ik ga drastisch minderen
.
quote:
Fenks! Ik bedoelde alleen die van LIF, waar BJ het over hadquote:
He verrek, die weet ik ook niet. Wel voor de gein wer eens mijn positie in de top 500 gecheckt. Ik sta op 472quote:Op maandag 12 januari 2009 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fenks! Ik bedoelde alleen die van LIF, waar BJ het over hadDie kan ik in dat topic niet vinden!
[FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008quote:Op maandag 12 januari 2009 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Fenks! Ik bedoelde alleen die van LIF, waar BJ het over hadDie kan ik in dat topic niet vinden!
stond laatst een linkje, weet niet meer waar....quote:
een kleine laptop?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik mag een netbook kopen als verjaardagscadeau nog![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy gaat het internet eens afspeuren
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
[..]
een kleine laptop?
Een witte! Met een barok sticker!
Werk aan de winkel dusquote:Op maandag 12 januari 2009 17:53 schreef P.F het volgende:
[..]
HahaIk weet niet of ik je elke keer heb laten staan maar komt ie:
[..]
thank you! woehoe, 12e! 634 postsquote:Op maandag 12 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008
[FORUM STATS] Jaarcijfers - 2008
Ik ben 7e en 8equote:Op maandag 12 januari 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
thank you! woehoe, 12e! 634 posts
ja, maar 20 is nog steeds vrij nobel gedachtquote:Op maandag 12 januari 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uche. Jij staat altijd hoger dan ik. En Greys ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |