abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64908552
Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

duurde me te lang voor er een nieuwe was
pi_64908559
fipo? Fipo!
pi_64908585
Goede TT, TJ

Razz, wat een schrik van je vriend zeg. En zo'n gebroken knie lijkt me inderdaad zeerder dan zeer doen. Sterkte voor jullie beiden. Een been in het gips maakt het leven niet makkelijker 6 weken lang.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64908596
quote:
Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef conleche het volgende:
fipo? Fipo!
ik haat die clown doe dan bassie!

Straks ff een laptop aan internet helpen met een ExperiaBox van KPN. Kijken of ik dat nog snappen ga
pi_64908625
Oeh de mijne komt volgende week ergens TJ, dus het is mooi als jij het snapt, dan kan je het mij uitleggen als ik er niet uitkom
The way you rock'n'roll
pi_64908714
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh de mijne komt volgende week ergens TJ, dus het is mooi als jij het snapt, dan kan je het mij uitleggen als ik er niet uitkom
Je weet waar ik werk dus dacht dat je al wel wist dat je dat soort dingen aan me kan vragen.
  zondag 11 januari 2009 @ 11:11:51 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64908754
Hoi.
Niet meer actief op Fok!
pi_64908876
ow trouwens zie het bovenste linkje in mn onderschrift. Zeker vandeweekj is weer aangetoond hoe belangrijk donoren zijn!
pi_64908941
Joh ik ben al donor sinds ik 12 jaar ben.
Maar geen donor, geen orgaan vind ik wat cru en ver gaan.
Wel was ik voor dat iedereen donor is tenzij je opgeeft van niet maar helaas ging dat ook niet door.
The way you rock'n'roll
pi_64908992
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Joh ik ben al donor sinds ik 12 jaar ben.
Maar geen donor, geen orgaan vind ik wat cru en ver gaan.
Wel was ik voor dat iedereen donor is tenzij je opgeeft van niet maar helaas ging dat ook niet door.
Dat laatste zou ik ook nog accepabel vinden maar zoals het nu gaat is het gewoon helemaal klote.

Maar top dat je donor bent!

Van mij mag je alles hebben alleen aan mn hart heb niemand wat vrees ik
pi_64909076
Lijstje

O drie crackers met kip grillworst
T magere yoghurt
L 4 geroosterde boterhammen met ei
D chili con carne
The way you rock'n'roll
  zondag 11 januari 2009 @ 11:34:18 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64909149
Ik ben ook gewoon donor. Vind dat ook echt 'gewoon', maar blijkbaar is het voor anderen soms toch heel belangrijk om 'heel' te blijven?

Gisteren 1180 kcal en daarbij gesport (-262 kcal). Vandaag ga ik daaroverheen, dat moet wel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64909159
Goedemorgen!

Jeetje Razz, wat een enorme schrik! Doe even lekker rustig aan met z'n tweeën. .

Ik ben pas net op. . M'n vriend is een weekendje naar het zuiden des lands, en ik slaap altijd zo heerlijk in m'n eentje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 11 januari 2009 @ 11:35:12 #14
70532 loveli
N
pi_64909165
Van mij mogen m'n nabestaanden bepalen wat er met m'n organen gebeurt. Hoornvlies heb ik helemaal geen problemen mee. Vitale organen die naar echt zieke mensen gaan ook niet. Maar het idee dat m'n lever naar een verstokte alcoholist zou gaan, daar heb ik wel problemen mee, eigenlijk.

Als ik bloed geef is het ook een fijner gevoel als het naar iemand gaat die een noodzakelijke operatie ondergaat dan naar iemand die met z'n dronken kop tijdens een kroeggevecht met een gebroken fles is gaan leegbloeden. Van te voren had ik niet gedacht dat ik erom zou geven. Mijn eerste bloeddonatie was in een regio waar op dat moment een voorraad werd aangelegd omdat er rellen verwacht werden. Toen ik hoorde dat mijn bloed was gebruikt voor de operatie van een 50-jarige man was ik daar best blij mee.
crap in = crap out
pi_64909261
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef loveli het volgende:
Toen ik hoorde dat mijn bloed was gebruikt voor de operatie van een 50-jarige man was ik daar best blij mee.
Krijg je dat te horen dan? Wat bizar, toen ik nog bloeddonor was hoordik dat nooit.
Als ik nu nog bloed zou kunnen doneren zou het mij niks uitmaken wat ze ermee doen, het zou toch wel erg raar zijn als een hooligan uit het 'eigen schuld dukke bult' principe maar dood moet bloeden?
  Vis een optie? zondag 11 januari 2009 @ 11:42:27 #16
70532 loveli
N
pi_64909290
Het scheelt als je de arts kent die de naald in je arm steekt

En ik heb niet zoveel met radicalen die speciaal voor rellen compleet georganiseerd naar een stad reizen die een paar honderd kilometer van hun wooplaats ligt.
crap in = crap out
pi_64909328
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef loveli het volgende:
Als ik bloed geef is het ook een fijner gevoel als het naar iemand gaat die een noodzakelijke operatie ondergaat dan naar iemand die met z'n dronken kop tijdens een kroeggevecht met een gebroken fles is gaan leegbloeden. Van te voren had ik niet gedacht dat ik erom zou geven. Mijn eerste bloeddonatie was in een regio waar op dat moment een voorraad werd aangelegd omdat er rellen verwacht werden. Toen ik hoorde dat mijn bloed was gebruikt voor de operatie van een 50-jarige man was ik daar best blij mee.
Krijg je altijd te horen naar wie je bloed is gegaan? Ik was eerst ook bloeddonor maar mij vertelden ze het nooit.

Ik ben zelf trouwens ook gewoon donor, ik heb er toch niks meer aan als ik dood ben. Snap het nooit zo goed als mensen het niet willen. Maar oke, iedereens eigen keus.
pi_64909341
Oh, ik zie het antwoord al, gaat te snel hier.
  zondag 11 januari 2009 @ 11:47:25 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64909376
Wow, wat een schrik Razz.. Vreselijk. Heel veel beterschap voor vriend

Lijst
O: 2 sneetjes volkoren met rosbief, beschuit met jam en thee
T: appel en peer
L: zelf gefabriceerde groentesoep met overdreven veel groente, rundergehaktballetjes en een tarwepistoletje met rosbief
T: mandarijn, blokje choco
D: zelfgemaakte bolognesesaus met een shitload aan groente, sla erbij met magere dressing, klein beetje spaghetti.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 11 januari 2009 @ 11:47:42 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64909378
goedemorgen dames en heren

Knuffel voor Razz... wat zal jij geschrokken zijn... en wat fijn dat vriendlief er relatief goed is afgekomen....
gebroken knie is idd wel heel naar, maar als ik het zo lees heeft hij onwijs veel geluk gehad.

Sterkte daar

Ik ben ook al eeeeeuwen donor... ik hoef dr toch niets meer mee, als ik eenmaal dood ben. En wie het krijgt maakt voor mij geen verschil, een ieder heeft recht op medische zorg en ook mensen met een alcohol of drugsverslaving zijn ZIEK (psychisch) ... en als een arts het verantwoord vindt om een operatie te verrichten, dan zal diegene wel een goede reden hebben om er toch voor in aanmerking te komen.

en ik vind het idd ook jammer dat die wet er niet is gekomen (iedereen is donor, behalve als je hier zelf bezwaar tegen in dient.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64909387
tvp!
Ja doei.
  zondag 11 januari 2009 @ 11:49:38 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64909405
Ik ben m'n nagelvijl kwijt en uitgerekend nu heb ik irritante haakjes aan m'n nagels. Ik word er echt gék van .
Ik ga straks naar m'n ouders en het eerste wat ik daar ga doen is m'n nagels bijvijlen .
Niet meer actief op Fok!
pi_64909453
Ik ben geen donor.

Overigens levert het "Ja, tenzij"-principe niet meer donoren op, in landen waar men dat systeem hanteert is net zo'n gebrek aan donororganen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 januari 2009 @ 11:53:42 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64909478
Waarom ben je geen donor, sigme? Of is dat net zo'n vervelende vraag als: waarom wil je geen kinderen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 11 januari 2009 @ 11:53:53 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64909483
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:52 schreef sigme het volgende:
Ik ben geen donor.

Overigens levert het "Ja, tenzij"-principe niet meer donoren op, in landen waar men dat systeem hanteert is net zo'n gebrek aan donororganen.
net zo? of ook?

en ik kan me dat namelijk heel slecht voorstellen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')