Ben je gek?? Ik ben zo'n typje die 2 weken overtijd gaat lopenquote:
Okay, dat klinkt bemoedigend.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:58 schreef Dakota het volgende:
de dag waarop ik beviel lag ze nog koppeltje te duikelen hoor..dus beweeglijkheid zegt weinig (er kwam nog een tsunami aan vruchtwater uit)
Laat je je strippen of ga je gewoon braaf wachten ?
Dat dacht ik dus ook hé, en opeens was ik in 5,5 uur mamma...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je gek?? Ik ben zo'n typje die 2 weken overtijd gaat lopenDe baby is ook nog vrij druk in de buik...en drukt wel op mn onderrugspieren af en toe, dus die voel ik wel.
Ik heb ervaring hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:07 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook hé, en opeens was ik in 5,5 uur mamma...
Bedoel je misschien Carpaal Tunnel syndroom Koningin?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef Koningin het volgende:
En weer 2 meisjes erbij![]()
Allemaal proficiat!
Even een vraag: hoe heet dat ook al weer over die verkramping in je handen?? Kan er niet meer opkomen
dat had ik ook! 3 dagen voor de bevalling ..veel ontlasting..3 keer per dag, normaal 1 x in de 2 dagen ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Jelief het volgende:
Elodie wat lijk je op je grote broer!Mooi meiske ik wens je een liefdevol leven samen met pap, mam en Fons.
Ik heb behoorlijk wat voorwerk gehad vanacht, dat in combinatie met een meisje met 39,5 in bed maakte dat ik niet veel heb geslapen
Harde buiken houden nu wel aan en ook mijn darmen werken op dubbele snelheid ( 2 á 3 keer grote boodschap ipv 1 keer per dag). Heel erg lang zal het niet meer duren dan hoop ik...
Vrouw van onze beste vriend word vandaag ingeleid, zou op zich nog wel leuk zijn als ik daar nog ff op kraamvisite kan.
nr 4!
Ja, en lamineren was het wat je echt niet moet doen. Het schoot me ineens weer te binnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Noli. het volgende:
voor Miss_Sly en BE!
Enne scannen kan hoor BE.Je moet alleen uitkijken met inplakken geloof ik.
dat is fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef Troel het volgende:
BE? Hoe laat moest je voor de echo?
Hier goed nieuws, alles was keurig![]()
quote:Ze hoopte ons snel weer te zien zelfs
Nou, dat zullen we wel zien
Oh hee je bent er weer! Of was ik gewoon weg als jij er wel was? Ik weet niet wie er mist nu ik zelf niet meer regelmatig online kan komenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef MeNicole het volgende:
Huup ik heb ook altijd zakjes mee als ik weg ga. En een flesje water en drop of kauwgum. En natte doekjes voor het geval het iets mis gaat. Hele tas vol altijd. Heb het al verschillende keren nodig gehad dus was steeds blij dat ik het steeds mee sleep.
Ja, ff slikken hahaha, maar hij maakte het zo persoonlijk dat ik ineens bang werd dat het allemaal niet goed zat enzo en ik weer moet bellen dat ik toch niet meer zwanger was... nou ja, dat soort dingen schieten dan door mijn hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, wat klinkt het dan ineens echt he... als je het zo hardop bij zo'n officiele instantie vertelt.![]()
Nee ik was er een tijdje niet. Ziekenhuis en te ziek om achter de pc te kruipen. Maar nu gaat het eiegnlijk wel goed vergeleken met tijdje terug. Door de zetpillen om de 2 uur is het spugen zo goed al over. Heel af en toe nog 's morgens maar das de moeite niet waard. En in de auto of de bus gaat het ook nog geregeld mis. Dus daar blijf ik zoveel mogelijk uit. Vanaf volgende week moet ik de zetpillen afbouwen want de ha vind dat het te lang gebruiken ook niet goed is. Dus dan gaan we over na de om de 3 uur. En dan zo om de paar dagen afbouwen als het goed gaat. Maar vrijdag ben ik al 16 weken dus ga er van uit dat het wel goed gaat dan. Kan ik eindelijk gaan genieten.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh hee je bent er weer! Of was ik gewoon weg als jij er wel was? Ik weet niet wie er mist nu ik zelf niet meer regelmatig online kan komen(Kers ook weg?)
Hoe is het met je? Voel je je al iets beter?
Pfff MeNicole bij jou is het ook wel heftig allemaal hè? Ik hoop voor je je snel een stuk beter gaat voelen zodat je kunt gaan genieten.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee ik was er een tijdje niet. Ziekenhuis en te ziek om achter de pc te kruipen. Maar nu gaat het eiegnlijk wel goed vergeleken met tijdje terug. Door de zetpillen om de 2 uur is het spugen zo goed al over. Heel af en toe nog 's morgens maar das de moeite niet waard. En in de auto of de bus gaat het ook nog geregeld mis. Dus daar blijf ik zoveel mogelijk uit. Vanaf volgende week moet ik de zetpillen afbouwen want de ha vind dat het te lang gebruiken ook niet goed is. Dus dan gaan we over na de om de 3 uur. En dan zo om de paar dagen afbouwen als het goed gaat. Maar vrijdag ben ik al 16 weken dus ga er van uit dat het wel goed gaat dan. Kan ik eindelijk gaan genieten.
Ik denk dat ik ook weer een jongen krijg nu. In het begin dacht ik een meisje omdat ik nergens last van had. En zo van de een op de andere dag was het precies als met Mikael.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff MeNicole bij jou is het ook wel heftig allemaal hè? Ik hoop voor je je snel een stuk beter gaat voelen zodat je kunt gaan genieten.
Klinkt ideaal miss slyquote:Op maandag 12 januari 2009 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik zei vanochtend nog tegen de gyn dat ik niet had durven hopen dat, als het dan ooit zou lukken, het zo fijn zou zijn. Ik ben wat meer moe, maar een extra dutje vind ik geen ramp. Verder niets, soms een beetje bandenpijn of een steekje of krampje hier of daar en wat moeilijker naar het toilet, maar het stelt werkelijk allemaal niets voor. Ik voel me echt zo blij daarom en ik hoop zo dat de hele zwangerschap zo fijn blijft.
Ik lees het hier allemaal van ziek en misselijk enzo, en dan voel ik me toch wel erg bevoorrecht
Ik kan het me goed voorstellen hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef mikoxx het volgende:
Miss-Sly, hier wel klachten, zow hee! Klagen mag natuurlijk nooit, want ik vind het al zo'n enorm voorrecht dat je zwanger MAG zijn... het is toch zoiets geweldigs, dat we dit met zn allen mogen meemaken...! Maar: misselijk: 'check' en 'dubbelcheck' , zow dat ben ik geweest, en nog steeds, terwijl ik toch bijna 16 weken onderweg ben nu. En DAT ben ik weleens letterlijk spuugzat hoor... pff!!
* klaagmodus uit*
Hihi, leuk verwoordquote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef mikoxx het volgende:
Miss-Sly, hier wel klachten, zow hee! Klagen mag natuurlijk nooit, want ik vind het al zo'n enorm voorrecht dat je zwanger MAG zijn... het is toch zoiets geweldigs, dat we dit met zn allen mogen meemaken...! Maar: misselijk: 'check' en 'dubbelcheck' , zow dat ben ik geweest, en nog steeds, terwijl ik toch bijna 16 weken onderweg ben nu. En DAT ben ik weleens letterlijk spuugzat hoor... pff!!
* klaagmodus uit*
Ow, maar ik vind dat je best mag klagen hoor! En ik kan me levendig voorstellen dat je daar genoeg van hebt! Lijkt me ook heel naar. En wat ik zo nu en dan lees van anderen, vreselijk lijkt me dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef mikoxx het volgende:
* klaagmodus uit*
Ik ga denk ik ook voor de 4 weken ervoor. Ik heb die andere 2 weken liever als mijn kindje er isquote:Op maandag 12 januari 2009 17:30 schreef tessie het volgende:
Heerlijk Miss Sly! Geniet er lekker van!
En nog ff een vraagje... Ik moet nu al doorgeven of ik 4 of 6 weken vantevoren met verlof wil gaan, maar ik heb eigenlijk geen idee nog wat ik moet kiezen... Hoe hebben jullie dat gedaan? En degenen die al een kindje hebben, was je achteraf blij met je keuze?
Maar je moet bij de aanvraag voor het UWV je verlofdatum toch al opgeven en die aanvraag moet minimaal twee maanden van te voren?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ow en Tessie: in tegenstelling tot de anderen, heb ik juist aangegeven 6 weken van tevoren al verlof te nemen, met de aanvulling als het dan nog allemaal goed gaat wel 2 weken langer te blijven werken. (Dit is dus hetgeen waar ik zelf vanuit ga). Maar goed dat is dan bij mij toevallig ook mogelijk, weet niet hoe andere werkgevers daarmee omgaan natuurlijk.
Mijn gedachtengang erachter was, dat ze het op het werk vast fijner vinden dat je ineens 2 weken langer blijft als misschien toch 2 weken korter ineens. Ook handiger om het werk over te dragen.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk weer anders.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
Gefeliciteerd met elodie!
Ook hier nieuws van het front. Even een kort berichtje maar om jullie even in te lichten, zal later deze week proberen wat meer te posten!
Geboren: Tjibbe Martijn
12 januari, 5.54 uur![]()
Moeder en kind maken het prima, papa moet nog even emotioneel wennen aan z'n nieuwe rol...
Ik was blij met 6 weken van tevoren (moest ik ook wel omdat ik in de ziektewet zat) maar ik beviel 3 weken te vroeg en ik had dan nog maar 1 week verlof gehad als alles normaal had gelopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:30 schreef tessie het volgende:
Heerlijk Miss Sly! Geniet er lekker van!
En nog ff een vraagje... Ik moet nu al doorgeven of ik 4 of 6 weken vantevoren met verlof wil gaan, maar ik heb eigenlijk geen idee nog wat ik moet kiezen... Hoe hebben jullie dat gedaan? En degenen die al een kindje hebben, was je achteraf blij met je keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |