quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Vrouwen en richtingsgevoel.
Vrouwen en auto's.
Vrouwen.
Talpa
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Vrouwen en richtingsgevoel.
Vrouwen en auto's.
Vrouwen.
Talpa
Als jij dan kookt, dan ga ik autorijdenquote:
Ik gooi het eten wel in de magnetron, neem jij het openbaar vervoer?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als jij dan kookt, dan ga ik autorijden
Het is makkelijker om de rem ingedrukt te houden dan de koppeling. Bovendien als je telkens een beetje de koppeling loslaat en dan weer indrukt of beetje losgelaten houdt slijt je koppeling sneller.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vaak hebben vrouwen ook 't idee dat ze óf moeten gas geven óf moeten remmen, er is geen tussenweg
Maar dat kunnen net zo goed mannen zijn eigenlijk. Of constant op de rem staan bij 'n stoplicht, laat die koppeling wat opkomen als je denkt dat de auto achteruit roltEn nee, dat zijn niet allemaal automaten nee
Nee!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik gooi het eten wel in de magnetron, neem jij het openbaar vervoer?
Continu je koppeling laten slippen is reteslecht. Beter ff in de vrij en op de rem...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vaak hebben vrouwen ook 't idee dat ze óf moeten gas geven óf moeten remmen, er is geen tussenweg
Maar dat kunnen net zo goed mannen zijn eigenlijk. Of constant op de rem staan bij 'n stoplicht, laat die koppeling wat opkomen als je denkt dat de auto achteruit roltEn nee, dat zijn niet allemaal automaten nee
Gaan we daar een beetje over zeurenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Continu je koppeling laten slippen is reteslecht. Beter ff in de vrij en op de rem...
een beetje man heeft wel een garagehouder paraat staan die de koppeling kan vervangenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Continu je koppeling laten slippen is reteslecht. Beter ff in de vrij en op de rem...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:34 schreef DroogDok het volgende:
Mijn vriendin rijdt wel aardig, maar dat is dan ook ene halve vent.
tja.. kijk eens op de nederlandse wegen......quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:59 schreef Morrigan het volgende:
Als alle vrouwen niet kunnen autorijden, zou het verkeer één grote bende zijn. Tenslotte is de helft van de bevolking vrouw.
Altijd nog veiliger dan een vrouw achter het stuurquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef -moppie- het volgende:
Al die mannen die denken dat ze kunnen rijden![]()
Alsof stoer doen t.o. je vriendjes niet levensgevaarlijk is
Lekker die inkoppertjes hequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja.. kijk eens op de nederlandse wegen......
Echt niet allemaal!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd nog veiliger dan een vrouw achter het stuur
Aparte wegen is ook goed anders moet je ze weer de hele tijd wegbrengen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef karr-1 het volgende:
helemaal mee eens. Vrouwen zouden een algeheel rijverbod moeten krijgen.
Dat zeggen alle vrouwen die niet kunnen rijdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
Je bent gewoon jaloers![]()
Ok je hebt gelijk , maar niet alle vrouwen. Ik kan wél rijden
en ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
Je bent gewoon jaloers![]()
Ok je hebt gelijk , maar niet alle vrouwen. Ik kan wél rijden
Misschien wonen er gewoon allemaal randdebielen bij jou in de buurt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja.. kijk eens op de nederlandse wegen......
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:47 schreef retuow82 het volgende:
Toepasselijke ondertitel heb je daar Morrigan.....
dat zeg je alleen maar , omdat je moede anders niet wilrt rijden met je verjaardagsfeestjequote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar , omdat je moede anders niet wilrt rijden met je verjaardagsfeestje
Je hebt het wel over moeder Norris hequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar , omdat je moede anders niet wilrt rijden met je verjaardagsfeestje
Chuck Norris heeft geen ouders. Hij heeft zichzelf gemaaktquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt het wel over moeder Norris he
Nou ja, wel met een lege band maar niet als de deur eruit valt ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op de snelweg vrolijk doorrijden met een lekke band, tot ie aan stukken vliegt, en niks doorhebben! Ik heb het zien gebeuren hoor
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
Moraal van t verhaal: mannen en hun auto's...![]()
ja met een smart is dat ook niet zo heel moeilijk hequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
vanmiddag ook zo'n man die bang is voor vrouwelijke bestuurders:
bij de supermarkt wil ik achteruit parkeren tussen zijn auto die hij net neergezet had en een dikke bmw die er al stond... ... hij zo kijken:Oh nee mijn overprised merc!!! Help help...
en toen ik hem ik een keer erin zette: Want dat is niet moeilijk gewoon een kwestie van op je spiegels rijden, keek hij ineens heel vriendelijk en zei me heel liefjes gedag...
Moraal van t verhaal: mannen ...![]()
Met de passat die mijn man had ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja met een smart is dat ook niet zo heel moeilijk he
dat bedoel ik een passatquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Met de passat die mijn man had ook niet![]()
Als je iets kan inparkeren op je spiegels kan je bijna alles parkeren, zo simpel is het.
tuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat bedoel ik een passatEhn dan ook nog eens trots zijn dat het je het kan
wij mannen scheppen er niet over op , wij doen dat gewoonquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:04 schreef mrbombastic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_dan_vrouwen.html
@ 1.12 "They can't drive for crap".
wat een domme doos ook die op het laatst in dat roze shirt.....das nou echt de gemiddelde vrouw. Ik wed dat zij ook no driving skills heeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:04 schreef mrbombastic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_dan_vrouwen.html
@ 1.12 "They can't drive for crap".
Dat is dan weer het nadeel van meerdere dingen tegelijk kunnen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:17 schreef Tism het volgende:
Ja, vrouwen zijn ook altijd met meer dingen tegelijk bezig dan met autorijden alleen!..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |