Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een lekker soepie gebrouwen van rundvlees en rettich. Neem ik morgen mee naar het werk als tussendoortje en lunch.
Vanavond heb ik bruine bonen met spek, worst en appelmoes gegeten.Dat eet ik zo eens of tweemaal per jaar en dan hoef ik het voorlopig niet weer. Maar het is zó lekker.

Ja, iedereen roept ook bah als ik dat eet maar ik vind het echt heerlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.

Jeutje, tis ook allemaal niet niks! Kan me voorstellen dat je het kut vindt dat je nu niet bij hem kan zijn. Toch zal het vast het eind van de week zijn voor je het door hebt, en hopelijk gaat het dan al ietsje beter met hem! Veel sterkte voor je vriend, en ook uiteraard voor jou!quote:

niets mis met dit topic als dagboek gebruikenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik val er weer even in hoor. M'n lief is naar z'n ouders in Groningen en ik ben alleen thuis voor de rest van de week. Deze week kan ik echt niet vrij nemen van school omdat ik mondelinge tentamens moet afnemen. Lief kan nog niets zelf, heeft enorm veel pijn en z'n moeder kan daar goed voor 'm zorgen. Ik voel me enorm schuldig dat ik dat niet kan deze week en heb er echt verdriet om. Zowieso komt vandaag alle spanning van het weekend eruit, ik loop de hele dag al te snotteren. We hebben het wrak van de auto bekeken en het is haast een wonder dat hij daar zelf nog uit is gekomen, en dat hij alleen z'n knie heeft gebroken. Ik vond het maar een eng gezicht. Het stuur zat waar de versnellingspook zou moeten zitten, de versnellingspook lag haast achterin, de pedalen waren foetsie en hij heeft met z'n voorhoofd het linker zijruitje eruit getikt
. Gelukkig hebben we wel z'n bril teruggevonden.
Morgen gaat hij naar de orthopeed in Groningen en horen we of 't nou wel of niet geopereerd moet worden. En vrijdag ga ik er weer heen. En nu moet ik nog 7 mondelingen voorbereiden.
Ik ben blij dat m'n ouders vanavond nog even langs waren gekomen en we ergens een hapje hebben gegeten, 'k geloof dat als ik alleen was gewest ik helemaal ingeklapt was ofzo.
Hier iedereen ook bedankt voor alle sterktewensen enzo. Ik gebruik 't topic nu wel een beetje als dagboek ofzo, maar ik weet 't ook even niet en van me af schrijven helpt gelukkig een beetje.

ik vind dat bruine bonen met stroop horen! En spekjes, zilveruitjes en augurkjes. Heerlijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een aparte combi! Ik eet weleens bruine bonen met stroop. Dat vinden mensen ook heel gek, maar in mijn jeugd werd dat in de regio waar ik opgroeide zo nu en dan gegeten.

Haarlemmerdijk vanaf Dam: ga de Nieuwendijk in, en loop die helemaal uit. Steek over via het zebrapad en loop nog verder. Op een gegeven moment kom je vanzelf op de Haarlemmerdijk. Het is sws de moeite om daarheen te lopen, want leuke en hippe winkeltjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik ben totally n00big op dat gebied! En ik wou dat ik een betere topografische kennis had, want ik wil naar de winkel die het dichtse bij de Dam is..
1e van Swindenstraat 30-36
van Woustraat 80-82
Scheldestraat
JP Heijestraat 105- 109
Haarlemmerdijk 160-164
Constantijn Huygensstraat 49-55
Elandsgracht 23
Marathonweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |