dat zeg je alleen maar , omdat je moede anders niet wilrt rijden met je verjaardagsfeestjequote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar , omdat je moede anders niet wilrt rijden met je verjaardagsfeestje
Je hebt het wel over moeder Norris hequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar , omdat je moede anders niet wilrt rijden met je verjaardagsfeestje
Chuck Norris heeft geen ouders. Hij heeft zichzelf gemaaktquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt het wel over moeder Norris he
Nou ja, wel met een lege band maar niet als de deur eruit valt ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op de snelweg vrolijk doorrijden met een lekke band, tot ie aan stukken vliegt, en niks doorhebben! Ik heb het zien gebeuren hoor
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
Moraal van t verhaal: mannen en hun auto's...![]()
ja met een smart is dat ook niet zo heel moeilijk hequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
vanmiddag ook zo'n man die bang is voor vrouwelijke bestuurders:
bij de supermarkt wil ik achteruit parkeren tussen zijn auto die hij net neergezet had en een dikke bmw die er al stond... ... hij zo kijken:Oh nee mijn overprised merc!!! Help help...
en toen ik hem ik een keer erin zette: Want dat is niet moeilijk gewoon een kwestie van op je spiegels rijden, keek hij ineens heel vriendelijk en zei me heel liefjes gedag...
Moraal van t verhaal: mannen ...![]()
Met de passat die mijn man had ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja met een smart is dat ook niet zo heel moeilijk he
dat bedoel ik een passatquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Met de passat die mijn man had ook niet![]()
Als je iets kan inparkeren op je spiegels kan je bijna alles parkeren, zo simpel is het.
tuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat bedoel ik een passatEhn dan ook nog eens trots zijn dat het je het kan
wij mannen scheppen er niet over op , wij doen dat gewoonquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:04 schreef mrbombastic het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_dan_vrouwen.html
@ 1.12 "They can't drive for crap".
wat een domme doos ook die op het laatst in dat roze shirt.....das nou echt de gemiddelde vrouw. Ik wed dat zij ook no driving skills heeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:04 schreef mrbombastic het volgende:
Dat is dan weer het nadeel van meerdere dingen tegelijk kunnen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:17 schreef Tism het volgende:
Ja, vrouwen zijn ook altijd met meer dingen tegelijk bezig dan met autorijden alleen!..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef behangplakker het volgende:
ik wilde nog foto's maken maar toen ik mijn mobiel uit mijn zak haalde zei de realiteit weer tegen me dat ik een Nokia 3310 had![]()
Ze had best wel even mogen pijpen lijkt mij.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:09 schreef behangplakker het volgende:
Nee, net toen ik naar huis toe fietste dan![]()
Ik fietste dus netjes aan de rechterkant van de weg. Van rechts komt een auto met een vrouw achter het stuur, en een man ernaast.
Die vrouw keek verdomme alleen naar rechts![]()
Ik dacht, die heeft me wel gezien ofzo (even uitgaande van het gelijk van de feministen).
En toen ik langsfietste rijd ze verdomme de weg op zo tegen me aan![]()
GELUKKIG ZAT ER EEN MAN NAAST HAAR die net op tijd mij aanwees zodat de vrouw kon remmen.
zo ben ik er ongeschonden vanaf gekomen alleen mijn voorwieletje heeft een slingertje![]()
vrouw heeft wel helemaal excuses aangeboden en het was me teveel moeite ze aan te klagen
..quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef zagevent het volgende:
Het ergste is dan dat ze iewat lacht als ze grove fouten maakt. Ik ben zelf nog aan het leren, maar dit.
Doet me denken aan karbit schieten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:08 schreef xalo het volgende:
en vrouwen op een motor?
Die vrouw krijgt wel harde pownage over zich heen op het laatstquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:04 schreef mrbombastic het volgende:
kijk, die omschrijving zocht ik nouquote:
Ik dacht dat ik wel eens domme mensen had gezien maar dit slaat allesquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef zagevent het volgende:
Het ergste is dan dat ze iewat lacht als ze grove fouten maakt. Ik ben zelf nog aan het leren, maar dit.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had een keer toen ik uit een parkeergarage voor me reed, een vrouw voor me die niet met de hellingproef om kon gaan. Op een gegeven moment gaf ze keihard gas, liet ze de handrem eraf en liet ook het gas los, auto rolde naar achteren bijna tegen m'n voorbumper.
Ben toen maar een stukje naar achteren gegaan en aanschouwde het tafereel. Na een stuk of 5 mislukte pogingen, stapte de man uit van de passagiersstoel, wisselde met de vrouw en ging achter het stuur zitten en reed in 1 keer weg.
Pwnd.
Dat doet mijn vriend dus ook en daar wordt ik ook knettergek van. "Nee dat haal je niet" "Kijk uit" "Ja je kunt hier wel naar rechts" etc etc En daar wordt ik dus juist zenuwachtig van. Als ik alleen rijd gaat er nooit iets foutquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik geef het toe, ik ben een van die vrouwen die niet kan rijden, maar dan vooral niet als mijn vriend naast me zit, ik word er bloednerveus van. Al zegt hij niets: ik hoor hem gewoon denken "rijd harder" "rijd niet zo hard" "let op" "je mag we inhalen hoor", verschrikkelijk.
Maar fileparkeren ben ik dan weer wel beter in
Jij bewijst hiermee meteen de hele stelling, als je alleen rijdt, rijdt je dus verkeerd, en heb je dus geluk gehad dat er nooit wat fout gaat, je vriend maakt die opmerkingen niet omdat ie zo lekker relaxed zit schat ik inquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend dus ook en daar wordt ik ook knettergek van. "Nee dat haal je niet" "Kijk uit" "Ja je kunt hier wel naar rechts" etc etc En daar wordt ik dus juist zenuwachtig van. Als ik alleen rijd gaat er nooit iets fout
Ik ben dan ook geen vrouw.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij bewijst hiermee meteen de hele stelling, als je alleen rijdt, rijdt je dus verkeerd, en heb je dus geluk gehad dat er nooit wat fout gaat, je vriend maakt die opmerkingen niet omdat ie zo lekker relaxed zit schat ik in![]()
Nee, maar je gedrag komt blijkbaar wel voor een groot deel overeen met dat van een vrouwquote:
eenschquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef reetveter het volgende:
Vrouwen moeten ook heul niet rijden in een auto
En dat hij zo reageert heb je te danken aan alle andere vrouwen in Nederland...quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:47 schreef DarkElf het volgende:
vanmiddag ook zo'n man die bang is voor vrouwelijke bestuurders:
bij de supermarkt wil ik achteruit parkeren tussen zijn auto die hij net neergezet had en een dikke bmw die er al stond... ... hij zo kijken:Oh nee mijn overprised merc!!! Help help...
en toen ik hem ik een keer erin zette: Want dat is niet moeilijk gewoon een kwestie van op je spiegels rijden, keek hij ineens heel vriendelijk en zei me heel liefjes gedag...
Moraal van t verhaal: mannen ...![]()
klopt, ik beweer niet dat ik perfect kan autorijden hoor maar ik durf wel te beweren dat het gros van de vrouwen, zoals moblo ook zegt, t gewoon niet altijd ff lekker onder de knie heeft denk ik... En dat is iets waar ik me énorm aan kan ergeren trouwensquote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En dat hij zo reageert heb je te danken aan alle andere vrouwen in Nederland...
Misschien wel, misschien wel.....quote:Op zondag 13 april 2008 09:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee, maar je gedrag komt blijkbaar wel voor een groot deel overeen met dat van een vrouw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |