Why?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig werd het op prijs gesteld door de heren zangers!
F zei na afloop nog dat hij het fijn vond dat wij de gemiddelde leeftijd zo lekker omlaag haalden
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Volgende week bij Lidl in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik het wil proeven.
Hun hele Light-assortiment is zo'n beetje in de aanbieding.
Zit er iets tussen wat een echte aanrader is? Behalve de suikervrije ketchup?
Nou, weinig echt bejaarden (behalve die ruftende naast Vievquote:
Niet herkansen? Dat is klotequote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Mede tentamenmaker, hier noemen ze 't examens, klinkt wat gewichtiger maar je kunt ze niet herkansenDaarvoor heb je de tweede zit, juist in JOU vakantie!
Whahaha!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef conleche het volgende:
Misschien wel handig als je de antenne in dat ding steekt.Voor domheid.
Nog eenomdat ik dit topic gebruik als zeer oninteressant dagboek...
driewerf![]()
![]()
*kusjekroel*quote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef conleche het volgende:
Misschien wel handig als je de antenne in dat ding steekt.Voor domheid.
Nog eenomdat ik dit topic gebruik als zeer oninteressant dagboek...
driewerf![]()
![]()
Japanse gebakken rijst!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Bellah het volgende:
Whaaa oke vraag.
Ik liet net *blond* de doos eieren uit mijn handen vallen met als resultaat 4 niet-geheel-kapotte eieren. Wat is nou de lekkerste en gezondste optie om hiermee te doen?Ik dacht aan iets van omeletje van maken en door mijn rijst gooien? En groentjes erdoor? Anyone?
Viev was tha queen!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef neen het volgende:
Jullie waren gewoon de bazinnen van de club
Voor jou is het een takkeeind fietsen naar de Lidl, dus het is nog verantwoord om ze te halen ook.quote:
Maar die is toch getrouwd?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Viev was tha queen!
Mark Dakriet had nog tegen Franklin Brown gezegd na het zingen 'Zag je die dame in het rood???? Naast Miranda????? Wauw!' en dat ging dus over Viev![]()
Ja? Dus?quote:
Eerste zit: gehele maand januari 2009: punten 13 februari en gehele maand juli 2009: punten onbekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Niet herkansen? Dat is klote. Maar wat is een tweede zit dan? Vorig jaar had ik dat ook. Een vak nét niet gehaald (5.5), maar wel een vakantie geboekt in augustus. Veranderen ze halverwege juli de tentamendatum naar precies midden in mijn vakantie. Ja, lekker is dat
. Dus dit jaar maar opnieuw maken...
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahaha!
Wat is het voor apparaat dan?
Ik ben zelf wel fan van de jams van Linessa.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
valt mee, hatertse brug overquote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor jou is het een takkeeind fietsen naar de Lidl, dus het is nog verantwoord om ze te halen ook.
Vind je het gek? Met die borsten die ze zit te flaunten alsof het niets is ??quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Viev was tha queen!
Mark Dakriet had nog tegen Franklin Brown gezegd na het zingen 'Zag je die dame in het rood???? Naast Miranda????? Wauw!' en dat ging dus over Viev![]()
Ik belde mijn vati: PAPA PAPA IK HEB EEN KAMERquote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en PF hartstikke gefeliciteerd met je kamer!! Wat vonden je ouders ervan?
kuchquote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Mede tentamenmaker, hier noemen ze 't examens, klinkt wat gewichtiger maar je kunt ze niet herkansenDaarvoor heb je de tweede zit, juist in JOUW vakantie!
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind je het gek? Met die borsten die ze zit te flaunten alsof het niets is ??
Die mag ik niet kopen, want mijn moeder maakt zelf jam.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef SHE het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de jams van Linessa.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind je het gek? Met die borsten die ze zit te flaunten alsof het niets is ??
Yes! Hebben die eieren toch nog hun rechtmatige bestemming gevondenquote:
Waarschijnlijk is het meer dat als je het toch eet, je beter de light-variant kunt nemen als die enigszins te pruimen is. Uiteindelijk zit er in al die dingen niet echt iets wat je lichaam nodig heeft, dus het allerbeste is om het gewoon helemaal niet te eten. Maarja, de geest wil ook wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die mag ik niet kopen, want mijn moeder maakt zelf jam.![]()
Die verschillende soorten ijs, mouse, roomcakejes en snoep, is dat nu ok of gewoon niet zo slecht als gewone zoete snacks?
Ik heb eigenlijk geen idee.
Het ijsquote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
yupquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Bellah het volgende:
[..]
Yes! Hebben die eieren toch nog hun rechtmatige bestemming gevondenDank.
Is die sojasaus ook gewoon in de AH te vinden of moet ik dan naar 'n toko?
watzijzeiquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: bij een eventuele meet niet naast Vivi gaan zitten..
Speaking of which...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:02 schreef conleche het volgende:
De borsten van Viev waren mighty impressive
Bij de vorige meet vond ik ze ook al impressive hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speaking of which...
Komen er nog meer foto's. of moeten we het doen met het plaatje op pag 1
Hier heet het ook examens. En ik heb er zaterdag eentje. Op fucking zaterdag!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Mede tentamenmaker, hier noemen ze 't examens, klinkt wat gewichtiger maar je kunt ze niet herkansenDaarvoor heb je de tweede zit, juist in JOU vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |