w/equote:Op maandag 12 januari 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jij bent níet papi.chulo, Moblo?
Nee, ik hoef ook niet door een bushokje...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Nielez het volgende:
[..]
[..]
Bedankt he
Moblo dalijk DM?
IB hoef ik niet te vragen denk ik
Welk een speurwerk, ik had hier paar weken terug al gemeldquote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
wat was de niet-ninja-edit van moblo ?
en die nieuwe chef is HM
vanuit zn fobo:
Op 30-12-2008 14:38 schreef Espabilado
Lang niet geadoreerd Hoe staat het leven?
<H_M met nieuw naampje
Ik wil je best even door een bushokje komen smijten hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef Nielez het volgende:
Dus niemand komt weer naar DM..![]()
Dacht ook even gezellig naar Nijmegen te komen..
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:36 schreef Nielez het volgende:
Dus niemand komt weer naar DM..![]()
Dacht ook even gezellig naar Nijmegen te komen..
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegen![]()
![]()
.
Domein modelleren, vak bij onze opleidingquote:Op maandag 12 januari 2009 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie nou met DM? Want jullie zijn gerust welkom hier, maar ik ben niet in Nijmegen![]()
![]()
.
Oh, dat klinkt als iets waar ik zo zou kunnen zijn. Ik heb namelijk een modelspoorbaan en heb met modelleergips bergen gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Domein modelleren, vak bij onze opleiding
Heb je het hoofdstuk wel gekocht dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga er weer een hoofdstukje instampen
Jezelf (DaMart) komt niet voorbij.. maar DM komt voorbij....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo verwarrend als je jezelf steeds voorbij ziet komen, maar men heeft het niet over jou.
blijkbaar wist niemand het meerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Welk een speurwerk, ik had hier paar weken terug al gemeld
Ja, maar men kort mijn naam steeds vaker af tot DM als ze mij bedoelen...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jezelf (DaMart) komt niet voorbij.. maar DM komt voorbij....
Ja, was echt een koopje, 50 cent ofzo maarquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het hoofdstuk wel gekocht dan?.
niet in dit topicquote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar men kort mijn naam steeds vaker af tot DM als ze mij bedoelen...
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als iets waar ik zo zou kunnen zijn. Ik heb namelijk een modelspoorbaan en heb met modelleergips bergen gemaakt.
It just stood there lookin' at me, and I saw it smile... Walgelijk ding, dood moet hetquote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom moet Nielez door een bushokje heen? Wat heeft een bushokje je ooit misdaan, IB?
Past nietquote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe niet mee, straks kom ik in de verleiding om moblo er doorheen te tyfen, dat is vrouwenmishandeling.
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe niet mee, straks kom ik in de verleiding om moblo er doorheen te tyfen, dat is vrouwenmishandeling.
Allemaal in proportiequote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe groot zijn jouw bushokjes dan??
en hoequote:
en je vitte vinquote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Respect
En dan mijn rolletjes er nog bij![]()
die ik zo ga halen
gvd dus ik ben weer te laat ermee zo te lezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Espabilado het volgende:
Hoi. Wat een zenuwenwerk is dat inschrijven voor fitnessintro RU
edit: in the pocket... nu nog hopen dat ik die dag kan
Nope, voor studenten... als je opschiet kan je misschien nog in april terechtquote:Op maandag 12 januari 2009 14:43 schreef TheVotary het volgende:
[..]
gvd dus ik ben weer te laat ermee zo te lezen.
edit:niet dus was voor particulieren en bedrijfsslaven
GVDquote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nope, voor studenten... als je opschiet kan je misschien nog in april terecht
Ik denk niet dat ik die meeneemquote:
dan ehb ik alleen thee en bier in huis verderquote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die meeneemaangezien ik als reden heb opgegeven dat ik niet met de auto ga omdat jij speciaal voor mij wijn in huis gehaald heb
Zij denkt dat het is omdat een niet nader te noemen persoon blijft slapen
Ik zo heul niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |