quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Vrouwen en richtingsgevoel.
Vrouwen en auto's.
Vrouwen.
Talpa
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Vrouwen en richtingsgevoel.
Vrouwen en auto's.
Vrouwen.
Talpa
Als jij dan kookt, dan ga ik autorijdenquote:
Ik gooi het eten wel in de magnetron, neem jij het openbaar vervoer?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als jij dan kookt, dan ga ik autorijden
Het is makkelijker om de rem ingedrukt te houden dan de koppeling. Bovendien als je telkens een beetje de koppeling loslaat en dan weer indrukt of beetje losgelaten houdt slijt je koppeling sneller.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vaak hebben vrouwen ook 't idee dat ze óf moeten gas geven óf moeten remmen, er is geen tussenweg
Maar dat kunnen net zo goed mannen zijn eigenlijk. Of constant op de rem staan bij 'n stoplicht, laat die koppeling wat opkomen als je denkt dat de auto achteruit roltEn nee, dat zijn niet allemaal automaten nee
Nee!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik gooi het eten wel in de magnetron, neem jij het openbaar vervoer?
Continu je koppeling laten slippen is reteslecht. Beter ff in de vrij en op de rem...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vaak hebben vrouwen ook 't idee dat ze óf moeten gas geven óf moeten remmen, er is geen tussenweg
Maar dat kunnen net zo goed mannen zijn eigenlijk. Of constant op de rem staan bij 'n stoplicht, laat die koppeling wat opkomen als je denkt dat de auto achteruit roltEn nee, dat zijn niet allemaal automaten nee
Gaan we daar een beetje over zeurenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Continu je koppeling laten slippen is reteslecht. Beter ff in de vrij en op de rem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |