Kick ass!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo de top is er af. Ik ben weer begonnen met hardlopen. Uiteraard stelt mijn conditie niks voor maar het begin is er. Op naar die 5km.
Nu even douchen!
Oh en eenvoor Razz
wtfquote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
Waah, da's ook schrikken!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
Nee. DAt niet. Maar ik weet niet goed wat ik er verder over moet zeggen en denk er maar niet te veel over na. Hij kan dood gaan, blind worden, of er is iets anders aan de hand. Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef Aventura het volgende:
Jee Tink! Je brengt het alsof jullie er al eerder mee te maken hebben gehad? Met hartproblemen dus? Of haal ik dat er zelf uit?
ik zal iig aan jullie denken.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. DAt niet. Maar ik weet niet goed wat ik er verder over moet zeggen en denk er maar niet te veel over na. Hij kan dood gaan, blind worden, of er is iets anders aan de hand. Ik weet het niet.
Jezus, wat naar voor jullie.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb net mijn man naar het ziekenhuis moeten brengen met hartproblemen én problemen met zijn zicht. Kinderen totaal overstuur, niemand weet wat er aan de hand is. Ben niet blij.
En morgen hoor ik meer. Duidelijk is nu alleen dat de druk op zijn ogen veeeeeeeeeel te hoog is en dat er problemen zijn met zijn hart. Meer weet ik neit en zal ik ook niet horen vandaag. Morgen ga ikmee met de onderzoeken als ik de kinderen rustig krijg tenminste. Anders blijf ikbij de kinderen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waah, da's ook schrikken!Word je zo gebeld door het ziekenhuis of iets dergelijks? Je hoort wel snel meer neem ik aan?
Pfff logisch dat je niet blij bent!Hopelijk hoor je snel meer en valt het mee!
Heb je niet iemand waar jullie terecht kunnen vannacht? Ik denk dat thuis slapen misschien niet het beste idee is zo..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En morgen hoor ik meer. Duidelijk is nu alleen dat de druk op zijn ogen veeeeeeeeeel te hoog is en dat er problemen zijn met zijn hart. Meer weet ik neit en zal ik ook niet horen vandaag. Morgen ga ikmee met de onderzoeken als ik de kinderen rustig krijg tenminste. Anders blijf ikbij de kinderen.
Je klinkt sterk, je zet de feiten voor zover die er zijn op een rij. Dat kwam wellicht wat 'ervaren' over. Maar je moet ook sterk zijn! Hopelijk bedaren de kinderen wat. Ik hoop dat je snel wat hoort!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. DAt niet. Maar ik weet niet goed wat ik er verder over moet zeggen en denk er maar niet te veel over na. Hij kan dood gaan, blind worden, of er is iets anders aan de hand. Ik weet het niet.
Wat ergquote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En morgen hoor ik meer. Duidelijk is nu alleen dat de druk op zijn ogen veeeeeeeeeel te hoog is en dat er problemen zijn met zijn hart. Meer weet ik neit en zal ik ook niet horen vandaag. Morgen ga ikmee met de onderzoeken als ik de kinderen rustig krijg tenminste. Anders blijf ikbij de kinderen.
Waarom? Ik red me wel hoor, al maak ik me natuurlijk heel erg zorgen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Heb je niet iemand waar jullie terecht kunnen vannacht? Ik denk dat thuis slapen misschien niet het beste idee is zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |