Jah, ik heb al een oplossing bedachtquote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ehb ik alleen thee en bier in huis verder
huh?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh die of, ik laat de wijn gewoon in de tas zitten![]()
Drank smokkelen alsof je 14 bent ftw
Ik ga dadelijk met een tas die ik ook mee naar jullie neem boodschappen doen.. Dan zet ik daarna het vlees in de koelkast. Maar laat de wijn in mijn tas zittenquote:
Jup,quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef LastRequest het volgende:
Haha ik snap het nu wel, maar tis wel vrij ernstig.
En weer voel ik me aangesproken, dit keer met een adellijke titelquote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef TheVotary het volgende:
OMG ben gewoon aan het communiceren () met Hertog Martin zonder dat ik het weet!!!
![]()
Ik praat niet met moderators.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weer voel ik me aangesproken, dit keer met een adellijke titel![]()
.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Californium het volgende:
leest iemand hier welleens de Gelderlander
quote:
wat een moeite zeg, straks moet je het zeker óók nog opetenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, kip marineren, moet ik óók nog doen
érger, zelf gourmettenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat een moeite zeg, straks moet je het zeker óók nog opeten
Nee, ik heb tegenwoordig een nieuw medium gevonden voor communicatie. Ziet er erg gezellig uit!!!!!quote:
Nadeel is misschien dat dit soort dingen vaak voor relatief korte termijn zijn en je dus soms eigenlijk weer weg wil op een ongunstig tijdstip qua huizenmarkt en je dus of je verlies moet nemen of nog een poos ergens moet blijven wonen waar je eigenlijk niet wil zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
iemand ervaring met koopstudios? voor/nadelen ofzo.. ervaringen van vrienden?
want in principe krijg je alleen het door jou gespaarde bedrag terug, dus laat dat 300 pm zijn dan heb je in 3 jaar 10800 euro ''gespaard'' en dan moet je er dus zeker van zijn dat je m weer kan verkopen tegen de waarde waarvoor je m gekocht hebt ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Nadeel is misschien dat dit soort dingen vaak voor relatief korte termijn zijn en je dus soms eigenlijk weer weg wil op een ongunstig tijdstip qua huizenmarkt en je dus of je verlies moet nemen of nog een poos ergens moet blijven wonen waar je eigenlijk niet wil zijn.
spuit u maarquote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil trouwens eigenlijk klagen over vrouwen achter het stuur, is daar nog enig draagvlak voor hier?
vrouwen kunnen niet rijdenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil trouwens eigenlijk klagen over vrouwen achter het stuur, is daar nog enig draagvlak voor hier?
Jij zit ook overal hier he.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrouwen kunnen niet rijden
leef je uit
Ik weet nou eigenlijk niet of we hetzelfde idee voor ogen hebben als we het over koopstudios hebben. In principe moet je bij koopstudio's toch ook gewoon een hypotheek afsluiten bij de bank (of andere instantie)?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
want in principe krijg je alleen het door jou gespaarde bedrag terug, dus laat dat 300 pm zijn dan heb je in 3 jaar 10800 euro ''gespaard'' en dan moet je er dus zeker van zijn dat je m weer kan verkopen tegen de waarde waarvoor je m gekocht hebt ?
topics uit maart kicken is niet tofquote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vrouwen kunnen niet rijden
leef je uit
ja dus daaromquote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk niet of we hetzelfde idee voor ogen hebben als we het over koopstudios hebben. In principe moet je bij koopstudio's toch ook gewoon een hypotheek afsluiten bij de bank (of andere instantie)?
Ok, ik heb voor de rest 0,0 ervaring ermee hoor en ik ken eigenlijk ook niet echt iemand die dit heeft (een koopstudio dan). Maar ik heb zelf altijd een beetje het idee dat als je besluit een huis te kopen (even normale situatie) je dit voor een lange termijn doet. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de huizenmarkt nu dan wordt je daar niet vrolijk van en als je dan je studio aan de straatstenen niet kwijtraakt dan is dat best kut lijkt me. Maargoed voor normale huizen geldt dit ook, maar dan kun je nog besluiten om het toch te blijven bewonen voor nog een aantal jaartjes om zo te gokken op een betere markt, wanneer je uit een studio wilt dan wil je ook meer lebensraum lijkt me en zit je hier niet op te wachten om nog een een aantal jaar eraan vast te zitten.quote:
hij loopt alweer een tijdje nu hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
topics uit maart kicken is niet tof
Smakelijk, wat eet je er nog meer bij?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou, de kip staat in de marinade hoor
kogelbiefstuk, lamsshoarma, hamburgertjes, spekrolletjes van Yashi en rundermedaillonsquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smakelijk, wat eet je er nog meer bij?
nu maak je t wel heel makkelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
spekrolletjes van Yashi
waarom denk je dat ik 't postquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu maak je t wel heel makkelijk
Thxquote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
fijn dat het een goed gesprek was Slar
Zit ik inquote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
iemand ervaring met koopstudios? voor/nadelen ofzo.. ervaringen van vrienden?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga dadelijk met een tas die ik ook mee naar jullie neem boodschappen doen.. Dan zet ik daarna het vlees in de koelkast. Maar laat de wijn in mijn tas zitten
Zo moeilijk was ie toch niet?
Lees het nu pas.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wil je best even door een bushokje komen smijten hoor
Alleen een andere naamquote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
Een van mijn slowchats is opgefucked...
We zagen het.. maar op zich verandert alleen de naam toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
Een van mijn slowchats is opgefucked...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |