Ben je gek?? Ik ben zo'n typje die 2 weken overtijd gaat lopenquote:
Okay, dat klinkt bemoedigend.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:58 schreef Dakota het volgende:
de dag waarop ik beviel lag ze nog koppeltje te duikelen hoor..dus beweeglijkheid zegt weinig (er kwam nog een tsunami aan vruchtwater uit)
Laat je je strippen of ga je gewoon braaf wachten ?
Dat dacht ik dus ook hé, en opeens was ik in 5,5 uur mamma...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je gek?? Ik ben zo'n typje die 2 weken overtijd gaat lopenDe baby is ook nog vrij druk in de buik...en drukt wel op mn onderrugspieren af en toe, dus die voel ik wel.
Ik heb ervaring hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:07 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook hé, en opeens was ik in 5,5 uur mamma...
Bedoel je misschien Carpaal Tunnel syndroom Koningin?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef Koningin het volgende:
En weer 2 meisjes erbij![]()
Allemaal proficiat!
Even een vraag: hoe heet dat ook al weer over die verkramping in je handen?? Kan er niet meer opkomen
dat had ik ook! 3 dagen voor de bevalling ..veel ontlasting..3 keer per dag, normaal 1 x in de 2 dagen ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Jelief het volgende:
Elodie wat lijk je op je grote broer!Mooi meiske ik wens je een liefdevol leven samen met pap, mam en Fons.
Ik heb behoorlijk wat voorwerk gehad vanacht, dat in combinatie met een meisje met 39,5 in bed maakte dat ik niet veel heb geslapen
Harde buiken houden nu wel aan en ook mijn darmen werken op dubbele snelheid ( 2 á 3 keer grote boodschap ipv 1 keer per dag). Heel erg lang zal het niet meer duren dan hoop ik...
Vrouw van onze beste vriend word vandaag ingeleid, zou op zich nog wel leuk zijn als ik daar nog ff op kraamvisite kan.
nr 4!
Ja, en lamineren was het wat je echt niet moet doen. Het schoot me ineens weer te binnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
voor Miss_Sly en BE!
Enne scannen kan hoor BE.Je moet alleen uitkijken met inplakken geloof ik.
dat is fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef Troel het volgende:
BE? Hoe laat moest je voor de echo?
Hier goed nieuws, alles was keurig![]()
quote:Ze hoopte ons snel weer te zien zelfs
Nou, dat zullen we wel zien
Oh hee je bent er weer! Of was ik gewoon weg als jij er wel was? Ik weet niet wie er mist nu ik zelf niet meer regelmatig online kan komenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef MeNicole het volgende:
Huup ik heb ook altijd zakjes mee als ik weg ga. En een flesje water en drop of kauwgum. En natte doekjes voor het geval het iets mis gaat. Hele tas vol altijd. Heb het al verschillende keren nodig gehad dus was steeds blij dat ik het steeds mee sleep.
Ja, ff slikken hahaha, maar hij maakte het zo persoonlijk dat ik ineens bang werd dat het allemaal niet goed zat enzo en ik weer moet bellen dat ik toch niet meer zwanger was... nou ja, dat soort dingen schieten dan door mijn hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, wat klinkt het dan ineens echt he... als je het zo hardop bij zo'n officiele instantie vertelt.![]()
Nee ik was er een tijdje niet. Ziekenhuis en te ziek om achter de pc te kruipen. Maar nu gaat het eiegnlijk wel goed vergeleken met tijdje terug. Door de zetpillen om de 2 uur is het spugen zo goed al over. Heel af en toe nog 's morgens maar das de moeite niet waard. En in de auto of de bus gaat het ook nog geregeld mis. Dus daar blijf ik zoveel mogelijk uit. Vanaf volgende week moet ik de zetpillen afbouwen want de ha vind dat het te lang gebruiken ook niet goed is. Dus dan gaan we over na de om de 3 uur. En dan zo om de paar dagen afbouwen als het goed gaat. Maar vrijdag ben ik al 16 weken dus ga er van uit dat het wel goed gaat dan. Kan ik eindelijk gaan genieten.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh hee je bent er weer! Of was ik gewoon weg als jij er wel was? Ik weet niet wie er mist nu ik zelf niet meer regelmatig online kan komen(Kers ook weg?)
Hoe is het met je? Voel je je al iets beter?
Pfff MeNicole bij jou is het ook wel heftig allemaal hè? Ik hoop voor je je snel een stuk beter gaat voelen zodat je kunt gaan genieten.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee ik was er een tijdje niet. Ziekenhuis en te ziek om achter de pc te kruipen. Maar nu gaat het eiegnlijk wel goed vergeleken met tijdje terug. Door de zetpillen om de 2 uur is het spugen zo goed al over. Heel af en toe nog 's morgens maar das de moeite niet waard. En in de auto of de bus gaat het ook nog geregeld mis. Dus daar blijf ik zoveel mogelijk uit. Vanaf volgende week moet ik de zetpillen afbouwen want de ha vind dat het te lang gebruiken ook niet goed is. Dus dan gaan we over na de om de 3 uur. En dan zo om de paar dagen afbouwen als het goed gaat. Maar vrijdag ben ik al 16 weken dus ga er van uit dat het wel goed gaat dan. Kan ik eindelijk gaan genieten.
Ik denk dat ik ook weer een jongen krijg nu. In het begin dacht ik een meisje omdat ik nergens last van had. En zo van de een op de andere dag was het precies als met Mikael.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff MeNicole bij jou is het ook wel heftig allemaal hè? Ik hoop voor je je snel een stuk beter gaat voelen zodat je kunt gaan genieten.
Klinkt ideaal miss slyquote:Op maandag 12 januari 2009 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik zei vanochtend nog tegen de gyn dat ik niet had durven hopen dat, als het dan ooit zou lukken, het zo fijn zou zijn. Ik ben wat meer moe, maar een extra dutje vind ik geen ramp. Verder niets, soms een beetje bandenpijn of een steekje of krampje hier of daar en wat moeilijker naar het toilet, maar het stelt werkelijk allemaal niets voor. Ik voel me echt zo blij daarom en ik hoop zo dat de hele zwangerschap zo fijn blijft.
Ik lees het hier allemaal van ziek en misselijk enzo, en dan voel ik me toch wel erg bevoorrecht
Ik kan het me goed voorstellen hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef mikoxx het volgende:
Miss-Sly, hier wel klachten, zow hee! Klagen mag natuurlijk nooit, want ik vind het al zo'n enorm voorrecht dat je zwanger MAG zijn... het is toch zoiets geweldigs, dat we dit met zn allen mogen meemaken...! Maar: misselijk: 'check' en 'dubbelcheck' , zow dat ben ik geweest, en nog steeds, terwijl ik toch bijna 16 weken onderweg ben nu. En DAT ben ik weleens letterlijk spuugzat hoor... pff!!
* klaagmodus uit*
Hihi, leuk verwoordquote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef mikoxx het volgende:
Miss-Sly, hier wel klachten, zow hee! Klagen mag natuurlijk nooit, want ik vind het al zo'n enorm voorrecht dat je zwanger MAG zijn... het is toch zoiets geweldigs, dat we dit met zn allen mogen meemaken...! Maar: misselijk: 'check' en 'dubbelcheck' , zow dat ben ik geweest, en nog steeds, terwijl ik toch bijna 16 weken onderweg ben nu. En DAT ben ik weleens letterlijk spuugzat hoor... pff!!
* klaagmodus uit*
Ow, maar ik vind dat je best mag klagen hoor! En ik kan me levendig voorstellen dat je daar genoeg van hebt! Lijkt me ook heel naar. En wat ik zo nu en dan lees van anderen, vreselijk lijkt me dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef mikoxx het volgende:
* klaagmodus uit*
Ik ga denk ik ook voor de 4 weken ervoor. Ik heb die andere 2 weken liever als mijn kindje er isquote:Op maandag 12 januari 2009 17:30 schreef tessie het volgende:
Heerlijk Miss Sly! Geniet er lekker van!
En nog ff een vraagje... Ik moet nu al doorgeven of ik 4 of 6 weken vantevoren met verlof wil gaan, maar ik heb eigenlijk geen idee nog wat ik moet kiezen... Hoe hebben jullie dat gedaan? En degenen die al een kindje hebben, was je achteraf blij met je keuze?
Maar je moet bij de aanvraag voor het UWV je verlofdatum toch al opgeven en die aanvraag moet minimaal twee maanden van te voren?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ow en Tessie: in tegenstelling tot de anderen, heb ik juist aangegeven 6 weken van tevoren al verlof te nemen, met de aanvulling als het dan nog allemaal goed gaat wel 2 weken langer te blijven werken. (Dit is dus hetgeen waar ik zelf vanuit ga). Maar goed dat is dan bij mij toevallig ook mogelijk, weet niet hoe andere werkgevers daarmee omgaan natuurlijk.
Mijn gedachtengang erachter was, dat ze het op het werk vast fijner vinden dat je ineens 2 weken langer blijft als misschien toch 2 weken korter ineens. Ook handiger om het werk over te dragen.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk weer anders.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
Gefeliciteerd met elodie!
Ook hier nieuws van het front. Even een kort berichtje maar om jullie even in te lichten, zal later deze week proberen wat meer te posten!
Geboren: Tjibbe Martijn
12 januari, 5.54 uur![]()
Moeder en kind maken het prima, papa moet nog even emotioneel wennen aan z'n nieuwe rol...
Ik was blij met 6 weken van tevoren (moest ik ook wel omdat ik in de ziektewet zat) maar ik beviel 3 weken te vroeg en ik had dan nog maar 1 week verlof gehad als alles normaal had gelopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:30 schreef tessie het volgende:
Heerlijk Miss Sly! Geniet er lekker van!
En nog ff een vraagje... Ik moet nu al doorgeven of ik 4 of 6 weken vantevoren met verlof wil gaan, maar ik heb eigenlijk geen idee nog wat ik moet kiezen... Hoe hebben jullie dat gedaan? En degenen die al een kindje hebben, was je achteraf blij met je keuze?
ow kijk dat is een goeie, daar heb ik niet eens aan gedachtquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar je moet bij de aanvraag voor het UWV je verlofdatum toch al opgeven en die aanvraag moet minimaal twee maanden van te voren?
Nee personeelszaken/salarisadministratie gaat een WAZO uitkering aanvragen. Komt goedquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef tessie het volgende:
Moet je trouwens zelf bij het UWV iets aanvragen dan? Ik dacht dat ik het alleen op mijn werk hoefde door te geven?
Zolang jouw werkgever er niet mee zit dat hij dan misschien wat later zijn geld krijgt van het UWV omdat je de verlofdatum verschuift is het geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij betaalde het UWV aan mijn werkgever en ik bleef gewoon salaris krijgen, dus op zich maakt dat niet zo heel veel uit dan, als de werkgever het wel ok vind.
Als jij je binnen die zes weken ziek meldt al heb je gezegd door te werken tot aan 4 weken voor de uitgerekende datum gaat automatisch je verlof in. Dus dan neem je als nog 6 weken van te voren en nog 10 er na. Die ziekte hoeft niet eens zwangerschaps gerelateerd te zijn dan trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef tessie het volgende:
Het liefst zou ik gewoon 6 weken vantevoren verlof hebben, en erna ook nog 12 weken![]()
Maar vind het zo moeilijk om dat nu al aan te geven. Zoals ik me nu voel, kan ik echt beter 6 weken vantevoren met verlof gaan, maar ja, wie weet voel ik me tegen die tijd wel een stuk beter..
Hoe werkt dat precies als je nu 4 weken zegt, mag je dan alleen met een verklaring van je vk of ha toch 6 weken vantevoren met verlof?
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee personeelszaken/salarisadministratie gaat een WAZO uitkering aanvragen. Komt goed
Dan moet je die wel hebben. Bij sommige organisaties kan het geen kwaad om even te checken of ze weten wat ze moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee personeelszaken/salarisadministratie gaat een WAZO uitkering aanvragen. Komt goed
Toevallig had ik het er over met mijn vriendinnetje en die kreeg gewoon de eerste 13 weken niets. Dat hoorde iig bij haar (zelfstandigen)verzekering, daarna gingen ze betalen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Dakota het volgende:
Ik had een ZEZ uitkering aangevraagd (ik ben freelancer), en geen bericht binnen 8 weken hoor..wat een sufsukkels. Ik heb ze vorige week zelf maar een belletje gegeven..en het bleek dat de aanvraag door is gekomen en ik de 20e van deze maand mijn geld krijg.. dat is 13 weken na aanvraag!! Dus wees op tijd..
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef miss_sly het volgende:
Scannen is gelukt
[ afbeelding ]
Hier helemaal, hij sliep nog, dus goed te meten, ook de hartslag enzo. Zo raar, ik had zelf het idee dat ik mijn adem in moest houden zodat ik niet zou storen
En nadat alle belangrijke dingen waren gemeten, werd hij ineens wakkerbeetje met de beentjes afzetten, zwaaien, zooo mooi
En toen kon ze deze foto maken:
[ afbeelding ]
boven- en onderarmpje met handje en vingertjesOP de ingescande foto is het minder goed te zien, maar op de echo zelf vanochtend zagen we echt heel erg goed de vingertjes zitten
Ik ben verliefd![]()
Offi moet de uitkering 4 of 6 weken voor de bevalling ingaan! Ik had 4 weken aangegeven en het is echt zwaar irritant als je aanvraag op tijd is maar die kneuzen nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er over met mijn vriendinnetje en die kreeg gewoon de eerste 13 weken niets. Dat hoorde iig bij haar (zelfstandigen)verzekering, daarna gingen ze betalen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef McLaura het volgende:
Ik heb een feestje vandaag!!!!
12 weken!
![]()
Dat heb ik dus ook. Als het een jongetje was geweest bij Vicky had ik net zo goed 'wat leuk' geroepen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef Jelief het volgende:
môge. Ik zag mooie echo's en mijlpalen en verse baby!
Ik vind het zo grappig dat ik net zo enthousiast kan roepen 'Hoera 2 meisjes' als ' Hoera een meisje én een jongen' Hoewel ik héél erg blij ben dat wij twee smaken hebben maakt het ook geen donder uit verder, een nieuw kindje is gewoon bijzonder.
Tis rustig hier, ik denk dat er met Emma om mij heen ook weinig zal gebeuren, ik moet veel te allert zijn(en dus adrenaline in mijn lijf) om de rust te hebben om iets in gang te zetten. Wellicht dat er morgen wél iets gebeurt, dan is Emma op het kdv...
Het eerste wat ik nu steeds zeg als ik mijn moeder of Mike bel: ' nog niks aan de hand!'
ik had wel een lichte voorkeur deze keer, had er graag een knulletje bij gehad, maar ik ben net zo blij met een meisje!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Als het een jongetje was geweest bij Vicky had ik net zo goed 'wat leuk' geroepen!![]()
ff mijn edit nog een keer los...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef Jelief het volgende:
Oja ik zoek nog iemand die ik een smsje kan sturen en die hier wil vermelden dat onsje er is, schoonzusje/dinnetje zit in finland deze week![]()
en die kan dus niet posten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Jelief het volgende:
Wie het eerst haar nummer in mijn pm-inbox heeft ????
Jelief, ik gok dat je al een rits pm-etjes hebt, maar je mag mij ook altijd sms-en hoor. Geef maar een gil, dan pm ik je mijn nummer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
ff mijn edit nog een keer los...
Wij hadden een héél sterke voorkeur maar hoe verder in de zwangerschap hoe meer twee meisjes mij ook heel leuk leken. Vooral als ik die mooie meiden hier op fok zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mmm misschien is het handig om er wat meer te hebben of is dat dan weer overdreven?
En ja ik heb écht een leven buiten fok
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
ik heb van Amber het een en ander weggedaan, maar niet het eerste pakje. Misschien wordt dat ook wel het 1e pakje van deze dame...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:25 schreef Macka66 het volgende:
Vicky, wat mooi! En nou word je ook een meisjesmoeder![]()
(Het is zo leuk om je kleintje in de favoriete kleertjes te zien die je oudste ook gedragen heeft)
Jelief, zo heb je vast wel genoeg opties he
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:25 schreef Macka66 het volgende:
Vicky, wat mooi! En nou word je ook een meisjesmoeder![]()
(Het is zo leuk om je kleintje in de favoriete kleertjes te zien die je oudste ook gedragen heeft)
Jelief, zo heb je vast wel genoeg opties he
Ja, ik zie in je balk dat jij iets verder bent.. Ik ben nu 20,3 wekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:34 schreef marlieske het volgende:
Seilram fijn dat alles goed was en wat leuk een jongen, wel veel gelijkenissen zo met mijn naamgenoot![]()
't moet niet gekker worden![]()
Hier druk doende met een stokbroodje naar binnen schuiven en dat gaat behoorlijk goed
Fijn dat je het hartje gehoord hebt!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Vanochtend weer bij de Vk geweest en het hartje gehoordgeweldig om te horen!
Dit keer was er een stagiaire bij die ging proberen om het hartje te vinden en dat lukte haar dus in het begin niet! Dan schik je toch! Gelukkig had ze vrij snel daarna toch het hartje gevonden![]()
Over 4 weken mag ik weer en dan 27 februari de 20 weken echo. Moeten jullie daar trouwens ook voor tekenen? Wij hebben een formulier mee gekregen die we moeten ondertekenen waarin dan staat dat we van alles op de hoogte zijn (dus dat er afwijkingen naar voren kunnen komen).
je had gelijk ik heb gewoon dom zitten doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, ik heb bij babystrology de laatste menstruatie gewoon niet ingevuld en alleen de uitgerekende datum ingevuld en dan werkt hij prima hoor.Dan kan hij hem ook niet terugzetten naar iets, want er is niets. Vul jij niet per ongeluk allebei die dingen in?
Ik zit er wel aan te denken om te gaan samen met mijn moeder, maar is het ook echt wat of niet zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Vicky het volgende:
gaat er eigenlijk nog iemand naar de 9-maandenbeurs in februari?
Ik... Ben dan nog wel niet zwanger(wel bezig) maar we plannen ons jaarlijkse uitje wel in de week dat de 9-maanden beurs er ook is! Beetje rondkijken en ideeen op doen kan nooit geen kwaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Vicky het volgende:
gaat er eigenlijk nog iemand naar de 9-maandenbeurs in februari?
ik ben jaren geleden naar de huishoudbeurs geweest n heb een rondje over de 9mnd beurs gedaan.. maar weet nit meer hoe he twas.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om te gaan samen met mijn moeder, maar is het ook echt wat of niet zo?
18-22 februariquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wanneer is die beurs?
120 om 70 denk ik?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef huuphuup het volgende:
Even snel een berichtje, hoop dat k em niet sluit, dat kan ik hier niet zien. Vicky gefeli met een meiske erby!
Hier net op controle geweest, alles was prima, bloeddruk 150 over 70 als k het goed heb. Kan dat? Was prima iig volgens haar. Urine ook in orde en de hele vragenlyst afgewerkt. Verwyzingen gekregen voor bloedprikken en combinatietest. Morgen termynecho! Ik ben zo benieuwd en nerveus en bly en bang. Bah! Haha![]()
dankjulliewel voor alle succeswensen van vandaag en gister, zo lief
quote:
He wat naar Barquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef _Bar_ het volgende:
Hier vanmiddag weer gewoon 2 keer flauwgevallen en nu al de hele tijd doodmoe zijn.
morgenochtend maar weer langs de ha dit moet echt een keertje ophouden.
miss_sly ik was echt blij dat wij een leuke kraamverzorgster hadden die hebben we de eerste paar dagen 8 uur gehad en toen rustig afgebouwd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef miss_sly het volgende:
over de kraamzorg: je kunt kiezen tussen 8 uur, 5 uur of 3 uur per dag. Schaap heeft het idee dat 3 uur voldoende is, maar ik denk dat dat wat weinig is. hoe hebben jullie dat ervaren bij je eerste kind?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:07 schreef Lishe het volgende:
Die Felicitas doos! Hier kwam echt het meest doorgewinterde verkoopmonster ooit!
Ik durfde haar niet af te wimpelen, had ik dat maar wel gedaan. Ik heb me echt dood geergerd. Brrr. "Wat heb je heerlijke koffie". Nee mevrouw dat is niet waar. De koffie is lauw! Lauw! Ga weg!
"OOoooo, zie ik daar nog meer geboortekaartjes??? Dan mag ik vast de adressen wel opschrijven!". Nee. Nee!!! "Heb je op gym gezeten?" Neuh, Yoga... "Dan heb je ook een Lijst!! Mag ik die? Dan kan ik die moeders ook verblijden met een bezoek." Nee, die lijst ligt in een kluis. Want daar mag jij niet aankomen. Je moet weg hier, weg, weg!!!! Vreselijk vond ik het. En brutaal ook. Trap er niet in hoor, het duurt maanden voor je er overheen bent. Bah.
Diaan was in een ander topic net nog aanwezig!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Even niet om het een of ander, maar Diaan is sinds gisterenochtend hier niet meer geweest...
Joehoe! Waar zit je? Ben je stiekem gewoon bezig? Of al bevallen misschien?
Ja, dat heb ik ook. Ik verwacht de komende maand dan ook een telefoontje van de kraamzorg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef tessie het volgende:
Wij hebben ook al een bevestiging van de kraamzorg gekregen, maar we hoeven nog niet aan te geven hoeveel uur we op een dag willen. Er staat dat ze rond de 7 maanden contact opnemen met ons, dus neem aan dat dat dan besproken wordt..
Nou bij de intake hebben we zo'n urenlijst ingevuld en we krijgen iets van 45 uren iets minder dan maximum omdat ik geen bv ga geven . Ik hoefde niet per dag het aantal uren aan te geven. Dus ik denk dat ze hier voldoende aan hebben... de intakemevrouw heeft er verder niet om gevraagd en gezegd dat we de uren per dag in overleg met de kraamverzorgster moeten bespreken. Is de vorige keer met Twan ook zo gegaan....quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef owlet het volgende:
Is het niet vrij standaard dat je moet aangeven hoeveel uur je wilt afnemen, Diaan? Op die manier kunnen ze inplannen hoeveel kraamverzorgsters er bij benadering die maand aan het werk moeten enzo.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Hullo! Ik kom ff binnenvallenecho was goed! Idd een sleutelhanger zoals dakota zegt. Hartje klopt. Ben 1 dag verder dan gedacht. Yay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |