Het staat hier werkeloos te wezen maar ik bedenk me nu dat het blad misschien wel te groot is voor dat kleine kamertje van jou. Hoewel je dan ook ruimte genoeg hebt om er aan te eten als je zou willen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
[..]
O goeie! Nee ik heb qua "inboedel" een 1 persoonsmatras met evenueel een ombouw en verder niets. Moet je er van af dan?
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Telefoon Greys: *PIEP*
Ohhhhh Co is zelf een flapdrol!
Srsly!
Ja, daar kon ik op wachten natuurlijk!!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly!
Coquote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, daar kon ik op wachten natuurlijk!!Meneer de KPN is maar wat blij met me, weer 50 centjes verdiend!!
Muis! Treurwilg!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly!
Ik wil je niet van streek maken, maar je hebt geen enkele respons gehad? En niemand heeft hem gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even klagen. Ik probeer er al een week achter te komen hoe het staat met het werk van m'n broertje, maar hij reageert niet op msn, e-mail, sms of telefoontjes op vast en mobiel nummer. Nu krijg ik een mail van de vriendin van mijn vader de collega van mijn vader die een telefoontje van de buurvrouw van mijn broertje heeft gekregen omdat zij zich zorgen maakt: zijn fiets staat al wekenlang binnen en de lamp in zjin kamer brandt dag en nacht. Waarom ben ik verantwoordelijk voor iemand die niet voor zichzelf wil zorgen.Het is niet alsof ik tot hem doordring. (Hell, hij negeert me gewoon.)
Lijst dan maar.
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen (vrij klein) met 2 gekookte eitjes
T: 1 volkoren boterham (ook klein) met pindakaas
T: klein handje amandelen
T: 1 appel
L: 2 volkoren boterhammen (wederom klein) met makreel
T: bak magere yoghurt met frambozen
T: kop tomatensoep met een volkoren boterham (jawel, klein)
D: steak tagliata met rucola en rode ui
T: klein stukje pure chocolade
Jeejquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleu!
Ik ben blij want de aardige meneer bij het IB-groep servicepunt heeft allemaal dingen voor me geregeld en ik heb niks gesnaaid nog vandaag, all in all 'a fine day for science'!
Ik weet wat je denkt: die heeft zich opgeknoopt ofzo. Die angst heb ik nu al zo vaak gehad.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil je niet van streek maken, maar je hebt geen enkele respons gehad? En niemand heeft hem gezien??
Pfff.. Het is zo lastig om iemand te helpen die geen hulp wilquote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt: die heeft zich opgeknoopt ofzo. Die angst heb ik nu al zo vaak gehad.Hoogstwaarschijnlijk is hij gewoon z'n werk kwijt en wil hij geen contact met de buitenwereld. Of hij heeft nog wel z'n werk en is gewoon moe (in dat geval heeft de buurvrouw het mis).
Ohquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Het is lief dat jullie meedenken, maar dit is voor hem typisch gedrag. Ik zou de politie hoogstwaarschijnlijk nodeloos met werk opzadelen. Hij voelt zich niet schuldig omdat ik me zorgen om hem maak. Sterker nog: hij geeft mij het gevoel dat ik me schuldig moet voelen omdat ik me te veel met z'n leven bemoei en geen vertrouwen in hem heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |