Ahwquote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
Dean zag net de Puppelfoto's en ik heb hem jullie namen geleerd.
Co heet Co en Miran heet Minima![]()
.
het was echt helemaal geweldigquote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Welkom terug Progje! Heb je het fijn gehad?
Zo heb ik al een set bordjes en vlakommetjes, mn ouders deden nieuw serviesquote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is stelen dat mag niet
Ja ik denk dat ik wel handdoeken van ze mag hebben die toch al oud zijn en misschien de extra koelkastMaar dat denk ik niet
En misschien de oude kommetjes van mijn moeder heeft net nieuwe gekocht
Het was eerst nog erger, bij het zien van dezequote:
Fijn... Viev.....quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Vivi het volgende:
.
Hij twijfelt tenminste nogquote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was eerst nog erger, bij het zien van dezewas het:
"Mama en euhhh....Papa?"
[ afbeelding ].
(Dat ligt niet aan jou hoor Greysie! Ik sta gewoon nooit met iemand anders op de foto).
O goeie! Nee ik heb qua "inboedel" een 1 persoonsmatras met evenueel een ombouw en verder niets. Moet je er van af danquote:Op maandag 12 januari 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF, heb je toevallig nog een bureau nodig?
Precies zoals we echt zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleu!
Die foto! Vivi is echt zo 'stoer-don't-mess-with-da-Viefster!" en Greys heel zoet![]()
Sadist!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef conleche het volgende:
Als ik je nu flapdrolletje noem kan je niks terugzeggen. Whehehehehe!!
Telefoon Greys: *PIEP*quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef conleche het volgende:
Hee muissie!!Oei dat lijkt me irritant wel kunnen lezen, maar niks kunnen zeggen!!!
Als ik je nu flapdrolletje noem kan je niks terugzeggen. Whehehehehe!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |