Dat is helemaal niet gierig, zo komt iedereen die voor het eerst op kamers gaat aan z'n uitzet.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
Ik voel me nu wel een beetje gierig dat ik dit vraag, maar niet geschoten is altijd mis
Jaa ik wil allesquote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef neen het volgende:
Hehe... ik heb ook al allemaal oude rotzooi verzameld in de loop van de tijd![]()
Wil je ook bierglazen? Dan ga ik de komende tijd wel even wat voor je sparen
Ik heb een wit porceleinen servies in de weg staan.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef P.F het volgende:
O stel hé
Dat je nog oude kopjes of een pannetje of een lepel over hebt en je ze eigenlijk weg wil gooien, dan kom ik ze graag ophalen
Ja ik ga zeker de ikea bekijken maar aangezien ik bijna alles nog moet regelen zijn alle kleine beetjes welkomquote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef Liejannuh het volgende:
PF, gewoon het goedkoopste spul halen dat de Ikea heeft. Dat is best leuk namelijk.
Borden voor 39 cent enzo.
Echt? Wat tof! Als je een doordeweekse dag tijd hebt (in de avond of zo, mijn OV is dan geldig) kom ik het graag ophalenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb een wit porceleinen servies in de weg staan.
En vast nog wel wat glazen. Er staan nog 3 niet uitgepakte dozen servies/glaswerk hier.
Cup-a-soup moment. Ik las beestjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker de ikea bekijken maar aangezien ik bijna alles nog moet regelen zijn alle kleine beetjes welkom![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef neen het volgende:
Ik zal voortaan wel weer eens een glas meenemen uit de kroeg
Je moet ook proberen je ouders nieuwe spullen aan te smeren... zo heb ik al bestek/borden en een koffiezetapparaat gefixt
Sieht ja gut aus!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11897/
En het is niet eens lelijk ofzo!
Ik pm straks wel even, ik weet niet of OV een erg goede optie is, heb het hier nog nooit geprobeerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Echt? Wat tof! Als je een doordeweekse dag tijd hebt (in de avond of zo, mijn OV is dan geldig) kom ik het graag ophalen
Ik heb daar die soepachtige borden van en die zijn heel fijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/11897/
En het is niet eens lelijk ofzo!
Wat tofquote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook veel zooi PF. Zou ik even m'n kastjes hier en in Belgie moeten doorlopen. Ik kan wel een doosje voor je samenstellen?
Heequote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef progje het volgende:
back
met helaas ook 2 vakantie kilo's extra, maar ja dat was te verwachten, hopelijk is het er ook zo weer af
Ahwquote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
Dean zag net de Puppelfoto's en ik heb hem jullie namen geleerd.
Co heet Co en Miran heet Minima![]()
.
het was echt helemaal geweldigquote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Progje! Heb je het fijn gehad?
Zo heb ik al een set bordjes en vlakommetjes, mn ouders deden nieuw serviesquote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is stelen dat mag niet
Ja ik denk dat ik wel handdoeken van ze mag hebben die toch al oud zijn en misschien de extra koelkastMaar dat denk ik niet
En misschien de oude kommetjes van mijn moeder heeft net nieuwe gekocht
Het was eerst nog erger, bij het zien van dezequote:
Fijn... Viev.....quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
.
Hij twijfelt tenminste nogquote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was eerst nog erger, bij het zien van dezewas het:
"Mama en euhhh....Papa?"
[ afbeelding ].
(Dat ligt niet aan jou hoor Greysie! Ik sta gewoon nooit met iemand anders op de foto).
O goeie! Nee ik heb qua "inboedel" een 1 persoonsmatras met evenueel een ombouw en verder niets. Moet je er van af danquote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF, heb je toevallig nog een bureau nodig?
Precies zoals we echt zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleu!
Die foto! Vivi is echt zo 'stoer-don't-mess-with-da-Viefster!" en Greys heel zoet![]()
Sadist!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef conleche het volgende:
Als ik je nu flapdrolletje noem kan je niks terugzeggen. Whehehehehe!!
Telefoon Greys: *PIEP*quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef conleche het volgende:
Hee muissie!!Oei dat lijkt me irritant wel kunnen lezen, maar niks kunnen zeggen!!!
Als ik je nu flapdrolletje noem kan je niks terugzeggen. Whehehehehe!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |