Dat lijkt op "Een leven lang fit" Een dieet waar je de 1e 4 uur dat je wakker was alleen fruit mocht eten. En daarna alle eiwitten en KH's moest scheiden. Uit die tijd komen ook m'n groenten broodjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:14 schreef P.F het volgende:
Ik heb een vraagje!
Als ik samen slaap met mijn mr, dan krijg ik op het moment dat ik wakker wordt meteen een bak fruitsalade naar binnen gelepeld, of soms een appel! Omdat het goed is voor je echte ontbijt (een half uur-uur later) fruit te eten!
Is dit zo? (Hij heeft het volgens mij in 't Skinny bitch boekje gelezen dat ik van hem heb gekregen)
Of is het onzin? Anders eet ik sowieso nooit echt fruit, dus op zich is het best prima
Meestal eten we inderdaad wel iets na een (half) uurtje (een tosti kaas of een gebakken ei op een broodje..)quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat lijkt op "Een leven lang fit" Een dieet waar je de 1e 4 uur dat je wakker was alleen fruit mocht eten. En daarna alle eiwitten en KH's moest scheiden. Uit die tijd komen ook m'n groenten broodjes.
Volgens mij is er niets mis mee om je dag te beginnen met wat fruit. Ik zou alleen na een uurtje of zo, wel ook gewoon ontbijten...
Haar man is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten en druk achter de ogen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
Wie studeert er hier nu eigenlijk Voeding Principessa?
Wat is er gebeurt met Tink? Ik heb weer een paar topics gemist geloof ik.
Waarom moet het per se met boekweitmeel?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
Ik moet het nog even zonder pannenkoekjes doen, tenzij chico een natuurwinkel hier in de buurt weet!
Ja ik, maar ik sta wel ingeschreven maar het studeren lukt nog niet zoquote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef Liejannuh het volgende:
Wie studeert er hier nu eigenlijk Voeding Principessa?
Wat is er gebeurt met Tink? Ik heb weer een paar topics gemist geloof ik.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
en iedereen zei "dan moet je d'r meer suiker in doen', maar ja, dan val ik niet af ey
Dat moet je aan gwyneth paltrow vragenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom moet het per se met boekweitmeel?
Ow, da's schrikken zeg! Dat had ik ook even gemist.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Haar man is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten en druk achter de ogen.
Hey SHE, fijn dat je je wat beter voelt! Jammer dat je er niet bij was gisteren..quote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef SHE het volgende:
Boekweitgrutten is iets anders dan boekweitmeel...dus je moet toch echt even terug naar de winkel
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Haar man is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten en druk achter de ogen.
En dan kan je het beste een ei op een gebakken broodje doen!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Meestal eten we inderdaad wel iets na een (half) uurtje (een tosti kaas of een gebakken ei op een broodje..)
BJ kan een stukje taart wel hebben ( of 2 of 3 of 4 of 5quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het nog knap dat je zo gezond begint BJ, ik zou mijn verjaardag denk ik als excuus gebruiken om alles te eten wat los en vast zit.
Maar goed, als je daarna weer gezond gaat eten heeft de boel wel weer even een boost gehad.
Whehe, is dat onze nieuwe dieetgoeroe?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat moet je aan gwyneth paltrow vragen!
Ja een broodje uit de oven, en dan ei gebakken in olijfolie.. Maarr nu las ik op goop.com dat Jamie Oliver pannen had waar je geen olie bij hoefde gebruikenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
En dan kan je het beste een ei op een gebakken broodje doen!
Ja zou denken nieuws is goed nieuws want dan zijn haar kinderen rustig en valt het allemaal meequote:
ik heb gister dus ook gewoon meegedaan met de rest hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het nog knap dat je zo gezond begint BJ, ik zou mijn verjaardag denk ik als excuus gebruiken om alles te eten wat los en vast zit.
Maar goed, als je daarna weer gezond gaat eten heeft de boel wel weer even een boost gehad.
In welk programma?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef kwakveense het volgende:
gofterik gooi net twee uur werk weg met 1 muisklik (ok 2....grrr).... kan wel janken
Da's waar, maar dat wil ze natuurlijk ook zo houden.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
[..]
BJ kan een stukje taart wel hebben ( of 2 of 3 of 4 of 5)
Een beetje? Heel veel trots mag je zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb gister dus ook gewoon meegedaan met de rest hoor
maar vandaag valt het idd tnt mee
wat wel grappig is, vorig jaar ben ik na mijn verjaardag begonnen met deel II van het afvalplan...
ik woog toen 97,6 kg....
gisterochtend woog ik 71 kg
![]()
dus in een jaartje tijd: - 26,6 kg
![]()
best een beetje trots op mezelf
(alleen blijft mijn totaal hangen op ongeveer -49 en ik wil die -50 halen en een keertje die 6 in beeld zien)
Ze bedoelen zeker niet vegetarisch maar wel lacto-ovo vegetarischquote:Vegetarisch: Nee (??)
Voedingswaarde:
Voedingswaarde per 100 ml.
Energie 390 Kj (95 Kcal)
Eiwitten 0,6g
Koolhydraten 11g, waarvan suikers 5,0g
Vet 5,5g
wv. verzadigd 0,5g
onverzadigd 2,7g
meerv.onverz. 1,5g
omega 3 0,4g
cholesterol 0,2g
Voedingsvezel 0,6g
Natrium 1,13g
Ingrediënten:
Water, gemodificeerd maïszetmeel, plantaardige olie 4%, azijn, suiker, kippenei 3%, zout, glucose-fructosestroop, kippenei-eigeel 1%, citroenvezel, aroma (met melk), stabilisator E415, kleurstof (E171, E160a), conserveermiddel E202, geconcentreerd citroensap, antioxidant E385.
Allergenen:
Erwten : Nee
Vis : Nee
Pinda : Nee
Granen met gluten : Nee
Sulfiet : Nee
Soja : Nee
Noten : Nee
Kippenei : Ja
Mosterd : Nee
Melk : Ja
Schaal- en schelpdieren : Nee
Selderij : Nee
Sesamzaad : Nee
Uhm. Ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef neen het volgende:
Feli BJ!
PF, had jij geen tentamenweek en moest je niet leren?
Wij doen ook vaak gebakken of roerei in olijfolie hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja een broodje uit de oven, en dan ei gebakken in olijfolie.. Maarr nu las ik op goop.com dat Jamie Oliver pannen had waar je geen olie bij hoefde gebruikenEn volgens mij zei SHE ook zo iets! Dus dat is misschien wel een oplossing. Maarr ik hou eigenlijk wel van olijfolie
Nee, want een echte vegetarier eet ook geen ei of zuivel. Eet je dat wel, dan ben je een lacto-ovo vegetarier.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef P.F het volgende:
Ik ontbijt al dagen met brinta/broodje philledelphia+sambal oelek
De brinta heb ik al op, iemand suggesties voor iets anders dan die philledelphiaO en broodje conleche doe ik ook maar niet want ik doe er altijd teveel mayonaise op (wel extra light!) en het liefst besprenkel ik de bodem met olijfolie
En het liefst met zelfgemaakte mayonaise want dan smaakt hij nog beter
[ afbeelding ]
[..]
Ze bedoelen zeker niet vegetarisch maar wel lacto-ovo vegetarisch
100 gram olijfolie is wel 900kcalquote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij doen ook vaak gebakken of roerei in olijfolie hoor![]()
Ik heb ook het idee dat het daar niet in zit, voor mij, het afvallen. Mezelf beheersen om van de chips, snoep, en wijn af te bljven, en regelmatig sporten vind ik al moeilijk genoeg, dan ga ik niet ook nog eens zitten freaken om 2 theelepels olijfolie.
Oké dat wist ik wel.. (en neen.. dat moet ik leren, srsly! Maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, want een echte vegetarier eet ook geen ei of zuivel. Eet je dat wel, dan ben je een lacto-ovo vegetarier.
Eet je vis, een pescetarier, eet je wel kip een pollotarier.
Nou ja zeg; Co postte gisteravond al een kort verslagje dat het leuk was. Ik wist niet dat ik aan elk van de puppels afzonderlijk moest vragen hoe het geweest was.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey SHE, fijn dat je je wat beter voelt! Jammer dat je er niet bij was gisteren..
Wij hebben het heel leuk gehad, thanks for asking.
En zo'n zak Haribo gesuikerde perziken?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
[..]
100 gram olijfolie is wel 900kcal
en dat is 10 keer zoveel als in die mayo die ik net postte
Twee theelepels is 1 cl dus als 10 gram olijfolie 1 cl is dan is dat toch weer 90 kcal?
http://www.convertworld.com/nl/volume/Theelepel.html
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké dat wist ik wel.. (en neen.. dat moet ik leren, srsly! Maar je hebt wel gelijk)
Haha ja dat was stom maar ik post iedere keer dat ik snoep/koekjes heb gegeten als ik ze eet! En verder eet ik gelukkig bijna nooit snoep want ik lust het niet meerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
En zo'n zak Haribo gesuikerde perziken?
ik ben aan het scannen en automatisch textherkennen. dan moet ik na 150 pagina's scannen stoppen, laten lezen, en dan opslaan in word.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef P.F het volgende:
[..]
In welk programma?
Waarom?
Heb je niet gesaved?
Heb je niet tussendoor gesaved?
Stond autosave niet aan?
O dat is wel naar! Volgende keer dubbele check doen.. Kun je niet tussendoor opslaan? Dus per 50 of zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben aan het scannen en automatisch textherkennen. dan moet ik na 150 pagina's scannen stoppen, laten lezen, en dan opslaan in word.
Tot zover ging t goed, ware het niet dat ik een eerder geconverteerd bestand nog open had staan, tussendoor een telefoontje moest beantwoorden, en toen ik terugkwam dus dacht dat ik al naar word geconverteerd had. daarna de scan en lees-resultaten weggeklikt (weet je het zeker? ja!) en er daarna achterkomen dat het bestand dat open stond niet het nieuwe bestand was, omdat ik die stap nog niet gedaan had en dat dus alle 150 gescande en gelezen pagina's nu weg waren...eigen stomme schuld dus...ik word zo duf en ongeconcentreerd van dit werk de hele dag...
nu dus opnieuw die pagina's scannen...
Ja raar is dat. Ik wil dan eigenlijk alleen maar meer. En ook als een rijsttafel: na het zoet wil ik dan zout (chips ofzo). En daar na dan iets friszurigs, zure matten ofzo. En dan weer echt zoet, maar dan chocola met caramel. En dan een drankje met alcoholquote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha ja dat was stom maar ik post iedere keer dat ik snoep/koekjes heb gegeten als ik ze eet! En verder eet ik gelukkig bijna nooit snoep want ik lust het niet meerIk kan zo twee zakken perzikjes op zonder "bevredigd" te zijn. Met koekjes het zelfde. Nou laat dan maar
Hoeft ook niet, maar je reageerde er niet eens opquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou ja zeg; Co postte gisteravond al een kort verslagje dat het leuk was. Ik wist niet dat ik aan elk van de puppels afzonderlijk moest vragen hoe het geweest was.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja raar is dat. Ik wil dan eigenlijk alleen maar meer. En ook als een rijsttafel: na het zoet wil ik dan zout (chips ofzo). En daar na dan iets friszurigs, zure matten ofzo. En dan weer echt zoet, maar dan chocola met caramel. En dan een drankje met alcohol![]()
En dan voel je je achteraf zo dom dat je eerder op de dag met zorg dat broodbeleg voor die ene boterham had uitgekozen en het niet al te dik eropsmeerde
Herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja raar is dat. Ik wil dan eigenlijk alleen maar meer. En ook als een rijsttafel: na het zoet wil ik dan zout (chips ofzo). En daar na dan iets friszurigs, zure matten ofzo. En dan weer echt zoet, maar dan chocola met caramel. En dan een drankje met alcohol![]()
En dan voel je je achteraf zo dom dat je eerder op de dag met zorg dat broodbeleg voor die ene boterham had uitgekozen en het niet al te dik eropsmeerde
Dat heeft niemand gedaan. Het is ook een beetje lastig om op een post van youtube filmpjes te reageren als je er niet bij bent geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar je reageerde er niet eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |