Das wel een beetje een grove regel, de maximale hartslag verschilt behoorlijk per individu. Sommige mensen van 20/25 jaar oud halen met gemak 210. Ik zelf heb nog nooit een hogere hartslag gemeten dan 191, op mn hartslagmeter. Ik was toen in Italië op een steile berg aan het fietsen (ong. 16%) en was toen ong. 24 jaar. Nooit heb ik gezien dat ie hoger was, al deed ik nog zo mn best. Maarja ik ben een stayer; een dieseltje. Ik ben heel explosief maar in een sprint verlies ik meestal.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nouja, officieel moet dat 220-leeftijd (dus 220-21=199) zijn. En dan train ik dus op 70%.
Je bent ziek, dus dan mag datquote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb me heerlijk aan zitten stellen en mama komt zo langs met een pan groentensoep, een strip naproxen, fles cognac en een flesje buckleys.
Whehehehehe
Mooi lijstje. Goed te zien dat er meer variatie, groenten en noten in je voeding zit.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Sugar het volgende:
Oh SHE, wat rot dat je ziek bent en niet meekon! Beterschap. Ook voor Goodbye, trouwens!
![]()
![]()
Mijn dag:
O: allbran + magere melk
T: 1 ei
T: 1/2 peer
L: salade met komkommer, tomaat, gele paprika, pijnboompitten en een half ei
Extra Lunch40 gram Allbran + magere melk
T: appel (braeburn)
T: crackers, ongeveer 20 gram
D: kipfilet, broccoli, champignons, cashewnoten, 2 theelepels rijst
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal 1173, zegt valtaf.nl.
Het was wel een pietsie overdreven. Ik heb gedaan alsof ik elk moment dood kon gaan.quote:
Heeft je mams een keuken in haar voiture? Vet!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was wel een pietsie overdreven. Ik heb gedaan alsof ik elk moment dood kon gaan.
En ze moet wel in de auto stappen; pan soep maken en hier naartoe rijden. Eigenlijk best lullig.
Then again, had ze maar geen kids moeten nemen. Ha!
Dat klopt natuurlijk helemaal. Ze hebben hier op de sportschool ook de mogelijkheid een fietstest te doen om je maximale hartslag te bepalen, maar er werd bij vermeld dat het verstandig was die pas te doen als je al een tijdje bezig was met sporten. Nu ben ik dat ook wel, maar voor m'n gevoel nog niet goed genoeg. En al zit ik op een max van 210 of 190, m'n hartslag tijdens het sporten is natuurlijk ook niet constant 140. En scheelt het dan ook echt zoveel?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das wel een beetje een grove regel, de maximale hartslag verschilt behoorlijk per individu. Sommige mensen van 20/25 jaar oud halen met gemak 210. Ik zelf heb nog nooit een hogere hartslag gemeten dan 191, op mn hartslagmeter. Ik was toen in Italië op een steile berg aan het fietsen (ong. 16%) en was toen ong. 24 jaar. Nooit heb ik gezien dat ie hoger was, al deed ik nog zo mn best. Maarja ik ben een stayer; een dieseltje. Ik ben heel explosief maar in een sprint verlies ik meestal.
Nouja, ik train nu eerst een halfuurtje krachttraining en daarna cardio op hartslag 140. Is dat volgens jou dan te kort? Als ik het zo op internet lees is voor afvallen even hard knallen juist niet verstandig, omdat je lichaam dan niet je vetreserves als eerste aanspreekt (oid). Ik moet wel zeggen dat ik er moedeloos van wordt dat iedereen wat anders vindt hoor.. Was er maar gewoon één simpele methode. Maar dat krachttraining --> cardio is wel iets wat ik meer heb gelezen.quote:Maargoed, als ik lang ga trainen kan ik best een wat hogere hartslag hebben, want ik hou dat toch makkelijk vol. Als je traint om alleen af te vallen kan je het beste lang trainen met een lage intensiteit, maarja, dat is tijdrovend en past niet altijd in je agenda. Als je druk bent met andere dingen zoals werk of studie is het mss beter om ff te knallen, en in een kort tijdsbestek zoveel mogelijk kcal's te verbranden.
Volgens mij is ze blij dat ze over je kan moederen, of komt ze wel vaker langsquote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was wel een pietsie overdreven. Ik heb gedaan alsof ik elk moment dood kon gaan.
En ze moet wel in de auto stappen; pan soep maken en hier naartoe rijden. Eigenlijk best lullig.
Then again, had ze maar geen kids moeten nemen. Ha!
Voitrequote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft je mams een keuken in haar voiture? Vet!
Lezen is moeilijkquote:Op zondag 11 januari 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Voitre?
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=Wat+is+een+voitre%3F
De pil?!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij is ze blij dat ze over je kan moederen, of komt ze wel vaker langs?
Mijn lijstje
O: 1 appel. 2 bekers water
T/L: magere melk met 4 lepels brinta. 2 boterhammen philedelphia + 1 lepel sambal + zout. 1 halve tosti met alleen biologische 50+ kaas. 1 glas appel/rode bessensap (zonder toegevoegd suiker!). 1 glas water. 2 bekers thee. 1 vitamine pil
en toen ging het fout
een paar (6?) handjes borrelnootjes
±10 vieze dropjes uit de haribo kindermix
4 pennywafels
2 bekers thee
D: 1/3e pizza calzone, de pil, 1 glas spa en fruit.
Ik vergeet steeds hoe fiesss koekjes zijn. Bah!
Snel maar 150 sit ups en morgen gewichten+hardlopen
Je mist de uquote:Op zondag 11 januari 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Voitre?
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=Wat+is+een+voitre%3F
quote:
Yikes, heje geen Frans gehad dans l'ecole?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:07 schreef P.F het volgende:
Ik snap dat je een auto bedoelt maar ik ken het woord niet
ies frenzj-uhhhh! Oui oui, très bonquote:Op zondag 11 januari 2009 19:07 schreef P.F het volgende:
Ik snap dat je een auto bedoelt maar ik ken het woord niet
Jawel, nee eigenlijk niet.. Twee jaartjes? Ik kan beter Spaansquote:Op zondag 11 januari 2009 19:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Yikes, heje geen Frans gehad dans l'ecole?
*voedert bij*quote:Op zondag 11 januari 2009 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit tot nu toe op een totaal van 675 kcal. En ik heb m'n avondeten al op.
Ik heb net 2 minuten m'n avondeten op!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef P.F het volgende:
In die tijd dat je dat uit hebt gerekend had je nog een glas melk met een boterham met pindakaas kunnen eten
De kleur van jouw feiten bevalt me beter, maar ik probeer ook weer kritisch te zijn t.o.v. mijn eigen neigingen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk een beetje kiezen welke kleur van de feiten je het best bevalt. Als men doet alsof het ja-tenzij-systeem enorm veel problemen zou oplossen, dan wil ik er wel even op wijzen dat dat uit onderzoek niet blijkt.
Als je die bronnen van mij doorleest zal je zien dat die ook wel munitie leveren voor het standpunt dat er dan misschien wel *iets* meer donoren bijkomen.
Ik kende alleen de 's avonds geen koolhydraten regelquote:Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb net 2 minuten m'n avondeten op!. En ik wil 's avonds geen eiwitten meer eten. Ofzo. Ik weet het niet meer
.
Iemand nog gezonde ineendieetpassende avondsnacks?
Ja dat scheelt best veel hoor, de een zit kapot te gaan bij 180 bpm en de ander kan er nog wel een schepje bovenop doenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk helemaal. Ze hebben hier op de sportschool ook de mogelijkheid een fietstest te doen om je maximale hartslag te bepalen, maar er werd bij vermeld dat het verstandig was die pas te doen als je al een tijdje bezig was met sporten. Nu ben ik dat ook wel, maar voor m'n gevoel nog niet goed genoeg. En al zit ik op een max van 210 of 190, m'n hartslag tijdens het sporten is natuurlijk ook niet constant 140. En scheelt het dan ook echt zoveel?
[..]
Tja, vet verbranden doe je op low intensity en (geloof ik) pas na een uur. Als je intensiever traint verbrand je enkel snelle suikers. Toch he, als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je via voeding binnenkrijgt; als je weinig tijd hebt om te sporten kan je beter bv een uur vet gaan bodypumpen of spinnen ipv dat uurtje rustig op een loopband wandelen.quote:Nouja, ik train nu eerst een halfuurtje krachttraining en daarna cardio op hartslag 140. Is dat volgens jou dan te kort? Als ik het zo op internet lees is voor afvallen even hard knallen juist niet verstandig, omdat je lichaam dan niet je vetreserves als eerste aanspreekt (oid). Ik moet wel zeggen dat ik er moedeloos van wordt dat iedereen wat anders vindt hoor.. Was er maar gewoon één simpele methode. Maar dat krachttraining --> cardio is wel iets wat ik meer heb gelezen.
Euh! <_<quote:
Ik heb de vloer van mij kamer opgeruimd dus nu kan ik schaduwboksen en high kicks makenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euh! <_<
>_>
<_<
Gezond eten?
Nee srsly, dat is ongeveer wat ik probeer te doen! Het Strijdplan helpt mij om geen nutteloze meuk in mn waffel te stoppenNo guilt, only pride.
En mijn afval-knop bestaat eruit dat ik mezelf af en toe eraan moet herinneren dat ongezonde troep eten eigenlijk helemaal geen zin heeftIk vind knackebrotjes / fruitsalade ook lekker; waarom zou ik dan een zak M&Ms pakken om me daarna schuldig te voelen. Da's de redenering
![]()
Verder doet Chico iig goed aan sport (Neen en Kwakkie weet ik nu even niet) en mijn sportactiviteit staat even op stilAfgezien van af en toe een stuk lopen dan (wil niet nog een 'moeten' erbij want ben al beetje stressig laatste tijd, en wil in blok 3 weer beginnen met Evy
)
Hangt er vanaf, heb je reden om te denken dat je die hebt?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
O ik wil me door mijn dokter laten checken of ik geen harttritme stoornissen en weet ik veel heb voordat ik keihard ga sporten, of ben ik dan raar?
Nou ja weet niet? Mijn opa heeft wel een hartstilstand gehadquote:Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, heb je reden om te denken dat je die hebt?
Mijn sport is nu 0quote:Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, heb je reden om te denken dat je die hebt?
Edit: en goed bezig qua sport!![]()
Okay dan!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn sport is nu 0
maar mijn plan is wel oké![]()
heeft ze je weer lekker verwend joeng?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:34 schreef neen het volgende:
Vandaag bij m'n oma geweest dus niet echt goed gegeten
Ook 2 bioscoopstoelen gekocht voor als ik een zimmer hebze zitten chill
Hoelang heb je je cheesecake erin laten zitten? Ik vind hem zo bruin!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Aventura het volgende:
Hier ook een minder goede dag.
O: vruchtenkwark, bruine boterham met becel en kip
T: stukje Cheesecake, 1 patatje met gedeeld met vriend, 1 banaan
D: tartaartje, gebakken aardappelpartjes, sla en tomaat (beetje balsamico er overheen).
De cheesecake was trouwens heel goed gelukt! Iets te zoet door de hoeveelheid vanille-essence maar..het was dan ook een proeftaart voor mijn verjaardag...De volgende keer doe ik er minder vanille in en meer citroensap.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |