abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 14:15:39 #101
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64948437
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Nee ik was er een tijdje niet. Ziekenhuis en te ziek om achter de pc te kruipen. Maar nu gaat het eiegnlijk wel goed vergeleken met tijdje terug. Door de zetpillen om de 2 uur is het spugen zo goed al over. Heel af en toe nog 's morgens maar das de moeite niet waard. En in de auto of de bus gaat het ook nog geregeld mis. Dus daar blijf ik zoveel mogelijk uit. Vanaf volgende week moet ik de zetpillen afbouwen want de ha vind dat het te lang gebruiken ook niet goed is. Dus dan gaan we over na de om de 3 uur. En dan zo om de paar dagen afbouwen als het goed gaat. Maar vrijdag ben ik al 16 weken dus ga er van uit dat het wel goed gaat dan. Kan ik eindelijk gaan genieten.
Pfff MeNicole bij jou is het ook wel heftig allemaal hè? Ik hoop voor je je snel een stuk beter gaat voelen zodat je kunt gaan genieten.
Make love, not war ☮
pi_64948748
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Pfff MeNicole bij jou is het ook wel heftig allemaal hè? Ik hoop voor je je snel een stuk beter gaat voelen zodat je kunt gaan genieten.
Ik denk dat ik ook weer een jongen krijg nu. In het begin dacht ik een meisje omdat ik nergens last van had. En zo van de een op de andere dag was het precies als met Mikael.

En misschien als dit de eerste was geweest dan had het ook wel allemaal meegevallen. Maar nu met Mikael erbij is dat soms net de druppel dat ik niet rustig aan kan doen. Gelukkig kon 2 weken zorgverlof opnemen terwijl ie nog maar net daar vast werkt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 14:24:47 #103
5428 crew  miss_sly
pi_64948754
Ik zei vanochtend nog tegen de gyn dat ik niet had durven hopen dat, als het dan ooit zou lukken, het zo fijn zou zijn. Ik ben wat meer moe, maar een extra dutje vind ik geen ramp. Verder niets, soms een beetje bandenpijn of een steekje of krampje hier of daar en wat moeilijker naar het toilet, maar het stelt werkelijk allemaal niets voor. Ik voel me echt zo blij daarom en ik hoop zo dat de hele zwangerschap zo fijn blijft.

Ik lees het hier allemaal van ziek en misselijk enzo, en dan voel ik me toch wel erg bevoorrecht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64949278
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik zei vanochtend nog tegen de gyn dat ik niet had durven hopen dat, als het dan ooit zou lukken, het zo fijn zou zijn. Ik ben wat meer moe, maar een extra dutje vind ik geen ramp. Verder niets, soms een beetje bandenpijn of een steekje of krampje hier of daar en wat moeilijker naar het toilet, maar het stelt werkelijk allemaal niets voor. Ik voel me echt zo blij daarom en ik hoop zo dat de hele zwangerschap zo fijn blijft.

Ik lees het hier allemaal van ziek en misselijk enzo, en dan voel ik me toch wel erg bevoorrecht
Klinkt ideaal miss sly
Ik heb hier niet zo'n ideale zwangerschap als jij, hoewel het allemaal veel erger had gekund qua misselijkheid e.d., maar het boeit me allemaal niets, ik voel me nog steeds heel erg bevoorrecht

Ik doe gewoon alles precies volgens de boekjes: eerste twaalf weken moe en misselijk, twaalf weken voorbij, meteen meer energie en minder misselijkheid
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64949746
BM gefeliciteerd met Elodie!
pi_64949843
Van harte BM
Fons grote broer
pi_64950209
BassMiss, van harte met Elodie. Ze ziet er mooi uit!
En Raissa, wat heb jij een klein poppetje op de wereld gezet!
van harte gefeliciteerd!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 januari 2009 @ 14:58:21 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64950260
Mila en Elodie, mooie namen voor mooie meiden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64955344
Hè MeNicole wat vervelend dat het zo'n tijd duurt voor je kunt gaan genieten ik heb dat je je snel beter voelt dan hoor, en dat het gewoon bij de 16 weken ophoudt!

@Miss_Sly, oh maar ik voel me ook bevoorrecht hoor ik zeur wel maar het valt allemaal best mee, vind ik. Tenminste, ik bedoel, ik voel me dan niet zo lekker en ik ben tot nu toe best veel afgevallen maar het kan allemaal natuurlijk een stuk erger, en zolang het hierbij blijft prijs ik mezelf ook erg gelukkig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64956966
Heerlijk Miss Sly! Geniet er lekker van!

En nog ff een vraagje... Ik moet nu al doorgeven of ik 4 of 6 weken vantevoren met verlof wil gaan, maar ik heb eigenlijk geen idee nog wat ik moet kiezen... Hoe hebben jullie dat gedaan? En degenen die al een kindje hebben, was je achteraf blij met je keuze?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 12 januari 2009 @ 17:36:27 #111
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64957214
Ik zou (maar da's mijn mening) kiezen voor 4 weken. Als je je verder goed voelt lijkt het me fijn om achteraf 2 weken extra te hebben met je kindje. En als je toch onverhoopt de ziektewet in moet omdat het niet meer gaat voor je bevalling dan wordt het automatisch 6 weken.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:47:47 #112
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64957633
Miss-Sly, hier wel klachten, zow hee! Klagen mag natuurlijk nooit, want ik vind het al zo'n enorm voorrecht dat je zwanger MAG zijn... het is toch zoiets geweldigs, dat we dit met zn allen mogen meemaken...! Maar: misselijk: 'check' en 'dubbelcheck' , zow dat ben ik geweest, en nog steeds, terwijl ik toch bijna 16 weken onderweg ben nu. En DAT ben ik weleens letterlijk spuugzat hoor... pff!!

* klaagmodus uit*
  maandag 12 januari 2009 @ 18:01:56 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64958079
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef mikoxx het volgende:
Miss-Sly, hier wel klachten, zow hee! Klagen mag natuurlijk nooit, want ik vind het al zo'n enorm voorrecht dat je zwanger MAG zijn... het is toch zoiets geweldigs, dat we dit met zn allen mogen meemaken...! Maar: misselijk: 'check' en 'dubbelcheck' , zow dat ben ik geweest, en nog steeds, terwijl ik toch bijna 16 weken onderweg ben nu. En DAT ben ik weleens letterlijk spuugzat hoor... pff!!

* klaagmodus uit*
Ik kan het me goed voorstellen hoor.
Ik heb een vriendinnetje en die zit nu op 17 weken kotsen en die heeft idd ook al wel verzucht dat ze het heerlijk vindt dat ze een kindje krijgt, maar dat ze dat zwanger zijn echt zo verschrikkelijk vindt...
  maandag 12 januari 2009 @ 18:04:13 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64958155
Ik ben er de vorige keer met Sasha met 6 weken uit gegaan, maar ik ga nu tot 4 weken door...

Die 6 weken kwamen toen ook omdat ik een bepaalde klus neit meer wilde doen, maar nodig was het niet.
Ik hield het lichamelijk prima vol allemaal en nu werk ik nog minder en ga ik er vanuit dat ik het lichamelijk ook wel weer vol zal houden. Dan liever die 2 weken extra na afloop.

Ik zou op 4 weken zetten, als je het dan lichamelijk niet meer trekt dan kan het alsnog naar 6. Op indicatie van je vk/ha.

[ Bericht 70% gewijzigd door BE op 12-01-2009 18:33:46 ]
  maandag 12 januari 2009 @ 18:06:45 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64958234
Hoera voor de mooie echo's en BM's mooie baby!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 12 januari 2009 @ 18:08:00 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64958261
gefeliciteerd Basmiss en gezin met elodie !!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64958495
quote:

* klaagmodus uit*
Hihi, leuk verwoord

Elodie Welkom in deze wereld!
  maandag 12 januari 2009 @ 18:42:36 #118
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64959281
Lieve Bass-Miss, gefeliciteerd Wat een lief vol gezichtje. Volgens mij lijkt ze op haar grote broer. Geniet!
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 18:49:33 #119
5428 crew  miss_sly
pi_64959476
quote:

* klaagmodus uit*
Ow, maar ik vind dat je best mag klagen hoor! En ik kan me levendig voorstellen dat je daar genoeg van hebt! Lijkt me ook heel naar. En wat ik zo nu en dan lees van anderen, vreselijk lijkt me dat.

Ik bedoel dus eigenlijk dat ik, behalve dat ik bevoorrecht ben omdat ik zwanger ben (want dat is natuurlijk ook geweldig mooi en fijn, hoe je je verder ook voelt) ik me dus nog extra bevoorrecht voel, omdat ik me er zo goed onder voel. Gewoon, fijn, prima, op wat kleine dingetjes die het noemen niet waard zijn na.

En ik bedoelde absoluut niet dat mensen niet zouden mogen vertellen waar ze last van hebben of daarover mogen klagen. Ik vind het alleen zo geweldig fijn dat ik so far nog gewoonweg niets te klagen heb!
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 18:50:11 #120
5428 crew  miss_sly
pi_64959495
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:30 schreef tessie het volgende:

En nog ff een vraagje... Ik moet nu al doorgeven of ik 4 of 6 weken vantevoren met verlof wil gaan, maar ik heb eigenlijk geen idee nog wat ik moet kiezen... Hoe hebben jullie dat gedaan? En degenen die al een kindje hebben, was je achteraf blij met je keuze?
Ik ga denk ik ook voor de 4 weken ervoor. Ik heb die andere 2 weken liever als mijn kindje er is
  maandag 12 januari 2009 @ 19:00:42 #121
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_64959900
Gefeliciteerd met elodie!

Ook hier nieuws van het front. Even een kort berichtje maar om jullie even in te lichten, zal later deze week proberen wat meer te posten!

Geboren: Tjibbe Martijn
12 januari, 5.54 uur

Moeder en kind maken het prima, papa moet nog even emotioneel wennen aan z'n nieuwe rol...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 januari 2009 @ 19:02:51 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64959956
gefeli Worteltjestaart!

[ Bericht 45% gewijzigd door Ynske op 12-01-2009 19:08:21 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 12 januari 2009 @ 19:06:04 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64960052
Gefeliciteerd Worteltjestaart!
  maandag 12 januari 2009 @ 19:06:35 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64960066
Pssst, Jelief... 3!
  maandag 12 januari 2009 @ 19:08:01 #125
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64960114
Gefeliciteerd Worteltjestaart! Mooie naam zeg!

nr 3.....

In de vriendenkring ben ik nu de eerstvolgende, vandaag is Manou, dochter van onze vrienden, geboren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64960136
Gefeliciteerd wortletjestaart!

Tjibbe, wat een leuke naam!

Over die kwaaltjes: ik heb, op wat zwaardere borsten na, ook nergens last van. Geen moment misselijk geweest, niet super moe...

Ga de 29e naar de VK, dan zit ik op negen weken. Wat gebeurt er zo'n eerste keer bij de VK?
pi_64960489
Worteltjestaart, gefeliciteerd met Tjibbe

Ssserpente, ik heb het idee dat dat per vk verschilt; ik kreeg gelijk een echo, en een intake (familiegeschiedenis, wegen, ziektes, etcetera). maar die echo krijg je niet overal
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64960967
Worteltjestaart van harte gefeliciteerd met Tjibbe
pi_64960988
Gefeliciteerd Worteltjestaart!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 12 januari 2009 @ 19:48:03 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64961825
Worteltjestaart gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 12 januari 2009 @ 19:48:10 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64961831
Bass-Miss van harte met je dochtertje!

Hopelijk viel de bevalling dit keer mee!

Miss_Sly en BE, fijn nieuws allebei!!!!!!

Alle andere nieuwbakken ouders ook van harte met jullie geluk .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64962090
Van harte Worteltjestaart!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64962308
Worteltjestaart gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ssserpente, hier hetzelfde als bij Innepin echo en intake over eigen gezondheid en erfelijke ziektes in de familie, maar ook over de persoonlijk situatie (misschien dat, dat hier in Rotterdam zuid wat anders ligt dan in andere steden).
pi_64963022
Gefeliciteerd met Tjibbe, Worteltjestaart!
  maandag 12 januari 2009 @ 20:18:54 #135
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64963372

Tessie ik heb bij beide 6 weken verlof gehad moest ook ivm medische indicatie maar zou het zoiezo gedaan hebben, vond/vind het heerlijk om nog even de rust en de tijd voor mezelf te hebben. Na de bevalling staat alles vaak in het teken van de baby... maar het is natuurlijk heel persoonlijk. Zo vond ik het ook heerlijk om 10 weken na de bevalling weer te gaan werken.

Worteltjestaart, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tjibbe!!!

Nou mijn bezoek aan de VK: bloeddruk weer helemaal 130/75, 1 kg afgevallen, geen eiwitten in de urine m.a.w. het is allemaal weer okay!! De baby zit wel heel diep in mn bekken en ze heeft nog wel even een inwendig onderzoek gedaan Twan toen natuurlijk even achter een schermpje laten zitten , de baarmoedermond is voor ong. de helft verweekt... schiet dus nog niet echt op.. . Ze verwachtte vandaag of morgen geen bevalling. Volgende week dinsdag hoef ik pas weer terug te komen, maar ik hoop dat dat niet nodig is.

Twan gaat vanavond slapen bij mn ouders en mn moeder brengt/haalt hem naar/van school, dan kan ik morgenvroeg lekker rustig aan doen, heerlijk even.
Make love, not war ☮
  maandag 12 januari 2009 @ 20:25:13 #136
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64963713
Worteltjestaart gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Ow en Tessie: in tegenstelling tot de anderen, heb ik juist aangegeven 6 weken van tevoren al verlof te nemen, met de aanvulling als het dan nog allemaal goed gaat wel 2 weken langer te blijven werken. (Dit is dus hetgeen waar ik zelf vanuit ga). Maar goed dat is dan bij mij toevallig ook mogelijk, weet niet hoe andere werkgevers daarmee omgaan natuurlijk.
Mijn gedachtengang erachter was, dat ze het op het werk vast fijner vinden dat je ineens 2 weken langer blijft als misschien toch 2 weken korter ineens. Ook handiger om het werk over te dragen.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk weer anders.
No more games, no more drama...
  Jubileum moderator maandag 12 januari 2009 @ 20:28:12 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64963868
BE en Miss Sly een goede echo Geweldig!
Worteltjestaart gefeliciteerd met jullie zoon
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 20:34:06 #138
5428 crew  miss_sly
pi_64964166
Scannen is gelukt

Hier helemaal, hij sliep nog, dus goed te meten, ook de hartslag enzo. Zo raar, ik had zelf het idee dat ik mijn adem in moest houden zodat ik niet zou storen

En nadat alle belangrijke dingen waren gemeten, werd hij ineens wakker beetje met de beentjes afzetten, zwaaien, zooo mooi En toen kon ze deze foto maken:

boven- en onderarmpje met handje en vingertjes OP de ingescande foto is het minder goed te zien, maar op de echo zelf vanochtend zagen we echt heel erg goed de vingertjes zitten

Ik ben verliefd
pi_64964271
Mooi miss-sly

En BE ook een mooi kindje gezien

Worteltjestaart, van harte met Tjibbe!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 20:36:09 #140
5428 crew  miss_sly
pi_64964272
Worteltjestaart, gefeliciteerd met Tjibbe

Diaan, fijn dat alles in orde is. Wel jammer dat er nog niet veel schot in zit. Ik hoop voor je dat je het volgende bezoekje niet meer haalt, omdat jullie kleine man er dan al is
pi_64964297
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ow en Tessie: in tegenstelling tot de anderen, heb ik juist aangegeven 6 weken van tevoren al verlof te nemen, met de aanvulling als het dan nog allemaal goed gaat wel 2 weken langer te blijven werken. (Dit is dus hetgeen waar ik zelf vanuit ga). Maar goed dat is dan bij mij toevallig ook mogelijk, weet niet hoe andere werkgevers daarmee omgaan natuurlijk.
Mijn gedachtengang erachter was, dat ze het op het werk vast fijner vinden dat je ineens 2 weken langer blijft als misschien toch 2 weken korter ineens. Ook handiger om het werk over te dragen.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk weer anders.
Maar je moet bij de aanvraag voor het UWV je verlofdatum toch al opgeven en die aanvraag moet minimaal twee maanden van te voren?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64964318
Wat mooi miss sly!!!
pi_64964662
Worteltjestaart gefeliciteerd met Tjibbe
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64964699
Mooie echo miss_sly!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64965062
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
Gefeliciteerd met elodie!

Ook hier nieuws van het front. Even een kort berichtje maar om jullie even in te lichten, zal later deze week proberen wat meer te posten!

Geboren: Tjibbe Martijn
12 januari, 5.54 uur

Moeder en kind maken het prima, papa moet nog even emotioneel wennen aan z'n nieuwe rol...
Gefeliciteerd!
pi_64965110
Worteltjestaart, gefeliciteerd!

En wat een mooie echofoto's zie ik voorbij komen zeg...
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 12 januari 2009 @ 21:05:47 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64965612
Lieeeeffffff
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64965752
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:30 schreef tessie het volgende:

Ik was blij met 6 weken van tevoren (moest ik ook wel omdat ik in de ziektewet zat) maar ik beviel 3 weken te vroeg en ik had dan nog maar 1 week verlof gehad als alles normaal had gelopen.
Nu met de 2de ga ik ook 6 weken van te voren met verlof, kan ik een beetje relaxed aan de kraamperiode beginnen en nog wat aanrommelen in huis, mocht ik onverhoopt weer vroeg bevallen en er loopt er nu al eentje rond wat het lichamelijk ook ietsje zwaarder maakt zeker omdat ik nog last van mijn bekken heb van een vroegere breuk (poeh een hoop gedoe dus).
En ik plak er ws toch nog 2 weken vakantie achteraan, aangezien mijn laatste week van het verlof in de eerste week van de bouwvak valt. Maar mezelf kennende ben ik blij als ik dan weer mag gaan werken
Ach en eerder weer gaan werken is nooit een probleem bij werkgevers.

@Mikoxx ben het met je eens hoor, ik was zo misselijk tot aan de 28 weken en toen dat kwaaltje over was kwam het andere er achteraan en zo tot aan, en zelfs na de bevalling, nee zwanger zijn is niet mijn hobby
Moet zeggen dat ik deze keer vrijwel nergens last van heb..... maar als ik eens wel heb moeten kotsen dan denk ik ook meteen ach dit valt mee, ben namelijk wel erger gewend.

Miss_Sly en BE van harte met de mooie echo's!!!

Worteltjestaart van harte!

Tja het word saai hier, ik groei als kool en voel me goeeeeeed
Maar mn navel gaat denk ik binnenkort ploppen en dat had ik bij Isa heulemaal nie
Mama van Isa en Ties
pi_64965853
Worteltjestaart & vrouw, gefeliciteerd met jullie zoon Tjibbe!
  maandag 12 januari 2009 @ 21:13:10 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64965955
Gaaf miss_sly!

Ik ga morgen wel even scannen. Wil zo min mogelijk naar boven nu met een onrustig slapend kindje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')