Dan heeft ze nog geen ritmequote:
Getverquote:Op zondag 11 januari 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het wel interessant te weten wat het zou kúnnen zijn. Ik word er in ieder geval niet méér ongerust van, want dat ben ik al. Ben het type dat bij zorgen graag wat wil doen en dit leidt me een beetje af.
Echt diagnosticeren mag de dokter morgen doen. Mijn man had het over blind worden of mogelijk een "schlaganfall", en veel erger dan dat zullen de ziektes die bj noemt wel niet zijn
*googelt*quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
als hij heel veel moet drinken kan het zijn dat hij een hypernatriemie heeft... ik zal eens ff mij inlezen
ik heb laatst ook iemand gehad met soortgelijke klachten namelijk..
Dat hangt er maaar van af natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maar ze staart ook niet naar het plafond
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat hangt er maaar van af natuurlijk
Koken, punniken, breien, origami, yoga, bonsai-en, tuinieren, ministeck, schilderen-op-nummer, fimoklei, doehetzelven, fietsen repareren, boetseren, beeldhouwen, schilderen, kruiswoordpuzzels.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Iemand suggesties voor een potentieel leuke hobby zonder computer? Ik kan mij heus wel uren vermaken zonder internet. Toch?
ga een boek lezen. of spelletjes spelen met je broertje of je vriendje. of fotografie. of schilderen/tekenen. of gedichten schrijven. Voor de plaatselijke krant stukjes schrijven. met oude mensen in het bejaardentehuis die eenzaam zijn kletsen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Iemand suggesties voor een potentieel leuke hobby zonder computer? Ik kan mij heus wel uren vermaken zonder internet. Toch?
Ja koken doe ik wel somsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Koken, punniken, breien, origami, yoga, bonsai-en, tuinieren, ministeck, schilderen-op-nummer, fimoklei, doehetzelven, fietsen repareren, boetseren, beeldhouwen, schilderen, kruiswoordpuzzels.
Serieus? Wel een tof idee!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil graag mijn wasmachine pimpen, mss ga ik er wel potten verf tegenaan gooien
ligt je matras al beterz?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:38 schreef Viking84 het volgende:
Toch nog even bijgelezen voor ik ga slapen en ik wilde Razz en Tink nog even een dikke knuffel geven. Ik hoop dat alles goed komt!.
Weltrusten iedereen.
ballondieren maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |