Nee, maar ik voel me nu ook gewoon niet goed genoeg om naar buiten te gaan. Misschien later op de middag als de koorts wat gezakt is.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
Goodbye ben je al naar buiten geweest?
Ik ga mij nu klaarmaken op het naar buiten gaan en bedenk ondertussen of ik dan toch thuis blijf en hier ga studeren () of een lunch/dinerpakketje maak en ga studeren/sporten..
Die laatste klinkt niet zo comfy
O en ik beleg mijn brood met gezonde dingen altijd lekker dik zodat ik er genoeg aan heb en niet denk "o ik ben zo zielig met mijn gezonde eten, als beloning mag ik een koekje"
Ik doe dan altijd expres een paar dropjes, en iets met heel veel suiker erop, zodat je dan dropjes met suiker krijgt. Zo lekker.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef P.F het volgende:
Ik had laatst voor drie euro schepsnoep gekocht, dat is helemaal hel, dan kun je inderdaad een zure met een dropje met een zoute etc afwisselenZodat je er nooit genoeg van krijgt
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef P.F het volgende:
IK HABE EIN ZIMMER ICH HABBE EIN ZIMMER
OMG
NU MOET IK WEL STUDEREN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef P.F het volgende:
IK HABE EIN ZIMMER ICH HABBE EIN ZIMMER
OMG
NU MOET IK WEL STUDEREN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
Beste mevrouw P.Fquote:
Dat hoeft ook niet, en dat bedoel ik ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gedaan. Het is ook een beetje lastig om op een post van youtube filmpjes te reageren als je er niet bij bent geweest.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Beste mevrouw P.F
Je hebt aangegeven de woonruimte [..] te willen huren. Wij nodigen je daarom uit om de huurovereenkomst te tekenen.
OHMYOHMYYY
Mijn vriendje woont daar nu (2 verdiepingen hoger) en die mocht eigenlijk de 13e verhuizen (morgen) maar dan kan hij niet dus hij verhuist de 29e dus dan wonen we eventjes samen (als ik er de 16e gelijk in mag)
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Tof man!!! Waar is het ?? (Ongeveer)
Mozes kriebel, wat een knapperd!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:13 schreef Vivi het volgende:
Co, btw, nu weet ik aan wie je op je avatar mij doet denken!
[ afbeelding ]
Emmanuelle Beart.
Ja, die gaat nu naar 30m2 en ik heb dan 11 hele eigen m2quote:Op maandag 12 januari 2009 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, begrijp ik het verkeerd? Je vriendje gaat er juist vertrekken?
Die originele foto van Co's ava deed me enorm aan iemand denken maar ik wist niet meer, deze actrice dus! (Die idd walgelijk knap is).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |