quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
als het niet ontzettend glad was hier zou ik nu op de motor springen, je kinderen opvangen en jou naar het ziekenhuis schoppen![]()
heb je geen familie in de buurt of die kan komen om de kids op te vangen zodat je zelf naar je man toe kan?
elektrolytenstoornis???quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
Nee, niet veel overgegeven. Helemaal niet overgegeven zelfs. misschien wel te weinig gedronken. Hij moet van dedokter ook heel veel drinken. Is dat erg,deze stoornis?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
elektrolytenstoornis???
veel overgegeven? uitgedroogd?
Wel goed dat hij iig "bij" is, dat helpt vast wel een beetje, dat je hem even kan horenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn man net nog gebeld en hij gaat slapen Hij is heel erg moe namelijk. En ik neem 1 borrel (niet meer, want ik ben alleen thuis) en als troost een heleboel chocolade.
En bedankt voor het medeleven allemaal. Ik heb niet zo veel zin omvrienden te bellen,maar dit doet me wel goed.
dat wilde ik ook zeggen..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Sugar het volgende:
Misschien niet speculeren? Of ben ik neurotisch nu?
als hij heel veel moet drinken kan het zijn dat hij een hypernatriemie heeft... ik zal eens ff mij inlezenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, niet veel overgegeven. Helemaal niet overgegeven zelfs. misschien wel te weinig gedronken. Hij moet van dedokter ook heel veel drinken. Is dat erg,deze stoornis?
Nee, dat zou ik ook niet hier doen. Al vind ik 't van BJ en haar IC-kennis natuurlijk weer wel een ander verhaal. Maar je kan het maar beter afwachten denk ik, dit kan ook onrust creëren.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Sugar het volgende:
Misschien niet speculeren? Of ben ik neurotisch nu?
Ze klonken vrij ernstig! Maar ter geruststelling is heel lief natuurlijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
geeft alleen een paar opties, die helemaal niet zo ernstig zijn, om aan te geven dat het heel goed ook kan meevallen....ik hoop namelijk dat het allemaal meevalt voor Tink, was iig goed bedoeld....
Ik vind het wel interessant te weten wat het zou kúnnen zijn. Ik word er in ieder geval niet méér ongerust van, want dat ben ik al. Ben het type dat bij zorgen graag wat wil doen en dit leidt me een beetje af.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als hij heel veel moet drinken kan het zijn dat hij een hypernatriemie heeft... ik zal eens ff mij inlezen
ik heb laatst ook iemand gehad met soortgelijke klachten namelijk..
Ik wou dat ik jouw ritme hadquote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga op bed liggen; heeeel veel sterkte Tink, ik duim voor je man! Dat alles maar goed mag komen.
Slaap lekker iedereen!
Je kunt gewoon om 22 uur er in duiken.quote:
Ik wil ook mee!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt gewoon om 22 uur er in duiken.
En dan tot 02:00 naar het plafond starenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt gewoon om 22 uur er in duiken.
Nee een heel saai studieboek pakken, ben je gegarandeerd zo wegquote:Op zondag 11 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
[..]
En dan tot 02:00 naar het plafond staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |