Jij ook al?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here en die doet ook niet.
Hij had echt een knal voor zijn bek gehad.
Ik begrijp het al. Die chick is mannenmooi.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
Dames even serieus. Dit mokkel is toch niet zo knap dat mijn mr haar noooit zou kunnen krijgen of weet ik veel wat. Ik vind het maar niks!
[ afbeelding ]
Ik wijs hem wel vaak op leuke meisjes hoor, maar op LEUKE meisjes
Picture this; Beeb & Beeb kijken Wegmisbruikers... Agent Don in beeld...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef k_i_m het volgende:
En omdat je je vent geweldig vind, kan ik me voorstellen dat je niet recht in zijn bek zegt (terwijl je naar een andere man zit te kwijlen) dat je die man veel mooier vind.
Dat wel zeggen vind ik niet aardig en onnodig kwetsend.
Ho even he. Die dames waar ik het over had wáren er voor om naar te kijken, ze traden op voor ons neus in een stringbikini! Moet hij dan heel demonstratief de andere kant op staan kijken? Da's toch te sneu voor woorden? Ik zei ZELF 'Jemig! Wat een benen!'.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eensch.
Al moet ik wel zeggen dat ik niet weet of ik er in een langdurige relatie ook nog zo over zou denken. Maar ik zou het niet fijn vinden als mijn (kersverse) lief naar anderen gaat zitten kijken in mijn bijzijn.
Edit: en dat is dus geen grapje. Ik vidn het ongepast.

Jukquote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
Dames even serieus. Dit mokkel is toch niet zo knap dat mijn mr haar noooit zou kunnen krijgen of weet ik veel wat. Ik vind het maar niks!
[ afbeelding ]
1. ze kijkt stom uit haar ogenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ze heeft wel mooie billen. Maar uiterlijk is niet alles, ik vind dat zij weinig uitstraling heeft!
D'r hoofd is nep en d'r kont te plat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ok, dat is andersquote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho even he. Die dames waar ik het over had wáren er voor om naar te kijken, ze traden op voor ons neus in een stringbikini! Moet hij dan heel demonstratief de andere kant op staan kijken? Da's toch te sneu voor woorden? Ik zei ZELF 'Jemig! Wat een benen!'.
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee behalve dat het soms wel wat lang duurt dus als je haast hebt zou ik gewoon nieuw bestellen. Even mailen met evt. verkoper kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Hoe zijn de ervaringen hier met 2e hands bij bol.com en verzending?
PF, hij wil toch niet met haar trouwen??? En dat van die bil weet je niet!!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
1. ze kijkt stom uit haar ogen
2. ze heeft een enorme gephotoshopte bil
3. ze is vast niet aardig
4. ze heeft van dat nare peroxideblonde haar
Ze is gewoon alles wat ik NIET ben.. Hoe kun je dat ultiem knap vinden?!
Is er dan iets mis met Zuid-Limburgers?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef zwahiel het volgende:
@Conleche, da's niet Belgisch, da's 't dialect en de streek waar ik vandaan kom. Blijf een Limburger hé (wel een Noord-Limburger dat wel!)
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
1. ze kijkt stom uit haar ogen
2. ze heeft een enorme gephotoshopte bil
3. ze is vast niet aardig
4. ze heeft van dat nare peroxideblonde haar
Ze is gewoon alles wat ik NIET ben.. Hoe kun je dat ultiem knap vinden?!
Ik heb gewoon besteld... staat tussen 2-8 dagen verzenden dus dat wordt het misschien wel net nietquote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Totziens het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee behalve dat het soms wel wat lang duurt dus als je haast hebt zou ik gewoon nieuw bestellen. Even mailen met evt. verkoper kan ook natuurlijk.
We hadden het toch over mooi en uiterlijk?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Maar je hoeft niet te zeggen dat duizenden vrouwen leuker zijn dan je eigen vrouw. Dat je zegt dat een vrouw leuk is is geen probleem. Het gaat om de toevoeging leuKER. Dat vind ik onaardig.
want ik geloof dat dat niet helemaal doorkomt
Bij mij persoonlijk: zeer slecht. Mensen kunnen het boek niet meer vinden, of we een paar weken kunnen wachten. Geld terug kan je naar fluiten, je moet binnen 2 weken aangeven als de verkoper zich niet aan afspraken houdt en toen zat ik in buitenland op wintersport. Maar soms gaat het ook goed, ik heb er zelf ook boeken via verkocht (en dan 3 euro overhouden aan een boek dat 10 kostte voor de klant).quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef neen het volgende:
Hoe zijn de ervaringen hier met 2e hands bij bol.com en verzending?
Hey Boem is backquote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi!
Ik ben eindelijk wat serieuzer begonnen. Gewoon geen ongezonde tussendoortjes meer. Brood eten op een dag en gewoon avond eten. Gister anderhalf uur gejogged en ik ben weer aan het wedstrijd trainen twee keer per week.
Ja dat kan, maar dan komt er geen geld op mijn rekeningquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Zwahiel: kun je dan niet van thuis uit internetbankieren?
Nee hoor, dat doet hij absoluut niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ok, dat is anders. Ik doelde meer op naar anderen loeren als je samen uit eten bent ofzo
. Maar zo bot is heer G. vast ook weer niet
.
Hij zei niet 'Jij is mooier dan jij bent, of zij is leuker dan jij' maar gewoon in het algemeen (toen IK als eerste zei dat ze geweldige benen had) dat ze het mooiste lichaam had dat hij ooit gezien had. Ik ben realist genoeg om te weten dat ik er niet aan kan tippen en dat vind ik ook niet erg, ik ben best erg tevreden met mijn eigen lichaamquote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Maar je hoeft niet te zeggen dat duizenden vrouwen leuker zijn dan je eigen vrouw. Dat je zegt dat een vrouw leuk is is geen probleem. Het gaat om de toevoeging leuKER. Dat vind ik onaardig.
want ik geloof dat dat niet helemaal doorkomt
Ik vind haar er hier dus leuker uitzien. Op die andere foto is het zo'n bitch.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahahaha Dit is ze zonder professionele belichting![]()
![]()
[ afbeelding ]
even een emailtje sturen naar mijn mr
Zo lang ze blijven beweren dat Limburg ophoud waar de heuvels ophouden wel ja, en jammer genoeg is dat 't gros dat 't blijft volhouden...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is er dan iets mis met Zuid-Limburgers?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Nou, laat mij maar ouderwets wezen dan, maar ik heb toch liever dat mijn wederhelft tegen me liegt dat ik de allermooiste/knapste/dunste whatever ben. En dat doet ie ook keurig.
Ja maar wel goedkoop en ordinair (maar dat is geloof ik zijn smaakquote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind haar er hier dus leuker uitzien. Op die andere foto is het zo'n bitch.
Tink gelukkig dat het goed gaat, nou ja, dat ze weten wat het is!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ik vind dat meisje op de foto prachtig. Alleen die jas![]()
Mijn man mag van mij best naar andere vrouwen kijken. HIj vindt mij toch altijd het mooiste. Tenminste, dat zegt hij altijd.
Hij is overigens weer terug uit het ziekenhuis. HIj heeft hartritmestoornissen (wisten wel al), wat problemen met zijn zicht (maar niet ernstig) en een virus onder de leden. Gek genoeg speelde alles tegelijkertijd op waardoor men dacht dat er iets anders aan de hand is.
Nu is hij dus weer thuis, al ben ik er toch niet helemaal gerust op.
Fijn dat het vooralsnog mee lijkt te vallenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man mag van mij best naar andere vrouwen kijken. HIj vindt mij toch altijd het mooiste. Tenminste, dat zegt hij altijd.
Hij is overigens weer terug uit het ziekenhuis. HIj heeft hartritmestoornissen (wisten wel al), wat problemen met zijn zicht (maar niet ernstig) en een virus onder de leden. Gek genoeg speelde alles tegelijkertijd op waardoor men dacht dat er iets anders aan de hand is.
Wat een opluchting. Maar inderdaad goed in de gaten blijven houden en alarm slaan als het weer plotseling verslechterd. Voelt ie zich zelf nu ook beter?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Poeh! Fijn dat hij weer thuis is en dat het waarschijnlijk niks ernstigs is. Maar ik begrijp dat je het zelf nog niet helemaal gerust op bentquote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Dr is iets mis met zn lippen...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahahaha Dit is ze zonder professionele belichting![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even een emailtje sturen naar mijn mr
Hij probeert à la Joling 'zwoel' in de lens te kijken met getuit mondjequote:
Ik dacht dat de ene een donkere jongen was en die ander een of andere Nederlanderquote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij probeert à la Joling 'zwoel' in de lens te kijken met getuit mondje
Yep.quote:
Pfwiew!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik ook altijdquote:Nu is hij dus weer thuis, al ben ik er toch niet helemaal gerust op.
Te uwer info: ik vind het he-le-maal niets; ik zou hard weghollen (nou is dat een beetje overdreven, maar ik zou het er niet op kunnen).quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wacht nou even....quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep.
Beetje subitel loeren vind ik geen enkel probleem, maar hij hoeft me niet uitgebreid te vertellen hoe geweldig hij een ander mokkel vind, want dan sla ik 'm echt op zijn muil
Oh dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wacht nou even....
Kim begon met zeggen dat in mijn voorbeeld van Mark Dakriet (die ACHTER de schermen zei dat hij Viev wauw vond en haar verder niet eens gesproken of aangeraakt heeft) die vent een klap voor zijn muil zou hebben gehad. Kom op, jij of Kim zeggen toch ook wel eens tegen een vriendin, als je vent er niet bij is, dat je iemand een knapperd vindt? En dat van Mark was toch niet meer of minder dan dat?
Als je dáár al om moet gaan slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |