abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64926012
Zit die in Amsterdam centrum? En hoe lang kun je die dingen bewaren? En wat is lekker om er bij te eten?
pi_64926027
Dan ga ik morgen maar eens op zoek naar een natuurwinkel Als ze een beetje bevallen kan ik ze ter afwisseling 's middags meenemen. Nice.
pi_64926040
Ooo een vriendinnetje heeft mijn skinnybitch boekje nog!!
  zondag 11 januari 2009 @ 20:23:13 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64926061
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een lekker soepie gebrouwen van rundvlees en rettich. Neem ik morgen mee naar het werk als tussendoortje en lunch.

Vanavond heb ik bruine bonen met spek, worst en appelmoes gegeten. Dat eet ik zo eens of tweemaal per jaar en dan hoef ik het voorlopig niet weer. Maar het is zó lekker.
Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.
pi_64926063
Doe jezelf een plezier en neem één tl ahornsiroop, doe je ogen dicht en eet het. Het heeft zo'n bijzondere smaak, dat moet je even 'los' proeven.
pi_64926103
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.
Ja, iedereen roept ook bah als ik dat eet maar ik vind het echt heerlijk. Net als bijvoorbeeld krentenbollen met een dikke kwak pindakaas.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:24:34 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64926128
.
Terug van familiebezoek en bekaf .
Niet meer actief op Fok!
pi_64926183
Ik hou niet van bonen en kool Omdat ik het altijd begin op te boeren *ieeeh* ik eet het dus gewoon maar niet, ik gooi het op intolerantie
pi_64926293
Nou, ik val er weer even in hoor. M'n lief is naar z'n ouders in Groningen en ik ben alleen thuis voor de rest van de week. Deze week kan ik echt niet vrij nemen van school omdat ik mondelinge tentamens moet afnemen. Lief kan nog niets zelf, heeft enorm veel pijn en z'n moeder kan daar goed voor 'm zorgen. Ik voel me enorm schuldig dat ik dat niet kan deze week en heb er echt verdriet om . Zowieso komt vandaag alle spanning van het weekend eruit, ik loop de hele dag al te snotteren. We hebben het wrak van de auto bekeken en het is haast een wonder dat hij daar zelf nog uit is gekomen, en dat hij alleen z'n knie heeft gebroken. Ik vond het maar een eng gezicht. Het stuur zat waar de versnellingspook zou moeten zitten, de versnellingspook lag haast achterin, de pedalen waren foetsie en hij heeft met z'n voorhoofd het linker zijruitje eruit getikt . Gelukkig hebben we wel z'n bril teruggevonden.
Morgen gaat hij naar de orthopeed in Groningen en horen we of 't nou wel of niet geopereerd moet worden. En vrijdag ga ik er weer heen. En nu moet ik nog 7 mondelingen voorbereiden.

Ik ben blij dat m'n ouders vanavond nog even langs waren gekomen en we ergens een hapje hebben gegeten, 'k geloof dat als ik alleen was gewest ik helemaal ingeklapt was ofzo.

Hier iedereen ook bedankt voor alle sterktewensen enzo. Ik gebruik 't topic nu wel een beetje als dagboek ofzo , maar ik weet 't ook even niet en van me af schrijven helpt gelukkig een beetje.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:31:56 ]
  zondag 11 januari 2009 @ 20:28:36 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64926308
Ik heb ahornsiroop trouwens ook weleens bij de DA zien staan. Bizar genoeg. Later kwam ik erachter dat er zoiets als het ahornsiroop-dieet bestaat

http://mens-en-gezondheid(...)-citroensapkuur.html
pi_64926429
Omg er zit een natuurwinkel in de buurt van mijn opleiding

http://www.denatuurwinkel.com/nw/
  zondag 11 januari 2009 @ 20:31:49 #162
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64926432
Hey Razztwizzle, ik kan me helemaal voorstellen dat je je nu ontzettend machteloos voelt.. Wil jij er juist voor je vriend zijn in zo'n periode, kun je dat niet. Wees in elk geval blij dat hij ook nog iemand anders heeft om op terug te vallen, zodat 'ie niet de hele week alleen thuis had gezeten . Gooi alles er goed uit, want het zal wel een ontzettende impact op je hebben gehad. Ik wil er niet aan dénken dat zoiets met mijn vriend zou gebeuren. Bah. Echt, veel sterkte en het komt allemaal goed .
  zondag 11 januari 2009 @ 20:33:12 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64926496
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef Razztwizzle het volgende:
*knip* Boel nare dingen!
Jeutje, tis ook allemaal niet niks! Kan me voorstellen dat je het kut vindt dat je nu niet bij hem kan zijn. Toch zal het vast het eind van de week zijn voor je het door hebt, en hopelijk gaat het dan al ietsje beter met hem! Veel sterkte voor je vriend, en ook uiteraard voor jou!
*healing vibes*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 11 januari 2009 @ 20:33:44 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64926516
Sterkte Raztwizzle!
  zondag 11 januari 2009 @ 20:35:33 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64926594
ik moet ook nieuw boekweitmeel en volkorenmeel halen bij de natuurwinkel (er zijn er meer hoor P.F., dan die alleen bij www.denatuurwinkel.nl staan vermeld)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64926728
Ik ben totally n00big op dat gebied! En ik wou dat ik een betere topografische kennis had, want ik wil naar de winkel die het dichtse bij de Dam is..

1e van Swindenstraat 30-36
van Woustraat 80-82
Scheldestraat
JP Heijestraat 105- 109
Haarlemmerdijk 160-164
Constantijn Huygensstraat 49-55
Elandsgracht 23
Marathonweg
pi_64926770
Hè wat rottig Razztwizzle Ik hoop dat jullie de week een beetje doorkomen. Veel sterkte voor jullie alletwee.
pi_64926775
Ja doei.
pi_64926808
Hee Mo!
pi_64926836
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik val er weer even in hoor. M'n lief is naar z'n ouders in Groningen en ik ben alleen thuis voor de rest van de week. Deze week kan ik echt niet vrij nemen van school omdat ik mondelinge tentamens moet afnemen. Lief kan nog niets zelf, heeft enorm veel pijn en z'n moeder kan daar goed voor 'm zorgen. Ik voel me enorm schuldig dat ik dat niet kan deze week en heb er echt verdriet om . Zowieso komt vandaag alle spanning van het weekend eruit, ik loop de hele dag al te snotteren. We hebben het wrak van de auto bekeken en het is haast een wonder dat hij daar zelf nog uit is gekomen, en dat hij alleen z'n knie heeft gebroken. Ik vond het maar een eng gezicht. Het stuur zat waar de versnellingspook zou moeten zitten, de versnellingspook lag haast achterin, de pedalen waren foetsie en hij heeft met z'n voorhoofd het linker zijruitje eruit getikt . Gelukkig hebben we wel z'n bril teruggevonden.
Morgen gaat hij naar de orthopeed in Groningen en horen we of 't nou wel of niet geopereerd moet worden. En vrijdag ga ik er weer heen. En nu moet ik nog 7 mondelingen voorbereiden.

Ik ben blij dat m'n ouders vanavond nog even langs waren gekomen en we ergens een hapje hebben gegeten, 'k geloof dat als ik alleen was gewest ik helemaal ingeklapt was ofzo.

Hier iedereen ook bedankt voor alle sterktewensen enzo. Ik gebruik 't topic nu wel een beetje als dagboek ofzo , maar ik weet 't ook even niet en van me af schrijven helpt gelukkig een beetje.
niets mis met dit topic als dagboek gebruiken

sterkte enzo en voel je niet schuldig, mams vind het vast ook niet erg om voor haar zoon te zorgen en jij vindt je rust ook wel weer ergens deze week, heus
Ja doei.
pi_64927026
Lieverds zijn jullie .

Qua rust is het voor mij ook wel prettig zo, inderdaad. Ik kan nu rustig alle boeken voor de mondelingen nog eens doornemen en voorbereiden zonder om de vijf minuten iemand een telefoon/afstandsbediening/glaasje water aan te moeten geven of naar de wc te helpen/helpen been te verleggen/krabben/pijnstillers geven, etc. 't Stomme is dat ik dat soort dingen helemaal niet erg vind om te doen, ik houd van voor mensen zorgen, en zeker voor m'n lief. Hem pijn zien hebben is echt vreselijk. Die mondelingen kunnen ze wat mij betreft dan ook linea recta door de plee spoelen . Alleen, zou ik ze deze week niet afnemen dan worden ze later bij mijn reguliere lessen ertussen gepropt (i.p.v een apart mondelingenrooster deze week), en wordt de werkdruk wel enorm hoog op die manier. Dat is 't dilemma. Ik vind 't een rotkeuze, maar goed, 't is even niet anders. Hij vind het ook goed, zegt ook steeds dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar goed - dat voel ik me wel. Stom, nutteloos gevoel is dat.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:50:59 ]
  zondag 11 januari 2009 @ 20:47:46 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64927061
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

ik vind dat bruine bonen met stroop horen! En spekjes, zilveruitjes en augurkjes. Heerlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 11 januari 2009 @ 20:51:35 #173
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64927203
Razz....

Sterkte meis
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64927280
Zo de top is er af. Ik ben weer begonnen met hardlopen. Uiteraard stelt mijn conditie niks voor maar het begin is er. Op naar die 5km.

Nu even douchen!

Oh en een voor Razz
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 11 januari 2009 @ 20:55:50 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64927371
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik ben totally n00big op dat gebied! En ik wou dat ik een betere topografische kennis had, want ik wil naar de winkel die het dichtse bij de Dam is..

1e van Swindenstraat 30-36
van Woustraat 80-82
Scheldestraat
JP Heijestraat 105- 109
Haarlemmerdijk 160-164
Constantijn Huygensstraat 49-55
Elandsgracht 23
Marathonweg
Haarlemmerdijk vanaf Dam: ga de Nieuwendijk in, en loop die helemaal uit. Steek over via het zebrapad en loop nog verder. Op een gegeven moment kom je vanzelf op de Haarlemmerdijk. Het is sws de moeite om daarheen te lopen, want leuke en hippe winkeltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')