Die van hem wonen iets verder hequote:Op maandag 12 januari 2009 00:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's gemeen! Hij wel en jij niet?![]()
!
Wat een excuusquote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die van hem wonen iets verder heDaar heb ik iig deze maand echt geen tijd voor
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:10 schreef Sander het volgende:
Ik maak d'r lekker een pakkenfipo van
[ afbeelding ]
*spam spam*
Thxquote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ja Sander, zeer stylo
(Stukken beter dan foto's die gisteren vond waar jij toevallig ook op stond)
Yepquote:Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef LastRequest het volgende:
Maar ga jij nu trouwens dan ook afstuderen van de ICA?
Gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:31 schreef LastRequest het volgende:
Staat erg goed Sander
Succes straks, ik heb er alle vertrouwen in!
Nice, ik dus ook!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Yep. Dit is een gesprek voor mijn afstudeerstage
Cool! Dat moet zeker goedkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nice, ik dus ook!
Misschien hebben we samen diplomauitreiking/feestje straks
Mijn God, wanneer was dat? Dat kan ik me niet eens herinnerenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mail is saai, en deze kan er nog mee door
Ik vind eigenlijk nog steeds dat deze toegevoegd moet worden aan de standaardsmileys:quote:Op maandag 12 januari 2009 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die pagina met smileys van jou, daar zitten echt pareltjes tussen![]()
Waarvanquote:
Ik vind vooralquote:Op maandag 12 januari 2009 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk nog steeds dat deze toegevoegd moet worden aan de standaardsmileys:
[ afbeelding ]
Die opa is niet helemaal van mij hoor, ik heb er alleen een huillach van gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vind vooral [ afbeelding ] en [ afbeelding ] briljant
Ik denk ooit een keer op 25 meiquote:Op maandag 12 januari 2009 10:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Mijn God, wanneer was dat? Dat kan ik me niet eens herinneren.
Towel day, dé dag van het jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Californium het volgende:
wtfdie foto met jon, sander, sjoerd (?) en suus
![]()
Is dat een vraag?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nederlands voor dummies:
Tijdens de master heb ik een seminar gevolgd / gedaan / iets anders over bladiebla
ok.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
Hoi. Wat een zenuwenwerk is dat inschrijven voor fitnessintro RU
edit: in the pocket... nu nog hopen dat ik die dag kan
What's with the people die zichzelf niet voorstellen of ietsquote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
Ja, doorhalen wat niet van toepassing isquote:
Newbies door een bushokjes tiefenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
zullen we hem door een bushokje tiefen?![]()
Omdat ik 't graag wil weten voor een te schrijven briefquote:
het zou een olympische sport moeten wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Newbies door een bushokjes tiefen
ok, ok, eerst klein beginnenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef IrishBastard het volgende:
Goede zaak
Lijkt me een leuk idee voor een meet![]()
Gevolgd toch? Kijk anders even in de Van Dale ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ik 't graag wil weten voor een te schrijven brief.
wie van het vaste gevolg hier is eigenlijk de grootste newbie?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zou een olympische sport moeten worden
Nielezquote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wie van het vaste gevolg hier is eigenlijk de grootste newbie?
Nielezquote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wie van het vaste gevolg hier is eigenlijk de grootste newbie?
w/equote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jij bent níet papi.chulo, Moblo?
Nee, ik hoef ook niet door een bushokje...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Nielez het volgende:
[..]
[..]
Bedankt he
Moblo dalijk DM?
IB hoef ik niet te vragen denk ik
Welk een speurwerk, ik had hier paar weken terug al gemeldquote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
wat was de niet-ninja-edit van moblo ?
en die nieuwe chef is HM
vanuit zn fobo:
Op 30-12-2008 14:38 schreef Espabilado
Lang niet geadoreerd Hoe staat het leven?
<H_M met nieuw naampje
Ik wil je best even door een bushokje komen smijten hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef Nielez het volgende:
Dus niemand komt weer naar DM..![]()
Dacht ook even gezellig naar Nijmegen te komen..
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef Nielez het volgende:
Dus niemand komt weer naar DM..![]()
Dacht ook even gezellig naar Nijmegen te komen..
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegen![]()
![]()
.
Domein modelleren, vak bij onze opleidingquote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegen![]()
![]()
.
Oh, dat klinkt als iets waar ik zo zou kunnen zijn. Ik heb namelijk een modelspoorbaan en heb met modelleergips bergen gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Domein modelleren, vak bij onze opleiding
Heb je het hoofdstuk wel gekocht dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga er weer een hoofdstukje instampen
Jezelf (DaMart) komt niet voorbij.. maar DM komt voorbij....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo verwarrend als je jezelf steeds voorbij ziet komen, maar men heeft het niet over jou.
blijkbaar wist niemand het meerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Welk een speurwerk, ik had hier paar weken terug al gemeld
Ja, maar men kort mijn naam steeds vaker af tot DM als ze mij bedoelen...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jezelf (DaMart) komt niet voorbij.. maar DM komt voorbij....
Ja, was echt een koopje, 50 cent ofzo maarquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het hoofdstuk wel gekocht dan?.
niet in dit topicquote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar men kort mijn naam steeds vaker af tot DM als ze mij bedoelen...
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als iets waar ik zo zou kunnen zijn. Ik heb namelijk een modelspoorbaan en heb met modelleergips bergen gemaakt.
It just stood there lookin' at me, and I saw it smile... Walgelijk ding, dood moet hetquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom moet Nielez door een bushokje heen? Wat heeft een bushokje je ooit misdaan, IB?
Past nietquote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe niet mee, straks kom ik in de verleiding om moblo er doorheen te tyfen, dat is vrouwenmishandeling.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe niet mee, straks kom ik in de verleiding om moblo er doorheen te tyfen, dat is vrouwenmishandeling.
Allemaal in proportiequote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe groot zijn jouw bushokjes dan??
en hoequote:
en je vitte vinquote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Respect
En dan mijn rolletjes er nog bij![]()
die ik zo ga halen
gvd dus ik ben weer te laat ermee zo te lezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
Nope, voor studenten... als je opschiet kan je misschien nog in april terechtquote:Op maandag 12 januari 2009 14:43 schreef TheVotary het volgende:
[..]
gvd dus ik ben weer te laat ermee zo te lezen.
edit:niet dus was voor particulieren en bedrijfsslaven
GVDquote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nope, voor studenten... als je opschiet kan je misschien nog in april terecht
Ik denk niet dat ik die meeneemquote:
dan ehb ik alleen thee en bier in huis verderquote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die meeneemaangezien ik als reden heb opgegeven dat ik niet met de auto ga omdat jij speciaal voor mij wijn in huis gehaald heb
Zij denkt dat het is omdat een niet nader te noemen persoon blijft slapen
Ik zo heul niet
Jah, ik heb al een oplossing bedachtquote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ehb ik alleen thee en bier in huis verder
huh?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh die of, ik laat de wijn gewoon in de tas zitten![]()
Drank smokkelen alsof je 14 bent ftw
Ik ga dadelijk met een tas die ik ook mee naar jullie neem boodschappen doen.. Dan zet ik daarna het vlees in de koelkast. Maar laat de wijn in mijn tas zittenquote:
Jup,quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik snap het nu wel, maar tis wel vrij ernstig.
En weer voel ik me aangesproken, dit keer met een adellijke titelquote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef TheVotary het volgende:
OMG ben gewoon aan het communiceren () met Hertog Martin zonder dat ik het weet!!!
![]()
Ik praat niet met moderators.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weer voel ik me aangesproken, dit keer met een adellijke titel![]()
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Californium het volgende:
leest iemand hier welleens de Gelderlander
quote:
wat een moeite zeg, straks moet je het zeker óók nog opetenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, kip marineren, moet ik óók nog doen
érger, zelf gourmettenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat een moeite zeg, straks moet je het zeker óók nog opeten
Nee, ik heb tegenwoordig een nieuw medium gevonden voor communicatie. Ziet er erg gezellig uit!!!!!quote:
Nadeel is misschien dat dit soort dingen vaak voor relatief korte termijn zijn en je dus soms eigenlijk weer weg wil op een ongunstig tijdstip qua huizenmarkt en je dus of je verlies moet nemen of nog een poos ergens moet blijven wonen waar je eigenlijk niet wil zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
iemand ervaring met koopstudios? voor/nadelen ofzo.. ervaringen van vrienden?
want in principe krijg je alleen het door jou gespaarde bedrag terug, dus laat dat 300 pm zijn dan heb je in 3 jaar 10800 euro ''gespaard'' en dan moet je er dus zeker van zijn dat je m weer kan verkopen tegen de waarde waarvoor je m gekocht hebt ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Nadeel is misschien dat dit soort dingen vaak voor relatief korte termijn zijn en je dus soms eigenlijk weer weg wil op een ongunstig tijdstip qua huizenmarkt en je dus of je verlies moet nemen of nog een poos ergens moet blijven wonen waar je eigenlijk niet wil zijn.
spuit u maarquote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil trouwens eigenlijk klagen over vrouwen achter het stuur, is daar nog enig draagvlak voor hier?
vrouwen kunnen niet rijdenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil trouwens eigenlijk klagen over vrouwen achter het stuur, is daar nog enig draagvlak voor hier?
Jij zit ook overal hier he.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrouwen kunnen niet rijden
leef je uit
Ik weet nou eigenlijk niet of we hetzelfde idee voor ogen hebben als we het over koopstudios hebben. In principe moet je bij koopstudio's toch ook gewoon een hypotheek afsluiten bij de bank (of andere instantie)?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
want in principe krijg je alleen het door jou gespaarde bedrag terug, dus laat dat 300 pm zijn dan heb je in 3 jaar 10800 euro ''gespaard'' en dan moet je er dus zeker van zijn dat je m weer kan verkopen tegen de waarde waarvoor je m gekocht hebt ?
topics uit maart kicken is niet tofquote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrouwen kunnen niet rijden
leef je uit
ja dus daaromquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk niet of we hetzelfde idee voor ogen hebben als we het over koopstudios hebben. In principe moet je bij koopstudio's toch ook gewoon een hypotheek afsluiten bij de bank (of andere instantie)?
Ok, ik heb voor de rest 0,0 ervaring ermee hoor en ik ken eigenlijk ook niet echt iemand die dit heeft (een koopstudio dan). Maar ik heb zelf altijd een beetje het idee dat als je besluit een huis te kopen (even normale situatie) je dit voor een lange termijn doet. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de huizenmarkt nu dan wordt je daar niet vrolijk van en als je dan je studio aan de straatstenen niet kwijtraakt dan is dat best kut lijkt me. Maargoed voor normale huizen geldt dit ook, maar dan kun je nog besluiten om het toch te blijven bewonen voor nog een aantal jaartjes om zo te gokken op een betere markt, wanneer je uit een studio wilt dan wil je ook meer lebensraum lijkt me en zit je hier niet op te wachten om nog een een aantal jaar eraan vast te zitten.quote:
hij loopt alweer een tijdje nu hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
topics uit maart kicken is niet tof
Smakelijk, wat eet je er nog meer bij?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou, de kip staat in de marinade hoor
kogelbiefstuk, lamsshoarma, hamburgertjes, spekrolletjes van Yashi en rundermedaillonsquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smakelijk, wat eet je er nog meer bij?
nu maak je t wel heel makkelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
spekrolletjes van Yashi
waarom denk je dat ik 't postquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu maak je t wel heel makkelijk
Thxquote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
fijn dat het een goed gesprek was Slar
Zit ik inquote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
iemand ervaring met koopstudios? voor/nadelen ofzo.. ervaringen van vrienden?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga dadelijk met een tas die ik ook mee naar jullie neem boodschappen doen.. Dan zet ik daarna het vlees in de koelkast. Maar laat de wijn in mijn tas zitten
Zo moeilijk was ie toch niet?
Lees het nu pas.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wil je best even door een bushokje komen smijten hoor
Alleen een andere naamquote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
Een van mijn slowchats is opgefucked...
We zagen het.. maar op zich verandert alleen de naam toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
Een van mijn slowchats is opgefucked...
Haha nee idd.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nooit meer een #5 aangemaakt bij die kinderreeks.
Valt dus wel mee. Geen FB rellen enzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ow nieuwe mod daar, Renesite, vond dat er te weinig stagaires in het StageSC topic kwamen dus wilde die een algehele SES SC ofzo... geen idee, was er een middagje niet
Geen idee, laatst al een keer lopen janken met z'n allen omdat GlowMouse zo'n debiel is, haalde ook weinig uitquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Valt dus wel mee. Geen FB rellen enzo?
Ow...? Leg eens uit dan, zal ik je even toelichten hoe ik het ziequote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat ging over wat anders, hier zit logica in.
Er was ooit een stage sc, voor en over mensen die op stage zaten. Dit is inmiddels al lang niet meer zo aangezien vele posters al lang niet meer op stage zijn en gewoon zijn blijven hangen op de SC. Erg leuk maar geef 't dan een algemene naam, en creëer een plek waar je over stage kan pratenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ow...? Leg eens uit dan, zal ik je even toelichten hoe ik het zie
Nou zo zijn er dus mensen die op stage gaan en er wel komen, die werden altijd netjes verwelkomt en er bleven er ook vaak hangen. Het verloop is nou eenmaal niet zo groot omdat je eens per half jaar een periode hebt waar men (algemeen gezien dan) op stage gaat. Zo erg is dat niet. Dat er veel ex-stagiaires zijn blijven hangen is ook niet zo'n ramp omdat er ook veel weg zijn gegaan. Er is dus een natuurlijk verloop. Ik vind het gewoon beetje matig, had het gewoon gelaten hoe het was, geen probleem, geen gezeik.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er was ooit een stage sc, voor en over mensen die op stage zaten. Dit is inmiddels al lang niet meer zo aangezien vele posters al lang niet meer op stage zijn en gewoon zijn blijven hangen op de SC. Erg leuk maar geef 't dan een algemene naam, en creëer een plek waar je over stage kan praten.
Op zich snij je dan niemand in de vingers.
Zeg knul ik heb daarstraks ook op een van je vragen gereageerd in dit topic hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
leuk die topicsopzich een logische keus en die rene gaf het toch aan met die crosspost van m? die vond ik netjes opzich
ben ik iets vergetenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg knul ik heb daarstraks ook op een van je vragen gereageerd in dit topic he
Ik zit te "leren"quote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef LastRequest het volgende:
Haha nu F5 ik hier de hele tijd en ben ik verbaasd dat er geen nieuwe reactie is
Yasha studeert erg serieus. Die zit de hele dag met haar neus in de boeken, lijkt het wel. Dat lukt mij gewoon niet.quote:
Is er wel uitzicht op een rustperiode of niet? Dit gaat ook niet echt lekker zoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Uhuh.. het wordt ook alleen maar erger nu.. maar docenten werken niet mee qua deadlines.. enigszins begrijpelijk maar wel erg vervelend.
Aan 't oefenenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe ut natuurlikmaar nu is er n kutlevel
niks oefenen gewoon spelenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is er wel uitzicht op een rustperiode of niet? Dit gaat ook niet echt lekker zo.
[..]
Aan 't oefenen?
Over oefenen gesproken, ik was 2e zaterdag met 't bowlen, ging best goed.
Ik snap er niets van maar mijn achterstand is klein!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
Top 50 posters in STA
Plaats / aantal / gebruiker
001. 14145 Yashaaaaa
002. 9187 swarmahoer
003. 7668 PietjePuk007
004. 6954 Mikkie
006. 5401 Cocktailprikker
008. 4488 LastRequest
014. 2712 HostiMeister
016. 2663 Houniet
017. 2623 IrishBastard
018. 2375 De_Kardinaal
hoezo dominante positie
Bij mij meestal ook falend. Studeren gaat meestal gepaard met muziek aan (+ evt. meeblèren) en koffie.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Yasha studeert erg serieus. Die zit de hele dag met haar neus in de boeken, lijkt het wel. Dat lukt mij gewoon niet.
sluiten ze je buiten in je eigen huisquote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
I...I... I.. can always burn the place... down....
Weet niet en weet niet.. heb woensdag een gesprek.. daar moet ik maar even op hopen want het moet vrijdag rond zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
wat voor afstudeeropdracht ga je doen lr ? en al ideen waar je dat wil
als je daar al over struikeltquote:
dat scheeltquote:
en welke kroeg was dat dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, vrijdag met men meisje naar de kroeg geweest1e keer dat ik in een voornamelijk emo/metal bevolkte kroeg kwam, en weet je, het zijn net mensen
niks mis mee
Waar komt die blijdschap vandaan, mag je eindelijk weer naar college vandaag?quote:
But it's been my stapler for... many... many yearsquote:Op maandag 12 januari 2009 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
I...I... I.. can always burn the place... down....
Juhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar komt die blijdschap vandaan, mag je eindelijk weer naar college vandaag?
Zenuwachtig zijn voor een spreekbeurt is zo groep 7.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:18 schreef IrishBastard het volgende:
Zit nu idd op de uni, zo presentaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |