ik heb van Amber het een en ander weggedaan, maar niet het eerste pakje. Misschien wordt dat ook wel het 1e pakje van deze dame...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:25 schreef Macka66 het volgende:
Vicky, wat mooi! En nou word je ook een meisjesmoeder![]()
(Het is zo leuk om je kleintje in de favoriete kleertjes te zien die je oudste ook gedragen heeft)
Jelief, zo heb je vast wel genoeg opties he
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:25 schreef Macka66 het volgende:
Vicky, wat mooi! En nou word je ook een meisjesmoeder![]()
(Het is zo leuk om je kleintje in de favoriete kleertjes te zien die je oudste ook gedragen heeft)
Jelief, zo heb je vast wel genoeg opties he
Ja, ik zie in je balk dat jij iets verder bent.. Ik ben nu 20,3 wekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:34 schreef marlieske het volgende:
Seilram fijn dat alles goed was en wat leuk een jongen, wel veel gelijkenissen zo met mijn naamgenoot![]()
't moet niet gekker worden![]()
Hier druk doende met een stokbroodje naar binnen schuiven en dat gaat behoorlijk goed
Fijn dat je het hartje gehoord hebt!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Vanochtend weer bij de Vk geweest en het hartje gehoordgeweldig om te horen!
Dit keer was er een stagiaire bij die ging proberen om het hartje te vinden en dat lukte haar dus in het begin niet! Dan schik je toch! Gelukkig had ze vrij snel daarna toch het hartje gevonden![]()
Over 4 weken mag ik weer en dan 27 februari de 20 weken echo. Moeten jullie daar trouwens ook voor tekenen? Wij hebben een formulier mee gekregen die we moeten ondertekenen waarin dan staat dat we van alles op de hoogte zijn (dus dat er afwijkingen naar voren kunnen komen).
je had gelijk ik heb gewoon dom zitten doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, ik heb bij babystrology de laatste menstruatie gewoon niet ingevuld en alleen de uitgerekende datum ingevuld en dan werkt hij prima hoor.Dan kan hij hem ook niet terugzetten naar iets, want er is niets. Vul jij niet per ongeluk allebei die dingen in?
Ik zit er wel aan te denken om te gaan samen met mijn moeder, maar is het ook echt wat of niet zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Vicky het volgende:
gaat er eigenlijk nog iemand naar de 9-maandenbeurs in februari?
Ik... Ben dan nog wel niet zwanger(wel bezig) maar we plannen ons jaarlijkse uitje wel in de week dat de 9-maanden beurs er ook is! Beetje rondkijken en ideeen op doen kan nooit geen kwaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Vicky het volgende:
gaat er eigenlijk nog iemand naar de 9-maandenbeurs in februari?
ik ben jaren geleden naar de huishoudbeurs geweest n heb een rondje over de 9mnd beurs gedaan.. maar weet nit meer hoe he twas.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om te gaan samen met mijn moeder, maar is het ook echt wat of niet zo?
18-22 februariquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wanneer is die beurs?
120 om 70 denk ik?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef huuphuup het volgende:
Even snel een berichtje, hoop dat k em niet sluit, dat kan ik hier niet zien. Vicky gefeli met een meiske erby!
Hier net op controle geweest, alles was prima, bloeddruk 150 over 70 als k het goed heb. Kan dat? Was prima iig volgens haar. Urine ook in orde en de hele vragenlyst afgewerkt. Verwyzingen gekregen voor bloedprikken en combinatietest. Morgen termynecho! Ik ben zo benieuwd en nerveus en bly en bang. Bah! Haha![]()
dankjulliewel voor alle succeswensen van vandaag en gister, zo lief
quote:
He wat naar Barquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef _Bar_ het volgende:
Hier vanmiddag weer gewoon 2 keer flauwgevallen en nu al de hele tijd doodmoe zijn.
morgenochtend maar weer langs de ha dit moet echt een keertje ophouden.
miss_sly ik was echt blij dat wij een leuke kraamverzorgster hadden die hebben we de eerste paar dagen 8 uur gehad en toen rustig afgebouwd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef miss_sly het volgende:
over de kraamzorg: je kunt kiezen tussen 8 uur, 5 uur of 3 uur per dag. Schaap heeft het idee dat 3 uur voldoende is, maar ik denk dat dat wat weinig is. hoe hebben jullie dat ervaren bij je eerste kind?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:07 schreef Lishe het volgende:
Die Felicitas doos! Hier kwam echt het meest doorgewinterde verkoopmonster ooit!
Ik durfde haar niet af te wimpelen, had ik dat maar wel gedaan. Ik heb me echt dood geergerd. Brrr. "Wat heb je heerlijke koffie". Nee mevrouw dat is niet waar. De koffie is lauw! Lauw! Ga weg!
"OOoooo, zie ik daar nog meer geboortekaartjes??? Dan mag ik vast de adressen wel opschrijven!". Nee. Nee!!! "Heb je op gym gezeten?" Neuh, Yoga... "Dan heb je ook een Lijst!! Mag ik die? Dan kan ik die moeders ook verblijden met een bezoek." Nee, die lijst ligt in een kluis. Want daar mag jij niet aankomen. Je moet weg hier, weg, weg!!!! Vreselijk vond ik het. En brutaal ook. Trap er niet in hoor, het duurt maanden voor je er overheen bent. Bah.
Diaan was in een ander topic net nog aanwezig!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Even niet om het een of ander, maar Diaan is sinds gisterenochtend hier niet meer geweest...
Joehoe! Waar zit je? Ben je stiekem gewoon bezig? Of al bevallen misschien?
Ja, dat heb ik ook. Ik verwacht de komende maand dan ook een telefoontje van de kraamzorg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef tessie het volgende:
Wij hebben ook al een bevestiging van de kraamzorg gekregen, maar we hoeven nog niet aan te geven hoeveel uur we op een dag willen. Er staat dat ze rond de 7 maanden contact opnemen met ons, dus neem aan dat dat dan besproken wordt..
Nou bij de intake hebben we zo'n urenlijst ingevuld en we krijgen iets van 45 uren iets minder dan maximum omdat ik geen bv ga geven . Ik hoefde niet per dag het aantal uren aan te geven. Dus ik denk dat ze hier voldoende aan hebben... de intakemevrouw heeft er verder niet om gevraagd en gezegd dat we de uren per dag in overleg met de kraamverzorgster moeten bespreken. Is de vorige keer met Twan ook zo gegaan....quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:47 schreef owlet het volgende:
Is het niet vrij standaard dat je moet aangeven hoeveel uur je wilt afnemen, Diaan? Op die manier kunnen ze inplannen hoeveel kraamverzorgsters er bij benadering die maand aan het werk moeten enzo.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Hullo! Ik kom ff binnenvallenecho was goed! Idd een sleutelhanger zoals dakota zegt. Hartje klopt. Ben 1 dag verder dan gedacht. Yay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |