Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef McLaura het volgende:
Ik heb een feestje vandaag!!!!
12 weken!
![]()
Dat heb ik dus ook. Als het een jongetje was geweest bij Vicky had ik net zo goed 'wat leuk' geroepen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef Jelief het volgende:
môge. Ik zag mooie echo's en mijlpalen en verse baby!
Ik vind het zo grappig dat ik net zo enthousiast kan roepen 'Hoera 2 meisjes' als ' Hoera een meisje én een jongen' Hoewel ik héél erg blij ben dat wij twee smaken hebben maakt het ook geen donder uit verder, een nieuw kindje is gewoon bijzonder.
Tis rustig hier, ik denk dat er met Emma om mij heen ook weinig zal gebeuren, ik moet veel te allert zijn(en dus adrenaline in mijn lijf) om de rust te hebben om iets in gang te zetten. Wellicht dat er morgen wél iets gebeurt, dan is Emma op het kdv...
Het eerste wat ik nu steeds zeg als ik mijn moeder of Mike bel: ' nog niks aan de hand!'
ik had wel een lichte voorkeur deze keer, had er graag een knulletje bij gehad, maar ik ben net zo blij met een meisje!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Als het een jongetje was geweest bij Vicky had ik net zo goed 'wat leuk' geroepen!![]()
ff mijn edit nog een keer los...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef Jelief het volgende:
Oja ik zoek nog iemand die ik een smsje kan sturen en die hier wil vermelden dat onsje er is, schoonzusje/dinnetje zit in finland deze week![]()
en die kan dus niet posten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Jelief het volgende:
Wie het eerst haar nummer in mijn pm-inbox heeft ????
Jelief, ik gok dat je al een rits pm-etjes hebt, maar je mag mij ook altijd sms-en hoor. Geef maar een gil, dan pm ik je mijn nummer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:51 schreef Jelief het volgende:
[..]
ff mijn edit nog een keer los...
Wij hadden een héél sterke voorkeur maar hoe verder in de zwangerschap hoe meer twee meisjes mij ook heel leuk leken. Vooral als ik die mooie meiden hier op fok zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mmm misschien is het handig om er wat meer te hebben of is dat dan weer overdreven?
En ja ik heb écht een leven buiten fok
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |