Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een lekker soepie gebrouwen van rundvlees en rettich. Neem ik morgen mee naar het werk als tussendoortje en lunch.
Vanavond heb ik bruine bonen met spek, worst en appelmoes gegeten.Dat eet ik zo eens of tweemaal per jaar en dan hoef ik het voorlopig niet weer. Maar het is zó lekker.
Ja, iedereen roept ook bah als ik dat eet maar ik vind het echt heerlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.
Jeutje, tis ook allemaal niet niks! Kan me voorstellen dat je het kut vindt dat je nu niet bij hem kan zijn. Toch zal het vast het eind van de week zijn voor je het door hebt, en hopelijk gaat het dan al ietsje beter met hem! Veel sterkte voor je vriend, en ook uiteraard voor jou!quote:
niets mis met dit topic als dagboek gebruikenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik val er weer even in hoor. M'n lief is naar z'n ouders in Groningen en ik ben alleen thuis voor de rest van de week. Deze week kan ik echt niet vrij nemen van school omdat ik mondelinge tentamens moet afnemen. Lief kan nog niets zelf, heeft enorm veel pijn en z'n moeder kan daar goed voor 'm zorgen. Ik voel me enorm schuldig dat ik dat niet kan deze week en heb er echt verdriet om. Zowieso komt vandaag alle spanning van het weekend eruit, ik loop de hele dag al te snotteren. We hebben het wrak van de auto bekeken en het is haast een wonder dat hij daar zelf nog uit is gekomen, en dat hij alleen z'n knie heeft gebroken. Ik vond het maar een eng gezicht. Het stuur zat waar de versnellingspook zou moeten zitten, de versnellingspook lag haast achterin, de pedalen waren foetsie en hij heeft met z'n voorhoofd het linker zijruitje eruit getikt
. Gelukkig hebben we wel z'n bril teruggevonden.
Morgen gaat hij naar de orthopeed in Groningen en horen we of 't nou wel of niet geopereerd moet worden. En vrijdag ga ik er weer heen. En nu moet ik nog 7 mondelingen voorbereiden.
Ik ben blij dat m'n ouders vanavond nog even langs waren gekomen en we ergens een hapje hebben gegeten, 'k geloof dat als ik alleen was gewest ik helemaal ingeklapt was ofzo.
Hier iedereen ook bedankt voor alle sterktewensen enzo. Ik gebruik 't topic nu wel een beetje als dagboek ofzo, maar ik weet 't ook even niet en van me af schrijven helpt gelukkig een beetje.
ik vind dat bruine bonen met stroop horen! En spekjes, zilveruitjes en augurkjes. Heerlijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.
Haarlemmerdijk vanaf Dam: ga de Nieuwendijk in, en loop die helemaal uit. Steek over via het zebrapad en loop nog verder. Op een gegeven moment kom je vanzelf op de Haarlemmerdijk. Het is sws de moeite om daarheen te lopen, want leuke en hippe winkeltjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik ben totally n00big op dat gebied! En ik wou dat ik een betere topografische kennis had, want ik wil naar de winkel die het dichtse bij de Dam is..
1e van Swindenstraat 30-36
van Woustraat 80-82
Scheldestraat
JP Heijestraat 105- 109
Haarlemmerdijk 160-164
Constantijn Huygensstraat 49-55
Elandsgracht 23
Marathonweg
Kick ass!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo de top is er af. Ik ben weer begonnen met hardlopen. Uiteraard stelt mijn conditie niks voor maar het begin is er. Op naar die 5km.
Nu even douchen!
Oh en eenvoor Razz
wtfquote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
Waah, da's ook schrikken!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
Nee. DAt niet. Maar ik weet niet goed wat ik er verder over moet zeggen en denk er maar niet te veel over na. Hij kan dood gaan, blind worden, of er is iets anders aan de hand. Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef Aventura het volgende:
Jee Tink! Je brengt het alsof jullie er al eerder mee te maken hebben gehad? Met hartproblemen dus? Of haal ik dat er zelf uit?
ik zal iig aan jullie denken.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. DAt niet. Maar ik weet niet goed wat ik er verder over moet zeggen en denk er maar niet te veel over na. Hij kan dood gaan, blind worden, of er is iets anders aan de hand. Ik weet het niet.
Jezus, wat naar voor jullie.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
En morgen hoor ik meer. Duidelijk is nu alleen dat de druk op zijn ogen veeeeeeeeeel te hoog is en dat er problemen zijn met zijn hart. Meer weet ik neit en zal ik ook niet horen vandaag. Morgen ga ikmee met de onderzoeken als ik de kinderen rustig krijg tenminste. Anders blijf ikbij de kinderen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waah, da's ook schrikken!Word je zo gebeld door het ziekenhuis of iets dergelijks? Je hoort wel snel meer neem ik aan?
Pfff logisch dat je niet blij bent!Hopelijk hoor je snel meer en valt het mee!
Heb je niet iemand waar jullie terecht kunnen vannacht? Ik denk dat thuis slapen misschien niet het beste idee is zo..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En morgen hoor ik meer. Duidelijk is nu alleen dat de druk op zijn ogen veeeeeeeeeel te hoog is en dat er problemen zijn met zijn hart. Meer weet ik neit en zal ik ook niet horen vandaag. Morgen ga ikmee met de onderzoeken als ik de kinderen rustig krijg tenminste. Anders blijf ikbij de kinderen.
Je klinkt sterk, je zet de feiten voor zover die er zijn op een rij. Dat kwam wellicht wat 'ervaren' over. Maar je moet ook sterk zijn! Hopelijk bedaren de kinderen wat. Ik hoop dat je snel wat hoort!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. DAt niet. Maar ik weet niet goed wat ik er verder over moet zeggen en denk er maar niet te veel over na. Hij kan dood gaan, blind worden, of er is iets anders aan de hand. Ik weet het niet.
Wat ergquote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En morgen hoor ik meer. Duidelijk is nu alleen dat de druk op zijn ogen veeeeeeeeeel te hoog is en dat er problemen zijn met zijn hart. Meer weet ik neit en zal ik ook niet horen vandaag. Morgen ga ikmee met de onderzoeken als ik de kinderen rustig krijg tenminste. Anders blijf ikbij de kinderen.
Waarom? Ik red me wel hoor, al maak ik me natuurlijk heel erg zorgen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Heb je niet iemand waar jullie terecht kunnen vannacht? Ik denk dat thuis slapen misschien niet het beste idee is zo...
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
als het niet ontzettend glad was hier zou ik nu op de motor springen, je kinderen opvangen en jou naar het ziekenhuis schoppen![]()
heb je geen familie in de buurt of die kan komen om de kids op te vangen zodat je zelf naar je man toe kan?
elektrolytenstoornis???quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
Nee, niet veel overgegeven. Helemaal niet overgegeven zelfs. misschien wel te weinig gedronken. Hij moet van dedokter ook heel veel drinken. Is dat erg,deze stoornis?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
elektrolytenstoornis???
veel overgegeven? uitgedroogd?
Wel goed dat hij iig "bij" is, dat helpt vast wel een beetje, dat je hem even kan horenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn man net nog gebeld en hij gaat slapen Hij is heel erg moe namelijk. En ik neem 1 borrel (niet meer, want ik ben alleen thuis) en als troost een heleboel chocolade.
En bedankt voor het medeleven allemaal. Ik heb niet zo veel zin omvrienden te bellen,maar dit doet me wel goed.
dat wilde ik ook zeggen..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Sugar het volgende:
Misschien niet speculeren? Of ben ik neurotisch nu?
als hij heel veel moet drinken kan het zijn dat hij een hypernatriemie heeft... ik zal eens ff mij inlezenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, niet veel overgegeven. Helemaal niet overgegeven zelfs. misschien wel te weinig gedronken. Hij moet van dedokter ook heel veel drinken. Is dat erg,deze stoornis?
Nee, dat zou ik ook niet hier doen. Al vind ik 't van BJ en haar IC-kennis natuurlijk weer wel een ander verhaal. Maar je kan het maar beter afwachten denk ik, dit kan ook onrust creëren.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Sugar het volgende:
Misschien niet speculeren? Of ben ik neurotisch nu?
Ze klonken vrij ernstig! Maar ter geruststelling is heel lief natuurlijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
geeft alleen een paar opties, die helemaal niet zo ernstig zijn, om aan te geven dat het heel goed ook kan meevallen....ik hoop namelijk dat het allemaal meevalt voor Tink, was iig goed bedoeld....
Ik vind het wel interessant te weten wat het zou kúnnen zijn. Ik word er in ieder geval niet méér ongerust van, want dat ben ik al. Ben het type dat bij zorgen graag wat wil doen en dit leidt me een beetje af.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als hij heel veel moet drinken kan het zijn dat hij een hypernatriemie heeft... ik zal eens ff mij inlezen
ik heb laatst ook iemand gehad met soortgelijke klachten namelijk..
Ik wou dat ik jouw ritme hadquote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga op bed liggen; heeeel veel sterkte Tink, ik duim voor je man! Dat alles maar goed mag komen.
Slaap lekker iedereen!
Je kunt gewoon om 22 uur er in duiken.quote:
Ik wil ook mee!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt gewoon om 22 uur er in duiken.
En dan tot 02:00 naar het plafond starenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt gewoon om 22 uur er in duiken.
Nee een heel saai studieboek pakken, ben je gegarandeerd zo wegquote:Op zondag 11 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
[..]
En dan tot 02:00 naar het plafond staren
Dan heeft ze nog geen ritmequote:
Getverquote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het wel interessant te weten wat het zou kúnnen zijn. Ik word er in ieder geval niet méér ongerust van, want dat ben ik al. Ben het type dat bij zorgen graag wat wil doen en dit leidt me een beetje af.
Echt diagnosticeren mag de dokter morgen doen. Mijn man had het over blind worden of mogelijk een "schlaganfall", en veel erger dan dat zullen de ziektes die bj noemt wel niet zijn
*googelt*quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als hij heel veel moet drinken kan het zijn dat hij een hypernatriemie heeft... ik zal eens ff mij inlezen
ik heb laatst ook iemand gehad met soortgelijke klachten namelijk..
Dat hangt er maaar van af natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maar ze staart ook niet naar het plafond
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat hangt er maaar van af natuurlijk
Koken, punniken, breien, origami, yoga, bonsai-en, tuinieren, ministeck, schilderen-op-nummer, fimoklei, doehetzelven, fietsen repareren, boetseren, beeldhouwen, schilderen, kruiswoordpuzzels.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Iemand suggesties voor een potentieel leuke hobby zonder computer? Ik kan mij heus wel uren vermaken zonder internet. Toch?
ga een boek lezen. of spelletjes spelen met je broertje of je vriendje. of fotografie. of schilderen/tekenen. of gedichten schrijven. Voor de plaatselijke krant stukjes schrijven. met oude mensen in het bejaardentehuis die eenzaam zijn kletsen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Iemand suggesties voor een potentieel leuke hobby zonder computer? Ik kan mij heus wel uren vermaken zonder internet. Toch?
Ja koken doe ik wel somsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Koken, punniken, breien, origami, yoga, bonsai-en, tuinieren, ministeck, schilderen-op-nummer, fimoklei, doehetzelven, fietsen repareren, boetseren, beeldhouwen, schilderen, kruiswoordpuzzels.
Serieus? Wel een tof idee!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil graag mijn wasmachine pimpen, mss ga ik er wel potten verf tegenaan gooien
ligt je matras al beterz?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:38 schreef Viking84 het volgende:
Toch nog even bijgelezen voor ik ga slapen en ik wilde Razz en Tink nog even een dikke knuffel geven. Ik hoop dat alles goed komt!.
Weltrusten iedereen.
ballondieren maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Mensen zijn nooit echt serieus bij hobby's.. Alsof het iets raars isquote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga een boek lezen. of spelletjes spelen met je broertje of je vriendje. of fotografie. of schilderen/tekenen. of gedichten schrijven. Voor de plaatselijke krant stukjes schrijven. met oude mensen in het bejaardentehuis die eenzaam zijn kletsen.
Genoeg te doen!
Hoi, dat ben ikquote:
Ga warhammer spelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ze komt mij bekend voor, maar hoe en wat weet ik niet precies..
Ik heb nog treinkaartjes van een baantje waar ik van de zomer heb gewerkt, heb ik nog enige kans die in te leveren?
Ik sprak hem net nog, hij ligt lekker in een fris opgemaakt bedje, z'n mams heeft hem goed vertroeteld. Morgen gaat hij naar 't ziekenhuis, maar de ergste schrik is eraf ondertussen. Alleen de foto's van het wrak is hij nogal van geschrokken, hij kan zich namelijk niets meer herinneren van het ongeluk. Het laatste dat hij nog weet is dat hij z'n vader op de trein heeft gezet en toen is teruggereden. Twee minuten later zat hij met auto en al om een lantaarnpaal heen gevouwen en vijf minuten later zat hij in de ambulance, kwam ik er al aangefietst en stonden ze de auto te blussen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:30 schreef mspoez het volgende:
Hoera! Dankje Razz en leuk dat je er weer bent! Dit keer gaat het vast heel goed lukken!
Hoe is het met je lief, heb je hem nog gebeld?
Mafze Razz, daaaamn hell of a story stillquote:Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik sprak hem net nog, hij ligt lekker in een fris opgemaakt bedje, z'n mams heeft hem goed vertroeteld. Morgen gaat hij naar 't ziekenhuis, maar de ergste schrik is eraf ondertussen. Alleen de foto's van het wrak is hij nogal van geschrokken, hij kan zich namelijk niets meer herinneren van het ongeluk. Het laatste dat hij nog weet is dat hij z'n vader op de trein heeft gezet en toen is teruggereden. Twee minuten later zat hij met auto en al om een lantaarnpaal heen gevouwen en vijf minuten later zat hij in de ambulance, kwam ik er al aangefietst en stonden ze de auto te blussen.
Nouja, 't komt goed met ons, het was erg schrikken en 't is jammer van de auto maar al met al is hij er goed vanaf gekomen. Ik zal nog wel eens een linkje naar de foto's posten, 't is echt eng. Maar nu ga ik slapen, morgen een drukke dag vol mondelingen en nakijkwerk.
Ik heb ze, en je voelt het tijdens het sporten wel als je te ver gaat. Of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
O ik wil me door mijn dokter laten checken of ik geen harttritme stoornissen en weet ik veel heb voordat ik keihard ga sporten, of ben ik dan raar?
Ikquote:
Fotografie! Ideaal! Kan altijd en overal, er zijn géén dingen waar je geen foto van kan maken (is het donker, ga je rommelen met zaklampen, hoge sluitertijden etc. Buiten: plantjes, beestjes) en het kan ook 'even', je hoeft er niet meteen uuuuren mee bezig te zijn. Mag wel natuurlijk. Ik had er steeds te weinig tijd voorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Die heeft hier tijdje geleden ook al lang rondgehangenquote:
Nee. Ga lekker analoog foto's maken, zelf ontwikkelen erbij. Tof.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
@ Chico: Maar bij fotografie heb ik toch weer m'n computer nodigUiteindelijk
Pffff. Je hóeft niet te bewerken hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
@ Chico: Maar bij fotografie heb ik toch weer m'n computer nodigUiteindelijk
Bij JPEG kan er anders nog een boel eindbewerking aan te pas komen als je wat af wil drukkenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pffff. Je hóeft niet te bewerken hoor. En foto's maken kan ook analoog
. Grootste deel van de tijd kan gewoon in het foto's maken zelf zitten. Moet je niet in RAW schieten, maar gewoon meteen in JPEG. Dus
.
Zoals?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:54 schreef neen het volgende:
[..]
Bij JPEG kan er anders nog een boel eindbewerking aan te pas komen als je wat af wil drukken
Ouwe taartquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Chicolate het volgende:
Die heeft hier tijdje geleden ook al lang rondgehangen. Zal wel voor jou tijd zijn geweest
.
Ik hou van jequote:
Met m'n pocketcam willen sommige foto's nog wel eens overbelicht zijn op sommige plekken en dat vind ik irritant dus ga ik er toch mee zitten klooien omdat ik het aardige plaatjes vindquote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zoals?Oefen erop dat je meteen goede uitsnede maakt (dus niet hoeft te croppen), neem genoegen met een 10x13cm formaat en niet klooien met helderheid/contrast/kleurbalans of het moet meteen bij je gebruiksprofiel in de camera zijn, want veel (goedkope) afdrukbedrijven draaien dat soort instellingen toch weer terug. Als je wil, hoef je weinig te bewerken
.
Ik bewerk wel bijna alles trouwens. Wil van een 'aardig plaatje' graag een 'echt mooi plaatje' maken. Maar de mooiste foto's komen zó uit mn camera. Zonder photoshop oid.
Nee, kon je dat niet zien aan mijn kledingvoorkeurenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
Chico lees jij wel eens (mode) tijdschriften?
O, ik ben aan 't opruimen en ik heb er 1000quote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, kon je dat niet zien aan mijn kledingvoorkeuren. Hoezo?
Ik heb ineens een briljant idee: neem twee krantenwijken! Je moet ze hollend doen om alles op tijd door de gleuf te hebben en je verdient al doende centjes die je weer kunt uitgeven aan Dermalogica en Bare Escentuals.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef SHE het volgende:
Ziek zijn is slecht voor mijn shop gedrag
Ik heb een nieuwe verslaving : Dermalogica en Bare Escentuals
Ik wil alles
Jamaar ik ben lui.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ineens een briljant idee: neem twee krantenwijken! Je moet ze hollend doen om alles op tijd door de gleuf te hebben en je verdient al doende centjes die je weer kunt uitgeven aan Dermalogica en Bare Escentuals.
Damn, wat ben ik toch briljant
Heel goed Neen, tell her!!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:37 schreef neen het volgende:
Jij moet ook op bed PF, ritme dat is je nieuwe hobby.
Picture this... 2001... Noord-noord-Groningen...quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef SHE het volgende:
Ik heb al gesleept !!
Haterquote:Op maandag 12 januari 2009 00:41 schreef neen het volgende:
Eigenlijk moet PF gewoon tussen 24:00 en 7:00 genegeerd worden in dit topic
It could have been mequote:Op maandag 12 januari 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Picture this... 2003... Noord-noord-Groningen...
Miniatuurtje (toen een jaar of 3) trapt midden in de nacht de deur van onze slaapkamer in en zegt boos: "Ik wil niet slapen, ik heb al slaapt, kvin slapen stom!"![]()
neenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef neen het volgende:
Word ik hier nou gewoon genegeerd?
sit ups, schmitupsquote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef P.F het volgende:
O kut m'n 150 dagelijkse sit upsGrmbl. Nou ja nu heb ik spierpijn dus morgen maar weer
![]()
Ik heb het plaatje van arnie uitgeprint en als ik plakband heb gevonden ga ik hem op mijn spiegel plakken
Er hangt nu een kaartje: with a body like that you don't need intelligence
die is niet zo heel motiverend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |