dat had ik ook! 3 dagen voor de bevalling ..veel ontlasting..3 keer per dag, normaal 1 x in de 2 dagen ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Jelief het volgende:
Elodie wat lijk je op je grote broer!Mooi meiske ik wens je een liefdevol leven samen met pap, mam en Fons.
Ik heb behoorlijk wat voorwerk gehad vanacht, dat in combinatie met een meisje met 39,5 in bed maakte dat ik niet veel heb geslapen
Harde buiken houden nu wel aan en ook mijn darmen werken op dubbele snelheid ( 2 á 3 keer grote boodschap ipv 1 keer per dag). Heel erg lang zal het niet meer duren dan hoop ik...
Vrouw van onze beste vriend word vandaag ingeleid, zou op zich nog wel leuk zijn als ik daar nog ff op kraamvisite kan.
nr 4!
Ja, en lamineren was het wat je echt niet moet doen. Het schoot me ineens weer te binnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
voor Miss_Sly en BE!
Enne scannen kan hoor BE.Je moet alleen uitkijken met inplakken geloof ik.
dat is fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef Troel het volgende:
BE? Hoe laat moest je voor de echo?
Hier goed nieuws, alles was keurig![]()
quote:Ze hoopte ons snel weer te zien zelfs
Nou, dat zullen we wel zien
Oh hee je bent er weer! Of was ik gewoon weg als jij er wel was? Ik weet niet wie er mist nu ik zelf niet meer regelmatig online kan komenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef MeNicole het volgende:
Huup ik heb ook altijd zakjes mee als ik weg ga. En een flesje water en drop of kauwgum. En natte doekjes voor het geval het iets mis gaat. Hele tas vol altijd. Heb het al verschillende keren nodig gehad dus was steeds blij dat ik het steeds mee sleep.
Ja, ff slikken hahaha, maar hij maakte het zo persoonlijk dat ik ineens bang werd dat het allemaal niet goed zat enzo en ik weer moet bellen dat ik toch niet meer zwanger was... nou ja, dat soort dingen schieten dan door mijn hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, wat klinkt het dan ineens echt he... als je het zo hardop bij zo'n officiele instantie vertelt.![]()
Nee ik was er een tijdje niet. Ziekenhuis en te ziek om achter de pc te kruipen. Maar nu gaat het eiegnlijk wel goed vergeleken met tijdje terug. Door de zetpillen om de 2 uur is het spugen zo goed al over. Heel af en toe nog 's morgens maar das de moeite niet waard. En in de auto of de bus gaat het ook nog geregeld mis. Dus daar blijf ik zoveel mogelijk uit. Vanaf volgende week moet ik de zetpillen afbouwen want de ha vind dat het te lang gebruiken ook niet goed is. Dus dan gaan we over na de om de 3 uur. En dan zo om de paar dagen afbouwen als het goed gaat. Maar vrijdag ben ik al 16 weken dus ga er van uit dat het wel goed gaat dan. Kan ik eindelijk gaan genieten.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh hee je bent er weer! Of was ik gewoon weg als jij er wel was? Ik weet niet wie er mist nu ik zelf niet meer regelmatig online kan komen(Kers ook weg?)
Hoe is het met je? Voel je je al iets beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |