18 februari was de datum voor de geplande keizersnede... En daar zat ik ook echt naar toe te leven in de zin van "eerder kan ze écht niet komen".. Wel dusquote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, wat een heerlijk wurm zeg!En jij ziet er idd heel goed uit.
Wat fijn dat je al gelijk wat verbetering in je buik voelde ook. Ik hoop zo dat je snel op gaat knappen nu. Dat is toch wel een geluk bij een 'ongeluk' nu zeg maar.
Oh, en het doet er helemaal niet meer toe, maar wat was nou je inleid-datum?
Sorry, ik heb het verkeerd opgeschreven. Ik bedoel dat ik de 19e of de 21e waarschijnlijk zwanger ben geraakt. Pas het even aan...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef mefke79 het volgende:
ehm, ssserpente...je moet eigenlijk tellen dat je dus 21 dagen + 14 dagen zwanger bent. De tijd voor je eisprong tellen ze standaard als 2 weken, niet ineens meer. Je loopt een week ongeveer op mij voor, dus dan zit je met je datum niet op de 3de maar eerder op de 10de geloof ik.
Ik wil nog effe niet in de lijst, eerst een duidelijkere plus
Dat had ik omstreeks de 13 weken ook, onder in m'n buik. Volgens de vk waren het waarschijnlijk toch m'n darmen, maar zo heb ik mijn darmen nog nooit gevoeld. Ik denk toch dat ik mijn kindje toen al voelde.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef tessie het volgende:
Hoe weet je nu eigenlijk als je wat in je buik voelt of dat je darmen zijn of je beeb die beweegt/schopt![]()
Ik voel de laatste tijd wel een soort plopjes, maar ik weet dus echt niet of dat nu van mijn darmen of van mn beebje komt....
Eigenlijk pas achteraf, omdat je dan echt weet hoe je kindje voeltquote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef tessie het volgende:
Hoe weet je nu eigenlijk als je wat in je buik voelt of dat je darmen zijn of je beeb die beweegt/schopt![]()
Ik voel de laatste tijd wel een soort plopjes, maar ik weet dus echt niet of dat nu van mijn darmen of van mn beebje komt....
Ja, best welquote:
Hetzelfde als wat jij gaat doen, maar dan met een andere achtergrondquote:Op zondag 11 januari 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ga jij morgen doen dan?
Heb ik iets gemist?
Wat fijn!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk geboren. Om 10 over 12 braken mijn vliezen en hebben ze me toen ik in het ziekenhuis was direct volgepropt met weeenremmers en een prik om de longetjes sneller te laten ontwikkelen. Om half 4 was er nog geen ontsluiting maar de weeen bleven wel aanhouden, om 10 voor half 5 kreeg ik persdrang en bleek dat ik volledige ontsluiting had.... Opeens ging alles toen heel snel en mocht ik kiezen tussen een keizersnede (waarvoor ze eigenlijk al te laag lag en wat veel risico's op complicaties op dat moment met zich meebracht) of natuurlijk bevallen...
Ik heb nog niet geslapen, Mila is net overgeplaatst van ziekenhuis en wij gaan zo proberen ook wat rust te pakken... Ze is wel super mooi
klopt, maar pas ook hiermee op. uit ervaring weet ik dat vishandels ook met pakjes werken soms...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Gerookte zalm mag wel, als het verse is. Ik bestel het dus niet in een restaurant en neem niet de voorverpakte van de supermarkt mee, maar als je het vers haalt bij de vishandel, mag het wel.
dus..... (was weer eens te snel...)quote:Op zondag 11 januari 2009 13:40 schreef tessie het volgende:
Het was bij andere mensen thuis, ik heb geen idee of het vers was of niet. Maar voor zover ik begreep, heeft de visboer het zelf ook gewoon uit zo´n vacuum pakje, omdat hij het meestal zelf niet rookt. Hij haalt het dan gewoon uit die verpakking en legt het op een eigen schaal...
Ik koop het niet vaak, maar bij de ene zaak waar ik het wel eens koop, weet ik dat het vers is. Dat heb ik ook gevraagd. Maar goed, ik gebruik de gerookte zalm die ik koop voornamelijjk voor door de pasta, dus dan wordt het verwarmd en dan maakt het niet meer uit, volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef mijsje het volgende:
[..]
klopt, maar pas ook hiermee op. uit ervaring weet ik dat vishandels ook met pakjes werken soms...
even navragen voor het kopen is dus geen overbodige luxe, maar goed, ieder moet het natuurlijk voor zichzelf weten...
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik koop het niet vaak, maar bij de ene zaak waar ik het wel eens koop, weet ik dat het vers is. Dat heb ik ook gevraagd. Maar goed, ik gebruik de gerookte zalm die ik koop voornamelijjk voor door de pasta, dus dan wordt het verwarmd en dan maakt het niet meer uit, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |