Dan is Kim gewoon een agressief typje denk ik!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh dat.
Dat vind ik niet zo boeiend.
Ik doelde op die opmerking van heer G. Dat had Olie niet overleefd denk ik

Nee hoor, je bent niet gek, mij boeit het ook echt niet als mn vriend zegt dat ie een ander mooier vindt. Weet prima dat mijn lichaam niet perfect is, zolang ie mij maar gewoon mooi vindt en vooral lief, is er geen brand. Daarbij is ie hartstikke blind voor andere vrouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is Kim gewoon een agressief typje denk ik!![]()
En die opmerking van Heer G, ik vind dat gewoon kunnen. Misschien ben ik gek hoor, kan ook!
Als hij na het optreden haar nummer had gevraagd waar ik bij stond was het wat anders geweest
En slaan.. ach, ik neem aan dat jullie het 'bij wijze van' bedoelen, want zodra er gemept wordt in een relatie dan ben je in feite gewoon klaar mag ik hopen

En zo is het maar net!!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vindt die blonde een lekker neukdiertje zegt hij net.
Maar dat heeft niets te maken met wat hij van mij vindt, voegde hij er aan toe. Die vrouw is mooi en lekker en "virtueel" en ik ben zijn vrouw. Punt.

Hoe zeg je dat in het Duits?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:

Wacht maar schatje, dat doe ik wel 

Hij had toch last van zijn zichtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef Tinkepink het volgende:
Maar dat heeft niets te maken met wat hij van mij vindt, voegde hij er aan toe. Die vrouw is mooi en lekker en "virtueel" en ik ben zijn vrouw. Punt.

Whoehoe!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef conleche het volgende:
En ik ben baas, want ik heb het apparaat onder de knie.
Da's hip. En vet. En kewl. Jeweetz.quote:En ook weer niet omdat ik baas zeg. Maar soit.

Dat IS ook een enorm compliment!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even iets heel anders hoor.. Gewoon iets wat ik even kwijt moet.
M'n zus zei laatst dat als haar en haar man iets zou overkomen, dat ze dan graag zouden willen dat ik de zorg voor hun beide dochtertjes kreeg. Dat vond ik echt een enòrm compliment..

Die is echt nog LANG niet vol!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Greys, wil je je pm-box even legen?.

Weet ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is echt nog LANG niet vol!
En ik heb jouw PM gewoon hoor?

Soms he... spoor je nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik wilde het gewoon ook een keer gezegd hebben.
* Viking84 is in een vage bui.

Ja, wie is nou degene die daar problemen mee had?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik.

Ooooh, hij zei het niet waar zijn vrouw bijstond? Nee, dan valt er ook niks te meppenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wacht nou even....
Kim begon met zeggen dat in mijn voorbeeld van Mark Dakriet (die ACHTER de schermen tegen zijn vriend zei dat hij Viev wauw vond en haar verder niet eens gesproken of aangeraakt heeft) die vent een klap voor zijn muil zou hebben gehad. Kom op, jij of Kim zeggen toch ook wel eens tegen een vriendin, als je vent er niet bij is, dat je iemand een knapperd vindt? En dat van Mark was toch niet meer of minder dan dat?
Als je dáár al om moet gaan slaan?

Ik niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wie is nou degene die daar problemen mee had?
Nu welquote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
heb je trouwens mn nieuwe sig al gezien?

mwehehehehehequote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef kwakveense het volgende:
ik zie m steeds onbewust denk ik, want ik denk al een paar pagina's dat ik in een post nomnomnom zie, maar als ik terugscroll zie ik t nergens

Dan is het goedquote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
[..]
Nu wel. Over de knie jij
.

Omgquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik.

Tot René de rommeltjes van z'n blote voeten / sokken pluktquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het stofzuigen is weer gedaanen het ziet er hier nu ubernetjes uit

Alleen dat? whehehequote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Ik geef mijn vriend alleen de blik des doods als hij iets doet zoals Kim hierboven beschrijftEen beetje zo:

Ik ben alleen maar 1x voor de test geweest en daarna kreeg ik een navelpiercing..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik ga vanavond bloed geven. Ben sinds december ofzo donor, maar toen kreeg ik keelontsteking en mn moeder een besmettelijke longbacterie, dus mocht ik nog niet. Vanavond is dus de eerste keer! Vind het best wel beetje spannend
.

dat heeft deze slimme jongen al gedaan terwijl ik aan het stofzuigen wasquote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot René de rommeltjes van z'n blote voeten / sokken plukt.
Het is alweer 16:15. Time flies like an arrow.

Nee joh!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ooooh, hij zei het niet waar zijn vrouw bijstond? Nee, dan valt er ook niks te meppen.
Ja dat kan ik me voorstellen!quote:En ik mep mijn wederhelft wel eens hoor. Bijvoorbeeld als ik net het bed verschoond heb en hij zit na het eten de boel ongegeneerd onder te winden. Dan zeg ik tegen hem; Je weet wat er nu gaat gebeuren he?. En dan zegt ie "ja
. " en dan mep ik hem op zijn bovenarm. Voor uitgebreid boeren terwijl ik nog aan het eten ben doe ik hetzelfde trouwens
.

Nouja, dat in ieder gevalquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef Totziens het volgende:
[..]
Alleen dat? whehehe![]()
Leaf stopt er mee

* Broodje filet A. zachtjes opzijschuift Bestaat er zoiets als een "geurgeheugen?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, weinig echt bejaarden (behalve die ruftende naast Viev)

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |