Fijn dat het beter gaat!! Vloeibaar etenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef SHE het volgende:
De puppels zijn lekker aan het eten.
*sniff*
En Ollie is eindelijk overtuigd van de nutteloze occosjdgsjhgdsdjhgum.
Nu kan ik mezelf met een gerust hart ter aarde storten.
De prik heeft behoorlijk geholpen, met 1 kleine vervelende bijwerking. Ik heb een niet te stillen honger, maar wel een zeer keeltjeDie twee zijn niet echt verenigbaar.
Kusje voor jouquote:Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef SHE het volgende:
De puppels zijn lekker aan het eten.
*sniff*
En Ollie is eindelijk overtuigd van de nutteloze occosjdgsjhgdsdjhgum.
Nu kan ik mezelf met een gerust hart ter aarde storten.
De prik heeft behoorlijk geholpen, met 1 kleine vervelende bijwerking. Ik heb een niet te stillen honger, maar wel een zeer keeltjeDie twee zijn niet echt verenigbaar.
Vloeibaar eten is voor opoes en babies. Ik moet spierballen maken!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat!! Vloeibaar eten?!
'quote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kusje voor jou![]()
If it makes you feel better: ik ben ook blah! Ik heb uitgevonden dat ik dankzij die bestraling en de hele poeha die erbij komt kijken, veel sneller moe ben. Dus ik kon niet eens lekker doorwerken vandaag
Ja dus, doe eens normaal! Ziek is ziekquote:Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef SHE het volgende:
[..]
'
Ja, da's wat anders he! Ik ben gewoon ziek omdat ik me in mijn waffel laat hoesten door mijn lief.
En een blah dag is soms echt nodig. Enjoy it![]()
Ik las die zin verkeerd. Ik dacht jeetje SHE wat grof! Maar je bedoelde het heel normaalquote:Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef SHE het volgende:
[..]
'
Ja, da's wat anders he! Ik ben gewoon ziek omdat ik me in mijn waffel laat hoesten door mijn lief.
En een blah dag is soms echt nodig. Enjoy it![]()
rust is ook trainen babe, mss ben je een beetje te straf geweest voor jezelf en zat je wat laag in je weerstand.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Vloeibaar eten is voor opoes en babies. Ik moet spierballen maken!
ik ga heel smerig mijn mama bellen en haar vertellen hoe ziek ik ben en dat ze eten voor me moet maken
Ik hou helemaal niet van koekjes, de smaak is vlak en ik word er moe en duf van..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef mspoez het volgende:
Hello altesaam. Kippensoep voor de zieken, sterkte voor Razz en PF: koekjes eten is niet erg mssr dsn moet je er wel van genieten!
Ik had een familiemeet met héél veel eten (geitekaasjes met honing en dadels in spek, goddelijk gemarineerde kipjes, kalfsvleesstoofpotje met broodjes, dat spul ... ) *uitbuik*
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo, net terug van de sportschool. Ging prima, hoewel ik het idee heb dat een hartslag van 140 echt geen zoden aan de dijk kan zetten. Is dat voor mijn leeftijd (21) echt de afvalhartslag? Ik moest moeite toen om te zweten, namelijk.
Lijstje:
O: Dubbele boterham pindakaas
L: Minestronesoep met toast
T: Fitness
T: Appel
D: Pasta met tomatensaus
T: Misschien kwark
En ik moet nog even HARD leren.
ahum, tijd is tijd en er zitten maar 24 uur in een dag en morgen heb ik examenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tsss met een studieboek crosstraineren
[..]
waarom ga je het niet gewoon ff vragen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef mspoez het volgende:
Ik had een familiemeet met héél veel eten (geitekaasjes met honing en dadels in spek, goddelijk gemarineerde kipjes, kalfsvleesstoofpotje met broodjes, dat spul ... ) *uitbuik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |