hahaaaaaa ja oud wijf word ik al...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:35 schreef Vivi het volgende:
Oh en gefeliciteeeeeerd BJ![]()
[ afbeelding ]

Ik heb er even geen zin meer in allemaal. Stomme werk hier, nog steeds geen uitsluitsel, die nieuwe sollicitatie van eigenlijk teveel werk uren, mijn wederhelft die de hele week thuiszit. En de overeenkomst van dit alles is onzekerheid. En dat haat ik. Ik heb pijn in mijn kop, moet ongesteld worden, heb nog steeds afkickverschijnselen van het roken en ik voel me alsof ik elk moment ter aarde kan storten. Wenendquote:

quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef k_i_m het volgende:
Nou, áls je toevallig nog ergens een doosje AD hebt liggen....

* Greys ook Puppeltong aanbiedt aan Tha Kimquote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat niet. Máááár, we kunnen wel even tonguh?? Dat je daar van opknapt??

Zelfs daar heb ik geen zin meer an. Ik weet niet of het komt omdat ik na een hele dag met kind sjouwen (letterlijk) geen zin meer heb in lichamelijke aandacht of door die stomme rotpil. Misschien moet ik de depressie test nog een keer doenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat niet. Máááár, we kunnen wel even tonguh?? Dat je daar van opknapt??

quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er even geen zin meer in allemaal. Stomme werk hier, nog steeds geen uitsluitsel, die nieuwe sollicitatie van eigenlijk teveel werk uren, mijn wederhelft die de hele week thuiszit. En de overeenkomst van dit alles is onzekerheid. En dat haat ik. Ik heb pijn in mijn kop, moet ongesteld worden, heb nog steeds afkickverschijnselen van het roken en ik voel me alsof ik elk moment ter aarde kan storten. Wenend.

quote:

Een echte griep duurt ook wel een paar dagen hoor!quote:

sterkte ermee.... moeilijk om je oma zo te zien....quote:Op maandag 12 januari 2009 12:08 schreef AKnynke het volgende:
he bah. Net even met m'n moeder gebeld, maar daar word ik zo verdrietig van. Oma kan niet meer drinken, zo nu en dan spuit m'n moeder met een spuitje wat water in d'r mond. Ze droogt nu dus heel snel uit. Verder is er een onderhuidse naald ingebracht waar m'n moeder vaak slaapmiddel inspuit, zodat ze maar niet wakker hoeft te zijn. Als ze wakker is is ze nog helemaal geestelijk fit, dat is zo frappant...

misschien noro-virusje gehad??quote:

Ik was enkele uren na de prik behoorlijk hyperquote:Op maandag 12 januari 2009 12:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien noro-virusje gehad??
of je vit injectie heeft je zo snel geholpenin elk geval fijn dat je alweer op de been bent....

Gewoon gaan! Ik bedenk me net dat ik niet meer weet wanneer ik voor 't laatst naar buiten ben geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik werd net badend in het zweet wakker. Wat is dat een ranzig gevoel zegNet gedoucht, en nu heb ik het afwisselend koud en warm en het steeds te laat door
![]()
Eigenlijk wil ik zo nog even naar de supermarkt, maar ik zie er écht niet uit hihihi.

quote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was enkele uren na de prik behoorlijk hyperDus het heeft zeker geholpen. Vind het zo jammer dat Ollie er niet aan wil
![]()
Maar misschien bedenkt ie zich als hij mij weer ziet rondhupsen. Maar hij slaap nogTerwijl hij gisteren als eerste te rusten ging.
Ik kijk het nog even aan. Vind het alleen zo zielig, zo'n grote vent slapjes in bed

* Doet dansje ook*quote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]doet het dansje!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Misschien ga ik later op de middag nog wel even, als ik me wat beter voelquote:Op maandag 12 januari 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Gewoon gaan! Ik bedenk me net dat ik niet meer weet wanneer ik voor 't laatst naar buiten ben geweestJa denk woensdag
Faal. (Maar mijn ouders wonen echt in een heel groot huis en het is koud buiten)

Kan het zo zijn dat je best vaak virusjes etc. oploopt als je weer begint met afvallen? Ik heb zelf vaak het idee dat ik dan een verminderde weerstand heb, door de vrijgekomen gifstoffen die in je vetcellen zitten, en dan dus weer door je lichaam moeten worden afgevoerd. Of is dat onzin?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was enkele uren na de prik behoorlijk hyperDus het heeft zeker geholpen. Vind het zo jammer dat Ollie er niet aan wil
![]()
Maar misschien bedenkt ie zich als hij mij weer ziet rondhupsen. Maar hij slaap nogTerwijl hij gisteren als eerste te rusten ging.
Ik kijk het nog even aan. Vind het alleen zo zielig, zo'n grote vent slapjes in bed

Nee niet eens. Ik kon het niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien ga ik later op de middag nog wel even, als ik me wat beter voel![]()
Maar in die tijd heb je natuurlijk wel héél goed geleerd, of niet?

Veel sporten en streng eten verminderd je weerstand zeker wel iets.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat je best vaak virusjes etc. oploopt als je weer begint met afvallen? Ik heb zelf vaak het idee dat ik dan een verminderde weerstand heb, door de vrijgekomen gifstoffen die in je vetcellen zitten, en dan dus weer door je lichaam moeten worden afgevoerd. Of is dat onzin?

FEEL THE FORCE!quote:

Nahja, je kon er ook pap van maken, dan doe ik dat welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef SHE het volgende:
Boekweitgrutten is iets anders dan boekweitmeel...dus je moet toch echt even terug naar de winkel

het smaakte naar 'karton'quote:Op maandag 12 januari 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
En nu ben ik benieuwd waarom Mo de brinta niet lekker vond?

Ik doe er nooit suiker inquote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het smaakte naar 'karton'
en iedereen zei "dan moet je d'r meer suiker in doen', maar ja, dan val ik niet af ey
nee, het is niet mijn ding, het smaakte nog precies zo als in mijn herinnering, toen ik ooit één hap had genomen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |