Ik heb gisteren mijn nieuwe Nokia 6210 navigator ontvangen en ik snapte er echt helemaal niets van.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef SHE het volgende:
Wats met je foon Elise?
( ik ben ff heet douchen, want ik krijg geen lucht meer)
Cuuute!!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
Ben weer thuis en we hebben het echt zo ontzettend leuk gehad!!We kenden alle liedjes en hebben vreselijk met onze asses staan shaken!! Ik zou eigenlijk de foto's eerst door de ballotagecommissie gooien, maar deze is zo schattig van ons 3, dat ik denk dat ik deze wel mag plaatsen zonder toestemming!
[ afbeelding ]
Wat zoe-oetquote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
Ben weer thuis en we hebben het echt zo ontzettend leuk gehad!!We kenden alle liedjes en hebben vreselijk met onze asses staan shaken!! Ik zou eigenlijk de foto's eerst door de ballotagecommissie gooien, maar deze is zo schattig van ons 3, dat ik denk dat ik deze wel mag plaatsen zonder toestemming!
[ afbeelding ]
Je hebt een PM en ik wens je lekkere pannenkoekjesquote:Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben echt weg, morgen boodschappen doen voor de pannenkoekjes
Zal jij hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 01:05 schreef conleche het volgende:
O Elisa, ik zag helemaal geen briefje van de postbode!!!! Zal morgen eens discreet informeren bij de buren...
Cutequote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het gaat elke dag beter, dus ik heb toch een beetje te snel m'n conclusies getrokkenquote:
It's worsequote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 past mond-op-mond-beademing toe![]()
.
Meis, nog steeds ziek?.
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat nog wel wat bij komen toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lijstje
O twee crackers met kip grillworst
T magere yoghurt
L twee boterhammen met ei
D broccoli en kip schnitzel
Ik ben ziek dus ik ga geen mallemoer uitvoeren vandaag en heb niet echt trek.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gaat nog wel wat bij komen toch?
Het lijkt me zo weinig voor een hele dag.
Wat kijk jij altijd zwoel, Vivi! Andere dames ook babe-a-licious!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Met foto's!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo voor het eerst aan de brintaverslag volgt
Ik ben gewoon kippigquote:Op maandag 12 januari 2009 10:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat kijk jij altijd zwoel, Vivi! Andere dames ook babe-a-licious!
Nope, je bent sexy!quote:
Als je het maar laat, Viev-met-de-borsten!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
*kort vlot rood geverfd kapsel besteld*
Ja doen, lekker pittigquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met van die kekke plukjes bij de slapenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:
Wat staat daar, Co?quote:et je me souviens, je me souviens très bien
de ce que je t'ai dit ce matin-là
il y a un an, y a un siècle, y a une éternité
Smell the sarcasm Greyssiequote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
Opzouten jullie met je korte kapsel, we konden nu juist zo fijn headbang-achtig tekeer gaan op die motown muziek met alleen maar langharige mevrouwen!
* Denkt nog even terug aan die meneer links voor die volledig uit de maat sprong en klapte maar wel de avond van zijn leven had
Die was uberschattig ja!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
Opzouten jullie met je korte kapsel, we konden nu juist zo fijn headbang-achtig tekeer gaan op die motown muziek met alleen maar langharige mevrouwen!
* Denkt nog even terug aan die meneer links voor die volledig uit de maat sprong en klapte maar wel de avond van zijn leven had
Kon vannacht niet slapen en toen zat ik te tjoepen en kwam ik dit tegen. Uit een liedje van Joe Dassin.quote:
IEUWWWWWWWWWW!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die was uberschattig ja!![]()
Ik ben nog steeds benieuwd wie ik nu in zijn/haar muil heb geslagen aangezien jij het dus niet was Greysie!
Hopelijk die ene die euh...jullie weten wel *PFFRRRT*![]()
![]()
Die heel de tijd naar de in rood gehulde bouncing puppels van Viev zat te loeren?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef conleche het volgende:
Vast die wat bejaarde meneer die naast Viev zat........
Die had de tijd van z'n leven!
Diezelfde ja!!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heel de tijd naar de in rood gehulde bouncing puppels van Viev zat te loeren?
En de hele tijd in mijn nek zat te hoesten zonder zijn hand ervoor te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heel de tijd naar de in rood gehulde bouncing puppels van Viev zat te loeren?
Heuj, ik zag een Abba voorbij komen!quote:
Wat goehoeddddddd!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:56 schreef Merel het volgende:
Wat heb ik de laatste paar dagen gemist?
BJ jarig?
Wat is er met Tink?
Hoe gaat het met Bink eigenlijk?
Ik weeg 64,9*trots*
Is hij bij jullie niet héél erg donker?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
me loves the puppelfoto trouwensnice
Kusje d'r opquote:
hij is wel wat donker, maar kan jullie duidelijk zien hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Is hij bij jullie niet héél erg donker?
Ik moet moeite doen om er iets op te ontdekken!
Maar dat ligt vast aan het scherminstellingen op mijn werk dan zeker?
Ik denk dat het ook aan fok ligt, op m'n hyves issie veul lichter! Ik ga de rest nu aan je mailen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Is hij bij jullie niet héél erg donker?
Ik moet moeite doen om er iets op te ontdekken!
Maar dat ligt vast aan het scherminstellingen op mijn werk dan zeker?
Nee van de H&M! Heb hem ook in het zwart!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hij is wel wat donker, maar kan jullie duidelijk zien hoor
en is dat corsetje van Hunkemoller??
komt me bekend voor
Mijn eerste gedachte: "Huh? Heeft ze nou die galajurk aan?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee van de H&M! Heb hem ook in het zwart!
hij is tofquote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee van de H&M! Heb hem ook in het zwart!
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte: "Huh? Heeft ze nou die galajurk aan?"
. Dat leek me al sterk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |