Ik heb gisteren mijn nieuwe Nokia 6210 navigator ontvangen en ik snapte er echt helemaal niets van.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef SHE het volgende:
Wats met je foon Elise?
( ik ben ff heet douchen, want ik krijg geen lucht meer)
Cuuute!!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
Ben weer thuis en we hebben het echt zo ontzettend leuk gehad!!We kenden alle liedjes en hebben vreselijk met onze asses staan shaken!! Ik zou eigenlijk de foto's eerst door de ballotagecommissie gooien, maar deze is zo schattig van ons 3, dat ik denk dat ik deze wel mag plaatsen zonder toestemming!
[ afbeelding ]
Wat zoe-oetquote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
Ben weer thuis en we hebben het echt zo ontzettend leuk gehad!!We kenden alle liedjes en hebben vreselijk met onze asses staan shaken!! Ik zou eigenlijk de foto's eerst door de ballotagecommissie gooien, maar deze is zo schattig van ons 3, dat ik denk dat ik deze wel mag plaatsen zonder toestemming!
[ afbeelding ]
Je hebt een PM en ik wens je lekkere pannenkoekjesquote:Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben echt weg, morgen boodschappen doen voor de pannenkoekjes
Zal jij hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
O Elisa, ik zag helemaal geen briefje van de postbode!!!! Zal morgen eens discreet informeren bij de buren...
Cutequote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het gaat elke dag beter, dus ik heb toch een beetje te snel m'n conclusies getrokkenquote:
It's worsequote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 past mond-op-mond-beademing toe![]()
.
Meis, nog steeds ziek?.
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat nog wel wat bij komen toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lijstje
O twee crackers met kip grillworst
T magere yoghurt
L twee boterhammen met ei
D broccoli en kip schnitzel
Ik ben ziek dus ik ga geen mallemoer uitvoeren vandaag en heb niet echt trek.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gaat nog wel wat bij komen toch?
Het lijkt me zo weinig voor een hele dag.
Wat kijk jij altijd zwoel, Vivi! Andere dames ook babe-a-licious!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Met foto's!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo voor het eerst aan de brintaverslag volgt
Ik ben gewoon kippigquote:Op maandag 12 januari 2009 10:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat kijk jij altijd zwoel, Vivi! Andere dames ook babe-a-licious!
Nope, je bent sexy!quote:
Als je het maar laat, Viev-met-de-borsten!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
*kort vlot rood geverfd kapsel besteld*
Ja doen, lekker pittigquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met van die kekke plukjes bij de slapenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:
Wat staat daar, Co?quote:et je me souviens, je me souviens très bien
de ce que je t'ai dit ce matin-là
il y a un an, y a un siècle, y a une éternité
Smell the sarcasm Greyssiequote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
Opzouten jullie met je korte kapsel, we konden nu juist zo fijn headbang-achtig tekeer gaan op die motown muziek met alleen maar langharige mevrouwen!
* Denkt nog even terug aan die meneer links voor die volledig uit de maat sprong en klapte maar wel de avond van zijn leven had
Die was uberschattig ja!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
Opzouten jullie met je korte kapsel, we konden nu juist zo fijn headbang-achtig tekeer gaan op die motown muziek met alleen maar langharige mevrouwen!
* Denkt nog even terug aan die meneer links voor die volledig uit de maat sprong en klapte maar wel de avond van zijn leven had
Kon vannacht niet slapen en toen zat ik te tjoepen en kwam ik dit tegen. Uit een liedje van Joe Dassin.quote:
IEUWWWWWWWWWW!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die was uberschattig ja!![]()
Ik ben nog steeds benieuwd wie ik nu in zijn/haar muil heb geslagen aangezien jij het dus niet was Greysie!
Hopelijk die ene die euh...jullie weten wel *PFFRRRT*![]()
![]()
Die heel de tijd naar de in rood gehulde bouncing puppels van Viev zat te loeren?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef conleche het volgende:
Vast die wat bejaarde meneer die naast Viev zat........
Die had de tijd van z'n leven!
Diezelfde ja!!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heel de tijd naar de in rood gehulde bouncing puppels van Viev zat te loeren?
En de hele tijd in mijn nek zat te hoesten zonder zijn hand ervoor te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heel de tijd naar de in rood gehulde bouncing puppels van Viev zat te loeren?
Heuj, ik zag een Abba voorbij komen!quote:
Wat goehoeddddddd!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:56 schreef Merel het volgende:
Wat heb ik de laatste paar dagen gemist?
BJ jarig?
Wat is er met Tink?
Hoe gaat het met Bink eigenlijk?
Ik weeg 64,9*trots*
Is hij bij jullie niet héél erg donker?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
me loves the puppelfoto trouwensnice
Kusje d'r opquote:
hij is wel wat donker, maar kan jullie duidelijk zien hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Is hij bij jullie niet héél erg donker?
Ik moet moeite doen om er iets op te ontdekken!
Maar dat ligt vast aan het scherminstellingen op mijn werk dan zeker?
Ik denk dat het ook aan fok ligt, op m'n hyves issie veul lichter! Ik ga de rest nu aan je mailen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Is hij bij jullie niet héél erg donker?
Ik moet moeite doen om er iets op te ontdekken!
Maar dat ligt vast aan het scherminstellingen op mijn werk dan zeker?
Nee van de H&M! Heb hem ook in het zwart!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hij is wel wat donker, maar kan jullie duidelijk zien hoor
en is dat corsetje van Hunkemoller??
komt me bekend voor
Mijn eerste gedachte: "Huh? Heeft ze nou die galajurk aan?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee van de H&M! Heb hem ook in het zwart!
hij is tofquote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee van de H&M! Heb hem ook in het zwart!
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: "Huh? Heeft ze nou die galajurk aan?"
. Dat leek me al sterk
.
hahaaaaaa ja oud wijf word ik al...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:35 schreef Vivi het volgende:
Oh en gefeliciteeeeeerd BJ![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er even geen zin meer in allemaal. Stomme werk hier, nog steeds geen uitsluitsel, die nieuwe sollicitatie van eigenlijk teveel werk uren, mijn wederhelft die de hele week thuiszit. En de overeenkomst van dit alles is onzekerheid. En dat haat ik. Ik heb pijn in mijn kop, moet ongesteld worden, heb nog steeds afkickverschijnselen van het roken en ik voel me alsof ik elk moment ter aarde kan storten. Wenendquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef k_i_m het volgende:
Nou, áls je toevallig nog ergens een doosje AD hebt liggen....
* Greys ook Puppeltong aanbiedt aan Tha Kimquote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat niet. Máááár, we kunnen wel even tonguh?? Dat je daar van opknapt??
Zelfs daar heb ik geen zin meer an. Ik weet niet of het komt omdat ik na een hele dag met kind sjouwen (letterlijk) geen zin meer heb in lichamelijke aandacht of door die stomme rotpil. Misschien moet ik de depressie test nog een keer doenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat niet. Máááár, we kunnen wel even tonguh?? Dat je daar van opknapt??
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er even geen zin meer in allemaal. Stomme werk hier, nog steeds geen uitsluitsel, die nieuwe sollicitatie van eigenlijk teveel werk uren, mijn wederhelft die de hele week thuiszit. En de overeenkomst van dit alles is onzekerheid. En dat haat ik. Ik heb pijn in mijn kop, moet ongesteld worden, heb nog steeds afkickverschijnselen van het roken en ik voel me alsof ik elk moment ter aarde kan storten. Wenend.
quote:
Een echte griep duurt ook wel een paar dagen hoor!quote:
sterkte ermee.... moeilijk om je oma zo te zien....quote:Op maandag 12 januari 2009 12:08 schreef AKnynke het volgende:
he bah. Net even met m'n moeder gebeld, maar daar word ik zo verdrietig van. Oma kan niet meer drinken, zo nu en dan spuit m'n moeder met een spuitje wat water in d'r mond. Ze droogt nu dus heel snel uit. Verder is er een onderhuidse naald ingebracht waar m'n moeder vaak slaapmiddel inspuit, zodat ze maar niet wakker hoeft te zijn. Als ze wakker is is ze nog helemaal geestelijk fit, dat is zo frappant...
misschien noro-virusje gehad??quote:
Ik was enkele uren na de prik behoorlijk hyperquote:Op maandag 12 januari 2009 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien noro-virusje gehad??
of je vit injectie heeft je zo snel geholpenin elk geval fijn dat je alweer op de been bent....
Gewoon gaan! Ik bedenk me net dat ik niet meer weet wanneer ik voor 't laatst naar buiten ben geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik werd net badend in het zweet wakker. Wat is dat een ranzig gevoel zegNet gedoucht, en nu heb ik het afwisselend koud en warm en het steeds te laat door
![]()
Eigenlijk wil ik zo nog even naar de supermarkt, maar ik zie er écht niet uit hihihi.
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was enkele uren na de prik behoorlijk hyperDus het heeft zeker geholpen. Vind het zo jammer dat Ollie er niet aan wil
![]()
Maar misschien bedenkt ie zich als hij mij weer ziet rondhupsen. Maar hij slaap nogTerwijl hij gisteren als eerste te rusten ging.
Ik kijk het nog even aan. Vind het alleen zo zielig, zo'n grote vent slapjes in bed
* Doet dansje ook*quote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]doet het dansje!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien ga ik later op de middag nog wel even, als ik me wat beter voelquote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Gewoon gaan! Ik bedenk me net dat ik niet meer weet wanneer ik voor 't laatst naar buiten ben geweestJa denk woensdag
Faal. (Maar mijn ouders wonen echt in een heel groot huis en het is koud buiten)
Kan het zo zijn dat je best vaak virusjes etc. oploopt als je weer begint met afvallen? Ik heb zelf vaak het idee dat ik dan een verminderde weerstand heb, door de vrijgekomen gifstoffen die in je vetcellen zitten, en dan dus weer door je lichaam moeten worden afgevoerd. Of is dat onzin?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was enkele uren na de prik behoorlijk hyperDus het heeft zeker geholpen. Vind het zo jammer dat Ollie er niet aan wil
![]()
Maar misschien bedenkt ie zich als hij mij weer ziet rondhupsen. Maar hij slaap nogTerwijl hij gisteren als eerste te rusten ging.
Ik kijk het nog even aan. Vind het alleen zo zielig, zo'n grote vent slapjes in bed
Nee niet eens. Ik kon het niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien ga ik later op de middag nog wel even, als ik me wat beter voel![]()
Maar in die tijd heb je natuurlijk wel héél goed geleerd, of niet?
Veel sporten en streng eten verminderd je weerstand zeker wel iets.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat je best vaak virusjes etc. oploopt als je weer begint met afvallen? Ik heb zelf vaak het idee dat ik dan een verminderde weerstand heb, door de vrijgekomen gifstoffen die in je vetcellen zitten, en dan dus weer door je lichaam moeten worden afgevoerd. Of is dat onzin?
FEEL THE FORCE!quote:
Nahja, je kon er ook pap van maken, dan doe ik dat welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef SHE het volgende:
Boekweitgrutten is iets anders dan boekweitmeel...dus je moet toch echt even terug naar de winkel
het smaakte naar 'karton'quote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
En nu ben ik benieuwd waarom Mo de brinta niet lekker vond?
Ik doe er nooit suiker inquote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het smaakte naar 'karton'
en iedereen zei "dan moet je d'r meer suiker in doen', maar ja, dan val ik niet af ey
nee, het is niet mijn ding, het smaakte nog precies zo als in mijn herinnering, toen ik ooit één hap had genomen
Dat lijkt op "Een leven lang fit" Een dieet waar je de 1e 4 uur dat je wakker was alleen fruit mocht eten. En daarna alle eiwitten en KH's moest scheiden. Uit die tijd komen ook m'n groenten broodjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:14 schreef P.F het volgende:
Ik heb een vraagje!
Als ik samen slaap met mijn mr, dan krijg ik op het moment dat ik wakker wordt meteen een bak fruitsalade naar binnen gelepeld, of soms een appel! Omdat het goed is voor je echte ontbijt (een half uur-uur later) fruit te eten!
Is dit zo? (Hij heeft het volgens mij in 't Skinny bitch boekje gelezen dat ik van hem heb gekregen)
Of is het onzin? Anders eet ik sowieso nooit echt fruit, dus op zich is het best prima
Meestal eten we inderdaad wel iets na een (half) uurtje (een tosti kaas of een gebakken ei op een broodje..)quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijkt op "Een leven lang fit" Een dieet waar je de 1e 4 uur dat je wakker was alleen fruit mocht eten. En daarna alle eiwitten en KH's moest scheiden. Uit die tijd komen ook m'n groenten broodjes.
Volgens mij is er niets mis mee om je dag te beginnen met wat fruit. Ik zou alleen na een uurtje of zo, wel ook gewoon ontbijten...
Haar man is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten en druk achter de ogen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
Wie studeert er hier nu eigenlijk Voeding Principessa?
Wat is er gebeurt met Tink? Ik heb weer een paar topics gemist geloof ik.
Waarom moet het per se met boekweitmeel?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
Ik moet het nog even zonder pannenkoekjes doen, tenzij chico een natuurwinkel hier in de buurt weet!
Ja ik, maar ik sta wel ingeschreven maar het studeren lukt nog niet zoquote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
Wie studeert er hier nu eigenlijk Voeding Principessa?
Wat is er gebeurt met Tink? Ik heb weer een paar topics gemist geloof ik.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
en iedereen zei "dan moet je d'r meer suiker in doen', maar ja, dan val ik niet af ey
Dat moet je aan gwyneth paltrow vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom moet het per se met boekweitmeel?
Ow, da's schrikken zeg! Dat had ik ook even gemist.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Haar man is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten en druk achter de ogen.
Hey SHE, fijn dat je je wat beter voelt! Jammer dat je er niet bij was gisteren..quote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef SHE het volgende:
Boekweitgrutten is iets anders dan boekweitmeel...dus je moet toch echt even terug naar de winkel
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Haar man is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten en druk achter de ogen.
En dan kan je het beste een ei op een gebakken broodje doen!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Meestal eten we inderdaad wel iets na een (half) uurtje (een tosti kaas of een gebakken ei op een broodje..)
BJ kan een stukje taart wel hebben ( of 2 of 3 of 4 of 5quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het nog knap dat je zo gezond begint BJ, ik zou mijn verjaardag denk ik als excuus gebruiken om alles te eten wat los en vast zit.
Maar goed, als je daarna weer gezond gaat eten heeft de boel wel weer even een boost gehad.
Whehe, is dat onze nieuwe dieetgoeroe?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat moet je aan gwyneth paltrow vragen!
Ja een broodje uit de oven, en dan ei gebakken in olijfolie.. Maarr nu las ik op goop.com dat Jamie Oliver pannen had waar je geen olie bij hoefde gebruikenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
En dan kan je het beste een ei op een gebakken broodje doen!
Ja zou denken nieuws is goed nieuws want dan zijn haar kinderen rustig en valt het allemaal meequote:
ik heb gister dus ook gewoon meegedaan met de rest hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het nog knap dat je zo gezond begint BJ, ik zou mijn verjaardag denk ik als excuus gebruiken om alles te eten wat los en vast zit.
Maar goed, als je daarna weer gezond gaat eten heeft de boel wel weer even een boost gehad.
In welk programma?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef kwakveense het volgende:
gofterik gooi net twee uur werk weg met 1 muisklik (ok 2....grrr).... kan wel janken
Da's waar, maar dat wil ze natuurlijk ook zo houden.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
[..]
BJ kan een stukje taart wel hebben ( of 2 of 3 of 4 of 5)
Een beetje? Heel veel trots mag je zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb gister dus ook gewoon meegedaan met de rest hoor
maar vandaag valt het idd tnt mee
wat wel grappig is, vorig jaar ben ik na mijn verjaardag begonnen met deel II van het afvalplan...
ik woog toen 97,6 kg....
gisterochtend woog ik 71 kg
![]()
dus in een jaartje tijd: - 26,6 kg
![]()
best een beetje trots op mezelf
(alleen blijft mijn totaal hangen op ongeveer -49 en ik wil die -50 halen en een keertje die 6 in beeld zien)
Ze bedoelen zeker niet vegetarisch maar wel lacto-ovo vegetarischquote:Vegetarisch: Nee (??)
Voedingswaarde:
Voedingswaarde per 100 ml.
Energie 390 Kj (95 Kcal)
Eiwitten 0,6g
Koolhydraten 11g, waarvan suikers 5,0g
Vet 5,5g
wv. verzadigd 0,5g
onverzadigd 2,7g
meerv.onverz. 1,5g
omega 3 0,4g
cholesterol 0,2g
Voedingsvezel 0,6g
Natrium 1,13g
Ingrediënten:
Water, gemodificeerd maïszetmeel, plantaardige olie 4%, azijn, suiker, kippenei 3%, zout, glucose-fructosestroop, kippenei-eigeel 1%, citroenvezel, aroma (met melk), stabilisator E415, kleurstof (E171, E160a), conserveermiddel E202, geconcentreerd citroensap, antioxidant E385.
Allergenen:
Erwten : Nee
Vis : Nee
Pinda : Nee
Granen met gluten : Nee
Sulfiet : Nee
Soja : Nee
Noten : Nee
Kippenei : Ja
Mosterd : Nee
Melk : Ja
Schaal- en schelpdieren : Nee
Selderij : Nee
Sesamzaad : Nee
Uhm. Ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef neen het volgende:
Feli BJ!
PF, had jij geen tentamenweek en moest je niet leren?
Wij doen ook vaak gebakken of roerei in olijfolie hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja een broodje uit de oven, en dan ei gebakken in olijfolie.. Maarr nu las ik op goop.com dat Jamie Oliver pannen had waar je geen olie bij hoefde gebruikenEn volgens mij zei SHE ook zo iets! Dus dat is misschien wel een oplossing. Maarr ik hou eigenlijk wel van olijfolie
Nee, want een echte vegetarier eet ook geen ei of zuivel. Eet je dat wel, dan ben je een lacto-ovo vegetarier.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef P.F het volgende:
Ik ontbijt al dagen met brinta/broodje philledelphia+sambal oelek
De brinta heb ik al op, iemand suggesties voor iets anders dan die philledelphiaO en broodje conleche doe ik ook maar niet want ik doe er altijd teveel mayonaise op (wel extra light!) en het liefst besprenkel ik de bodem met olijfolie
En het liefst met zelfgemaakte mayonaise want dan smaakt hij nog beter
[ afbeelding ]
[..]
Ze bedoelen zeker niet vegetarisch maar wel lacto-ovo vegetarisch
100 gram olijfolie is wel 900kcalquote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij doen ook vaak gebakken of roerei in olijfolie hoor![]()
Ik heb ook het idee dat het daar niet in zit, voor mij, het afvallen. Mezelf beheersen om van de chips, snoep, en wijn af te bljven, en regelmatig sporten vind ik al moeilijk genoeg, dan ga ik niet ook nog eens zitten freaken om 2 theelepels olijfolie.
Oké dat wist ik wel.. (en neen.. dat moet ik leren, srsly! Maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, want een echte vegetarier eet ook geen ei of zuivel. Eet je dat wel, dan ben je een lacto-ovo vegetarier.
Eet je vis, een pescetarier, eet je wel kip een pollotarier.
Nou ja zeg; Co postte gisteravond al een kort verslagje dat het leuk was. Ik wist niet dat ik aan elk van de puppels afzonderlijk moest vragen hoe het geweest was.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey SHE, fijn dat je je wat beter voelt! Jammer dat je er niet bij was gisteren..
Wij hebben het heel leuk gehad, thanks for asking.
En zo'n zak Haribo gesuikerde perziken?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
[..]
100 gram olijfolie is wel 900kcal
en dat is 10 keer zoveel als in die mayo die ik net postte
Twee theelepels is 1 cl dus als 10 gram olijfolie 1 cl is dan is dat toch weer 90 kcal?
http://www.convertworld.com/nl/volume/Theelepel.html
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké dat wist ik wel.. (en neen.. dat moet ik leren, srsly! Maar je hebt wel gelijk)
Haha ja dat was stom maar ik post iedere keer dat ik snoep/koekjes heb gegeten als ik ze eet! En verder eet ik gelukkig bijna nooit snoep want ik lust het niet meerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
En zo'n zak Haribo gesuikerde perziken?
ik ben aan het scannen en automatisch textherkennen. dan moet ik na 150 pagina's scannen stoppen, laten lezen, en dan opslaan in word.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef P.F het volgende:
[..]
In welk programma?
Waarom?
Heb je niet gesaved?
Heb je niet tussendoor gesaved?
Stond autosave niet aan?
O dat is wel naar! Volgende keer dubbele check doen.. Kun je niet tussendoor opslaan? Dus per 50 of zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben aan het scannen en automatisch textherkennen. dan moet ik na 150 pagina's scannen stoppen, laten lezen, en dan opslaan in word.
Tot zover ging t goed, ware het niet dat ik een eerder geconverteerd bestand nog open had staan, tussendoor een telefoontje moest beantwoorden, en toen ik terugkwam dus dacht dat ik al naar word geconverteerd had. daarna de scan en lees-resultaten weggeklikt (weet je het zeker? ja!) en er daarna achterkomen dat het bestand dat open stond niet het nieuwe bestand was, omdat ik die stap nog niet gedaan had en dat dus alle 150 gescande en gelezen pagina's nu weg waren...eigen stomme schuld dus...ik word zo duf en ongeconcentreerd van dit werk de hele dag...
nu dus opnieuw die pagina's scannen...
Ja raar is dat. Ik wil dan eigenlijk alleen maar meer. En ook als een rijsttafel: na het zoet wil ik dan zout (chips ofzo). En daar na dan iets friszurigs, zure matten ofzo. En dan weer echt zoet, maar dan chocola met caramel. En dan een drankje met alcoholquote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha ja dat was stom maar ik post iedere keer dat ik snoep/koekjes heb gegeten als ik ze eet! En verder eet ik gelukkig bijna nooit snoep want ik lust het niet meerIk kan zo twee zakken perzikjes op zonder "bevredigd" te zijn. Met koekjes het zelfde. Nou laat dan maar
Hoeft ook niet, maar je reageerde er niet eens opquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou ja zeg; Co postte gisteravond al een kort verslagje dat het leuk was. Ik wist niet dat ik aan elk van de puppels afzonderlijk moest vragen hoe het geweest was.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja raar is dat. Ik wil dan eigenlijk alleen maar meer. En ook als een rijsttafel: na het zoet wil ik dan zout (chips ofzo). En daar na dan iets friszurigs, zure matten ofzo. En dan weer echt zoet, maar dan chocola met caramel. En dan een drankje met alcohol![]()
En dan voel je je achteraf zo dom dat je eerder op de dag met zorg dat broodbeleg voor die ene boterham had uitgekozen en het niet al te dik eropsmeerde
Herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja raar is dat. Ik wil dan eigenlijk alleen maar meer. En ook als een rijsttafel: na het zoet wil ik dan zout (chips ofzo). En daar na dan iets friszurigs, zure matten ofzo. En dan weer echt zoet, maar dan chocola met caramel. En dan een drankje met alcohol![]()
En dan voel je je achteraf zo dom dat je eerder op de dag met zorg dat broodbeleg voor die ene boterham had uitgekozen en het niet al te dik eropsmeerde
Dat heeft niemand gedaan. Het is ook een beetje lastig om op een post van youtube filmpjes te reageren als je er niet bij bent geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar je reageerde er niet eens op.
Nee, maar ik voel me nu ook gewoon niet goed genoeg om naar buiten te gaan. Misschien later op de middag als de koorts wat gezakt is.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
Goodbye ben je al naar buiten geweest?
Ik ga mij nu klaarmaken op het naar buiten gaan en bedenk ondertussen of ik dan toch thuis blijf en hier ga studeren () of een lunch/dinerpakketje maak en ga studeren/sporten..
Die laatste klinkt niet zo comfy
O en ik beleg mijn brood met gezonde dingen altijd lekker dik zodat ik er genoeg aan heb en niet denk "o ik ben zo zielig met mijn gezonde eten, als beloning mag ik een koekje"
Ik doe dan altijd expres een paar dropjes, en iets met heel veel suiker erop, zodat je dan dropjes met suiker krijgt. Zo lekker.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef P.F het volgende:
Ik had laatst voor drie euro schepsnoep gekocht, dat is helemaal hel, dan kun je inderdaad een zure met een dropje met een zoute etc afwisselenZodat je er nooit genoeg van krijgt
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef P.F het volgende:
IK HABE EIN ZIMMER ICH HABBE EIN ZIMMER
OMG
NU MOET IK WEL STUDEREN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef P.F het volgende:
IK HABE EIN ZIMMER ICH HABBE EIN ZIMMER
OMG
NU MOET IK WEL STUDEREN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
Beste mevrouw P.Fquote:
Dat hoeft ook niet, en dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gedaan. Het is ook een beetje lastig om op een post van youtube filmpjes te reageren als je er niet bij bent geweest.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Beste mevrouw P.F
Je hebt aangegeven de woonruimte [..] te willen huren. Wij nodigen je daarom uit om de huurovereenkomst te tekenen.
OHMYOHMYYY
Mijn vriendje woont daar nu (2 verdiepingen hoger) en die mocht eigenlijk de 13e verhuizen (morgen) maar dan kan hij niet dus hij verhuist de 29e dus dan wonen we eventjes samen (als ik er de 16e gelijk in mag)
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Tof man!!! Waar is het ?? (Ongeveer)
Mozes kriebel, wat een knapperd!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:13 schreef Vivi het volgende:
Co, btw, nu weet ik aan wie je op je avatar mij doet denken!
[ afbeelding ]
Emmanuelle Beart.
Ja, die gaat nu naar 30m2 en ik heb dan 11 hele eigen m2quote:Op maandag 12 januari 2009 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, begrijp ik het verkeerd? Je vriendje gaat er juist vertrekken?
Die originele foto van Co's ava deed me enorm aan iemand denken maar ik wist niet meer, deze actrice dus! (Die idd walgelijk knap is).quote:
Isabelle Adjani!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:28 schreef loveli het volgende:
Dacht even dat het Sophie Marceau was, op die foto.
I knowzquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
Ik moet het nog even zonder pannenkoekjes doen, tenzij chico een natuurwinkel hier in de buurt weet!
wat tof!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Beste mevrouw P.F
Je hebt aangegeven de woonruimte [..] te willen huren. Wij nodigen je daarom uit om de huurovereenkomst te tekenen.
OHMYOHMYYY
Mijn vriendje woont daar nu (2 verdiepingen hoger) en die mocht eigenlijk de 13e verhuizen (morgen) maar dan kan hij niet dus hij verhuist de 29e dus dan wonen we eventjes samen (als ik er de 16e gelijk in mag)
Jawel ! Want nu voel ik me lulligquote:Op maandag 12 januari 2009 14:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, en dat bedoel ik ook niet.
Laat maar, tis geen big deal.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Jawel ! Want nu voel ik me lullig
Het was helemaal niet mijn bedoeling het te negeren ofzo.
en ik baal natuurlijk als een stekker dat ik er niet bij was. misschien ben ik onbewust wel strontjaloers![]()
Jij lijkt sprekend op deze madame.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:25 schreef conleche het volgende:
Viev, ik vind het heel lief, maar ik lijk daar voor geen meter opZij is idd wel buitenaards mooi. Nog steeds, want ze is al begin 40 geloof ik.
In de tijd dat ik 18 /19/20 was en in Frankrijk woonde leek ik niet op emanuelle, maar was ik het lelijkere, blonde zusje van deze:
[ afbeelding ]
Motown!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
wat was het voor sing-a-long?
ik wil een keer een les-miserables-sing-a-longdat is echt mijn droom
![]()
![]()
Sorry to the puppelsquote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er iets was, omdat je er helemaal niet op reageerde![]()
Volgende keer ga je mee. Dammit! Dat lege stoeltje naast ons was nu wel handig als tassen-stoeltje () maar het was leuker geweest als je er op had gezeten voor had staan hupsen
Mo townquote:
Niet lullig voelen! Zo zwaar was het helemaal niet bedoeld! Meer zo van : Wij vragen allemaal hoe ze zich voelt en zij vraagt niet een keer of het leuk was. Maar het stond er idd al, en het is ook geneuzelquote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Jawel ! Want nu voel ik me lullig
Het was helemaal niet mijn bedoeling het te negeren ofzo.
en ik baal natuurlijk als een stekker dat ik er niet bij was. misschien ben ik onbewust wel strontjaloers![]()
Niks durfan.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet lullig voelen! Zo zwaar was het helemaal niet bedoeld! Meer zo van : Wij vragen allemaal hoe ze zich voelt en zij vraagt niet een keer of het leuk was. Maar het stond er idd al, en het is ook geneuzel.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef conleche het volgende:
Het was ook niet echt een singalong, maar daar lieten we ons niet door weerhouden!!
Ik gebruik het poeder van Euroshopper. Grote pot, lekker goedkoop.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef Syrena het volgende:
Moblooo, geen zoetjes doen, die lossen slecht op. Ik doe vloeibare zoetstofOok handig voor door de chocolademelk
En een beetje kaneel soms.
ik vermoed dat die in 't ziekenhuis zit, maar loop ook al de hele tijd te gissen...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Net tentamen gemaakt en het ging volgens mij wel goed. Ik vind het altijd zo moeilijk inschatten.. Dus we merken het wel. In elk geval: 2 down, 5 to go!
Ook nog even hard aan de studie gezeten en afgekregen wat ik af wilde hebben. Dus dat is mooi.
Zometeen lekker sporten en dan vanavond nog een beetje uitrusten.
Lijstje:
O: 3 crackers (2 lightjam, 1 pindakaas)
L: Twee volkorenbollen komijnenkaas
Heeft iemand trouwens nog wat van Tink gehoord?
Mede tentamenmaker, hier noemen ze 't examens, klinkt wat gewichtiger maar je kunt ze niet herkansenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Net tentamen gemaakt en het ging volgens mij wel goed. Ik vind het altijd zo moeilijk inschatten.. Dus we merken het wel. In elk geval: 2 down, 5 to go!
Ook nog even hard aan de studie gezeten en afgekregen wat ik af wilde hebben. Dus dat is mooi.
Zometeen lekker sporten en dan vanavond nog een beetje uitrusten.
Lijstje:
O: 3 crackers (2 lightjam, 1 pindakaas)
L: Twee volkorenbollen komijnenkaas
Heeft iemand trouwens nog wat van Tink gehoord?
Why?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig werd het op prijs gesteld door de heren zangers!
F zei na afloop nog dat hij het fijn vond dat wij de gemiddelde leeftijd zo lekker omlaag haalden
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Volgende week bij Lidl in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat ik het wil proeven.
Hun hele Light-assortiment is zo'n beetje in de aanbieding.
Zit er iets tussen wat een echte aanrader is? Behalve de suikervrije ketchup?
Nou, weinig echt bejaarden (behalve die ruftende naast Vievquote:
Niet herkansen? Dat is klotequote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Mede tentamenmaker, hier noemen ze 't examens, klinkt wat gewichtiger maar je kunt ze niet herkansenDaarvoor heb je de tweede zit, juist in JOU vakantie!
Whahaha!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef conleche het volgende:
Misschien wel handig als je de antenne in dat ding steekt.Voor domheid.
Nog eenomdat ik dit topic gebruik als zeer oninteressant dagboek...
driewerf![]()
![]()
*kusjekroel*quote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef conleche het volgende:
Misschien wel handig als je de antenne in dat ding steekt.Voor domheid.
Nog eenomdat ik dit topic gebruik als zeer oninteressant dagboek...
driewerf![]()
![]()
Japanse gebakken rijst!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Bellah het volgende:
Whaaa oke vraag.
Ik liet net *blond* de doos eieren uit mijn handen vallen met als resultaat 4 niet-geheel-kapotte eieren. Wat is nou de lekkerste en gezondste optie om hiermee te doen?Ik dacht aan iets van omeletje van maken en door mijn rijst gooien? En groentjes erdoor? Anyone?
Viev was tha queen!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef neen het volgende:
Jullie waren gewoon de bazinnen van de club
Voor jou is het een takkeeind fietsen naar de Lidl, dus het is nog verantwoord om ze te halen ook.quote:
Maar die is toch getrouwd?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Viev was tha queen!
Mark Dakriet had nog tegen Franklin Brown gezegd na het zingen 'Zag je die dame in het rood???? Naast Miranda????? Wauw!' en dat ging dus over Viev![]()
Ja? Dus?quote:
Eerste zit: gehele maand januari 2009: punten 13 februari en gehele maand juli 2009: punten onbekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Niet herkansen? Dat is klote. Maar wat is een tweede zit dan? Vorig jaar had ik dat ook. Een vak nét niet gehaald (5.5), maar wel een vakantie geboekt in augustus. Veranderen ze halverwege juli de tentamendatum naar precies midden in mijn vakantie. Ja, lekker is dat
. Dus dit jaar maar opnieuw maken...
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahaha!
Wat is het voor apparaat dan?
Ik ben zelf wel fan van de jams van Linessa.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
valt mee, hatertse brug overquote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor jou is het een takkeeind fietsen naar de Lidl, dus het is nog verantwoord om ze te halen ook.
Vind je het gek? Met die borsten die ze zit te flaunten alsof het niets is ??quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Viev was tha queen!
Mark Dakriet had nog tegen Franklin Brown gezegd na het zingen 'Zag je die dame in het rood???? Naast Miranda????? Wauw!' en dat ging dus over Viev![]()
Ik belde mijn vati: PAPA PAPA IK HEB EEN KAMERquote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en PF hartstikke gefeliciteerd met je kamer!! Wat vonden je ouders ervan?
kuchquote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Mede tentamenmaker, hier noemen ze 't examens, klinkt wat gewichtiger maar je kunt ze niet herkansenDaarvoor heb je de tweede zit, juist in JOUW vakantie!
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind je het gek? Met die borsten die ze zit te flaunten alsof het niets is ??
Die mag ik niet kopen, want mijn moeder maakt zelf jam.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef SHE het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de jams van Linessa.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind je het gek? Met die borsten die ze zit te flaunten alsof het niets is ??
Yes! Hebben die eieren toch nog hun rechtmatige bestemming gevondenquote:
Waarschijnlijk is het meer dat als je het toch eet, je beter de light-variant kunt nemen als die enigszins te pruimen is. Uiteindelijk zit er in al die dingen niet echt iets wat je lichaam nodig heeft, dus het allerbeste is om het gewoon helemaal niet te eten. Maarja, de geest wil ook wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die mag ik niet kopen, want mijn moeder maakt zelf jam.![]()
Die verschillende soorten ijs, mouse, roomcakejes en snoep, is dat nu ok of gewoon niet zo slecht als gewone zoete snacks?
Ik heb eigenlijk geen idee.
Het ijsquote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[ afbeelding ]
yupquote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Bellah het volgende:
[..]
Yes! Hebben die eieren toch nog hun rechtmatige bestemming gevondenDank.
Is die sojasaus ook gewoon in de AH te vinden of moet ik dan naar 'n toko?
watzijzeiquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: bij een eventuele meet niet naast Vivi gaan zitten..
Speaking of which...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:02 schreef conleche het volgende:
De borsten van Viev waren mighty impressive
Bij de vorige meet vond ik ze ook al impressive hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speaking of which...
Komen er nog meer foto's. of moeten we het doen met het plaatje op pag 1
Hier heet het ook examens. En ik heb er zaterdag eentje. Op fucking zaterdag!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Mede tentamenmaker, hier noemen ze 't examens, klinkt wat gewichtiger maar je kunt ze niet herkansenDaarvoor heb je de tweede zit, juist in JOU vakantie!
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die vielen erg in de smaak ja!
Kim: Mark heeft vanaf het podium heel de tijd handkusjes naar zijn zoontje en vrouw lopen blazen en ze moest zelfs gaan staan, zodat iedereen kon zien wie ze was. Dus die had echt geen verkeerde bedoelingen met de borsten van Viev hoor. Maar hij vond haar wel WAUW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |