abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64918662

Het vorige deel: < Slank #463 Waar Kramer de titel op gaat halen >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64918692
Ik sloot af met een vraag aan sigme:
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh in dat geval; haal zo'n puutje *echte* mozzarella bij de grote Jumbo of Gigi's (Herenbinnensingel) en maak dan een bloemsausje (likje roomboter of vrij neutrale olie) en het water van de mozzarella.
Ah kijk! Die zakjes heb ik al zien bij de Jumbo . Heb je nog een iets preciezere how-to voor me? .
  zondag 11 januari 2009 @ 16:53:09 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64918811
een snelle tvp, want ik ga wall-E kijken
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:54:34 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64918872
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
een snelle tvp, want ik ga wall-E kijken
Lief!

*muches on apple/cinnamon* nomnom!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64918947
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah kijk! Die zakjes heb ik al zien bij de Jumbo . Heb je nog een iets preciezere how-to voor me? .
Recepten zijn niet mijn sterkste kant.

Sauspannetje,
klontje boter in smelten als je een boteraar bent, anders een scheutje olie, maar liever geen olijfolie in dit geval; dat combineert niet goed met de smaak van dat water.
Je boter / olie moet een voldoende grote hoeveelheid zijn om de bloem in 'op te lossen', maar niet meer dan dat.
Zeg twee eetlepels bloem erbij in de pan, tot klontloze massa roeren
Scheut mozzarellawater erbij, klontvrij roeren, d.c.a.f.

De mozzarella zelf is ook heel lekker, en niet te zuinig mee zijn: moet binnen 2 dagen op! En moet eigenlijk bewaard worden in het eigen vocht, en aangezien je dat net in de pan gemikt hebt, kan je beter een fraaie tomatensalade met mozzarella erbij serveren . Wel grote bollen hoor: 250gr, da's tweemaal zoveel als zo'n gewone rubberen supermarktstuiterbalmozzarella.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64918964
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mjah, dat vind ik een beetje jammer. Zo eet ik het al vaker namelijk. Ik hoopte op wat geniale combinaties met spinazie. Zelf kom ik namelijk ook niet echt verder dan zalm en zo.
Aaaah! Oké je wil iets origineels en alles kan en alles mag want je gaat nog boodschappen doen

Let me think
pi_64919063
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Recepten zijn niet mijn sterkste kant.

Sauspannetje,
klontje boter in smelten als je een boteraar bent, anders een scheutje olie, maar liever geen olijfolie in dit geval; dat combineert niet goed met de smaak van dat water.
Je boter / olie moet een voldoende grote hoeveelheid zijn om de bloem in 'op te lossen', maar niet meer dan dat.
Zeg twee eetlepels bloem erbij in de pan, tot klontloze massa roeren
Scheut mozzarellawater erbij, klontvrij roeren, d.c.a.f.

De mozzarella zelf is ook heel lekker, en niet te zuinig mee zijn: moet binnen 2 dagen op! En moet eigenlijk bewaard worden in het eigen vocht, en aangezien je dat net in de pan gemikt hebt, kan je beter een fraaie tomatensalade met mozzarella erbij serveren . Wel grote bollen hoor: 250gr, da's tweemaal zoveel als zo'n gewone rubberen supermarktstuiterbalmozzarella.
Duidelijk genoeg sigme, dank je wel! Ik schrijf het even op.
pi_64919234
Een dikke kus voor Razz trouwens, lees het nu pas!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64919286

"The good doctor Roy thought that his concoction worked against cancer, syphilis, scabies and tuberculosis, but Boiron only recommends it for "flu-like states" and asks just over a dollar per gram for it. Hundreds of thousands of French buy this energetically advertised nonsense product. It is recommended for prevention (one dose per week in the flu season) and as cure. And, contrary to classical homeopathic usage, one has to gobble up a one-gram doses, rather than take a single 5 mg ball as a lifetime dose.

There's no logical reason to believe that anything in duck liver or heart will be an effective flu remedy. But even if there were some magic substance, the manufacturing process guarantees that it will not be in the finished product. The laws of chemistry indicate that after the 12th dilution, it is unlikely that a single molecule from the original organs will remain. Moreover, at "200C" (or "200K" or "200 CK") the concentration of the original substance would be 1 part in 100200, which is a 1 followed by 400 zeroes. A 1 followed by 100 zeroes is called a googol. The estimated number of particles in the universe that we can see is a googol, give or take a few zeroes. So in order for one of the original molecules to be present in a container of Oscillococcinum, the mass of that container would have to be about a googol googol googol times our world, which would be incomprehensibly larger than the visible universe."

Meer
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64919338
Ik meende al een lichte scepsis te beluisteren
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 januari 2009 @ 17:07:34 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64919373
wow! een tvp op de eerste pagina!

Vandaag hard gestudeerd, vrij effectief, dus ik ben tevreden over mezelf. Voor straks staat er een stoofpot op het vuur, die ik met stokbrood opsmikkel. Alleen ben ik volgens mij een beetje scheutig geweest met de kruiden, hoop dat het nog goedkomt. Er moesten provencaalse kruiden in, maar die zijn hier niet al gemixt te kopen. Dus heb basilicum, tijm, marjoraan en nogwat gebruikt, alleen hoop dat de verhoudingen een beetje kloppen. We shall see. T ruikt anders dan anders, maar goed.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_64919417
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik meende al een lichte scepsis te beluisteren
Ik vond je verhaal over donoren overigens erg interessant. Waar heb je die kennis vandaan?
pi_64919737
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vond je verhaal over donoren overigens erg interessant. Waar heb je die kennis vandaan?
Verhaal over donoren? Zoveel heb ik er toch niet over gemeld? Dat ik er geen was, dat ja-tenzij niet meer donoren oplevert en dat donoren morsdood zijn. Meer niet toch? Geen van die zaken heb ik ergens speciaal vandaan, dat van dat ja-tenzij-is-niet-effectiever wordt af en toe in artikelen uit de doeken gedaan en ik onthou dat soort wetenswaardigheden vaak.
pi_64919947
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Verhaal over donoren? Zoveel heb ik er toch niet over gemeld? Dat ik er geen was, dat ja-tenzij niet meer donoren oplevert en dat donoren morsdood zijn. Meer niet toch? Geen van die zaken heb ik ergens speciaal vandaan, dat van dat ja-tenzij-is-niet-effectiever wordt af en toe in artikelen uit de doeken gedaan en ik onthou dat soort wetenswaardigheden vaak.
Nou precies. Je hebt (a) onthouden dat die niet effectiever zijn, en (b) dat er in Italië meer donoren zijn, wat zou komen door de afwezigheid van een helmplicht. Dat zijn geen zaken die je in de Grote Donorshow hoort, bijvoorbeeld*. Daarom ben ik wel geďnteresseerd in een bron.

*Vermoed ik. Ik heb de show niet gezien.
pi_64920108
Ik lees hier bijvoorbeeld:

"In België is iedereen wettelijk orgaandonor. Weigeraars kunnen zich laten registreren, en nabestaanden kunnen donatie afwijzen. Dat gebeurt niet vaak. (...) België heeft, na Spanje, het grootste aantal feitelijke donoren in Europa: vorig jaar 28,15 per miljoen inwoners, tegen 16,9 in Nederland. De wachttijden voor mensen die een orgaan nodig hebben zijn daardoor in België korter dan in Nederland. (...) Als het uiteindelijk de familie is die beslist, wat is dan eigenlijk het verschil met Nederland? Luc Colenbie: „Wij vragen niet. Wij informeren. De arts zal tegen de familie zeggen: ik heb begrepen dat uw familielid geen bezwaar had tegen orgaandonatie. De procedure is nu als volgt..” (...) In België weigert 12 procent van de nabestaanden. In Nederland zegt familie van mensen die niet geregistreerd zijn in bijna 70 procent van de gevallen nee."
  zondag 11 januari 2009 @ 17:30:00 #17
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64920144
Zo, een heel topic gemist
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64920179
Ik denk dat het nu wel wat rustiger is
pi_64920396
O ik moet onverwachts koken
pi_64920434
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou precies. Je hebt (a) onthouden dat die niet effectiever zijn, en (b) dat er in Italië meer donoren zijn, wat zou komen door de afwezigheid van een helmplicht. Dat zijn geen zaken die je in de Grote Donorshow hoort, bijvoorbeeld*. Daarom ben ik wel geďnteresseerd in een bron.

*Vermoed ik. Ik heb de show niet gezien.
Ow hemel. Nee, dat is mijn olifantengeheugen, en ik zoek er dan achter weer bronnen bij.

Ik zoek dan heel snel op 'donororganen Belgie", krijg dan bijvoorbeeld dit:
quote:
Ook België tekort aan donororganen

maandag, 10 januari 2005

Het aantal donororganen voor transplantatie is in België in 2004 drastisch gedaald. Hierdoor stierven vorig jaar meer mensen die op een donororgaan wachtten. De afname van 15% tot 700 organen komt onder meer doordat minder mensen bij verkeersongelukken zijn omgekomen.
http://www.donorvoorlichting.nl/index.cfm?act=nieuws.detail&varitem=100&vartype=1

En dan schiet me dat van Italie zo te binnen.

Ook leuk stuk erover:
quote:
Coppen et al (2005) zijn sceptisch over de effectiviteit van het beslissysteem en wijzen op
de invloed van voor donatie relevante mortaliteitsverschillen. Om deze stelling te staven
hebben zij onderzoek gedaan met een databestand van 10 landen.5 Voor wat betreft de
relevante mortaliteit beperken zij zich tot CVA en (verkeers)ongevallen in de
leeftijdscategorie tot en met 65 (de mortaliteit is berekend als de gemiddelde mortaliteit
over de periode 1999-2001). Zij vinden een significant verband met het aantal
postmortale orgaandonaties (r = 0,81). Op grond van dit resultaat komen zij tot de
conclusie dat niet het verschil in het toegepaste beslissysteem, maar verschillen in
relevante mortaliteit beslissend zijn. In hun ogen is dat niet zo verwonderlijk, omdat de
verschillen tussen beide beslissystemen in de praktijk niet erg groot zijn (zie hoofdstuk
2). Hun slotconclusie luidt: ‘International comparative legal research has shown that the
differences between decision systems are marginal. When the national organ donation
rates are corrected for the mortality rates, the findings of the legal research are confirmed;
the donor efficiency rate shows that opting-out systems do not automatically
guarantee higher organ donation rates than opting-in systems’ (p. 1278).
http://www.tweedekamer.nl/images/2814048bijl1_tcm118-172744.pdf

De Italie-verkeersongelukken-theorie is vast meer over te googelen, een snelle actie gaf in elk geval:
quote:
Voor 10 Europese landen is gekeken naar de samenhang tussen het beslissysteem en het aantal orgaandonoren. Landen met een bezwaarsysteem (iedereen die niet aangeeft bezwaar te hebben tegen het donorschap is potentieel orgaandonor) bleken niet systematisch meer of minder donoren per miljoen inwoners te hebben dan landen met een toestemmingssysteem (alleen wie aangeeft na overlijden orgaandonor te willen zijn, is potentieel orgaandonor). De gevonden verschillen tussen de landen worden vooral veroorzaakt door het aantal dodelijke (verkeers-)ongelukken en het aantal mensen dat er overlijdt aan een CVA (hersenbloeding/beroerte). Ca. 80% van de orgaandonoren zijn mensen die gestorven zijn aan éen van deze twee doodsoorzaken.
http://www.nivel.nl/oc2/page.asp?PageID=2171
  zondag 11 januari 2009 @ 17:39:06 #21
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64920459
Ik ben weer terug van de sportschool. Stond ik weer op de crosstrainer (echt mijn favo ding en 't enige wat ik op dit moment doe) met mijn samenvattingen en mijn aantekeningen

Mensen gek kijken, beetje crosstraineren en ondertussen fijn die meuk lezen gaat prima en spaart me een hoop tijd.

Nu zou ik eens hopen dat die achterlijke klootviool van hier beneden eens zijn MUIL dichthoud. Jezus, echt, komen altijd zat allochtonen daar, niks mis mee, maar schreeuw verdomme 's niet zo. Ik probeer te leren! BAH!

Entonces, bij gebrek aan interesse van de muizen hier voor pindakaas heb ik 't nu geprobeerd met brie, is toch ook kaas, op de val. Ben benieuwd want ik moet dat ongedierte niet in me huis hier. En zo maar ff snel eten, ik zet geen tv aan wellicht wel een muziekje keihard op om die aap beneden te pesten en ga zo lekker schnitzel eten met ik denk aardappel schijfjes of aardappelkroketjes en sperziebonen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64920575
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees hier bijvoorbeeld:

"In België is iedereen wettelijk orgaandonor. Weigeraars kunnen zich laten registreren, en nabestaanden kunnen donatie afwijzen. Dat gebeurt niet vaak. (...) België heeft, na Spanje, het grootste aantal feitelijke donoren in Europa: vorig jaar 28,15 per miljoen inwoners, tegen 16,9 in Nederland. De wachttijden voor mensen die een orgaan nodig hebben zijn daardoor in België korter dan in Nederland. (...) Als het uiteindelijk de familie is die beslist, wat is dan eigenlijk het verschil met Nederland? Luc Colenbie: „Wij vragen niet. Wij informeren. De arts zal tegen de familie zeggen: ik heb begrepen dat uw familielid geen bezwaar had tegen orgaandonatie. De procedure is nu als volgt..” (...) In België weigert 12 procent van de nabestaanden. In Nederland zegt familie van mensen die niet geregistreerd zijn in bijna 70 procent van de gevallen nee."
Ja, het is natuurlijk een beetje kiezen welke kleur van de feiten je het best bevalt. Als men doet alsof het ja-tenzij-systeem enorm veel problemen zou oplossen, dan wil ik er wel even op wijzen dat dat uit onderzoek niet blijkt.

Als je die bronnen van mij doorleest zal je zien dat die ook wel munitie leveren voor het standpunt dat er dan misschien wel *iets* meer donoren bijkomen .
  zondag 11 januari 2009 @ 17:48:17 #23
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64920752
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:39 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben weer terug van de sportschool. Stond ik weer op de crosstrainer (echt mijn favo ding en 't enige wat ik op dit moment doe) met mijn samenvattingen en mijn aantekeningen

Mensen gek kijken, beetje crosstraineren en ondertussen fijn die meuk lezen gaat prima en spaart me een hoop tijd.
Tsss met een studieboek crosstraineren
quote:
Nu zou ik eens hopen dat die achterlijke klootviool van hier beneden eens zijn MUIL dichthoud. Jezus, echt, komen altijd zat allochtonen daar, niks mis mee, maar schreeuw verdomme 's niet zo. Ik probeer te leren! BAH!

waarom ga je het niet gewoon ff vragen?
  zondag 11 januari 2009 @ 17:54:03 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64920945
De puppels zijn lekker aan het eten.

*sniff*

En Ollie is eindelijk overtuigd van de nutteloze occosjdgsjhgdsdjhgum.
Nu kan ik mezelf met een gerust hart ter aarde storten.

De prik heeft behoorlijk geholpen, met 1 kleine vervelende bijwerking. Ik heb een niet te stillen honger, maar wel een zeer keeltje Die twee zijn niet echt verenigbaar.
pi_64920968
Studentenwoningweb klopt niet Ik was 6e geworden ergens en ik sta ingeschreven sinds 21-05-2007
En nu staat er: De woonruimte is geaccepteerd door een kandidaat met een wachttijd van 14-11-2007.
En er was geen voorrangsregeling of zo
pi_64921015
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef SHE het volgende:

*sniff*

De prik heeft behoorlijk geholpen, met 1 kleine vervelende bijwerking. Ik heb een niet te stillen honger, maar wel een zeer keeltje Die twee zijn niet echt verenigbaar.
Fijn dat het beter gaat!! Vloeibaar eten ?!
  zondag 11 januari 2009 @ 17:57:10 #27
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64921050
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef SHE het volgende:

*sniff*

Kusje voor jou

If it makes you feel better: ik ben ook blah! Ik heb uitgevonden dat ik dankzij die bestraling en de hele poeha die erbij komt kijken, veel sneller moe ben. Dus ik kon niet eens lekker doorwerken vandaag
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 11 januari 2009 @ 17:58:39 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64921091
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Fijn dat het beter gaat!! Vloeibaar eten ?!
Vloeibaar eten is voor opoes en babies. Ik moet spierballen maken!

ik ga heel smerig mijn mama bellen en haar vertellen hoe ziek ik ben en dat ze eten voor me moet maken

zondag 11 januari 2009 @ 17:59:55 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64921126
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kusje voor jou

If it makes you feel better: ik ben ook blah! Ik heb uitgevonden dat ik dankzij die bestraling en de hele poeha die erbij komt kijken, veel sneller moe ben. Dus ik kon niet eens lekker doorwerken vandaag
'

Ja, da's wat anders he! Ik ben gewoon ziek omdat ik me in mijn waffel laat hoesten door mijn lief.

En een blah dag is soms echt nodig. Enjoy it

zondag 11 januari 2009 @ 18:01:10 #30
148689 Muis006
pi_64921172
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef SHE het volgende:

[..]

'

Ja, da's wat anders he! Ik ben gewoon ziek omdat ik me in mijn waffel laat hoesten door mijn lief.

Ja dus, doe eens normaal! Ziek is ziek !

En ik zit nu met slippies aan op de bank en ik krijg zo Irish Stew dus ervan genieten doe ik wel
pi_64921276
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef SHE het volgende:

[..]

'

Ik las die zin verkeerd. Ik dacht jeetje SHE wat grof! Maar je bedoelde het heel normaal

Ik heb gefaald, ik heb koekjes gegeten en nu ben ik moe Blegh. En qua eten is er pasta en hamburgers..
  zondag 11 januari 2009 @ 18:12:19 #32
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64921465
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Vloeibaar eten is voor opoes en babies. Ik moet spierballen maken!

ik ga heel smerig mijn mama bellen en haar vertellen hoe ziek ik ben en dat ze eten voor me moet maken

rust is ook trainen babe, mss ben je een beetje te straf geweest voor jezelf en zat je wat laag in je weerstand.
  zondag 11 januari 2009 @ 18:14:32 #33
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64921528
Hello altesaam. Kippensoep voor de zieken, sterkte voor Razz en PF: koekjes eten is niet erg mssr dsn moet je er wel van genieten!

Ik had een familiemeet met héél veel eten (geitekaasjes met honing en dadels in spek, goddelijk gemarineerde kipjes, kalfsvleesstoofpotje met broodjes, dat spul ... ) *uitbuik*
Prrrrr
  zondag 11 januari 2009 @ 18:15:44 #34
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64921559
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 11 januari 2009 @ 18:16:38 #35
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64921585
Zo, net terug van de sportschool. Ging prima, hoewel ik het idee heb dat een hartslag van 140 echt geen zoden aan de dijk kan zetten. Is dat voor mijn leeftijd (21) echt de afvalhartslag? Ik moest moeite toen om te zweten, namelijk .

Lijstje:
O: Dubbele boterham pindakaas
L: Minestronesoep met toast
T: Fitness
T: Appel
D: Pasta met tomatensaus
T: Misschien kwark

En ik moet nog even HARD leren .
  zondag 11 januari 2009 @ 18:18:08 #36
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64921632
ik vind wall-e stom en t geluid loopt niet in sync met de film
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64921710
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef mspoez het volgende:
Hello altesaam. Kippensoep voor de zieken, sterkte voor Razz en PF: koekjes eten is niet erg mssr dsn moet je er wel van genieten!

Ik had een familiemeet met héél veel eten (geitekaasjes met honing en dadels in spek, goddelijk gemarineerde kipjes, kalfsvleesstoofpotje met broodjes, dat spul ... ) *uitbuik*
Ik hou helemaal niet van koekjes, de smaak is vlak en ik word er moe en duf van..
  zondag 11 januari 2009 @ 18:22:38 #39
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64921746
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo, net terug van de sportschool. Ging prima, hoewel ik het idee heb dat een hartslag van 140 echt geen zoden aan de dijk kan zetten. Is dat voor mijn leeftijd (21) echt de afvalhartslag? Ik moest moeite toen om te zweten, namelijk .

Lijstje:
O: Dubbele boterham pindakaas
L: Minestronesoep met toast
T: Fitness
T: Appel
D: Pasta met tomatensaus
T: Misschien kwark

En ik moet nog even HARD leren .

wat is je max. hartslag?
  zondag 11 januari 2009 @ 18:23:31 #40
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64921774
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tsss met een studieboek crosstraineren
[..]

waarom ga je het niet gewoon ff vragen?
ahum, tijd is tijd en er zitten maar 24 uur in een dag en morgen heb ik examen
En nee, ik heb wel wat gedaan voor dit vak! Owyeah!

Heb ik al tig keer gevraagd, maar schijnbaar boeit 't 'm niet, nu staat hier DeepFM met heerlijke zomerse nummertjes op wat een heerlijke muziek zeg! Hmmm het is ineens stil beneden ben verder toch alleen thuis hiero. Maar zo gaat ie weer uit jammer jammer, want dan kruip ik terug de boeken en samenvattingen in.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 11 januari 2009 @ 18:24:18 #41
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64921796
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef mspoez het volgende:

lekker
pi_64921813
De myne kaasplankje?
pi_64921896
Ik voel m'n buik wel na die 150 sit ups van gister !
  zondag 11 januari 2009 @ 18:27:28 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64921902
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:24 schreef TJDoornbos het volgende:
De myne kaasplankje?
Wat?
  zondag 11 januari 2009 @ 18:28:26 #45
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64921940
spinazi ipv sperzibonen, aardappelkroketjes uit de magentron en snel aangebakken in de pan voor 't krokante laagje en een lekkere verse schnitzel! jam jam!
  zondag 11 januari 2009 @ 18:28:34 #46
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64921943
Tis toch 220-leeftijd en daar dan 75% van = afvalhartslag?
Prrrrr
pi_64921952
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wat?
hartslag
  zondag 11 januari 2009 @ 18:30:46 #48
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64922025
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

wat is je max. hartslag?
Nouja, officieel moet dat 220-leeftijd (dus 220-21=199) zijn. En dan train ik dus op 70%.
pi_64922152
Myne is over de 200 geweest!
  zondag 11 januari 2009 @ 18:41:50 #50
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64922404
ik heb honger, maar m'n eten is nog niet klaar!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_64922421
Door het vele hoesten train ik mijn buikspieren als een malle! Doet pijn nu
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 11 januari 2009 @ 18:44:02 #52
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64922462
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Nouja, officieel moet dat 220-leeftijd (dus 220-21=199) zijn. En dan train ik dus op 70%.
Das wel een beetje een grove regel, de maximale hartslag verschilt behoorlijk per individu. Sommige mensen van 20/25 jaar oud halen met gemak 210. Ik zelf heb nog nooit een hogere hartslag gemeten dan 191, op mn hartslagmeter. Ik was toen in Italië op een steile berg aan het fietsen (ong. 16%) en was toen ong. 24 jaar. Nooit heb ik gezien dat ie hoger was, al deed ik nog zo mn best. Maarja ik ben een stayer; een dieseltje. Ik ben heel explosief maar in een sprint verlies ik meestal.

Maargoed, als ik lang ga trainen kan ik best een wat hogere hartslag hebben, want ik hou dat toch makkelijk vol. Als je traint om alleen af te vallen kan je het beste lang trainen met een lage intensiteit, maarja, dat is tijdrovend en past niet altijd in je agenda. Als je druk bent met andere dingen zoals werk of studie is het mss beter om ff te knallen, en in een kort tijdsbestek zoveel mogelijk kcal's te verbranden.
  zondag 11 januari 2009 @ 18:46:05 #53
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64922521
Damn, ik wil leren, maar d'r is echt serieus zo'n enorm lekkere muziek nu op de radio. Damn ik heb helemaal zin om te dansen en om uit te gaan.

Nu ff 't toetje te eten (rijstenpudding ) en zo toch maar ff verder lezen en samenvattingen maken
  zondag 11 januari 2009 @ 18:57:10 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64922857
Oh SHE, wat rot dat je ziek bent en niet meekon! Beterschap. Ook voor Goodbye, trouwens!

Mijn dag:
O: allbran + magere melk
T: 1 ei
T: 1/2 peer
L: salade met komkommer, tomaat, gele paprika, pijnboompitten en een half ei
Extra Lunch 40 gram Allbran + magere melk
T: appel (braeburn)
T: crackers, ongeveer 20 gram
D: kipfilet, broccoli, champignons, cashewnoten, 2 theelepels rijst
--------------------------------------------------------------------------------

Totaal 1173, zegt valtaf.nl.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 11 januari 2009 @ 18:58:15 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64922896
Ik heb me heerlijk aan zitten stellen en mama komt zo langs met een pan groentensoep, een strip naproxen, fles cognac en een flesje buckleys.

Whehehehehe
  zondag 11 januari 2009 @ 18:58:55 #56
148689 Muis006
pi_64922920
Mijn lijst is schrecklich

O: yoghurt met cruesli:
T: veel drinken (water, wat cola en 1 kleine aardbeienshake) tijdens het werk
D: irish stew
T: weet ik nog niet!
pi_64922921
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb me heerlijk aan zitten stellen en mama komt zo langs met een pan groentensoep, een strip naproxen, fles cognac en een flesje buckleys.

Whehehehehe
Je bent ziek, dus dan mag dat
  zondag 11 januari 2009 @ 18:59:47 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64922943
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Sugar het volgende:
Oh SHE, wat rot dat je ziek bent en niet meekon! Beterschap. Ook voor Goodbye, trouwens!

Mijn dag:
O: allbran + magere melk
T: 1 ei
T: 1/2 peer
L: salade met komkommer, tomaat, gele paprika, pijnboompitten en een half ei
Extra Lunch 40 gram Allbran + magere melk
T: appel (braeburn)
T: crackers, ongeveer 20 gram
D: kipfilet, broccoli, champignons, cashewnoten, 2 theelepels rijst
--------------------------------------------------------------------------------

Totaal 1173, zegt valtaf.nl.
Mooi lijstje. Goed te zien dat er meer variatie, groenten en noten in je voeding zit.
  zondag 11 januari 2009 @ 19:01:17 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64922999
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Je bent ziek, dus dan mag dat
Het was wel een pietsie overdreven. Ik heb gedaan alsof ik elk moment dood kon gaan.
En ze moet wel in de auto stappen; pan soep maken en hier naartoe rijden. Eigenlijk best lullig.

Then again, had ze maar geen kids moeten nemen. Ha!
pi_64923004
Weet iemand dat als je bijv. onregelmatig de pil slikt, er dus besluit mee te stoppen voor twee maanden om weer GOED te beginnen. En je bent dan drie weken goed en stipt bezig, kan dan je libido+bij behorende verschijnselen al verminderd zijn of zou dat eerder liggen aan stress?
  zondag 11 januari 2009 @ 19:01:53 #61
148689 Muis006
pi_64923021
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Het was wel een pietsie overdreven. Ik heb gedaan alsof ik elk moment dood kon gaan.
En ze moet wel in de auto stappen; pan soep maken en hier naartoe rijden. Eigenlijk best lullig.

Heeft je mams een keuken in haar voiture? Vet!
  zondag 11 januari 2009 @ 19:05:08 #62
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64923125
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Das wel een beetje een grove regel, de maximale hartslag verschilt behoorlijk per individu. Sommige mensen van 20/25 jaar oud halen met gemak 210. Ik zelf heb nog nooit een hogere hartslag gemeten dan 191, op mn hartslagmeter. Ik was toen in Italië op een steile berg aan het fietsen (ong. 16%) en was toen ong. 24 jaar. Nooit heb ik gezien dat ie hoger was, al deed ik nog zo mn best. Maarja ik ben een stayer; een dieseltje. Ik ben heel explosief maar in een sprint verlies ik meestal.
Dat klopt natuurlijk helemaal. Ze hebben hier op de sportschool ook de mogelijkheid een fietstest te doen om je maximale hartslag te bepalen, maar er werd bij vermeld dat het verstandig was die pas te doen als je al een tijdje bezig was met sporten. Nu ben ik dat ook wel, maar voor m'n gevoel nog niet goed genoeg. En al zit ik op een max van 210 of 190, m'n hartslag tijdens het sporten is natuurlijk ook niet constant 140. En scheelt het dan ook echt zoveel?
quote:
Maargoed, als ik lang ga trainen kan ik best een wat hogere hartslag hebben, want ik hou dat toch makkelijk vol. Als je traint om alleen af te vallen kan je het beste lang trainen met een lage intensiteit, maarja, dat is tijdrovend en past niet altijd in je agenda. Als je druk bent met andere dingen zoals werk of studie is het mss beter om ff te knallen, en in een kort tijdsbestek zoveel mogelijk kcal's te verbranden.
Nouja, ik train nu eerst een halfuurtje krachttraining en daarna cardio op hartslag 140. Is dat volgens jou dan te kort? Als ik het zo op internet lees is voor afvallen even hard knallen juist niet verstandig, omdat je lichaam dan niet je vetreserves als eerste aanspreekt (oid). Ik moet wel zeggen dat ik er moedeloos van wordt dat iedereen wat anders vindt hoor.. Was er maar gewoon één simpele methode. Maar dat krachttraining --> cardio is wel iets wat ik meer heb gelezen.
pi_64923134
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Volgens mij is ze blij dat ze over je kan moederen, of komt ze wel vaker langs ?

Mijn lijstje
O: 1 appel. 2 bekers water
T/L: magere melk met 4 lepels brinta. 2 boterhammen philedelphia + 1 lepel sambal + zout. 1 halve tosti met alleen biologische 50+ kaas. 1 glas appel/rode bessensap (zonder toegevoegd suiker!). 1 glas water. 2 bekers thee. 1 vitamine pil

en toen ging het fout
een paar (6?) handjes borrelnootjes
±10 vieze dropjes uit de haribo kindermix
4 pennywafels
2 bekers thee

D: 1/3e pizza calzone, de pil, 1 glas spa en fruit.

Ik vergeet steeds hoe fiesss koekjes zijn. Bah!
Snel maar 150 sit ups en morgen gewichten+hardlopen
pi_64923159
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Heeft je mams een keuken in haar voiture? Vet!
Voitre ?

http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=Wat+is+een+voitre%3F
  zondag 11 januari 2009 @ 19:07:23 #65
148689 Muis006
pi_64923185
quote:
Lezen is moeilijk
pi_64923191
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Volgens mij is ze blij dat ze over je kan moederen, of komt ze wel vaker langs ?

Mijn lijstje
O: 1 appel. 2 bekers water
T/L: magere melk met 4 lepels brinta. 2 boterhammen philedelphia + 1 lepel sambal + zout. 1 halve tosti met alleen biologische 50+ kaas. 1 glas appel/rode bessensap (zonder toegevoegd suiker!). 1 glas water. 2 bekers thee. 1 vitamine pil

en toen ging het fout
een paar (6?) handjes borrelnootjes
±10 vieze dropjes uit de haribo kindermix
4 pennywafels
2 bekers thee

D: 1/3e pizza calzone, de pil, 1 glas spa en fruit.

Ik vergeet steeds hoe fiesss koekjes zijn. Bah!
Snel maar 150 sit ups en morgen gewichten+hardlopen
De pil?! Veel te veel calorieen!
pi_64923206
quote:
Je mist de u
pi_64923207
Ik snap dat je een auto bedoelt maar ik ken het woord niet
pi_64923243
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De pil?! Veel te veel calorieen!
omg
pi_64923260
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:08 schreef P.F het volgende:

[..]

omg
hihihihi
  zondag 11 januari 2009 @ 19:10:12 #71
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64923290
* zwahiel heeft net rijstenpap op, nu aan de koffie.

Nog ff genieten van de muziek en dan hoepla weer verder met het samenvatten van het boek en markeringen lezen enzo.
Dat examen morgen ga ik nailen als een modderfokker
pi_64923296
80 kcal per wafel! Dat zijn alweer 320 kcal voor niets
pi_64923339
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:07 schreef P.F het volgende:
Yikes, heje geen Frans gehad dans l'ecole?
  zondag 11 januari 2009 @ 19:11:41 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64923340
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:07 schreef P.F het volgende:
ies frenzj-uhhhh! Oui oui, trčs bon
pi_64923413
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:11 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Yikes, heje geen Frans gehad dans l'ecole?
Jawel, nee eigenlijk niet.. Twee jaartjes? Ik kan beter Spaans
Maar ik dacht dat die dingen automobile in 't Frans heten..
Wel in 5vwo een soort afsluitingseindbasen toetsen/toelatings periode gehad (en alleen Frans gehad in de 1e/2e..) en daar had ik een 7 voor dus dat was wel bikkel
pi_64923459
Ik heb alleen maar troep gehad.

Brinta was oké, maar daarna ging het mis. Twee geroosterde boterhammen met zelfgemaakte ham-preisalade (aangemaakt met Mayolijn) en tomaat, en veel toastjes (denk wel 15) met van die salades uit die bakjes, hartstikke vet dus. Kaassalade had ik en pikante kipsalade. Verder nog flink wat Hot Tamales en een klein beetje chocolade.
pi_64923492
Foei!

Maandag, nieuwe dag of zo
  zondag 11 januari 2009 @ 19:17:46 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64923539
Ik zit tot nu toe op een totaal van 675 kcal . En ik heb m'n avondeten al op.
pi_64923583
In die tijd dat je dat uit hebt gerekend had je nog een glas melk met een boterham met pindakaas kunnen eten

zondag 11 januari 2009 @ 19:19:21 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64923586
Volgens mij ontwikkel ik, als ik een aantal dagen gezond eet, een soort intolerantie voor meuk die resulteert in een ballon-buik Die satéschnitzel viel ook niet super Bareuh.
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit tot nu toe op een totaal van 675 kcal . En ik heb m'n avondeten al op.
*voedert bij*
pi_64923617
Maria. Wat behelst ons strijdplan?
  zondag 11 januari 2009 @ 19:20:42 #82
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64923632
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef P.F het volgende:
In die tijd dat je dat uit hebt gerekend had je nog een glas melk met een boterham met pindakaas kunnen eten

Ik heb net 2 minuten m'n avondeten op! . En ik wil 's avonds geen eiwitten meer eten. Ofzo. Ik weet het niet meer .

Iemand nog gezonde ineendieetpassende avondsnacks?
pi_64923684
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, het is natuurlijk een beetje kiezen welke kleur van de feiten je het best bevalt. Als men doet alsof het ja-tenzij-systeem enorm veel problemen zou oplossen, dan wil ik er wel even op wijzen dat dat uit onderzoek niet blijkt.

Als je die bronnen van mij doorleest zal je zien dat die ook wel munitie leveren voor het standpunt dat er dan misschien wel *iets* meer donoren bijkomen .
De kleur van jouw feiten bevalt me beter, maar ik probeer ook weer kritisch te zijn t.o.v. mijn eigen neigingen.

Bedankt voor de linkjes!
pi_64923685
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik heb net 2 minuten m'n avondeten op! . En ik wil 's avonds geen eiwitten meer eten. Ofzo. Ik weet het niet meer .

Iemand nog gezonde ineendieetpassende avondsnacks?
Ik kende alleen de 's avonds geen koolhydraten regel

Wat heb je wel gegeten?

zondag 11 januari 2009 @ 19:22:30 #85
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64923706
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk helemaal. Ze hebben hier op de sportschool ook de mogelijkheid een fietstest te doen om je maximale hartslag te bepalen, maar er werd bij vermeld dat het verstandig was die pas te doen als je al een tijdje bezig was met sporten. Nu ben ik dat ook wel, maar voor m'n gevoel nog niet goed genoeg. En al zit ik op een max van 210 of 190, m'n hartslag tijdens het sporten is natuurlijk ook niet constant 140. En scheelt het dan ook echt zoveel?
[..]
Ja dat scheelt best veel hoor, de een zit kapot te gaan bij 180 bpm en de ander kan er nog wel een schepje bovenop doen verder is je hartslag maar een indicatie en je moet je er vooral niet blind op staren. Zelf train ik zelden met een hartslagmeter; meestal gewoon op gevoel.

Probeer iig gevarieerd te trainen om je lijf te blijven prikkelen
quote:
Nouja, ik train nu eerst een halfuurtje krachttraining en daarna cardio op hartslag 140. Is dat volgens jou dan te kort? Als ik het zo op internet lees is voor afvallen even hard knallen juist niet verstandig, omdat je lichaam dan niet je vetreserves als eerste aanspreekt (oid). Ik moet wel zeggen dat ik er moedeloos van wordt dat iedereen wat anders vindt hoor.. Was er maar gewoon één simpele methode. Maar dat krachttraining --> cardio is wel iets wat ik meer heb gelezen.
Tja, vet verbranden doe je op low intensity en (geloof ik) pas na een uur. Als je intensiever traint verbrand je enkel snelle suikers. Toch he, als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je via voeding binnenkrijgt; als je weinig tijd hebt om te sporten kan je beter bv een uur vet gaan bodypumpen of spinnen ipv dat uurtje rustig op een loopband wandelen.

Enne, idd iedereen zegt wat anders
pi_64923764
Gister bleek dat mijn vader dezelfde lichamelijke aandoening heeft als de vader van mijn vriendje Dus ik zo jeetje dan heeft onze baby wel een hele grote kans op deze ziekte mits het een jongen is

En toen begon hij opeens over adopteren en dat er al zoveel kinderen in de wereld waren en toen dacht ik even dat SHE tegen over mij zat
  zondag 11 januari 2009 @ 19:25:20 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64923805
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef P.F het volgende:
Maria. Wat behelst ons strijdplan?
Euh! <_<
>_>
<_<
Gezond eten?

Nee srsly, dat is ongeveer wat ik probeer te doen! Het Strijdplan helpt mij om geen nutteloze meuk in mn waffel te stoppen No guilt, only pride.
En mijn afval-knop bestaat eruit dat ik mezelf af en toe eraan moet herinneren dat ongezonde troep eten eigenlijk helemaal geen zin heeft Ik vind knackebrotjes / fruitsalade ook lekker; waarom zou ik dan een zak M&Ms pakken om me daarna schuldig te voelen. Da's de redenering
Verder doet Chico iig goed aan sport (Neen en Kwakkie weet ik nu even niet) en mijn sportactiviteit staat even op stil Afgezien van af en toe een stuk lopen dan (wil niet nog een 'moeten' erbij want ben al beetje stressig laatste tijd, en wil in blok 3 weer beginnen met Evy )
pi_64923812
Dat is ook mijn ervaring, kaasplankje. Mijn hartslag gaat zonder problemen naar 180 en dan voel ik me prima.
pi_64923924
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Euh! <_<
>_>
<_<
Gezond eten?

Nee srsly, dat is ongeveer wat ik probeer te doen! Het Strijdplan helpt mij om geen nutteloze meuk in mn waffel te stoppen No guilt, only pride.
En mijn afval-knop bestaat eruit dat ik mezelf af en toe eraan moet herinneren dat ongezonde troep eten eigenlijk helemaal geen zin heeft Ik vind knackebrotjes / fruitsalade ook lekker; waarom zou ik dan een zak M&Ms pakken om me daarna schuldig te voelen. Da's de redenering
Verder doet Chico iig goed aan sport (Neen en Kwakkie weet ik nu even niet) en mijn sportactiviteit staat even op stil Afgezien van af en toe een stuk lopen dan (wil niet nog een 'moeten' erbij want ben al beetje stressig laatste tijd, en wil in blok 3 weer beginnen met Evy )
Ik heb de vloer van mij kamer opgeruimd dus nu kan ik schaduwboksen en high kicks maken Maar wel een beetje lame Zodra ik een kamer heb ga ik weer kickboksen!! Nu zijn al mijn bikkelharde spieren weer pudding Blegh!!

En tot die tijd 2x per week krachttraining + 20 minuten hardlopen per keer.. En dat volhouden, of zo. Maar kickboksen is leuker

O en elke dag 150 sit ups is tof, maar dan moet ik er eigenlijk ook push ups bij doen want die kan ik niet! Alleen heb ik nu wel spierpijn van gister

En gezond eten.. Ik KAN het wel.. Maar maar maar..
pi_64923961
O ik wil me door mijn dokter laten checken of ik geen harttritme stoornissen en weet ik veel heb voordat ik keihard ga sporten, of ben ik dan raar ?

Leuk liedje!!

zondag 11 januari 2009 @ 19:31:01 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64924026
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
O ik wil me door mijn dokter laten checken of ik geen harttritme stoornissen en weet ik veel heb voordat ik keihard ga sporten, of ben ik dan raar ?
Hangt er vanaf, heb je reden om te denken dat je die hebt?

Edit: en goed bezig qua sport!
pi_64924059
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou ja weet niet? Mijn opa heeft wel een hartstilstand gehad Maar ik dacht zo van better safe etc..
En in Italië doen ze dit standaard ieder jaar
pi_64924078
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Edit: en goed bezig qua sport!
Mijn sport is nu 0
maar mijn plan is wel oké
  zondag 11 januari 2009 @ 19:33:28 #94
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64924119
Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor.. Heel uitputtende sporten (zoals spinning) zijn toch juist niet optimaal voor ververbranding? Niet dat het niet kan werken, zoals bijv. moblo wel heeft laten zien. Maar voor zover ik begrijp is voor optimale vetverbranding een heel ander soort sporten nodig dan voor uithoudingsvermogen (zoals spinning).

Als ik linkjes zie als deze (en daar zijn er veel meer van), dan krijg ik het idee dat ik dus het beste eerst krachttraining kan doen en daarna cardio om optimaal vet te verbranden (en door de krachttraining word ik meteen ook strakker).

Ik ben 't gewoon een beetje zat om maar wat aan te modderen en dan na een paar weken er weer eens achter te komen dat ik nutteloos bezig ben geweest .
  zondag 11 januari 2009 @ 19:34:16 #95
236335 neen
schone schijn
pi_64924143
Vandaag bij m'n oma geweest dus niet echt goed gegeten

Ook 2 bioscoopstoelen gekocht voor als ik een zimmer heb ze zitten chill
het lijkt niet wat het is
pi_64924183
Ik heb aan krachttraining + spinning gedaan en toen bleek ik niet af te vallen omdat ik er slecht bij at..
Bij kickboksen at ik veel beter en gezonder dus ik denk dat dat er ook voor heeft gezorgd dat ik wel af ben gevallen..

Ik vind het ook moeilijk! Ik ga nu dus vooral krachttraining doen maar ik wil dus niet weer een gespierd propje worden!
  zondag 11 januari 2009 @ 19:37:54 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64924288
Hier ook een minder goede dag.
O: vruchtenkwark, bruine boterham met becel en kip
T: stukje Cheesecake, 1 patatje met gedeeld met vriend, 1 banaan
D: tartaartje, gebakken aardappelpartjes, sla en tomaat (beetje balsamico er overheen).

De cheesecake was trouwens heel goed gelukt! Iets te zoet door de hoeveelheid vanille-essence maar..het was dan ook een proeftaart voor mijn verjaardag...De volgende keer doe ik er minder vanille in en meer citroensap.

zondag 11 januari 2009 @ 19:39:40 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64924354
Als je je er beter bij zou voelen dan zou ik het laten testen
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn sport is nu 0
maar mijn plan is wel oké
Okay dan! Beetje zoals ik dus
Ik heb dagen dat gezond eten niet zo wil, de laatste tijd zijn ze wel schaarser! En het is iig al een HELE tijd niet meer voorgekomen dat ik in het weekend op 1 dag een combinatie van chips en chocola at ! In het weekend mag ik wel een koekie van mezelf of iets anders lekkers, maar niet teveel En ik mag dan cola om wakker te blijven
Doordeweeks gaat het nu prima met thee in mn thermoskan en broodjes / fruit mee Alleen het avondeten heb ik dus nog niet in de hand.
(Blok 3 gaat trouwens wel leuk worden, ik moet dan 2 x per week in de avond les hebben (tot 7 uur ofzo) dus moet ik in de trein eten Ben echt benieuwd WAT ik dan zal eten! Iedere week minstens 2 dagen per week brood lijkt me geen goed plan )
  zondag 11 januari 2009 @ 19:40:20 #99
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64924386
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:34 schreef neen het volgende:
Vandaag bij m'n oma geweest dus niet echt goed gegeten

Ook 2 bioscoopstoelen gekocht voor als ik een zimmer heb ze zitten chill
heeft ze je weer lekker verwend joeng?
pi_64924406
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Aventura het volgende:
Hier ook een minder goede dag.
O: vruchtenkwark, bruine boterham met becel en kip
T: stukje Cheesecake, 1 patatje met gedeeld met vriend, 1 banaan
D: tartaartje, gebakken aardappelpartjes, sla en tomaat (beetje balsamico er overheen).

De cheesecake was trouwens heel goed gelukt! Iets te zoet door de hoeveelheid vanille-essence maar..het was dan ook een proeftaart voor mijn verjaardag...De volgende keer doe ik er minder vanille in en meer citroensap.

[ afbeelding ]
Hoelang heb je je cheesecake erin laten zitten? Ik vind hem zo bruin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')